K: Rooli paigutamine paremalt vasakule?
K: Rooli paigutamine paremalt vasakule?
Tere. Mure siis selline et on Peugeot 406 ja parempoolse rooliga. kui ma hakkan vasakule monteerima siis kas ark`ist pean ka mingi ümberehituse loa muretsema või? sest plaan osta(saan soodsalt) ja ei tahaks arvele võttes ebameeldivaid üllatusi(tean et vahetama peab tuled, roolilati, armatuuri ja vist ka pedaalid).
56 328 438
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Loe seda juttu siin: http://www.es-tuning.ee/?action=projects.view&id=3
Arvan et sul kaob igasugune huvi selle rooli ümbertõstmise vastu...
Arvan et sul kaob igasugune huvi selle rooli ümbertõstmise vastu...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Sorry aga kas sa oled pime või lihtsalt teistsugunetestivoitja kirjutas:üldiselt see siin ikkagi BMW Klubi foorum mitte peugot.
pöördu sama küsimusega SR.org foorumisse.saad oma vastuse ka ma arvan.

Hmm tänud silwer aga kas mingil suht lahjal konnasööjal ka see asi nii keeruline on või? Kas neil kered kõigil standardsed ei ole? Ma mõtlen et vajalikud augud-talad olemas jne? Olen kuulnud kusagilt et sellistel tavalistel autodel ei pidanud see vahetus ja asjad hull olema...ainult juhtmestikuga võib natuke raskeks minna.Silwer kirjutas:Loe seda juttu siin: http://www.es-tuning.ee/?action=projects.view&id=3
Arvan et sul kaob igasugune huvi selle rooli ümbertõstmise vastu...
56 328 438
No igasugu jubinaid ikka koguneb, aga seda, kas nt. armatuuri alune risttala on mõlema poolse rooli kinnitustega, või kummalgi erinev, pead ilmselt ikkagi Kommest Autost järgi küsima.ciccero kirjutas:Hmm tänud silwer aga kas mingil suht lahjal konnasööjal ka see asi nii keeruline on või? Kas neil kered kõigil standardsed ei ole? Ma mõtlen et vajalikud augud-talad olemas jne? Olen kuulnud kusagilt et sellistel tavalistel autodel ei pidanud see vahetus ja asjad hull olema...ainult juhtmestikuga võib natuke raskeks minna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Hmm ehk koguneb veel miskit targematelt mida küsida saaks(oleks üks käik sinna)? Viga on niipalju et paar pisikest iluviga.priitv8 kirjutas:No igasugu jubinaid ikka koguneb, aga seda, kas nt. armatuuri alune risttala on mõlema poolse rooli kinnitustega, või kummalgi erinev, pead ilmselt ikkagi Kommest Autost järgi küsima.ciccero kirjutas:Hmm tänud silwer aga kas mingil suht lahjal konnasööjal ka see asi nii keeruline on või? Kas neil kered kõigil standardsed ei ole? Ma mõtlen et vajalikud augud-talad olemas jne? Olen kuulnud kusagilt et sellistel tavalistel autodel ei pidanud see vahetus ja asjad hull olema...ainult juhtmestikuga võib natuke raskeks minna.
Ps Testivotja selle auto mõte müügiks teha ning sealt tulev raha investeerida E30 3`sse Bmw`sse

Ok plaan ei olnud sõneleda vaid tarkade nõu saada



56 328 438
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Vabandan OT pärast, aga üllata siis peale Kommestis käiku meid positiivselt, et näiteks on rooli ümbertõstmise valmidus juba olemas ja kõik suhteliselt lihtsalt tehtav.
Kuna konna- ja makaronisööjate autode konstrueerimise juurde ju insenere ei lasta (need on disainerite tehtud), siis on mul selle valmiduse suhtes siiski teatav eelarvamus. Tore, kui keegi selle kummutaks.
Kuna konna- ja makaronisööjate autode konstrueerimise juurde ju insenere ei lasta (need on disainerite tehtud), siis on mul selle valmiduse suhtes siiski teatav eelarvamus. Tore, kui keegi selle kummutaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ikka annan teadapriitv8 kirjutas:Vabandan OT pärast, aga üllata siis peale Kommestis käiku meid positiivselt, et näiteks on rooli ümbertõstmise valmidus juba olemas ja kõik suhteliselt lihtsalt tehtav.
Kuna konna- ja makaronisööjate autode konstrueerimise juurde ju insenere ei lasta (need on disainerite tehtud), siis on mul selle valmiduse suhtes siiski teatav eelarvamus. Tore, kui keegi selle kummutaks.

56 328 438
Vabandust nüüd aga peugeot ei ole BMW. Kuu tagasi sai Üks E34 ostetud parempoolse rooliga, seal on ikka nii naglalt tehtud et hoia pead kinni. Näiteks Toyota supra peab ikka väga pilbasteks lõhkuma selle roolivahetusega(üks on ümber tehtud ja ühte tehakse samas garaasis kus toimetan).
Risttala ja armatuur on kindlalt erinev Peugeotil. Parim lahendus on uurida kommetist.
Risttala ja armatuur on kindlalt erinev Peugeotil. Parim lahendus on uurida kommetist.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Mis mõttes?Henrik88 kirjutas:Kuu tagasi sai Üks E34 ostetud parempoolse rooliga, seal on ikka nii naglalt tehtud et hoia pead kinni.
Endal on ainult kogemus kojamehe hoovastikuga, ja selle jaoks on keres küll mõlema versiooni augud valmis.
Minu loogika järgi on RHD autod siiski konstrueeritud selleks, et neid teatud spetsiifilistel turgdel müüa mitte selleks, et neid pärast LHD-ks ümber ehitada (e. selle protsessi lihtsus ei ole primaarne).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: K: Rooli paigutamine paremalt vasakule?
Peeglid, kojamehed, istmed, kesktunneli, uksepolstrid, tõenäoliselt lukustussüsteemi, juhtmestiku jpm kui ei taha, et kõrvalistuja käsipidurit peaks tõmbama, aknaid kinni panema, kapotti avama, peegleid sättima ning avarii korral sinu turvapadi avaneb ainult juhul kui keegi istub kõrval.ciccero kirjutas:tean et vahetama peab tuled, roolilati, armatuuri ja vist ka pedaalid
Indrek
BMWl on näiteks oluliselt lihtsam rooli ümber tõsta kui toyota supral. Supral pead torpeedopleki ära vhetama BMWl mitte. BMWl isegi piduri peasilinder õigel pool+ juhtmestikpriitv8 kirjutas:Mis mõttes?Henrik88 kirjutas:Kuu tagasi sai Üks E34 ostetud parempoolse rooliga, seal on ikka nii naglalt tehtud et hoia pead kinni.
Endal on ainult kogemus kojamehe hoovastikuga, ja selle jaoks on keres küll mõlema versiooni augud valmis.
Minu loogika järgi on RHD autod siiski konstrueeritud selleks, et neid teatud spetsiifilistel turgdel müüa mitte selleks, et neid pärast LHD-ks ümber ehitada (e. selle protsessi lihtsus ei ole primaarne).
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Mitte midagi ei saa aru. E34 kerel vähemalt. Piduri peasilinder on siis ka vasaku rooliga autol paremal? Või vastupidi?Henrik88 kirjutas:BMWl on näiteks oluliselt lihtsam rooli ümber tõsta kui toyota supral. Supral pead torpeedopleki ära vhetama BMWl mitte. BMWl isegi piduri peasilinder õigel pool+ juhtmestik
Aga v/o kataloogi järgi on torpeedoplekid erinevad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ciccero kirjutas:niih täna ei jõudnud kommest autossehommikul valgast tulles niitis üks golf aslõki rajalt maha ja selline ma olen et teepeal ei tohi midagi vedeleda ja aitasin inimest
...



P.S. Edu rooli monteerimisel. Äkki on lihtsam endale keegi kambajõmm leida kes vajadusel sõidab ja kõrvalistuja kohale paneks lihtsalt rooli armatuuri külge pöörlema, mida siis keerutada saab kui sõidutuju on. Saaks odavamalt

Nii mitteametlikult öeldes jooksis sokk(kitse meesIlves kirjutas:ciccero kirjutas:niih täna ei jõudnud kommest autossehommikul valgast tulles niitis üks golf aslõki rajalt maha ja selline ma olen et teepeal ei tohi midagi vedeleda ja aitasin inimest
...
![]()
Sobiks küll paremini huumori alla, aga see repliik pani ikka kõvasti irvitama. Räägi nüüd ära ka kuidas golfiga alõkki niidetakse
P.S. Edu rooli monteerimisel. Äkki on lihtsam endale keegi kambajõmm leida kes vajadusel sõidab ja kõrvalistuja kohale paneks lihtsalt rooli armatuuri külge pöörlema, mida siis keerutada saab kui sõidutuju on. Saaks odavamalt

Arvele nii võtta ei saa ju


56 328 438
Peasilinder on ikka vasakpoolse rooliga autol vasakul ja parempoolse rooliga autol samuti vasakul. Roolivarras jookseb parempoolse rooliga autol väljalaskekolektori kõrvalt kohe mööda seal ainult õhuke plekk peal.priitv8 kirjutas:Mitte midagi ei saa aru. E34 kerel vähemalt. Piduri peasilinder on siis ka vasaku rooliga autol paremal? Või vastupidi?Henrik88 kirjutas:BMWl on näiteks oluliselt lihtsam rooli ümber tõsta kui toyota supral. Supral pead torpeedopleki ära vhetama BMWl mitte. BMWl isegi piduri peasilinder õigel pool+ juhtmestik
Aga v/o kataloogi järgi on torpeedoplekid erinevad.
jutu point : BMW on suht kerge vasakpoolse rooliga autoks ehitada. Toyotaga on 10 x rohkem jama.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW