Jah tõesti pole selle seadusega kursis. Täname informatsiooni eest!Erkki_V kirjutas:Pakiruumi mahu puhul on ka erinevaid lahendusi. näiteks, väga palju kasutatav toroidse kujuga paak, mis pannakse varuratta asemele. Ruumi jääb. Jääb ka ülesse küsimus mis siis saab, kui kumm katki läheb. Võib soetada selle väiksema varuratta, panna ta spetsiaalsesse kotti ja hoida pagasnikus. Visata varuratas garaazi ja loota õnne peale, et seda ei juhtuks. Variante on. Igal asjal on oma head ja vead.
Selle lõigu juures liigne teemaarendus ülearune - vastus ühene, lahtist tagavararatast auto pagasiruumis vedada EI TOHI ! Loe seadust kui muidu aru ei saa !
Gaasiseade
Re: :o)
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 625. Varuratas
Nõue: varuratas peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt.
Kontrollimine: vaatlusega.
Toivoku äkki piisab sulle sellest, rohkem ei viitsi otsida ja ära tule mulle väitma, et sinu e34 service manualis on kirjas, et pagassis käibki varuratas tillatölla edasitagasi, mitte et kinnitatud oleks

Kood 625. Varuratas
Nõue: varuratas peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt.
Kontrollimine: vaatlusega.
Toivoku äkki piisab sulle sellest, rohkem ei viitsi otsida ja ära tule mulle väitma, et sinu e34 service manualis on kirjas, et pagassis käibki varuratas tillatölla edasitagasi, mitte et kinnitatud oleks


Pean siinkohal vabandama- juttu oli seal Betooni tänaval asuva koha kohta. Aga lugege ise.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=2
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=2
Bmw remont Tartus. 50-97478.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: :o)
piisab piisab, aga kas ma ei tohiks siis vedada seadusekohaselt pagasnikus yhte ratast? oeh jah imelikud need seadused.Erkki_V kirjutas:https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 625. Varuratas
Nõue: varuratas peab olema kinnitatud valmistaja juhendi kohaselt.
Kontrollimine: vaatlusega.
Toivoku äkki piisab sulle sellest, rohkem ei viitsi otsida ja ära tule mulle väitma, et sinu e34 service manualis on kirjas, et pagassis käibki varuratas tillatölla edasitagasi, mitte et kinnitatud oleks![]()
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Ja see väide ei pea ka paika, et kes on harjunud sõitma bensiini autoga see jääbki seda tegema , või vastupidi siis diisliga.
Mina olen 1 nendest näidetest kellel oli 4 bensiinimootoriga autot ja nüüd siis olen õnnelik diisliomanik juba 1,5 aastat.
Mina olen 1 nendest näidetest kellel oli 4 bensiinimootoriga autot ja nüüd siis olen õnnelik diisliomanik juba 1,5 aastat.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Nimelt te ajate segamini maagaasi ja vedelgaasi. Hind tõuseb maagaasil. Vedelgaasi tuuakse Eestisse - Venemaalt, Valgevenest ja Leedust.Viljar kirjutas:Aasta-kahe pärast läheb nigunii gaas kallimaks, see on ju igalpool välja hõisatud.
On ka sellest räägitud, et saame hetkel Venemaalt gaasi praktiliselt neli korda soodsamalt kui teised, aga ma ei usu, et seda lõbu kauaks on.
Jah, tõesti minu poolt natuke ebaviisakas üldistada, kuid enamikel keda ma tunnen on see nii. Erandid kehtivad!Tarmo kirjutas:Ja see väide ei pea ka paika, et kes on harjunud sõitma bensiini autoga see jääbki seda tegema , või vastupidi siis diisliga.
Mina olen 1 nendest näidetest kellel oli 4 bensiinimootoriga autot ja nüüd siis olen õnnelik diisliomanik juba 1,5 aastat.
Hoolimata kogu respektist nende suhtes, kes gaasi kasutavad ei saa ma rahalises mõttes selle ürituse poindile väga pihta. Kui vaja on kütuse pealt säästa ostan ma diisli (mis on ka järjest akuutsemaks plaaniks muutumas), millega säästan jämedalt 2 korda kütusele kuluva raha osas (8l vs 15). Mitte ei installeeri endale pagassi atribuutikat, mille tasuvusaeg on 2-4 aasta vahel, mis teeb autot oluliselt raskemaks, vähendab kasulikku ruumi ja sunnib varuratast katusel vedama. Ja hoolimata oma odavusest vähendab mootori jõudu ka pealekauba. Ja haiseb väljastpoolt koledasti.
Sellest piirituse/bensukokteili agregaadist saaks veel aru, sest sellega tuleb jõudu juurde
Aga ilmselt just niipalju, et offsettida agregaadist lisanduvat kaalu.
Alternatiivkütustest rääkides, vesinikule läheks kasvõi homnepäev üle, arvestades, et tegu on lokaalses mõttes keskkonna jaoks ülipuhta kütusega. Kui veel leiaks viisi, kuidas seda ilma saastamata toota.
Sellest piirituse/bensukokteili agregaadist saaks veel aru, sest sellega tuleb jõudu juurde

Alternatiivkütustest rääkides, vesinikule läheks kasvõi homnepäev üle, arvestades, et tegu on lokaalses mõttes keskkonna jaoks ülipuhta kütusega. Kui veel leiaks viisi, kuidas seda ilma saastamata toota.
Toon Teile väikse näite BMW kodulehelt:
Mudel Mootor Hind
523i 2.5 i (130 kW) 2497 cmŗ 567 800.- EEK
525d 2.5 d (130 kW) 2497 cmŗ 619 100.- EEK
Nägu näete on diisli ja bensiini mudelite hinnavahe 51300. Gaasiseade aga maksab antud mudelile ca. 24000 EEK. See teeb ju kohe alguses säästu 27300EEK. Muidugi ei piisa sellest kõigi jaoks, aga see on ka üks põhjus, miks pannakse gaasiseade peale, mitte ei osteta kohe diiselauto.
Mudel Mootor Hind
523i 2.5 i (130 kW) 2497 cmŗ 567 800.- EEK
525d 2.5 d (130 kW) 2497 cmŗ 619 100.- EEK
Nägu näete on diisli ja bensiini mudelite hinnavahe 51300. Gaasiseade aga maksab antud mudelile ca. 24000 EEK. See teeb ju kohe alguses säästu 27300EEK. Muidugi ei piisa sellest kõigi jaoks, aga see on ka üks põhjus, miks pannakse gaasiseade peale, mitte ei osteta kohe diiselauto.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
midagi pole öelda , müügitöö käib kõva.
Aga ikkagi ei pane gaasiseadet.

Aga ikkagi ei pane gaasiseadet.



Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ma loodan, et ma Teid siin foorumis ainult ära ei tüüta!!Tarmo kirjutas:midagi pole öelda , müügitöö käib kõva.
Aga ikkagi ei pane gaasiseadet.
![]()
![]()


Meie kandis on gaasiga sõitmine praegu suletud ringis .Pole piisavalt tarbijaid ,seega pole igas bensiinijaamas gaasi müügil , see aga ei lisa just gaasile populaarsust. Lõuna pool ,Lätis .Leedus ja eriti Poolas on gaasiga sõitmine väga soositud ,seega on tanklaid tavalistes bensiinijaamades. Ka on suudetud seal vältida gaasi hinna sellist tõusu nagu meil suhtes bensiiniga. Ka Soomes ei ole gaas levinud. Seal on muidugi üks põhjus sellisele sõitmisele lisatav maks.
Paistab ,et ka BMW omanikud ei ole tõsiselt huvitatud.
Paistab ,et ka BMW omanikud ei ole tõsiselt huvitatud.

Bmw remont Tartus. 50-97478.
Jah, me oleme pakkunud siin proovisõidu võimalusi oma demo autoga Mercedes-Benz C180 ja meie ülirahuloleva kliendi autoga Dodge RAM. Kui kellelgi huvi on ja kahtluseid meie seadmete vastu, lepime kokku aja ja läheme teeme mõned tiirud.325 ix kirjutas:Võiksite pakkuda välja sellise testsõidu mõne gaasiautoga ,et ka kõige suuremad pessimistid saaksid veenduda -ta liigub siiski!
Oli peal e28 520 2,0 mootoril ja rohkem ma temast ei tea. Mina teda ei taha.
Auto läks lammutamisele
Auto läks lammutamisele
Viimati muutis Cardo, 09.01.2006 16:51 25, muudetud 1 kord kokku.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Sellisel vanemal gaasiseadmel kipub juba kahjuks materjali väärtus ainult olema. Reduktori membraanid on rabedad ja auklikud tihtipeale ,klapid ei pea ,korrosioonikahjustused jne. Kas oli lambda kontrolliga seade?
Tunneb ära elektroonilise ploki ja samm-mootori järgi gaasiseguril.
Tunneb ära elektroonilise ploki ja samm-mootori järgi gaasiseguril.
Bmw remont Tartus. 50-97478.
Seade mis pandus Dodge Ramile võtab 5% gaasi rohkem kui bensiini ja lisaks on olemas klient kes väidab, et tema gaasi kulu hoopis liiter vähem kui bensiini.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=7
Siit leiate kliendi poja kommentaari (kasutaja Otto) lugege ja veenduge ise!
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=12653&page=7
Siit leiate kliendi poja kommentaari (kasutaja Otto) lugege ja veenduge ise!