Elektriautorubriik
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Endiselt on väga veider see ilma iluvõreta nokk minu silmale:
http://www.carscoops.com/2017/05/white- ... affic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.carscoops.com/2017/05/white- ... affic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Ah, eks lõplikule versioonile tuleb mingi S või X võre sarnane lahendus. Tesla müügiedu üheks oluliseks sambaks on ikkagi disain ja mingeid ekstravagantsusi nad endale lubada ei saa. 

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Pseudokas ju. Tahad kit-i - ei ole probleem.


Re: Elektriautorubriik
Suuresti, need asjad ei ole iluvõred, vaid õhu sissevõtu avad. Nagu neerud BMW-del.Henri. kirjutas:Endiselt on väga veider see ilma iluvõreta nokk minu silmale:
http://www.carscoops.com/2017/05/white- ... affic.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Model S algselt omas seda musta lätakat ainult sellepärast, et auto näeks "tavaline" välja.
Nüüd puudub vajadus, rahvas on ära harjunud - suures osas. Sellepärast ongi "imelik".
BMW i3 ja i8 ja paljud muud nagu e-golf imiteerivad "võresid", nagu ka vana prefacelift Model S.
Antud disain on praktiliselt lõplik, mängitakse veel esistange kumerusega.


Õhusissevõtt on ikkagi olemas, tarvilik kliimale ja niimuidu veosüsteemi jahutamiseks.
Üleüldiselt Model 3 on lihtne ja ilus. Pudipadi on TÕSISELT vähe, nii sees kui väljas.
Niimoodi saab Tesla auto valmistamises lubatud hinna kätte.
Pikem analüüs koos korraliku videomaterjaliga.
http://www.motortrend.com/news/tesla-mo ... -analysis/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
"Edasi liigub? Liigub! Elekter on? On. Tesla märk on? On. Siis ära halise. Sul on Tesla."
https://www.accelerista.com/arvamus/tes ... oomisrisk/
https://www.accelerista.com/arvamus/tes ... oomisrisk/
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Paar nädalat tagasi juhtusin pikemalt silmitsema Model X-i ning juba selle esiosa tundus miniatuurse iluvõre tõttu (olgu ta lihtsalt õhuvõtuava või mitte, kuid autodel on iluvõre suurelt jaolt ka disainielemendina olnud)üsna kummaline- mitte kole, aga harjumatu. Samas küljelt ja tagan on väga kena. Model 3 meenutab aga säga
Midagi võiks seal lagedal esiosal ikkagi olla 


-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Oletan, et Euroopas lajatub sinna reg number kuna jahutusriba on all ja seda ei kaeta.
Re: Elektriautorubriik
Just. Regmärk on üks asi, mis muudab visuaalselt asja, märgatavalt.
Keegi viitsib võiks mõne standardse Eesti regmärgi Model 3 ninale
fotoshoppida. Tahaks näha, kuidas näeb
Täpset asetust me veel ei tea. Jap-style vast mitte
Vast midagi sellist:

Keegi viitsib võiks mõne standardse Eesti regmärgi Model 3 ninale
fotoshoppida. Tahaks näha, kuidas näeb

Täpset asetust me veel ei tea. Jap-style vast mitte

Vast midagi sellist:

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
Üks värske ohutuse raport. Kommenteerida võin vaid niipalju, et minul i3 laupkokkupõrkel käitumisele midagi ette heita ei ole.
http://interestingengineering.com/video ... ign=buffer" onclick="window.open(this.href);return false;

http://interestingengineering.com/video ... ign=buffer" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektriautorubriik
http://www.motorauthority.com/news/1029 ... e=facebook" onclick="window.open(this.href);return false;
530e lisavarustus - juhtmevaba laadija
530e lisavarustus - juhtmevaba laadija
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Kui sarnane lahendus kunagi standardiseeritud saab, siis hüvasti pistikud.
Re: Elektriautorubriik
Pistikhübriidi omanik pigem mõtleb mugavusele kui säästlikkusele.
Elektriautoomanikele seda radiaatorit on veidi raskem pähe määrida
Vastasel juhul i3 tuleks selle valikuga märksa varem. Ja Tesla. Ja Ioniq.
Elektriautoomanikele seda radiaatorit on veidi raskem pähe määrida

Vastasel juhul i3 tuleks selle valikuga märksa varem. Ja Tesla. Ja Ioniq.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
See müüb ise ja pole seal midagi pähe määrida.
https://www.pluglesspower.com/gen2-tech-specs/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.pluglesspower.com/gen2-tech-specs/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektriautorubriik
See on mingi lamp tootja, kes muid spetsifikatsioone ei anna kui laius kõrgus sügavus
Nagu ütlesin, kõik varjavad oma kasutegurit. Kaua see asi ei kesta elektriautoomanikel,
eriti nendega, kes sõidavad ka korralikult
Vahe on umbes selline, et lähed ostad tänasest päevast alates 95 asemel 98-t. Kõik.
Selliseid vabatahtlikke on meil jalaga segada, või mis

Nagu ütlesin, kõik varjavad oma kasutegurit. Kaua see asi ei kesta elektriautoomanikel,
eriti nendega, kes sõidavad ka korralikult

Vahe on umbes selline, et lähed ostad tänasest päevast alates 95 asemel 98-t. Kõik.
Selliseid vabatahtlikke on meil jalaga segada, või mis

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Töga ja toksi palju tahad - kliendid, kes kasutavad on suures pildis rahul. 
https://www.pluglesspower.com/learn/plu ... r-reviews/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Idaho National Laboratory (INL) testing in 2013[5] found the system had a power delivery efficiency between 84%-90%, compared to 95%-99% for corded charging systems, depending on the alignment of the Adapter and Pad, the separation gap, and the rate of power transfer in use (kW)."
https://en.wikipedia.org/wiki/Plugless_Power" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle tehnoloogia kõiki omadusi ei osata/suudeta täna realiseerida aga areng liigub jõudsalt. Juhtmevaba info- ja energiavahetus on täna ja tulevikus - elementaarne. Elektriautode juhtmevaba laadimise eesmärgil ei ole teada olevad tehnoloogiad kõikides sagedusalades veel ammendatud, rääkimata siis veel ainuüksi materjaliteaduse panusest.
https://en.wikipedia.org/wiki/Inductive_charging" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_power_transfer" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.pluglesspower.com/learn/plu ... r-reviews/" onclick="window.open(this.href);return false;
"Idaho National Laboratory (INL) testing in 2013[5] found the system had a power delivery efficiency between 84%-90%, compared to 95%-99% for corded charging systems, depending on the alignment of the Adapter and Pad, the separation gap, and the rate of power transfer in use (kW)."
https://en.wikipedia.org/wiki/Plugless_Power" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle tehnoloogia kõiki omadusi ei osata/suudeta täna realiseerida aga areng liigub jõudsalt. Juhtmevaba info- ja energiavahetus on täna ja tulevikus - elementaarne. Elektriautode juhtmevaba laadimise eesmärgil ei ole teada olevad tehnoloogiad kõikides sagedusalades veel ammendatud, rääkimata siis veel ainuüksi materjaliteaduse panusest.
https://en.wikipedia.org/wiki/Inductive_charging" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_power_transfer" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Statoil reklaamib, et nende Miles Jungle Juice-iga on effektiivsuse kasv kuni 5%, ning siin on rahvas nõus 10-11% tuulde kirjutama ainult selle pärast, et nad ei viitsi pistikut seina panna?ttsys kirjutas:...
"Idaho National Laboratory (INL) testing in 2013[5] found the system had a power delivery efficiency between 84%-90%, compared to 95%-99% for corded charging systems, depending on the alignment of the Adapter and Pad, the separation gap, and the rate of power transfer in use (kW)."
...
Lisaks nagu Statoili puhul on boldis kuni, peaks selles INL-i jutus olema boldis ... depending on the alignment of the Adapter and Pad ...
Mugavus maksab, see on selge, kuid mitte kuidagi ja mitte kunagi ei saa selle tehnoloogia juures olema argumendiks säästlikkus või efektiivsus, sest see saab juhtmel alati parem olema.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Loomulikult ollakse nõus ära andma ja rohkemgi veel kui 11% ! Kõik on kinni selles, millise tehnoloogiaga võrrelda. Millise baasinvesteeringu juurest liikuma asutakse jne.
Kui telefoniliinid läksid vaselt optikale siis see ei tekitanud juhtmega andmeedastusele mitte "juuri alla" vaid vastupidi fix line on tänases mõttes OUT. Igasugune juhtme otsas rippumine on kogu elektriauto tehnoloogiate arengule üks suurim takistus, mis piirab otseses mõttes sõiduulatust. Laadida peab saama kõikjal, mobiilselt ja selles suunas karbist-välja mõtlejate arendus ka töötab.
Rootsis oli 90-ndate alguses suur poleemika suurfirmade kontorite noor-generatsiooni teenistujate üle, kes kontorites kasutasid töö ajal 90% ulatuses mobiiltelefone selle asemel, et optikaliin laua peal rakendada, mille kulu oli 80% madalam kui mobiiltelefonilt võetud keskmine kõneminut. Täna on see sisuliselt elementaarne aksepteering ja info-energia liigub juhtmevabalt. Mastaabi efekt on ka selles küsimuses. Juhtmejupi ja vase otsas vaevlev põlvkond sureb maha ja korras.
PS: Elektriautole ei ole vaja lahmakat, rasket, ressursimahukat (mateeria kg, inim-, + finantskapital €) akut vaid mobiilset energialahendust. Kui see on olemas siis on tänases mõttes ka kõik C, CE jne sõidukid elektrisõidukid.
Kui telefoniliinid läksid vaselt optikale siis see ei tekitanud juhtmega andmeedastusele mitte "juuri alla" vaid vastupidi fix line on tänases mõttes OUT. Igasugune juhtme otsas rippumine on kogu elektriauto tehnoloogiate arengule üks suurim takistus, mis piirab otseses mõttes sõiduulatust. Laadida peab saama kõikjal, mobiilselt ja selles suunas karbist-välja mõtlejate arendus ka töötab.
Rootsis oli 90-ndate alguses suur poleemika suurfirmade kontorite noor-generatsiooni teenistujate üle, kes kontorites kasutasid töö ajal 90% ulatuses mobiiltelefone selle asemel, et optikaliin laua peal rakendada, mille kulu oli 80% madalam kui mobiiltelefonilt võetud keskmine kõneminut. Täna on see sisuliselt elementaarne aksepteering ja info-energia liigub juhtmevabalt. Mastaabi efekt on ka selles küsimuses. Juhtmejupi ja vase otsas vaevlev põlvkond sureb maha ja korras.

PS: Elektriautole ei ole vaja lahmakat, rasket, ressursimahukat (mateeria kg, inim-, + finantskapital €) akut vaid mobiilset energialahendust. Kui see on olemas siis on tänases mõttes ka kõik C, CE jne sõidukid elektrisõidukid.
-
- Huviline
- Postitusi: 239
- Liitunud: 19.09.2013 10:42 59
- Peamine sõiduk: 530d E39
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Selle vastu ma arvan ei vaidle siin keegi, et mugavuse nimel on osad nõus 10% ja kohati kindlasti isegi rohkem, tuulde kirjutama. Asi on selles, et ei ole vaja reklaamida, kuidas roosa triiksärgiga vennad ostavad omale rohelise ja maailma päästva auto, ning ainult sellepärast, et nad ei viitsi ise pistikut seina panna, uhavad mehed 10+% rohkem kivisütt katlasse, et seda elektrit toota.
See on ainuke asi, mis mulle juhtmevaba laadimise juures vastu karva käib, ning ma kahtlustan, et ma ei ole ainuke.
See on ainuke asi, mis mulle juhtmevaba laadimise juures vastu karva käib, ning ma kahtlustan, et ma ei ole ainuke.
Re: Elektriautorubriik
No vot on inimene veendunud, tee mis tahad
Muideks, Jungle Juice effektiivsust on üks herr ära mõõtnud, täpselt 0,0% pikem sõiduulatus.
Ja energia jäävuse seadus ütleb ka seda. Ja kõik muud füüsika reeglid ka.
Bensiinist energiatihedab vedelik on vast ainult diisel, kõik muu on kas gaas, tahke või muud
moodi paaki mitte mahtuv. Seega kõik mahlasegud teevad asja hullemaks.
Ja põlemist effektiivsemaks ka teha ei saa, vastasel juhul tuleks meil vähem CO2te välja kui
me C-d ja O-d oleme sisse pannud
Ma annan sulle tasuta õlle, kui sa suudad siia panna 1-2 tärni ülevaate sellest tootest, mis
kestaks paar nädalat. Mina proovisin, mingi päevakese kestis
http://www.topshop.ee/kodu-ja-elustiil/soojapuhur#" onclick="window.open(this.href);return false;
Edu siis sulle nende Mike, John ja Peter ülevaadete uurimisega. Nad on kõik naised ka muideks.
Kui tõestad vastupidist, saad veel ühe õlle. Mina tšekkisin internetilehekülgede ajamasinat.
Arva ära, mis kuupäeval need ülevaated kõik sinna tekkisid
Tögan ja toksin
Sest see on täpselt see kogus sooja, mis eralduks 99% effektiivsusel kui Tesla laeb kiirlaadijas.
Väidetavalt, sõltumatu instituut pani KONKREETSELT paika, et juhtmega lahendused mahuvad 95-99% vahele. Seega 99% on parim olukord. Täispaukp*d* peab ikka olema, et sellist numbrit välja arvutada
EDIT: lugesin wiki lähteallikaid, 99% on lihtsalt välja mõeldud number kellegi suvalise poolt.
Kas on palju küsitud, et sa oleksid lahjaltki kriitiline tekstide suhtes?
Kumma auto ostaks John Smith:
Tesla Model S, 100D, valge nahksisu musta niidiga, küttekulu aastas 600€
Tesla Model S, 100D, valge nahksisu sinise niidiga, küttekulu aastas 700€
Ühte laetakse auto alt induktsioonväljaga, teist laetakse auto alt robotiseeritud pistikuga.
Ühte peab sihtima 8cm raadiusesse, teist 30cm raadiusesse.

Muideks, Jungle Juice effektiivsust on üks herr ära mõõtnud, täpselt 0,0% pikem sõiduulatus.
Ja energia jäävuse seadus ütleb ka seda. Ja kõik muud füüsika reeglid ka.
Bensiinist energiatihedab vedelik on vast ainult diisel, kõik muu on kas gaas, tahke või muud
moodi paaki mitte mahtuv. Seega kõik mahlasegud teevad asja hullemaks.
Ja põlemist effektiivsemaks ka teha ei saa, vastasel juhul tuleks meil vähem CO2te välja kui
me C-d ja O-d oleme sisse pannud

Ma annan sulle tasuta õlle, kui sa suudad siia panna 1-2 tärni ülevaate sellest tootest, mis
kestaks paar nädalat. Mina proovisin, mingi päevakese kestis

http://www.topshop.ee/kodu-ja-elustiil/soojapuhur#" onclick="window.open(this.href);return false;
Edu siis sulle nende Mike, John ja Peter ülevaadete uurimisega. Nad on kõik naised ka muideks.
Kui tõestad vastupidist, saad veel ühe õlle. Mina tšekkisin internetilehekülgede ajamasinat.
Arva ära, mis kuupäeval need ülevaated kõik sinna tekkisid

Tahad öelda, et Tesla pistiku ja pesa vahelt eraldub parimal juhul 1,2kW sooja?found the system had a power delivery efficiency between 84%-90%, compared to 95%-99% for corded charging systems,

Sest see on täpselt see kogus sooja, mis eralduks 99% effektiivsusel kui Tesla laeb kiirlaadijas.
Väidetavalt, sõltumatu instituut pani KONKREETSELT paika, et juhtmega lahendused mahuvad 95-99% vahele. Seega 99% on parim olukord. Täispaukp*d* peab ikka olema, et sellist numbrit välja arvutada

EDIT: lugesin wiki lähteallikaid, 99% on lihtsalt välja mõeldud number kellegi suvalise poolt.
Kas on palju küsitud, et sa oleksid lahjaltki kriitiline tekstide suhtes?
Kumma auto ostaks John Smith:
Tesla Model S, 100D, valge nahksisu musta niidiga, küttekulu aastas 600€
Tesla Model S, 100D, valge nahksisu sinise niidiga, küttekulu aastas 700€
Ühte laetakse auto alt induktsioonväljaga, teist laetakse auto alt robotiseeritud pistikuga.
Ühte peab sihtima 8cm raadiusesse, teist 30cm raadiusesse.
Viimati muutis arnis, 19.05.2017 17:40 41, muudetud 1 kord kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
1 kidur ja karbis põlvkond oma haige inseneeria DNA-ga peab eest ära kaduma, et uuenduste jõusuunad paika saada.
Eesti ei kasuta optimaalselt energiaressursse mõlemast otsast - nii tootmise kui ka tarbimise poolelt. Öötarbimine suvekuudel on näide otse näkku.
See, et öösel tarbija poolt kasvõi 20% õhku lendab on ka primitiivina ikkagi kasulikum, kui toodetud elekter hõiveta jätta. Mida ühtlasem tarbimine seda efektiivsemalt rakendub mastaabi efekt.
2018 on MB oma juhmevaba süsteemiga üleval ja BMW lubab vähemalt sama. Tesla teeb oma ja võib kindel olla, et "Tesla" nime vääriliselt tuleb neilt midagi vingemat.

Eesti ei kasuta optimaalselt energiaressursse mõlemast otsast - nii tootmise kui ka tarbimise poolelt. Öötarbimine suvekuudel on näide otse näkku.
See, et öösel tarbija poolt kasvõi 20% õhku lendab on ka primitiivina ikkagi kasulikum, kui toodetud elekter hõiveta jätta. Mida ühtlasem tarbimine seda efektiivsemalt rakendub mastaabi efekt.
2018 on MB oma juhmevaba süsteemiga üleval ja BMW lubab vähemalt sama. Tesla teeb oma ja võib kindel olla, et "Tesla" nime vääriliselt tuleb neilt midagi vingemat.

Re: Elektriautorubriik
Tesla ei tee oma juhtmevaba laadijat. See ei tööta kiirlaadimisjaamades.
See lahendus, mis nad seal teevad, see kolib arvatavasti koju.
See lahendus, mis nad seal teevad, see kolib arvatavasti koju.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
see induktiivlaadimise jutt on jabur. mobiiltelefonidel on seda vähese eduga kasutatud aastaid juba. ei ole see eriti vedu võtnud.
ja miks peaks kah? mobla peab ikka olema ühe ja kindla koha peal, et seda saaks induktiivselt laadida. induktiivlaadija ise on suurem ja kallim kui tavaline juhtmega laadija. mobiiltelefoni sisseehitatud magnetväljapüüdur kaalub, võtab ruumi, on kallis ja tehnoloogiliselt keerukas. tarbija jaoks on need olulised puudused.
sõidukite koha pealt on need probleemid ju täpselt samad. aeglasem laadimine, vajalik täpne positsioneerimine, kallim soetushind, kallim kasutushind(võimsuskadu).
plusside alla läheb vaid see, et jääb ära üks käeliigutus. kogu lugu.
mõte, et induktiivlaadimine läheb maanteede sisse peitu ja autosid laetakse sõidu ajal, tundub ulmeliselt kallis.
ja miks peaks kah? mobla peab ikka olema ühe ja kindla koha peal, et seda saaks induktiivselt laadida. induktiivlaadija ise on suurem ja kallim kui tavaline juhtmega laadija. mobiiltelefoni sisseehitatud magnetväljapüüdur kaalub, võtab ruumi, on kallis ja tehnoloogiliselt keerukas. tarbija jaoks on need olulised puudused.
sõidukite koha pealt on need probleemid ju täpselt samad. aeglasem laadimine, vajalik täpne positsioneerimine, kallim soetushind, kallim kasutushind(võimsuskadu).
plusside alla läheb vaid see, et jääb ära üks käeliigutus. kogu lugu.
mõte, et induktiivlaadimine läheb maanteede sisse peitu ja autosid laetakse sõidu ajal, tundub ulmeliselt kallis.
- j.j.
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 02.04.2013 14:12 12
- Peamine sõiduk: E36 / E90
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
20 aastat tagasi oli mobiiltelefon ka lihtsalt üks suur, kallis ja kasutu vigur. Progressi pidurdamine on asjatu energiakulu, seltsimehed.iffiff kirjutas: sõidukite koha pealt on need probleemid ju täpselt samad. aeglasem laadimine, vajalik täpne positsioneerimine, kallim soetushind, kallim kasutushind(võimsuskadu).
plusside alla läheb vaid see, et jääb ära üks käeliigutus. kogu lugu.
mõte, et induktiivlaadimine läheb maanteede sisse peitu ja autosid laetakse sõidu ajal, tundub ulmeliselt kallis.

-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Täpselt. No ise näete. Tuligi postitus ära, mis puhtast südamest näitab valgust peatunud tehnoloogia tühjusesse ehk suremisele loodud generatsiooniteadmistele. Täiega inimese südamest pandud mõtted ja ei ole mingi huumor.
Jätkame ka huumorivabalt. Kui täna pargib auto ennast iseseisvalt siis, mis laadimise täpsest positsiooneerimisest käib jutt induktsioonkontakti puhul, mille tolerantsid on kontaktpunktiga võrreldes sisuliselt vabad? See mainitud gen2 ei vaja juba mingit erilist täpsust, mida juht ei suuda parklajoonte vahele parkides tabada, rääkimata autopiloodist, kus anduri ülitäpne tabamismaatriks! Autopesulasse suudab inimene sõiduki sisse liigutada ja vastava fooritule juures suudab sõiduki peatada aga auto märguande peale, et laadimispunkt on tabatud ei oska seisma jääda?
Kõik algabki kodust-kontorist aga, kui poodide, ostukeskuste, teatrite, kinode jnejne parklakohad on varustatud statsionaarsete laadimispunktidega siis puudub ka vajadus paljudel mingiks jõuliseks laadimiseks - eriti linnainimestel. See tähendab, et induktiivlaadimissageduse reziimi saab arendada sellise, mis tehnoloogiliselt loob absoluutselt uut moodi laadimise-tühjenemise tsükli. Pigem jabur on see, et finantsmasinad (pangad) olid viimased 3 kümnendit investeerinud otse väljendades haigetesse mootoritehnoloogiatesse, millel oli juba 20 aastat sein ees ja on tänaseks ühel või teisel viisil juba surnud. Sõidu ajal laadimine ongi ulme, kui 30 aastat on inseneride DNA sohu maetud.

Jätkame ka huumorivabalt. Kui täna pargib auto ennast iseseisvalt siis, mis laadimise täpsest positsiooneerimisest käib jutt induktsioonkontakti puhul, mille tolerantsid on kontaktpunktiga võrreldes sisuliselt vabad? See mainitud gen2 ei vaja juba mingit erilist täpsust, mida juht ei suuda parklajoonte vahele parkides tabada, rääkimata autopiloodist, kus anduri ülitäpne tabamismaatriks! Autopesulasse suudab inimene sõiduki sisse liigutada ja vastava fooritule juures suudab sõiduki peatada aga auto märguande peale, et laadimispunkt on tabatud ei oska seisma jääda?

Kõik algabki kodust-kontorist aga, kui poodide, ostukeskuste, teatrite, kinode jnejne parklakohad on varustatud statsionaarsete laadimispunktidega siis puudub ka vajadus paljudel mingiks jõuliseks laadimiseks - eriti linnainimestel. See tähendab, et induktiivlaadimissageduse reziimi saab arendada sellise, mis tehnoloogiliselt loob absoluutselt uut moodi laadimise-tühjenemise tsükli. Pigem jabur on see, et finantsmasinad (pangad) olid viimased 3 kümnendit investeerinud otse väljendades haigetesse mootoritehnoloogiatesse, millel oli juba 20 aastat sein ees ja on tänaseks ühel või teisel viisil juba surnud. Sõidu ajal laadimine ongi ulme, kui 30 aastat on inseneride DNA sohu maetud.

Re: Elektriautorubriik
Sa ei ole suutnud ikka veel öelda, miks induktiivplaadi asemel kontaktplaati ei võiks kasutada?
Sinu ainukene kaitse oli vist "sõidu ajal ei saa kasutada". Vot siis kui hakkame sõidu ajal laadima,
siis räägime. Praegu ütle, miks ei või pargitud auto sõita kontaktplaadi peale.
Nii induktsioon kui kontaktplaat võivad olla samat värvi ja täpselt samasuguste mõõtmetega ja
visuaalselt eristamatud. Ehk siis ma panen ühe nimeks A ja teise nimeks B. Mis sa siis teed, kui
sa neid omavahel ära ei erista. Miks mitte kontaktplaat?
Sinu ainukene kaitse oli vist "sõidu ajal ei saa kasutada". Vot siis kui hakkame sõidu ajal laadima,
siis räägime. Praegu ütle, miks ei või pargitud auto sõita kontaktplaadi peale.
Nii induktsioon kui kontaktplaat võivad olla samat värvi ja täpselt samasuguste mõõtmetega ja
visuaalselt eristamatud. Ehk siis ma panen ühe nimeks A ja teise nimeks B. Mis sa siis teed, kui
sa neid omavahel ära ei erista. Miks mitte kontaktplaat?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Töökindlus. Kontaktplaadil on liikuvad osad ja see killib töökindluse siin põhja pool, kus vesi ja jää.
Lisaks Induct 360 kraadi võimekus, mida kontaktplaadi puhul on ülikeeruline konstrueerida ehk liikuvate osade määr läheb veel eriti suureks ning risk töökindlusele meeletu %.
Lisaks Induct 360 kraadi võimekus, mida kontaktplaadi puhul on ülikeeruline konstrueerida ehk liikuvate osade määr läheb veel eriti suureks ning risk töökindlusele meeletu %.
Re: Elektriautorubriik
360 kraadi on nüüd küll mingi lamp asi. Veekeedukann alusel on ka 360 kraadi, väga hästi töötab
ja Maximas maksab 9,90€, võimekusega 3kW.
"Ülikeeruline" on räigelt üle pingutatud.
Eesti ei ole alus sellele, et Silicon Valley's induktsioonpliite autodele arendatakse. Loogikaviga.
ja Maximas maksab 9,90€, võimekusega 3kW.
"Ülikeeruline" on räigelt üle pingutatud.
Eesti ei ole alus sellele, et Silicon Valley's induktsioonpliite autodele arendatakse. Loogikaviga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Lambi asi muidugi kui laboris elad. Mitu veelkeetjat sa tänaval aastaringselt oled kasutanud.
Milles küssa. Tee valmis kaitstud kontaktide ja ilma liikuvate osadeta ja siis räägime edasi.

Milles küssa. Tee valmis kaitstud kontaktide ja ilma liikuvate osadeta ja siis räägime edasi.

Re: Elektriautorubriik
Mille jaoks kaitsta kontaktne? Mille eest üldse kaitsta?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!