Enamik parklaid ei vasta mõõtude poolest enamikele autodele: teisisõnu pole võimalik
püsida enda sõidurajal ja saartele otsasõitu vältimiseks on tarvis veidi enne ja pärast "laenata".
Autojuhtimist ei keelata, kuid arvatavasti ja ka loodetavasti juhilubade saamine muutub raskemaks,
mitte rahaliselt, vaid oskuste poolest.
Eriolukordades esiteks võib ise sõita ja teiseks kui on maakodus konkreetselt teada, kus sõita
tuleks, õpib auto selle kärmelt ära. Tesla sõidab praegugi "nii nagu varem". Ehk kui mitmerajalisel
maanteel raja jooned on kulunud, autot ees ei ole, siis GPSi abil on võimalik sõita nii nagu ennem.
Seda tingimusel, et sedasama rada on kasutatud mitu korda, edukalt. Hoovis sama jutt. Sõidad paar
korda läbi ja järgmine kord saab ise hakkama. Madalal kiirusel GPSi täpsus mõne sentimeetri piirides.
Reavahetust siiski ilma juhita arvatavasti täiesti ise auto ei tee. Tesla tahtis seda aktiveerida ammu
ka EU-s, nii nagu US-is, kuid EU pani vastu näppe. Arvatavasti probleem oli selles, et auto ei näe
tagant kiiresti lähenevat autot (autobaanil vabalt +100km/h vasak rada). Teslal tuleb esimese nõksu ise
teha, edasi läheb ise. Vahet pole, ise ei sõida, ise suunda ei näita. Nüüd uue riistavaraga kaamerad
kontrollivad nagu inimene küljepeeglitest ja kiiremini liikuva sõiduki tuvastav vabalt ära ka kaugelt.
loodetavasti sõidu sihtpunktide pakkumise algoritm tehakse miskit nagu Waze'l.
Tesla just parandas oma hääletuvastust. Töötab. Vajutad roolil nuppu ja ütled "navigate to work".
Navi kohe võtab tööks määratud aadressi ja joonistab trajektoori. Autopiloot võib sealt juhise võtta.