Ostaksite sellise auto endale?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Turvalisuse valdkonda jääb Tussiku poolt taastatav "turvaraam". Pealegi selles videos ei vasta enamus remondivõtteid BMW remondistandardile. Katuse teema on veel eraldi tõsine turvarisk. Lühidalt igatahes ei ole sellel taastatul autol enam alles minimaalset 20 000NM/kraadi kohta, mis on uuel seitsmesel pealegi ligi 30000NM/kraadile. See ei ole enam elavate inimeste transpordi vahend, millele BMW on teo ja vormi andnud. Selles mõttes liigitub samasse ritta kõige muu rämpsuga selles loetelus. Reaalsus on see, et inimesed ostavad rõõmuga uusi autosid, mis ei anna 2018 välja 20000NM ja ei adu, et on rämpsu ostnud. Ennustan, et see saab olema lähiaastatel järjekordne *gate ehk skandaal dieselgate järel, sest tänane seadusandlus laseb autotootjatel lihtsalt lolli mängida ja see kestab täpselt nii kaua, kui mõnes registris näiteks laipade arv kriitilise massi ületab või mõni näljane ajakirjanik teemale tornaado külge seob. Kui täna minna näiteks Eesti enam müüdavate autode salongi ja küsida sealt valju häälega sõidukite NM/kraad andmeid siis jooksevad need margiesindajad nagu prussakad valguse eest peitu. BMW on üks väheseid tootjaid maailmas, kes NM/kraadi reaalseid testiandmeid kontrollib. Valdav osa autotootjaid peidab neid andmeid, mis on pealegi ainult teoreetilised ehk simuleeritud arvutused.
PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
Viimati muutis ttsys, 22.03.2018 13:14 17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Ei taha küll vaielda aga videos öeldi, et BMW remondimanuaal näeb samalaadsetest kohtades lõikamisi ja punktkeevituste lahtipuurimist aga ta ei öelnud, et asi käib BMW remondimanuaali järgi- seal on vahe sees.
BMW remondijuhend ei näe kindlasti ette sellisel moel B piilarite vahetust nagu tema seda teeb, et lõikab teiselt autolt jupi ära ja sobitab sinna kus temal liiga palju deformeerunud on vaid BMW vahetaks ära terve suure jupi, et tagada kvaliteet.
Muigama ajab ka see, et ta võtab küllaltki tihti doonorautolt veidi vähem kahjustada saanud jupi ja taob selle sirgeks ja paneb külge.
Lanseka kohta- on ikka väga suur vahe kas sul on deformeerunud metall või nõuete kohaselt keevitatud uus lansekas külge - nagu enamus tema lansekasirutusvideote puhul on näha, siis lansekad deformeeruvad kindla koha pealt ehk siis nende kohtade pealt kus lansekas on disainitud lööki enda peale võtma ja kui ta nüüd selle kinni keevitab nii, et hea oleks, siis see koht enam ei tee oma tööd (nagu ta selle tagasi liimitud katusega muutis katuse deformatsioonipunktid olematuks).
Kui sa nüüd uueti loed mis ma ennist kirjutasin, siis ma pole näinud, et turvavarustust tagasi pannakse ja väga kaheldav, et nad seda ka tagasi paneks, siis mina isiklikult juba ainult selle pärast ei julgeks kellelegi sedalaadi parandatud autot soovitada.
Kui sellel 7sel on näiteks turvakardinad, istmete, rooli, armatuuri, c-piilari, uste turvapadjad, roolialune põlveturvapadi, turvavööde püropadrunid, siis kogu see krempel vajab väga palju raha, isegi doonorautolt.
BMW remondijuhend ei näe kindlasti ette sellisel moel B piilarite vahetust nagu tema seda teeb, et lõikab teiselt autolt jupi ära ja sobitab sinna kus temal liiga palju deformeerunud on vaid BMW vahetaks ära terve suure jupi, et tagada kvaliteet.
Muigama ajab ka see, et ta võtab küllaltki tihti doonorautolt veidi vähem kahjustada saanud jupi ja taob selle sirgeks ja paneb külge.
Lanseka kohta- on ikka väga suur vahe kas sul on deformeerunud metall või nõuete kohaselt keevitatud uus lansekas külge - nagu enamus tema lansekasirutusvideote puhul on näha, siis lansekad deformeeruvad kindla koha pealt ehk siis nende kohtade pealt kus lansekas on disainitud lööki enda peale võtma ja kui ta nüüd selle kinni keevitab nii, et hea oleks, siis see koht enam ei tee oma tööd (nagu ta selle tagasi liimitud katusega muutis katuse deformatsioonipunktid olematuks).
Kui sa nüüd uueti loed mis ma ennist kirjutasin, siis ma pole näinud, et turvavarustust tagasi pannakse ja väga kaheldav, et nad seda ka tagasi paneks, siis mina isiklikult juba ainult selle pärast ei julgeks kellelegi sedalaadi parandatud autot soovitada.
Kui sellel 7sel on näiteks turvakardinad, istmete, rooli, armatuuri, c-piilari, uste turvapadjad, roolialune põlveturvapadi, turvavööde püropadrunid, siis kogu see krempel vajab väga palju raha, isegi doonorautolt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Selle jaoks käivitab Tussik turu nõudluse-pakkumise jada, kus samasuguse auto vargusega otsitakse vaste nõudlusele, et sealt turvavarustus hankida. Huvitav, miks Tussik Leedus tegutseb(?) Juhus?
Jaakk kirjutas: Kui sellel 7sel on näiteks turvakardinad, istmete, rooli, armatuuri, c-piilari, uste turvapadjad, roolialune põlveturvapadi, turvavööde püropadrunid, siis kogu see krempel vajab väga palju raha, isegi doonorautolt.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Oh ole nüüd, üks takisti teeb oma töö ja problem solved.
Leedus on autode maaletoomine ja arvele võtt nii lebo, pigem ikka sellepärast seal selline turg.
Leedus on autode maaletoomine ja arvele võtt nii lebo, pigem ikka sellepärast seal selline turg.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Selle põlvkonna BMW-l ei saa nii hõlpsalt kõiki asju passiivelementidega vaigistada. Ülevaatuse võib muidugi mingis asendis ja rahaga ära petta, aga niipea, kui see auto BMW võrku lülitada hakkavad kirjad jooksma. Üks on kindel - vastav "peaehitus" peab olema, et sellist autot enda kasutuses omada ja tarbida.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Täpselt selles ju Arturi leib seisebki, USAs müüakse sellised autod oksjonitel maha ja tegelikult sellise klausliga, et need peaks lammutus ostma aga Artur teeb oma kätega imet ja eelnevast raskest kahjustusest pole väliselt midagi aru saada- sellega muidugi Arturi osa ka üldjuhul lõppeb (vahest teeb ka nö enda autosid) ja kuna väliselt näevad väga head välja siis müük edeneb.
Viimati muutis Jaakk, 22.03.2018 14:23 14, muudetud 1 kord kokku.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Sa really arvad et ainult mingise taastatud masina ga avarii pärast Diana pole meie seas? Nelli Teatajast lugesid v?ttsys kirjutas:PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
´17 4Drive
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Selle kohta on juurdlusandmed. Nelli Teataja kohta ei tea midagi, aga võid ise sellega edasi töötada: https://www.nelli.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Riivo kirjutas:Sa really arvad et ainult mingise taastatud masina ga avarii pärast Diana pole meie seas? Nelli Teatajast lugesid v?ttsys kirjutas:PS: Printsess Diana oleks täna meie seas, kui sellised Tussikud oma andeid elavate inimeste jaoks realiseeriks.
Re: Ostaksite sellise auto endale?
tere
95% siinsetest meestest/poistest ei saaks sellise kvaliteediga taastamisest isegi aru sest tehtud väga kõrgel tasemel mis siis et kahest või kolmest üks ,sellised videod jõuavad läti ,leedu,poola ning venemaa poolt siia ja me arvame,et need sitasti tehtud .arvake palun uuesti väga suur osa nendest tehakse siinsamas ei ole vahet kas siis kindlustuse poolt maha kantud autodest või nendest mis teada ei anta kuid ise eelistaks naaber riikides taastatud autosi kuna (vabandan kui kedagi solvan)eestis on võibolla 5 inimest kes saaksid hakkama arturi tööga ,seega olge õnnelikud kui teile satub mõni tema taastatud auto mitte mõni pahteldatud lansekatega 60 jne ,avariilised autod on ja jäävad vähemalt 20a.nii et harjuge ära sellega et 80%välismaalt toodud autodest on avariilised või maha kantud kiriku õpetaja auto. sellisel tasemel taastatud autoga nagu artur teeb tunneksin end turvalisemalt kui eestis poole väiksema paugu puhul taastatud autoga.
VABANDAN NENDE EES KES TUNDSID END PUUDUTATUNA ,kuid nii see on
martin
580887288
95% siinsetest meestest/poistest ei saaks sellise kvaliteediga taastamisest isegi aru sest tehtud väga kõrgel tasemel mis siis et kahest või kolmest üks ,sellised videod jõuavad läti ,leedu,poola ning venemaa poolt siia ja me arvame,et need sitasti tehtud .arvake palun uuesti väga suur osa nendest tehakse siinsamas ei ole vahet kas siis kindlustuse poolt maha kantud autodest või nendest mis teada ei anta kuid ise eelistaks naaber riikides taastatud autosi kuna (vabandan kui kedagi solvan)eestis on võibolla 5 inimest kes saaksid hakkama arturi tööga ,seega olge õnnelikud kui teile satub mõni tema taastatud auto mitte mõni pahteldatud lansekatega 60 jne ,avariilised autod on ja jäävad vähemalt 20a.nii et harjuge ära sellega et 80%välismaalt toodud autodest on avariilised või maha kantud kiriku õpetaja auto. sellisel tasemel taastatud autoga nagu artur teeb tunneksin end turvalisemalt kui eestis poole väiksema paugu puhul taastatud autoga.
VABANDAN NENDE EES KES TUNDSID END PUUDUTATUNA ,kuid nii see on
martin
580887288
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Plekitöö oskuses ei kahtle keegi aga hea, et sa ise ütlesid turvaliselt ja see ongi kõige suurem probleem, turvavarustust pole ju ollagi, kuidas sellises autos ennast turvaliselt tunda kui ühtegi airbagi pole ja lansekad ei tee enam oma tööd otse tuleva löögi osas.
Ostke endale parem Kia ja jääd ellu.
Ostke endale parem Kia ja jääd ellu.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Milline KIA? Enamus nn rahvaautod on tugevalt alla 20 000Nm/kraadi turvapuuridega ehk maanteekiirustel eluohtlik. Vööd, padjad, kardinad on abiks ainult linnakiirusel kui sedagi. Täpselt sama käib valdavas enamikus Toyota, Honda, Daewoo/Chevrolet jnejne kohta. Teiste sõnadega väga palju Inimesi on suures teadmatuses, et nende täiesti uhiuus auto, millega nad liiklevad ei kaitse neid ega jäta lootust avarii korral oma elu eest võidelda - hullema korral lahtise kirstuga matustest rääkimata. Otsige üles talvel 2 prantslase elukaotus Tartu mnt-el Toyota-ga ja see räägib enda eest. Ei taha endale vastu rääkida, aga siiski osad Tussiku poolt taastatud BMW-d ületavad vähemalt selliste KIA-Toyota-Honda-aasiaatide puuriturvalisuse.
Jaakk kirjutas: Ostke endale parem Kia ja jääd ellu.
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Kas keegi üldse peale BMW veel turvalisi autosid toodab?
Ma oskan ainult Euro NCAP tulemusi vaadata, aga seal on suht kõigil uutel autodel viis tärni.
Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?
Ma oskan ainult Euro NCAP tulemusi vaadata, aga seal on suht kõigil uutel autodel viis tärni.
Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Ükspäev tuli mul vennaga autode turvalisusest juttu ning ta ütles, et on uudistes on olnud nii mitmeidki tõsiseid lakse Toyotadega, millel pole ükski turvapadi avanenud. Ning kuigi tegu on vastupidavuselt ühe etaloniga, peaks see olema siiski aspektiga, mis Toyota (või üldse Jaapani, Korea vms autosid) osta. Kuigi jah, keegi ei osta vast autosid selle järgi, kuidas auto avariis vastu peab, tuleb siiski tunnistada, et liikluses on väga palju igasugu dolbajoobe, kes teiste autode turvalisust "testivad". Samas- kuigi näiteks BMW on mugav ja turvaline, ei kibele ma uuemat BMW-d just vastupidavuse puudumise tõttu ostma. Ning hoolimata sellest, et Toyota on vastupidavuse etalon, ei kipu ma ka seda soetama esiteks ebaturvalisuse ning teiseks seetõttu, et Toyotad on vähemalt minu silmis ka igavaimate autode edetabeli tippude hulgas
Re: Ostaksite sellise auto endale?
LauriH kirjutas:Kas keegi üldse peale BMW veel turvalisi autosid toodab?
Ma oskan ainult Euro NCAP tulemusi vaadata, aga seal on suht kõigil uutel autodel viis tärni.
Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?
Teoorias peaks Volvod olema. Ütlen teoorias sest mul pole isiklikult kogemusi. Aga ma tean kahte inimest, kes on Saab 9-5'ga tõsise avarii teinud ja see on küll väga turvaline auto.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Kui mulle tütar sündis, siis nii mõnigi ütles, et mul pidavat olema üks paremaid valikuid turvaliseks liikumiseks- 9-5
Kuugi jah, vähemalt varem olid Rootsi autod tõesti turvalisuse sünonüümid, palju uuenduslikku turvavarustust on esimesena kasutusele võetud just emma-kumma "rootslase" juures, alustades turvavööst ja lõpetades krt teab millega
Kuugi jah, vähemalt varem olid Rootsi autod tõesti turvalisuse sünonüümid, palju uuenduslikku turvavarustust on esimesena kasutusele võetud just emma-kumma "rootslase" juures, alustades turvavööst ja lõpetades krt teab millega
- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3397
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Ju siis need saabid peavadki turvalised olema kui nad juhitamatud on.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Läheb küll teemast mööda aga see on ikka eriti julge väide Tean ise vähemalt 3 plekimeest, kes vabalt sama asja järgi teeks(olen näinud isegi hullemat korda saamas ja ei mõtle lihtsalt mingit pahtlitööd). Ja seda ainult Tartu kandis. Pakun, et Eestis kümneid mehi, kes sellise asjaga ilusti hakkama saaks.varts203 kirjutas:eestis on võibolla 5 inimest kes saaksid hakkama arturi tööga
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
MargusA- kust selline väide, et Saab juhitamatu on? Seda tahaks teada nii mina kui ka näiteks sigaelmar 6 aasta põhjal ma küll ei saaks öelda, et ta juhitamatu oleks ning pole ma sellele väitele ka mujalt kinnitust saanud. Samas arvan, et auto juhitavus ja turvalisus ei ole siiski seotud.
Sry OT pärast
Sry OT pärast
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Google abiks # märksõnadega "the torsional rigidity" ja "car body torsional rigidity".
Näiteks võib alustada ka sealt (sisaldab ka linke).
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/
Näiteks võib alustada ka sealt (sisaldab ka linke).
http://youwheel.com/home/2016/06/20/car ... sive-list/
PS: Saab kohta pole midagi kobiseda, aga mäletan hästi seda, et Saab mootorite KW hakkas ühe esimesena puudutama seda lage või piirpunkti, mida pelgalt esiveolisena on ülimalt keeruline teepeal hoida (keerulisem kui tagaveolist). Saab oli oma tehnoloogiaga lihtsalt pisut ajas ees ja ei jõudnud 4 veolist tutvustada. Tänaseks on siililegi selge, et sellist KW on arulage ainuüksi juba juhitavuse saavutamiseks ainult esisillale lajatada.LauriH kirjutas: Mis näitaja see Nm/kraad on ja kust selle kohta rohkem infot saaks (autode turvalisuse kontekstis mitte füüsikaõpikust)?
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Väidan, et kui rehvid on korralikud ja elementaarne ohutunnetus olemas, siis võimas esiveoline 9-5 ei ole vähem turvaline kui tagaveoline auto. Tuginen 10 aastaga maha sõidetud 120 k km-le kõige kurjemas tehaseseades 9-5-ga, mida 15a tagasi toodeti. Olen keskmisest kärsitum ja kannatamatum juht aga 9-5 mul kordagi käest ära ei läinud. Pidamise piir oli lihtsasti tunnetatav. Lörtsivaaludega teel möödasõidu alustamine võtab korraks ratta ringi, juhitavust see ei mõjuta. Tagaveoline ahvatleb juhiabisid välja lülitama ja gaasiga mängima. Saabiga oli see pointless, väga harva õnnestus saba libisema saada. Kuigi parema mustriga rehvipaari panin sügisel alati ette.ttsys kirjutas:Saab oli oma tehnoloogiaga lihtsalt pisut ajas ees ja ei jõudnud 4 veolist tutvustada. Tänaseks on siililegi selge, et sellist KW on arulage ainuüksi juba juhitavuse saavutamiseks ainult esisillale lajatada.
Äkki Saabi juhitamatuse all peetakse silmas torque steer'i? Kuival, rööpasse sõidetud teel kõvasti vajutades võib see tagaveoga harjunud juhi ära ehmatada küll alguses .
Re: Ostaksite sellise auto endale?
igal esiveolisel hakkab rool käes teed otsima kui ratta ringi lased.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Rikkumata Saab9000 turbo, mis astus edasi nagu sõge ja selle suurim mure oli juhitavus. GM ajastu tõmbas Saab-de turbo-d kokku (loe: haledamaks) ja sellega parandati juhitavust, aga probleemi see ei kõrvaldanud ja muide ka maailma tipptasemel rehvidega, mida tehas spetsiaalselt sinna alla valis. AWD-ga oldi juba millegi olulisema võiduteel, aga sellega on lühidalt RIP. OT muidugi, aga vast sobib nende pingutust natuke siiski meenutada;
https://www.youtube.com/watch?v=7be7V4C6h58
https://www.youtube.com/watch?v=7be7V4C6h58
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Tänapäeval normaalsel esiveolisel autol ei esine torque steer'iooDDoo kirjutas:igal esiveolisel hakkab rool käes teed otsima kui ratta ringi lased.
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Sest tänapäeval on kõik "normaalsed esiveolised" sellised juustud oma mikromootoritega, et need ei suudakski seda tekitada
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Teine asi on see, et paljudel uutel on nii palju igasugu abimehi peal, mis kinni poob.
Re: Ostaksite sellise auto endale?
Siin üks "normaalne esiveoline" (320hj 400NM), millel ei poo miski miskit. Puhas silla geomeetria.
https://www.youtube.com/watch?v=Gw5-lVlzNoY
https://www.youtube.com/watch?v=Gw5-lVlzNoY
Re: Ostaksite sellise auto endale?
ära aja rumalat juttu .. olen isiklikult talvel sõitnud type riga.. ees piiratud libisemisega differ... iga kord kui kurvis gaasi panna libised otse.. minuarust on see kõige hullem näide üldse.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Ostaksite sellise auto endale?
Et siis mees videos valetab ja video on monteeritud? Ja me räägime siin torque steerist, mitte alajuhitavusest.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ostaksite sellise auto endale?
rool kiskus ikka vastavalt pidamisele .. se oli on ja jääb iga esiveolise probleemiks ja seda pole võimalik sillageomeetriga muuta.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega