Model 3 tuleb kahes versioonis:
tavaversioon:
5,8s 0-100km/h sõiduulatus
350km, tippkiirus 210km/h, 1610kg tühimass.
suurem aku (9k$):
5,3s 0-100km/h, sõiduulatus
500km, tippkiirus 225km/h, 1730kg.
Need on realistlikud suvised maanteenumbrid.
Ehk näiteks suvel (+10C...+30C) sõita püsikaga Tallinn-Tartu.
Kiirlaadimisvõimekused: tavaversioonil 210km/30min suuremal akuversioonil 275km/30min.
Võrdluseks: kõik teised mitte-Tesla elektriautod on piiratud 125km/30min kanti.
Hetkel veel nelikveo variant ei ole käibel. Standardiks on tagavedu.
Pagasiruum võrreldes 3-seeria BMW-sedaaniga: 1,2m2 (3-seeria) vs 1,4m2 (Model3).
Auto võtmeks ei ole pult, vaid kontaktivaba kaart, mis mahub rahakotti.
Kuid uksed on alati avatud kui telefon on kaasas (Bluetooth sisselülitatud).
Preemiumpakett (5000$) sisaldab endas järmisi lisasid (üks pakett, kõik tuleb korraga):
Preemium salong (materjalid, pärisnahksisu Tesla enam ei paku mitte ühelegi sõidukile)
Soojendusega 12-suunalised elektriistmed, roolisammas ja isetumenevad-klappivad peeglid.
Preemium helipakett
Toonitud UV/Ir filtriga klaaskatus
Akule tuleb 8-aastane garantii, 160 või 200 tuhandelise läbisõiduga vastavalt akupakile.
Tasuta kiirlaadimist ei tule, maksad vastavalt kasutusele.
Nuppe on autos veel vähem. Vähekasutatavad kangid on kõik tarkvaralised, näiteks:
roolisamba reguleerimine, välipeeglite reguleerimine, kindalaeka avamine, peeglite sundklappimine,
näkkupuhuvad õhurestide reguleerimine - kõik see ekraanilt.
Alles on jäänud 2 roolirullikut, ohutulede nupp, 4x ukseaknad, 4x uste avamise klahv, 4x kohtvalgustid.
Suunatulekang ja käiguvalimise kang.
Pärispildid:
