Auto läbisõidu kohta
Reaalne põhjus: auto on kolm-neli korda omaniku vahetanud ja mõni omanikest on hoolduraamatu pardatsokist välja visanud, sest võtab liigselt ruumi. Edasimüügil on lihtsalt raamat ununenud või kusagile kadunud.Juss kirjutas:Samas kui autol pole ikka hooldusraamatut siis kukele. Pole ju ühtegi reaalset põhjust miks seda olema ei peaks.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kui on korralik hooldus siis pole vahet kus hooldad.VÕi on see tähti set UMis peab käima. Samuti võivad ka teised täita seda raamatutJuss kirjutas:No tegelikult ju jabur jutt. Hooldusraamat on kas istme all sahtlis või kindalaekas. Kui see sealt välja visatud siis järelikult pole seda vaja olnud, mis tähendab, et autot hooldatakse ka lasnaka petsi või keila kalle juures. Loomulikult kehtib see rohkem kuni10 aasta vanadel autodele või nii.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Oma eelmise auto tõin veitsist(Saab 9000 Turbo),segi mootoriga,560 000km. ees.Ehitasin nullist uue mootori,ja renoveerisin 100% veermiku.Kerisin odomeetri 100 kilo peale,seda ainult enda jaoks(arvasin,et
arendan autot edasi vähemalt 5 aastat ja hea arvestust pidada).1,5 aastaga
tõstsin võimsust etapikaupa kokku ca. 100 hj.Purustasin mootori Saksa kiirteedel,ehitasin uue ja võimsama.Dynodes käisin ja kõik oli jube tore.
Siis tahtis sõber BMW`d osta ja kammisime eesti turud läbi-istusin Raadil
praeguse liikuri rooli...... siin ma nüüd olen.Müüsin endale ülikalliks maksma läinud ja ülikorda tehtud Saabi 2 X turuhinnaga maha,kusjuures toonitasin,et olen odomeetrit usinalt kerinud
Kel huvi,võib saabnet.ee `st lugeda
Trionicu ja Iisaku saabiehitussaagasid.
sry,täielikult OT`ks läks
arendan autot edasi vähemalt 5 aastat ja hea arvestust pidada).1,5 aastaga
tõstsin võimsust etapikaupa kokku ca. 100 hj.Purustasin mootori Saksa kiirteedel,ehitasin uue ja võimsama.Dynodes käisin ja kõik oli jube tore.
Siis tahtis sõber BMW`d osta ja kammisime eesti turud läbi-istusin Raadil
praeguse liikuri rooli...... siin ma nüüd olen.Müüsin endale ülikalliks maksma läinud ja ülikorda tehtud Saabi 2 X turuhinnaga maha,kusjuures toonitasin,et olen odomeetrit usinalt kerinud

Trionicu ja Iisaku saabiehitussaagasid.
sry,täielikult OT`ks läks

52 72 989
Ei no loomulikult on oluline kuidas tehakse ja mitte kus tehakse aga lihtsalt see jutt et ei tea kus raamat on, on alati väga kahtlane ja mina isiklikult jätaks põhimõtteliselt tehingu katki.
Samas on ka enda tutvusringkonnas kogemus, kus inimene läks MB teenindusse oma E300TD'ga mootori diagnostikasse (93 aasta) ja MB teenindus väitis, et auto on sõitnud max 150 000 km. Tegelikult oli aga läbitud 890 000 km. Kõik sõltub kuidas autot hooldada. Mina oleks selle mersu iga kell ostnud teades reaalset läbisõitu ja fakti et on 5 aastat takso olnud. Paraku aga armustin propellerisse
Samas on ka enda tutvusringkonnas kogemus, kus inimene läks MB teenindusse oma E300TD'ga mootori diagnostikasse (93 aasta) ja MB teenindus väitis, et auto on sõitnud max 150 000 km. Tegelikult oli aga läbitud 890 000 km. Kõik sõltub kuidas autot hooldada. Mina oleks selle mersu iga kell ostnud teades reaalset läbisõitu ja fakti et on 5 aastat takso olnud. Paraku aga armustin propellerisse

Pole see midagi nii jabur jutt. Oma igapäevasel liikuril on hooldusraamat veel kindalaekas aga esindus ei ole sinna vist enam ühtegi hoolduse sissekannet teinud peale seda, kui 100k täis sai. Pole viitsinud neile ka pinda käia. Kes tahab saab esindusest alati väljavõtte küsida. Kindalaegas on väike ja tegelikult peaks selle paberipaki sealt tuppa ära tooma, sest ega mingit erilist mõtet selle kaasavedamine ei oma.Juss kirjutas:No tegelikult ju jabur jutt. Hooldusraamat on kas istme all sahtlis või kindalaekas. Kui see sealt välja visatud siis järelikult pole seda vaja olnud, mis tähendab, et autot hooldatakse ka lasnaka petsi või keila kalle juures. Loomulikult kehtib see rohkem kuni10 aasta vanadel autodele või nii.
Olen ise Saksast kolm autot erakätest ostnud. Kahe puhul on hooldusraamatu küsimise peale nõutult käsi laiutatud. Et oli aga ei tea/mäleta kuhu on saanud. Täiesti arusaadav, sest autod olid ka ca 20 aastased. Viimase auto puhul võeti viis minutit mõtlemisaega ja leiti kusagilt pööningult siiski originaalvutlaris kogu dokumentatsioon ülesse.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.
Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis
Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis

52 72 989
Trionic kirjutas:Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.
Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis
Lugedes sinu juttu ma sain aru et sa oled millegi peale(kellegi peale) kas kuri või kade. Inimesi on erinevaid-- ka foorumites.
Ja keegi ei varja siin midagi-- rääkisin lihtsalt oma kogemust- et teised kes ei tea teaksid et 20a vanal autol ei ole reaalne spidol kui alla 250 000 kilti. Mina näiteks arvan et minu e28 peal on enne mind ka keritud mitu korda.
Väga lahe, et meie sekka asjalikke inimesi juurde tulebTrionic kirjutas:Propelleriga on jah see häda,et kui korraliku tiiviku korpusesse end mahutad ja seda tiivikut ringi vedav jõuallikas ka eelmist mootorit ületab,siis jääd sõnatuks,eriti,kui kauges minevikus oled omanud propellerit.
Lihtsalt OT-kui keegi viitsib süveneda saabnet.ee foorumisse,siis sealt leiab inimlikus mõttes ainulaadse seltskonna.Olles eri aliaste all ka mujal ringi sebinud,pole ma kunagi leidnud sellist seltskonda,kus ei aeta mingit suvalist möla,"rullnoklus" mürgitatakse eos,kedagi ei mõnitata,"joonele " ei kutsuta ning kogu tehniline infobaas on vabalt kättesaadav KÕIGILE liikmetele.Seal on margifriike,"rohelisi",tipp itimehi,proffe parandajaid ja muidu omanikke-fänne.Kõik on solidaarselt võrdsed.Kõik kokkutulekud on olnud super.(kõik debiilikud kustutatakse päris ruttu liikmete hulgast).
Loomulikult on terve kogukond kordades väiksem siinsest.
Mina isiklikult vihkan info varjamist-a`la mul on 7000 taala maksev Saabi
arvuti ja ma olen kunn ning küsin iga liigutuse eest X sotti,või tonni.Õnnelikuks sellest ei saa pikas perspektiivis

GS
Kuidas võtta. Mul ka hooldusraamat olemas, aga peale 90KKM pole enam sissekandeid tehtud. Põhjus see, et mulle meeldib õli vahetada 2x sagedamini kui kompuutri järgi peaks (ca 15KKM tagant), aga ei olnud nõus UM-le selle eest 2 x sagedamini 3500 loovutama. Samas on mul alles kogu viimase 4.5 aasta hooldusajalugu (95% UM) iga viimase kui tsekini (läbi liisingu käinud arvestus). Kas ikka on hooldusraamatus viimaste sissekannete puudumine probleem?Juss kirjutas:Ei no loomulikult on oluline kuidas tehakse ja mitte kus tehakse aga lihtsalt see jutt et ei tea kus raamat on, on alati väga kahtlane ja mina isiklikult jätaks põhimõtteliselt tehingu katki.

Seal raamatus on ainult pool tõde. Kui näiteks panakse korralik mats maha ja kaskot pole, mis sa arvad, et siis viiakse see auto esindusee korda tegemiseks?
Vaevalt ja hooldusraamatusse keegi seda plekki ka sisse ei taha.
Sama jutt kehtib kõigi ebakorrapäraste paranduste kohta.
Aga muidugi sul võibolla tähtsam, et õli oleks esinduses vahetatud kui see, et kere sirge.
Ja seda sa peaksid vist isegi teadma, et enamusel Saksast toodud autodel on türklaste isevolditud hooldusraamatud kaasas...
Vaevalt ja hooldusraamatusse keegi seda plekki ka sisse ei taha.
Sama jutt kehtib kõigi ebakorrapäraste paranduste kohta.
Aga muidugi sul võibolla tähtsam, et õli oleks esinduses vahetatud kui see, et kere sirge.
Ja seda sa peaksid vist isegi teadma, et enamusel Saksast toodud autodel on türklaste isevolditud hooldusraamatud kaasas...
Poetan omalt poolt ka oma 2 senti.
Esinduse hooldustemplid annavad kindlustunde, et autol on teostatud ka erinevad, kuidas neid nüüd öeldakse - tagasikutsumiste tööd. Näiteks minu vanal '94 a E36 vahetati radiaatori kork aastal kuskil 2001 vist. Lisaks ei tähenda hooldus seal vaid õlivahetust, vaid tervet pikka loetelu töödest, mida tavaliselt keegi kusagil muidu ei tee.
Kui tahad vahepeal ise õli vahetada, siis tee seda ja pane lisaks ka omakäeliselt raamatusse kirja. Ise oleksin väga rahul kui näeksin hooldusraamatut, kus tihedalt isetehtud õlivahetusi ja lisaks regulaarsed esinduses tehtud tööd.
Loomulikult, tõse autofriigi, kel kodus autotõstuk jms pudipadi olemas kohta kehtivad omad reeglid..
Esinduse hooldustemplid annavad kindlustunde, et autol on teostatud ka erinevad, kuidas neid nüüd öeldakse - tagasikutsumiste tööd. Näiteks minu vanal '94 a E36 vahetati radiaatori kork aastal kuskil 2001 vist. Lisaks ei tähenda hooldus seal vaid õlivahetust, vaid tervet pikka loetelu töödest, mida tavaliselt keegi kusagil muidu ei tee.
Kui tahad vahepeal ise õli vahetada, siis tee seda ja pane lisaks ka omakäeliselt raamatusse kirja. Ise oleksin väga rahul kui näeksin hooldusraamatut, kus tihedalt isetehtud õlivahetusi ja lisaks regulaarsed esinduses tehtud tööd.
Loomulikult, tõse autofriigi, kel kodus autotõstuk jms pudipadi olemas kohta kehtivad omad reeglid..
Teema on päris laiaks läind
Ma olen väga harva kohanud autosid millega kaasas on hooldusraamat ja kus on täidetud enamvähem. Tavaliselt täidetakse kui autol ongarantii.
Mind see ei koti kuna isa on 30a töötanud luksepana ja ka mina saan peaaegu kõigega hakkama.--- ja millegi pärast on selliseid vähe kes hooldavad ise enda autot. Mina hooldasin ja ka parandasin juba siis kui olin alla 14a vana... Õlivahetus UM-is nagu siin jutust aru sain 3.5k mulle läheks max maksma 1k - juhul kui õli kallis, muidu enda e28 peale läks maksma kuskil alla kahe soti.koos filtriga

Ma olen väga harva kohanud autosid millega kaasas on hooldusraamat ja kus on täidetud enamvähem. Tavaliselt täidetakse kui autol ongarantii.
Mind see ei koti kuna isa on 30a töötanud luksepana ja ka mina saan peaaegu kõigega hakkama.--- ja millegi pärast on selliseid vähe kes hooldavad ise enda autot. Mina hooldasin ja ka parandasin juba siis kui olin alla 14a vana... Õlivahetus UM-is nagu siin jutust aru sain 3.5k mulle läheks max maksma 1k - juhul kui õli kallis, muidu enda e28 peale läks maksma kuskil alla kahe soti.koos filtriga

Ma ei kritiseeri ega midagi, aga sa algul just kirjutasid, et teema on laiaks läinud ja siis räägid pikalt-laialt oma remondikogemustest, lapsepõlvest jneDanil523 kirjutas:Teema on päris laiaks läind![]()
Ma olen väga harva kohanud autosid millega kaasas on hooldusraamat ja kus on täidetud enamvähem. Tavaliselt täidetakse kui autol ongarantii.
Mind see ei koti kuna isa on 30a töötanud luksepana ja ka mina saan peaaegu kõigega hakkama.--- ja millegi pärast on selliseid vähe kes hooldavad ise enda autot. Mina hooldasin ja ka parandasin juba siis kui olin alla 14a vana... Õlivahetus UM-is nagu siin jutust aru sain 3.5k mulle läheks max maksma 1k - juhul kui õli kallis, muidu enda e28 peale läks maksma kuskil alla kahe soti.koos filtriga

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
auto
kui vaadata selle autoplatsi müüdavaid autosid(mitte ainult bmw-d),siis saab kohe südamest naerda, kõik näidud on enam vähem 160-180 tuhat,olenemata auto vanusest
http://www.mvsautoaed.ee/
http://www.mvsautoaed.ee/
Re:
alr kirjutas:Tahesttahtmata ostab 90% inimestest läbisõitu, olgu auto nii korras kui tahad ja spidol 260tkm hakkavad enamus ohkima, lased 160tkm peale ja auto läheb kaubaks.
Sul on õigus, nii see paraku on. On ka omast käest näide tuua, seisid kõrvuti kaks täpselt samasugust audi, samade väljalaskeaastatega, ainult et ühel oli läbisõit 100000 väiksem ja see väiksema läbisõiduga osteti kohe ära, teine jäigi sinna!
Re: Auto läbisõidu kohta
Lisaks siia ka omalt poolt paar rida. See läbisõidu tagsikeerimine on jama asi mkyll aga sellest pole pääsu ka. Minu 96 aasta diisel bemmil oli ka algselt 175000 ees, aga ma ei vaadanud ostes seda, mainisin küll myyjale et see läbisõit on küll vale aga tema ei vastanud sellele midagi, aga mida ta olekski pidanud vastama. Minu arvamus on et nii kaua kuni seaduslikult ei karistata neid inimesi kes läbisõitu krutivad nii kaua see probleem kestab edasi. Muidugi see päris seda probleemi ära ei kaota, kuid vähendaks kindlasti seda. Mõnes riigis vist on ka võimalik selle eest karistatud saada.
- Leopold661
- Huviline
- Postitusi: 399
- Liitunud: 12.11.2004 12:52 13
- Asukoht: paide
Re: Auto läbisõidu kohta
liiga palju on ka tegelikult näiteid elust kus esinudsed ka võltsivad neid hooldusteemasid
nii et kõike ei saa ikkagi uskuda
pigem vaadata ikka autot mitte alati läbisõitu
vaatasin niisama võrdluseks soome autoportaali
seal müügisolevad 530 on võrreldes meie auto24-ga enamus poole rohkem sõitnud?
kõik 300 tuhat ja enam
meil siis 170 ikka keskmine platsidel
nii et kõike ei saa ikkagi uskuda
pigem vaadata ikka autot mitte alati läbisõitu
vaatasin niisama võrdluseks soome autoportaali
seal müügisolevad 530 on võrreldes meie auto24-ga enamus poole rohkem sõitnud?
kõik 300 tuhat ja enam
meil siis 170 ikka keskmine platsidel

Audi A6 3.0tdi
Re: Auto läbisõidu kohta
Osaliselt on soomes müüdavate autode läbisõidud ka seepärast suuremad, et siin on vahemaad suuremad.
Samas keritakse soomes vähem, aga ega siingi 100 protsenti müügimehe juttu uskuda ei saa.
Samas keritakse soomes vähem, aga ega siingi 100 protsenti müügimehe juttu uskuda ei saa.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Auto läbisõidu kohta
Mul on hoopis selline küsimus(ei käi küll siia teemasse, aga ei hakka ka uut teemat tegema sellejaoks), et kuidas ma saaksin võimalikult väikse vaevaga oma autol läbisõitu tagasi kerida(autoks on vana "hainina" seitsmene aastast 85)? Põhjus ei ole selles, et tahan müüa ja tegeliku ls. varjata, vaid kuna vahepeal vahetati spidoplokk ära ja ls. on hetkel 360000+km. Mina, aga tean väita et ls. on 310000(see on isegi veidi liiga optimistlikult pandud, et mitte ennast petta).
Ehk siis tahaksin saada oma vanakesele originaal läbisõitu tagasi ja selleks oleks vaja -50000km kerida. Kui keegi saab aidata mind sellega, siis olen väga tänulik.
Ehk siis tahaksin saada oma vanakesele originaal läbisõitu tagasi ja selleks oleks vaja -50000km kerida. Kui keegi saab aidata mind sellega, siis olen väga tänulik.
EBK Kossutiim
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Re: Auto läbisõidu kohta
Üldiselt olen mina teinud nii, et olen kõik tehtud hoolduste arved ja varuosade tšekid jms pannud hooldusraamatu vahele. Kui olen ise midagi teinud/vahetanud, siis olen varuosa/jupi tšeki hooldusraamatu vahele lisanud(juurde kirjutanud ka hetkeläbisõidu ja vahetuse aja).