tqhq ja muidu aeglaste usa/diisel autode omanikud on teada pöördemomendi ülistajad

Nii kui auto kiireks muutub hakatakse alati millegipärast hobujõududest rääkima, aga see selleks.
Selles valemis mille esitasid on selgelt näha, et jättes pöördemomendi samaks ja suurendades pöörlemissagedust tõuseb ikkagi võimsus. Võib ka pöördemomenti vähendada, kui pöörlemissagedust piisavalt tõsta suureneb ikka võimsus

(reaalses elus näiteks sportnuka paigaldamine ja piiraja tõstmine)
Muidu supereta on täpselt sama eta mis ikka, lihtsalt sellel on kohe juba 885 kaas peal. Seal on lihtsalt sees teine nukkvõll. Muidu 7000 piirajaga ja Schricki 284/272 nukaga M20 toimetab originaal vedrude ja nookuritega täiesti edukalt juba aastaid. Sellega probleeme pole. M52 vändaga oli võimsust ka madalatel pööretel päris korralikult. 2,5L M20 peal on selline seade madala pöördega väga malts.
2,7L strokerit on mõtet ehitada M20nest minuarvates ainult siis, kui autoks on 325e või 525e. Sest siis saab selle teha ilma mootorit eemaldamata ja võimsuse kasv on võrreldes originaaliga päris vägev (pöördemoment muide ei kasva, sest eta annab ise juba päris korralikud nm välja). Muus osas, kui üldse M20 teha, tasub juba M52 vänt sisse lükata.
Kui originaalsus ei huvita ja kapotialune tähtis pole siis 101% pange peale uuem mootor