Seda küll, aga uut kolmest ei saa enam 330i-d'ki võttes R6-te. Ning R6 võttes on siis 340i, mis on jällegi bi-turbo..Jaakk kirjutas:R6 bensukas on juba viimased 30 aastat olnud kindla peale minek.
Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kui ma tahaks olla tüüpiline eestlane siis ütleks, et "mis teed siis siin foorumis?" aga ma ei tee seda, pigem ütlen, et kindla peale minek sõidurõõmu osas. Kunaski keegi tark ütles, et see pole BMW kui sa ostad endale BMW lihtsalt märgi pärast, mootori valid kõige odavama (1,6 või 1,8) ja ainsaks eesmärgiks on saada max madal kütusekulu trassil. BMW ei ole selle poolest tuntud, ikka oma sõiduomaduste poolest ehk omadused mida paberil võrrelda ei saa. KW ja max kiirus pole omadused mille najalt BMW-d Kia-ga võrrelda.
Tauri_J kirjutas:Bmw ost ei ole kindla peale minek
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kas mitte uuemad 7sed pole ka juba 3.0i R6 mootori ja erinevate puhuritega versioonid, kui longlife -i ei lase ja peale maanteel painutamist kohe pläraki seisma ei jäta siis ma ei näe põhjust selle kartmiseks. Porsche ja Saab kes on juba pikalt puhureid kasutanud ütlevad ka, et puhurite ainsaks tapjaks on madalakvaliteediline õli ja kasutaja rumalus ehk siis peale suurt koormust on vaja turbot jahutada, milleks on kõige parem sõita enne seisma jätmist madalama koormusega.
Henri. kirjutas:Seda küll, aga uut kolmest ei saa enam 330i-d'ki võttes R6-te. Ning R6 võttes on siis 340i, mis on jällegi bi-turbo..Jaakk kirjutas:R6 bensukas on juba viimased 30 aastat olnud kindla peale minek.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Mina pidasin silmas töökindla bensuka all m30 ja m50 mootoreid
N-seeriaid õnneks või kahjuks ei jaga ning arvatavasti kunagi mingit uuemat BMW-d soetama ka ei hakka, peale e39-t on täiesti perssekukkunud BMW-d tehtud (mõni erand on, aga nohjah..). See vaid minu arvamus. 


e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Janek, sa oled üldse 2010+ aasta BMWga sõitnud? Töökindlus on sõltumata automargist alla käinud, aga öelda, et kõik BMWd on p****kukkunud, on ka ülekohtune - kõik ei taha 25 aastat vana TDSiga sõita.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Aga siiski, öelge mulle ka mis asi on N seeria R6 -tel piixu kukkunud, siis saan ise ka teada.
Kõik remondimehed kes vähegi mootoreid remondivad ütlevad seda, et longlife õlivälbaga sõites kaotab õli määrimisomadused pärast 15K KM ja see tapab mootori ära, kuidas siin saab süüdistada BMW-d kui mootoritootjat selles kui marketing osakond teeb "head" müügitööd ja ütleb, et davai me katame teil hoolduskulud kuni 100K Km.
Longilife -i pannes on selle kulu esindusele laias laastus 4 x 6liitrit õli (vaadist lastes umbes 5 eur/l + 4 x salongi ja 4 x mootori õhufilter kokku max kulu esindusele 250 euri, samas kõigi muude remondiasjadega mida sama asja raames ei kaeta, maksad ikka kogu "tasuta" hoolduse kinni.
Btw, Renault Trafficul on hooldusvälp 40 000 km ühe õliga
Kõik remondimehed kes vähegi mootoreid remondivad ütlevad seda, et longlife õlivälbaga sõites kaotab õli määrimisomadused pärast 15K KM ja see tapab mootori ära, kuidas siin saab süüdistada BMW-d kui mootoritootjat selles kui marketing osakond teeb "head" müügitööd ja ütleb, et davai me katame teil hoolduskulud kuni 100K Km.
Longilife -i pannes on selle kulu esindusele laias laastus 4 x 6liitrit õli (vaadist lastes umbes 5 eur/l + 4 x salongi ja 4 x mootori õhufilter kokku max kulu esindusele 250 euri, samas kõigi muude remondiasjadega mida sama asja raames ei kaeta, maksad ikka kogu "tasuta" hoolduse kinni.
Btw, Renault Trafficul on hooldusvälp 40 000 km ühe õliga

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Uue F30 jms masinal laseb ka auto esimese välba kuni 40 000 tõmmata. Sealt probleemid algavadki. Põhjus miks see välp selline on, on lihtne, konkurentidel on ju ka ! Pealegi esimese omaniku aja kestab ju ära 
Täiesti uute mootorite puhul pole pensukal ja diislil erilist vastupidavuse vahet sest uutel on otsepritse ja turbod samamoodi. 6 silindrised pidavat olema oluliselt vastupidavamad, kui mahlapakid
Vahepeal toodetud N47-st tasuks küll kaarega mööda käia
Vanad bensukad on vanadest diislitest selgelt töökindlamad, sest need lihtsalt ei oma paljusid neid detaile, mis diislid. Siin ei ole midagi vaielda.
Selge on see, et tõelist bemarit tahad tuleb osta nüüd siis 240, 340 jne
Üldiselt see ei lähe antud teema pealkirjaga kokku, ostke mis ostate endale aga hoidke mootor korras nii et muidu ilus auto Kamaziks ei muutuks

Täiesti uute mootorite puhul pole pensukal ja diislil erilist vastupidavuse vahet sest uutel on otsepritse ja turbod samamoodi. 6 silindrised pidavat olema oluliselt vastupidavamad, kui mahlapakid
Vahepeal toodetud N47-st tasuks küll kaarega mööda käia
Vanad bensukad on vanadest diislitest selgelt töökindlamad, sest need lihtsalt ei oma paljusid neid detaile, mis diislid. Siin ei ole midagi vaielda.
Selge on see, et tõelist bemarit tahad tuleb osta nüüd siis 240, 340 jne

Üldiselt see ei lähe antud teema pealkirjaga kokku, ostke mis ostate endale aga hoidke mootor korras nii et muidu ilus auto Kamaziks ei muutuks

Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
No kui veidi kriitiliselt mõelda, siis M30 on tänaseks päevaks ajalugu.JanekEnde kirjutas:Mina pidasin silmas töökindla bensuka all m30 ja m50 mootoreidN-seeriaid õnneks või kahjuks ei jaga ning arvatavasti kunagi mingit uuemat BMW-d soetama ka ei hakka, peale e39-t on täiesti perssekukkunud BMW-d tehtud (mõni erand on, aga nohjah..). See vaid minu arvamus.
Ei ole ta ei võimas, ega särtsakas, ega säästlik.
M50 on samuti vana. Paneks ta samasse ämbrisse M51 TDSiga.
Vana, mitte väga särtsakas, mitte väga säästlik.
M52 M54 on mõistlikud, on paremad, rohkem "tehnoloogiat", näiteks VANOS, sellest tulenevalt
säästlikumad ja muudmoodi paremad ja võimsamad. Paneks samasse ämbrisse M57-ga.
Jah neil on mida remontida, kuid 10% hooldusele võrreldes küttekuludega, see on väga vähe.
Edasi tulevad R6-d mis on tõsiselt "performance" tüüpi. Kui selliste kasutatud mootorite
soetajad ei ole nõus küttekuludele lisama 15% iga-aastasele hooldusele, siis pole mõtet vinguda.
BMW oskab ka häid R4 mootoreid teha, kuid kahjuks ka need vajavad hooldust. Kui ka siin
ei suudeta 10% küttekuludest iga-aastasele hooldusele kulutada, siis pole üldse autot vaja soetada.
Ketiringi vahetus 150 000km peale jagatuna on üsna okei investeering. Ei ostnud uut autot,
siis tee vana korda, ära sõida vana asja surnuks. Sama ka pihustite kohta. 4 pihustit on märksa
odavam korda teha kui 6 või 8.
BMW kukkus p*rse sellega, et nad jahtisid parima mootori tiitlit. Mõtlevad nad parima tulemuse
peale ja eelmisel aastakümnel nad ei ohverdanud midagi eesmärgiga saada "parim" uus mootor.
Keegi ei anna auhindu mootoritele, mis on pool miljonit sõitnud. Arusaadav.
Sellel aastakümnel on asi tunduvalt paranenud, kuid uued autod ei ole veel sõitnud piisavalt kaua.
Ei tuleks unustada, et Euroopa autotootjatele kõige kangem motivaator on tegelikult EU CO2 plaan.
Maakeeli öeldes EU nõuab kütusesäästlikke sõidukeid. BMW-l endal on aga alati soov saada palju
võimsust. Ja need 2 asja kokku pannes on probleeme küllaga. Sellega nad tegelevadki.
Viimane väga kõva tulemus on R3 bensiini- ja diiselmootor, B37 ja B38.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Olles teinud proovisõitu uue 318d-ga siis ma ei saa aru inimesest kes mingi 40 tonni maksab sellise mootoriga auto eest
Sisse on kosta diislihäält ja näiteks käigukangi kaudu ka vibratsiooni. Lisaks on auto tänapäeva mõistes ka suhteliselt aeglane
See 15% hoolduse summa on täielik köömes auto enda hinnast, eriti kuna ühe õliga saab kuni 40 000 vändata, lisaks on Eestis BMW hooldus tasuta 100 000km.
Muidu mis puutub vanematesse n-ö töökindlate mootoritega BMW-desse (E46, E39 E38), siis neil on selle eest korralik rooste probleem, mis muide esines juba uuena, sest nendele tehti garantiikorras keretöid vahel. Banglekäkerdised on sellesuhtes asjalikud, et alates nendest kereprobleeme ei esine (v.a E61 tagaluuk).
Korralikud keretööde hinnad on muide vägagi samast klassist, kui pill normaalselt roostes on nende ketipurunemiste ja turbovahetustega
Vahe on lihtsalt selles, et roostes autoga saab sõita aga kottis mootoriga mitte
Nokk-kinni-saba-lahti teema nende kõigiga 

See 15% hoolduse summa on täielik köömes auto enda hinnast, eriti kuna ühe õliga saab kuni 40 000 vändata, lisaks on Eestis BMW hooldus tasuta 100 000km.
Muidu mis puutub vanematesse n-ö töökindlate mootoritega BMW-desse (E46, E39 E38), siis neil on selle eest korralik rooste probleem, mis muide esines juba uuena, sest nendele tehti garantiikorras keretöid vahel. Banglekäkerdised on sellesuhtes asjalikud, et alates nendest kereprobleeme ei esine (v.a E61 tagaluuk).
Korralikud keretööde hinnad on muide vägagi samast klassist, kui pill normaalselt roostes on nende ketipurunemiste ja turbovahetustega



Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ega sina ei peagi aru saama. Peaasi, et saavad need kes sellise auto soetavad.oo7 kirjutas:Olles teinud proovisõitu uue 318d-ga siis ma ei saa aru inimesest kes mingi 40 tonni maksab sellise mootoriga auto eestSisse on kosta diislihäält ja näiteks käigukangi kaudu ka vibratsiooni. Lisaks on auto tänapäeva mõistes ka suhteliselt aeglane
http://www.autoleht.ee/testid/uus?id=7548
5,1 l/100km ja 8,3 0-100 km/h
On see siis aeglane või? Ehk siis vanad e46-d ja e39-d 3.0d mootoritega on ka aeglased.
Kohapeal seistes on loomulikult kuulda mootorihäält. Auto on sõitmiseks mitte koha peal tiksumiseks. Käigukangi vibratsioon uue auto puhul väga imelik. Mul küll midagi ei värise ja auto ei ole uus.
Anyway sellel Diisel vs Bensiin on mõttetu vaielda, nagunii see kuhugi ei jõua.
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ei oleMadis. kirjutas:Janek, sa oled üldse 2010+ aasta BMWga sõitnud? Töökindlus on sõltumata automargist alla käinud, aga öelda, et kõik BMWd on p****kukkunud, on ka ülekohtune - kõik ei taha 25 aastat vana TDSiga sõita.

Samas kui võimalik, siis prooviks ära küll mõne F-seeria mudeliga sõitmise.
Aga nagu ütlesin, nii arvan vaid mina.

e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
http://www.ultimatespecs.com/car-specs/ ... Drive.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miks mina ei pea aru saama, selline odavama otsa mudel vähe kasutatuna pole mingi kättesaamatu asi nüüd
F autod on muidu väga head ja näevad väga head välja ka.
Miks mina ei pea aru saama, selline odavama otsa mudel vähe kasutatuna pole mingi kättesaamatu asi nüüd

F autod on muidu väga head ja näevad väga head välja ka.

Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kõik liigub ju öko ja keskkonnasäästlikkuse poole. Isegi F1 sinna poole teel.
Nagu Arnis eespool mainis, BMW-l tulemas rida 3 mootorid.
Nagu Arnis eespool mainis, BMW-l tulemas rida 3 mootorid.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Meeldetuletuseks, et "Aasta mootor 2015" seas ei ole ühtegi diislit.
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/results.php?id=2
http://www.ukipme.com/engineoftheyear/results.php?id=2
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kahjuks ei oska lugu pidada ühestki uuemast BMWst, ei mõista miks peaks üldse keegi ostma sellise, pean lugu tunduvalt vanematest autodest mis suudavad ka poolteist miljonit läbi sõita ilma mingite suuremate remontideta, hetkel on keti vahetus umbes samasuguseks tehtud nagu vanematel bemaritel rihma vahetusTauri_J kirjutas:
N47 veast on lõpuks tehas aru saanud ja vea saab tasuta kõrvaldatud.

aga sujuvalt on läinud teema selle peale, et bmw mootorid on ilge ****

Ise leian,et parimate mootorite hulka peaksid kuuluma m40, m50/52/54, m60/62 ja m70/73 mootorid mis ilma suuremate hädadeta sõidavad kenasti siiani. Perfoormants on enamvähem sama, säästlikkus on muidugi teinbe teema kuid eelistan rohkem kütust tarbivat loomna kui kuskil karuperses kett pooleks läinud tutikat pilli.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kui me räägime mootoritest praegu, siis võttes arvesse, et ühe liitrine kütusesääst tundub olematoivoku kirjutas: Kahjuks ei oska lugu pidada ühestki uuemast BMWst, ei mõista miks peaks üldse keegi ostma sellise, pean lugu tunduvalt vanematest autodest mis suudavad ka poolteist miljonit läbi sõita ilma mingite suuremate remontideta
"liiga vähe", siis tegelikkuses selle "poolteist miljonit kilomeetrit" jooksul jõuab osta mitu uut mootorit.
Kütusekulu on aspekt, mida sõiduautode (mitte võidusõiduautode) puhul ei saa märkimata jätta.
SEEGA, kui mõni elementaarne tehnoloogiline areng (näiteks VANOS) suudab säästa 0,5l/100km-le, siis
tasub see "lisa" ennast ära.
Või automaatkast, millel on 8 käiku, mitte 4. Isegi kui 4-käiguline olekski olnud "miljoni kilomeetri kast",
puudub igasugune eelis sel 8 käigulisega võrreldes. Esiteks sellepärast, et suur osa autodest läheb pressi
alla varem (näiteks E39 puhul 600 000km on keskmiselt hoides üsna lagi, isegi saksas vanaema käes) ja
teiseks varemmainitud rahaline sääst.
Ja kõige lõpuks autod peavadki "otsa saama". Vastasel juhul takerduks progress (ei osteta uut head
R3 bensukat ja sõidetakse vana hea TDS-iga, mis ei lähe katki, ainult suitseb natuke). Mõistlikuks piiriks
on kujunenud 20 aastat, kuigi BMW vahepeal rihtis hoopis midagi muud, võibolla on nad õppetunni saanud.
Mulle näiteks üldse ei istu, et vanad head Kamazid ja hujazid ikka veel sõidavad. Korralikud surmariistad,
haisevad, tapavad, tilguvad, absurdsed kütteröövlid, "aga kahju on ära visata". Kujutage ette, aasta on
2045 ja tänavatel liiguvad räigelt tahmavad 750d-d. Lihtsalt BMW ehitas auto, kus õli võibki kõigist kolmest turbost korraga voolata silindritesse, aga mootorile see haiget ei tee. Summutiks on otsetoru.
Ja TÜV-id lasevad need autod läbi, kuna need on "vana euronormi aegsed sõidukid, kus kõik see on lubatud piirides".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Nagu siit http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=20378" onclick="window.open(this.href);return false; uudisest lugeda saab siis alati ei taga ka V12 ja vanakooli automaatkast enam miljonit km-i, kõigest 600K km.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
M40 on ammu teada õnnetuse hunnik, Toivo tahtis vist öelda M43, mis on vastupidav. Kes otsib "igavest "autot, siis tasuks vaadata M10 mis on kõige vastupidavam BMW mootor ever-made ja siis sellega terve elu sõita
Ma arvan, et hästi hooldatud ja mõistlikult sõitnud 30a vana M10 elab veel mõne uue mahlapaki eluea üle lõdvalt ilma remonti vajamata

Tegelikult pole see areng niiväga müstiline ka olnud, kuna autode mass nullib ära seda. Õnneks mass viimase 10a jooksul eriti suurenenud pole
Näiteks on mu autod mõlemad enamvähem ühe kiired ja võtavad ühepalju kütust, kuigi vanuse vahe on 14a.
Teiseks 80ndatel köhis näiteks M10-l põhinev 320iS välja vägagi vastupidavad 141kw 2-st liitrist ilma ülelaadimiseta. No problemo
Seevasti E90-l tehtud 320Si oli nõrgem ja täielik nikerdis 



Tegelikult pole see areng niiväga müstiline ka olnud, kuna autode mass nullib ära seda. Õnneks mass viimase 10a jooksul eriti suurenenud pole
Näiteks on mu autod mõlemad enamvähem ühe kiired ja võtavad ühepalju kütust, kuigi vanuse vahe on 14a.
Teiseks 80ndatel köhis näiteks M10-l põhinev 320iS välja vägagi vastupidavad 141kw 2-st liitrist ilma ülelaadimiseta. No problemo


-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Jällegi seesama asi, üks on R4 ja teine R6, jah mõlemad 2 liitrised aga ühel on kolvid nii kergeks ja madalaks tehtud (7300 rpm pole väga naljaasi), et õlirõngaid ei mahuta enam kolvi peale nii ära, et neist ka reaalselt kasu oleks. Teine asi on Si puhul hülsi materjal, alumiiniumist hülss ei kõla hästi.
oo7 kirjutas:M40 on ammu teada õnnetuse hunnik, Toivo tahtis vist öelda M43, mis on vastupidav. Kes otsib "igavest "autot, siis tasuks vaadata M10 mis on kõige vastupidavam BMW mootor ever-made ja siis sellega terve elu sõitaMa arvan, et hästi hooldatud ja mõistlikult sõitnud 30a vana M10 elab veel mõne uue mahlapaki eluea üle lõdvalt ilma remonti vajamata
![]()
Tegelikult pole see areng niiväga müstiline ka olnud, kuna autode mass nullib ära seda. Õnneks mass viimase 10a jooksul eriti suurenenud pole
Näiteks on mu autod mõlemad enamvähem ühe kiired ja võtavad ühepalju kütust, kuigi vanuse vahe on 14a.
Teiseks 80ndatel köhis näiteks M10-l põhinev 320iS välja vägagi vastupidavad 141kw 2-st liitrist ilma ülelaadimiseta. No problemoSeevasti E90-l tehtud 320Si oli nõrgem ja täielik nikerdis
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Mõlemad on R4 
http://www.bmwe21.net/?page_id=173" onclick="window.open(this.href);return false;
320iS piiraja on samuti 7300 rpm

http://www.bmwe21.net/?page_id=173" onclick="window.open(this.href);return false;
320iS piiraja on samuti 7300 rpm
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
jah pidasin silams pigem jah m43 mootorit, mis on ketiga.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Päris kindlasti peaks veel selline asi olema, et need kes helistaksid suitseva auto pärast politseisse ei tohiks ise suitsetada.
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Märkimistvääriv tähelepanek, tundub, et nii ongi
Oma ringkonnas on suitsuautosid paar tükki, mõlemad omanikud suitsetavad.
Samas on vähemalt kümmekond sellist, kel ei suitse ja ise ka ei suitseta,
ühel hakkas suitsema, aga tegi korda.
Ma hakkan mingit statistikat ka tegema klientide ja nende autodega

Oma ringkonnas on suitsuautosid paar tükki, mõlemad omanikud suitsetavad.
Samas on vähemalt kümmekond sellist, kel ei suitse ja ise ka ei suitseta,
ühel hakkas suitsema, aga tegi korda.
Ma hakkan mingit statistikat ka tegema klientide ja nende autodega

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ega jah, paljudele läks ostueelse kontrolli rubriik päris südamesse. Isegi Kuuno tõmbas vile taevani kui ma ta remonditud vanose lekkivaks kuulutasin
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Kuno ja teiste vilest hoolimata võiksid Patriku ostueelse rubiigi postitused siiski naaseda.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
igasugu toredad ajad võiksid naaseda, ka reklaam postituse all näiteks.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Ei tea kas see reklaam postituse all sulle niiväga meeldiks.. Konkurendid topivad ka siis reklaami ju.
Ja selle otueelse teemaga on ikkagi nii ,et see on Ühe mehe arvamus. olgugi et mees teab nii mõndagi. kuid see on ikkagi ühe mehe arvamus Pädeva vastuse saad margiesindusest.
Ja selle otueelse teemaga on ikkagi nii ,et see on Ühe mehe arvamus. olgugi et mees teab nii mõndagi. kuid see on ikkagi ühe mehe arvamus Pädeva vastuse saad margiesindusest.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- roheline j2nes
- Huviline
- Postitusi: 301
- Liitunud: 30.01.2012 14:03 16
- Peamine sõiduk: Audi a6c6 3.0tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Peale seda teemat lugedes ja jägides olen jäänud vaatama nö suitsevaid sõidukeid. Enamus, mis tallinnas silma jäävad on vanemad veokid ja vanemad bussid.
Sõidukeid väga ei jäägi kusjuures.
Samas, mida teevad need inimesed, kes lähevad pöördesse suitseva mootori pärast,siis kui hakkab kütmis hooaeg majadel. Näiteks nõmmel on väga palju eramuid, kes kasutavad siiani kivisütt ja põletavad oma prügi isegi. Ma ei kujuta ette mida te siis teete või kellele teatate?
Sõidukeid väga ei jäägi kusjuures.
Samas, mida teevad need inimesed, kes lähevad pöördesse suitseva mootori pärast,siis kui hakkab kütmis hooaeg majadel. Näiteks nõmmel on väga palju eramuid, kes kasutavad siiani kivisütt ja põletavad oma prügi isegi. Ma ei kujuta ette mida te siis teete või kellele teatate?

Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
Minu algsete arvestuste kohaselt sõiduautodest VISUAALSELT suitseb vahemikus 3-5%,
Veoatosid kindlasti rohkem, kuid neil on ka nõuded veidi erinevad. Selleks et nendest
rääkida tuleb ka neid eeskirju tunda. Jätaks need praegu kõrvale. 3-5% sajast tuhandest
on "päris palju autosid".
Autode ülevaated Youtube-is on tihti "ühe mehe arvamus", kuid nendesse suhtutakse
"usutavalt". Pigem toetan mingisugust infot, kui üldse ei mingit infot. Kuna tegemist
on foorumiga, siis huvilised võivad info läbi kõrvade soristada ja müüja võib faktide
olemasolul tõendada, et kellegi arvamus ei pea paika. Näiteks kui sõiduk oli teinud avarii,
siis tšekk remondikuludest on hea näitaja. Need, kes tšekki ei väljasta, on kas "sõber"
või "Lasnamäe Vasja", mis üldjuhul tähendab "tehtud müügiks". Ükski aus müüja isegi
ei kaaluks VIN koodi peitmist, ajaloo peitmist, peksa andmist, ähvardamist. Kui ei ole aus,
siis sellele pole vabandust, täpselt nagu legaalse ülevaatusega. Kui müüja pole aus, siis
"õigete sõnadega" rääkides tegemist on pettusega. Sellest sõnast saavad enamik aru.
Pealegi adekvaatseid hindajaid on märksa vähem. Kui üks neist otsustab petturiks hakata,
siis jällegi, kuna tegu on foorumiga, lõpeb see asi väga kiiresti.
Veoatosid kindlasti rohkem, kuid neil on ka nõuded veidi erinevad. Selleks et nendest
rääkida tuleb ka neid eeskirju tunda. Jätaks need praegu kõrvale. 3-5% sajast tuhandest
on "päris palju autosid".
Autode ülevaated Youtube-is on tihti "ühe mehe arvamus", kuid nendesse suhtutakse
"usutavalt". Pigem toetan mingisugust infot, kui üldse ei mingit infot. Kuna tegemist
on foorumiga, siis huvilised võivad info läbi kõrvade soristada ja müüja võib faktide
olemasolul tõendada, et kellegi arvamus ei pea paika. Näiteks kui sõiduk oli teinud avarii,
siis tšekk remondikuludest on hea näitaja. Need, kes tšekki ei väljasta, on kas "sõber"
või "Lasnamäe Vasja", mis üldjuhul tähendab "tehtud müügiks". Ükski aus müüja isegi
ei kaaluks VIN koodi peitmist, ajaloo peitmist, peksa andmist, ähvardamist. Kui ei ole aus,
siis sellele pole vabandust, täpselt nagu legaalse ülevaatusega. Kui müüja pole aus, siis
"õigete sõnadega" rääkides tegemist on pettusega. Sellest sõnast saavad enamik aru.
Pealegi adekvaatseid hindajaid on märksa vähem. Kui üks neist otsustab petturiks hakata,
siis jällegi, kuna tegu on foorumiga, lõpeb see asi väga kiiresti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Kuidas suhtud: suitsev sõiduk liikluses
jah nagu näha, läks see paljudele südamesse. seepärast suitsege edasi või pange end kasvõi põlemaooDDoo kirjutas:Ei tea kas see reklaam postituse all sulle niiväga meeldiks.. Konkurendid topivad ka siis reklaami ju.
Ja selle otueelse teemaga on ikkagi nii ,et see on Ühe mehe arvamus. olgugi et mees teab nii mõndagi. kuid see on ikkagi ühe mehe arvamus Pädeva vastuse saad margiesindusest.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520