Krõbe pakane tulekul!
kuna Raivo 540-ga sõidan nädala sees mina, siis need külmad päevad lihtsalt Raivo viskas mu oma ametiautoga tööle ja tagasi . nii, et isiklik auto on küll igapäevaselt kasutuses aga mitte Raivol endal.jjanno kirjutas:TerePaljud inimesed on ehk sunnitud tööautosid kasutama ning isiklik auto on kasutuses vaid nädalavahetusel.Juss kirjutas:Siit tekib küsimus, et millega te kõik liiklete kui teie auto päevi seisavad? Lihtsalt huvist küsin. Mul pole auto kunagi kauem kui üks öö vist seisnud.
jJanno
BMW 316iA
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina isiklikult liiklen igapäev aga seekord vedas, sattusin komandeeringusse, nii et see käre pakane läks minust mööda. Sveitsis oli +5C.Juss kirjutas:Siit tekib küsimus, et millega te kõik liiklete kui teie auto päevi seisavad? Lihtsalt huvist küsin. Mul pole auto kunagi kauem kui üks öö vist seisnud.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
jah see -10 on väga suviRaivo kirjutas:Eile sai kah oma auto üle pika aja käima pandud.
Käivitus ilusti.
Õlitasin ukselukud ja uksehinged kõik kenasti ära. Kesklukk hakkas jälle korralikult toimima.
Mõnus. Eilne -12C tundus nagu suvi. Päike paistis ja puha
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
sõbra volvol oli sama jama. aitas jahutusvedeliku vahetus ja jahutussüsteemi õhutamine (3 tundi jebis, õhk oli kuskil vahel)urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.
Urmas
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ma eile pool päeva mõtlesin et kas minna või mitte autot pesema, aga tänahommikust seisu vaadates , oli hea otsus mitte minna.
Niikui natukene lund sajab on kohe soolapuisturid teedel et ikka võimalikult palju seda löga oleks.
Tarmo@
Niikui natukene lund sajab on kohe soolapuisturid teedel et ikka võimalikult palju seda löga oleks.
Tarmo@
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
eksole...AndresS kirjutas:Kusjuures ilus valge kinnisõidetud lumi on liiga libe, et seda maas lasta olla. Poripealinn mu istmik.
Aga jää ei ole üldse libe - seetõttu keelustame ruttu naastrehvid.
ka minu meelest on selle poripilve sees sõites oluliselt ohtlikum...
Peab klaasipesuvedelikule suurema kanku pagassi installima,
Tervitades Marks.
Ei tahaks sellest nüüd mingit iroonianurka teha aga korraks veel tahtsin öelda seda, et libedasõidukoolituse peaks autokoolides välja vahetama järgneva sisuga programmi vastu:
- kuidas sõita nii, et porisest esiaknast mitte midagi välja ei näe,
- kuidas sõita hämaras ja pimedas nii, et esituled porikihi alt midagi ei näita,
- kuidas olla teistele autodele nähtav eeltoodud põhjusel,
ja/või
- kuidas teostada muid vajalikke auto juhtimisvõtteid ühe käega samal ajal kui teine käsi paaniliselt klaasipesuvedeliku pritsimise kangi painab.
Ja hiljem, asja arenedes (ikka ju paremuse poole!) ilmuvad lettidele raamatud ja liiklussaadetesse õpetusminutid, kuidas kulutada klaasipesuvedelikku saja kilomeetri kohta vähem kui bensiini/diiselkütust.
- kuidas sõita nii, et porisest esiaknast mitte midagi välja ei näe,
- kuidas sõita hämaras ja pimedas nii, et esituled porikihi alt midagi ei näita,
- kuidas olla teistele autodele nähtav eeltoodud põhjusel,
ja/või
- kuidas teostada muid vajalikke auto juhtimisvõtteid ühe käega samal ajal kui teine käsi paaniliselt klaasipesuvedeliku pritsimise kangi painab.
Ja hiljem, asja arenedes (ikka ju paremuse poole!) ilmuvad lettidele raamatud ja liiklussaadetesse õpetusminutid, kuidas kulutada klaasipesuvedelikku saja kilomeetri kohta vähem kui bensiini/diiselkütust.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
järts just kaks nädalat ei ole ja kolm tundi aega ka ei võta, aga ise seda jah vahetada ei saa hästi.
Naise C3 olen kaks korda vehosse viinud et nad tulepirni ära vahetaksid.
Naise C3 olen kaks korda vehosse viinud et nad tulepirni ära vahetaksid.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Täpselt sama siin (Viljandis). Kerget lund sajab ja linnas pikkadel ilusatel sirgetel kus muidu 60 norm, praegu 35. Algus vihastasin, aga siis hakkasin mõtlema, et pole ju ise enam ammu mingi sulgkerge pisikese japsiga liigelnud ja sestap olen ilmselt ära unustand kui ebakindel ja teeoludest sõltuv see sõit oli
minu meelest kõige hullem ongi see kui all on mingi jäää..või juba natuke kinni sõidetud lumi ja sis tuleb peale veel seda lumekest. Ja kui siis vale kiiruse valid võivad tagajärjed väga jamad olla. Mina ei pahanda midagi...ela ise ja lase teistel elada. Ka pärnus siin mõnes kohas vähe vaiksemalt sõidetaxe. Muidugi jalakäiad on jubeda ilmaga veel jubedamax läinud, liiklemise koha pealt sis ma mõtlen
Raha lõhn tervisele ohutu
Linnast väljas teed on ikka vägagi mõnusa musta jää all. Eile vaatasin silmad suured kui tõllarattad kuidas Tabasalu mäest üles sõites üks e39 mu ees külglibisemisesse läks. Õnneks oli normaalne vana rooli taga ja suutis asja kena driftiga lõpetada. Üritasin siis seda ilu oma neliveoga korrata, algus oli paljulubav, järsema gaasivajutusega sai külje ette - nina sõidusuunda, aga edasi nii kena polnud - sekkusid elektroonilised abimehed ja lõpetasid minu lõbutsemise küll jämedakoeliselt kuid täiuslikult ohutult. Poole mäe peal parkis üks ilmselt närve puhkav uhke jeebuga vana - jälgede järgi otsustades oli tema "isemõtlev" otsustanud keset mäge ka tagasilla sisse lülitada, mistõttu trajektoor otse kraavi poole kiskus...
Asfalt oli valdavalt must, sõiduridade vahel oli kerge lumekirme.
Asfalt oli valdavalt must, sõiduridade vahel oli kerge lumekirme.
Sellist asja nägin ise ka täna Viimsis, kui mäest üles minev jeep rahuliku sõide keskel poolel mäe midagi väga ootamatut ja imelikku tegin ning otse võssa sõitis. Seda küll ainult esiotsaga ning sai sealt omal käel välja.Muhv kirjutas:Poole mäe peal parkis üks ilmselt närve puhkav uhke jeebuga vana - jälgede järgi otsustades oli tema "isemõtlev" otsustanud keset mäge ka tagasilla sisse lülitada, mistõttu trajektoor otse kraavi poole kiskus...
Mis puutub stabiilsuskontrolli jms'sesse siis mulle pakub see omamoodi naudingut, kui üritada kurvis tahtlikult (laial teel ja omaette) kontrolli kaotada ning siis tunda kuidas auto juhtimise üle võtab ja nö olukorra päästab.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lumi.
Siin, kus mina olen- Östersundis siis, on umbes sama seis, lund on suht palju, aga kylma küll eriti pole, max on vist mingi -10 olnud, eks see lumi teeb ka mahedamaks ilma nats Olen Sundsvallist 180km läänes ja kui siia tulin paar nädalat tagasi, tuli päris mitmeid Eesti numbriga suusaboksidega autosid vastu (mingi 100km jooksul 5-6 tk, hommikul kella 10 paiku), kuradima m6nus tunne puges hinge- igale poole nad j6uavad Arvatavasti tulid nad Åre suusakeskusest, seal pidavat suht palju eestlasi käima Ahjaa, mis puutub veel teedese, siis enamus asfaltteid on jääs ja ega peale lykkamise muud ei tehta siin, kuid ega avariisid ka pole. Isegi mu tööautoks oleval Fordijunnil, millel on 1.6D mootor peal, ilma turbota loomulikult , kerivad esirattad kolmanda käiguga ka veel l6tva. Aga maanteel lased 100ga rahulikult, kui lollakaid liigutusi ei tee, ei saa nagu eriti midagi juhtuda ka teedel sama pilt nagu Tauri Helsingi kohta mainis Ainult selle vahega, et minu auto on samnuti puhas, kuna sai see ära pestud vahepeal, siia j6udes oli asi t6siselt ränk, ma m6tlen auto, vahepeal pidin yhe rekka taga s6itma mingi paarkymmend kilti, kuna tee oli t6siselt libe ja lamellidega päris surmas6itu teha ei taha, tee oli ka piisavalt kurviline, et mööda ei saanud ja k6ik see lume -graniidikillu jms segu oli auto esiotsa konkreetselt kinni krohvinud, selle avastasin siis, kui s6ites oma auto eest mingeid tykke lendama hakkasJanek kirjutas:Kui meil on külm siis rootsis selline lumi et anna olla
Vaata www.argo.tk
Aga KristjanK jutu peale- ka kohalikud kipuvad s6itmise ära unustama, seda juba suvel paduvihma puhul- poolteise aasta jooksul, mis ma Euroopas s6itisn, kirusin neid ikka ysna palju
Ja ka nähtavuse suhtes- otustasin, et koju tulles läheb kohe esiklaas ja kojamehed vahetusse, kuigi kojamehed on olnud kasutusel kokkuv6ttes aasta vast ainul, Boschid kusjuures- originaalklaas on omadega ikka suht kulunud ja porise tee ja muude asjadega on asi ikka suht karm, kui välja ei näe...