Ausalt öeldes ei viitsi enam seda juttu kuulda, et katkistes teekatetes on süüdi naastrehvid.arnis kirjutas:Tõsijutt, ma olen ka huvitatud naelrehvide keelustamisest.
Meie teed on liiga nõrgad ja raha vähe. Tallinn on 99% talvest mitte jäine vaid lögane.
Meie teekatet lõhuvad ebasoodne (pehme) aluspinnas, kõikuvad temperatuurid, kehva kvaliteediga teekattematerjal ja LIIGNE SOOLATAMINE. Ma ei jõua meie teedehaldajaid selles osas ära kiruda, mille **** pärast on vaja, et tänavad lainetaksid, et öösel kõik see vesi ära külmuks ja hommikul saab kümnete kilomeetrite ulatuses liugu lasta ning kirsiks tordil roostetavad inimeste autod lihtsalt ära?
Isegi Tallinna mingid vastavad isad on tunnistanud, et tegelikult pannakse maha liiga palju soola. Miks? Igaks juhuks vist... Et keegi ei saaks öelda "libe oli!", kuigi seesama sool selle libeduse ööga ju tekitabki. Täiesti arulage nõiaring. Sisuliselt on tegemist negatiivse piirkasulikkusega ehk suurem soola kogus ei garanteeri suuremat kasu, otse vastupidi, sellest tulenev kahju on hoopis suurem.
Jah, on kohti, kus sool on õigustatud, aga no terve linn?
Naastrehvid ei muuda inimesi saamatuteks, vaid seesama võltsmulje, et tänu soolatamisele on tänavad puhtad. Kui keegi vaevuks ära tegema arvutuse, kui palju maksab kräpp tee-ehitus + soolatamine + surnud autod versus kvaliteetne tee-ehitus + teehooldus/graniitliiv + korras autod, siis oleks pilt kohe selgem. Ei saa vaadata ainult linna teehoolduse eelarves soola rida, sellistel ametikohtadel inimesed peaksid oskama näha üldpilti ja arvestusse lisama ka kõik kaasnevad kulud. Olen üsna kindel, et kvaliteetne tee + graniitliiv ja terved autod on ühiskonnale kokkuvõttes odavam ja rõõmsam variant. Ahjaa, pluss autod, mis ei ole tänu paremale teedehooldusele avariisse sattunud ning on seeläbi terved.
Muide, siinne foorum on elav tõestus selle kohta, et naastude kasutajaid polegi teab mis palju, kuna pooled ju lasevad suvekatega ringi ja väike osa eelistab lamelle
