BMW kütusekulud
Niisiis sai diagnossis käidud, on kasu ikka ka sain teada järgmised asjad:
1. Küünlajuhtmed 3,5 silinder 4000RPM'i juures panevad kala
2. Pihustite kummid läbi imeb õhku sealt vahelt sisse
3. Viimase silindri väljalase klapp valesti regullitud klapivahe liiga suur arvatavasti (kõrge kompresioon)
4. Sumpa lekib seda tean ise aga nyd vaja kontrollida enne või pärast lambdat
Üldnäitudest mis silma hakkas TRUUMU'l oli vist kõrge hapniku sisaldus heitgaasides, imeb vahelt kusagilt õhku. Ex näis hakkab katsetama siis
Tänud Truumu töö eest!
1. Küünlajuhtmed 3,5 silinder 4000RPM'i juures panevad kala
2. Pihustite kummid läbi imeb õhku sealt vahelt sisse
3. Viimase silindri väljalase klapp valesti regullitud klapivahe liiga suur arvatavasti (kõrge kompresioon)
4. Sumpa lekib seda tean ise aga nyd vaja kontrollida enne või pärast lambdat
Üldnäitudest mis silma hakkas TRUUMU'l oli vist kõrge hapniku sisaldus heitgaasides, imeb vahelt kusagilt õhku. Ex näis hakkab katsetama siis

Tänud Truumu töö eest!
tere
1. BMW 316i 1989
2. talvel keskmine 8,2l/100km (30% linnas) rahulikult sõites ja kui vajutada (ega siis auto küll eriti ei liigu. 75 kw ikkagi) 10-11.
3. suvel, nagu arvata võite, läheb veel vähem. Ja kui oleks differ natuke kiirem, võtaks veel vähem. Mul 100 sõites 3000 pööret.
Kui tahate bena kokku hoida, ostke omale silline auto. Kui tahad, et auto vajutades liiguks ka, peategi arvestama suurema kuluga.
2. talvel keskmine 8,2l/100km (30% linnas) rahulikult sõites ja kui vajutada (ega siis auto küll eriti ei liigu. 75 kw ikkagi) 10-11.
3. suvel, nagu arvata võite, läheb veel vähem. Ja kui oleks differ natuke kiirem, võtaks veel vähem. Mul 100 sõites 3000 pööret.
Kui tahate bena kokku hoida, ostke omale silline auto. Kui tahad, et auto vajutades liiguks ka, peategi arvestama suurema kuluga.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
1.530i '88
2.Ei tea (näit)43xxx
3.viimase 40l oli 13.3
4.Statoili , Neste 95 E
5.linn 95%
2.Ei tea (näit)43xxx
3.viimase 40l oli 13.3
4.Statoili , Neste 95 E
5.linn 95%
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
truumule statistikaks ;)
1. 730iA 1991 a
2. näit: 190 000, loogika: 300 000
3. linn: 14-16, maantee: 8-10
4. Neste, Favora, Statoil. Kütus: 95 - 70% ja 98 - 30% külastustest
5. üldiselt 80 % linnas
Sõidan rahulikult ja varsti jõuan loodetavasti Truumu juurde testile.
olger
2. näit: 190 000, loogika: 300 000
3. linn: 14-16, maantee: 8-10
4. Neste, Favora, Statoil. Kütus: 95 - 70% ja 98 - 30% külastustest
5. üldiselt 80 % linnas
Sõidan rahulikult ja varsti jõuan loodetavasti Truumu juurde testile.

olger
E32
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
1. 728i 1980 a 3käiguline automaat
2. 260 000 (näit )
3. linnas suvel 13,5 maanteel 12-13 (võibolla)
4. Neste 95E
5. 99,9% linnas
2. 260 000 (näit )
3. linnas suvel 13,5 maanteel 12-13 (võibolla)
4. Neste 95E
5. 99,9% linnas
Viimati muutis Priit Peljo, 21.02.2004 22:21 37, muudetud 1 kord kokku.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
1.750 '95
2.310 000
3. 23l/100km
4.Neste 95 E /Statoil 95/98 mingit vahet küll märganud pole
5.linn 100%
1.750 '95
2.310 000
3. 14,5l/100km
4.Neste 95 E /Statoil 95/98 mingit vaht küll märganud pole
5.35% linn
1.316i '92(eelmisel autol)
2.160 000
3.12l/100km
4.Neste 95 E
5.linn 100%
6. suvine kulu 9,5l/100
2.310 000
3. 23l/100km
4.Neste 95 E /Statoil 95/98 mingit vahet küll märganud pole
5.linn 100%
1.750 '95
2.310 000
3. 14,5l/100km
4.Neste 95 E /Statoil 95/98 mingit vaht küll märganud pole
5.35% linn
1.316i '92(eelmisel autol)
2.160 000
3.12l/100km
4.Neste 95 E
5.linn 100%
6. suvine kulu 9,5l/100
BMW M5 V10
1. BMW 750i '91
2. 260 000 km ???
3. 18,5 l/100km
4. Statoil 95 Euro Ultima
5. 90% linn
Tegu keskmise kuluga viimase kahe kuu jooksul. Palju lühikesi sõite külma mootoriga. Kui sooja mootoriga compu ära nullida, olen kaks korda saanud päeva lõpuks (ca 60-70 km linnas) 17 l/100km.
suverehvid
maanteel pole pikalt kordagi käinud.
2. 260 000 km ???

3. 18,5 l/100km
4. Statoil 95 Euro Ultima
5. 90% linn
Tegu keskmise kuluga viimase kahe kuu jooksul. Palju lühikesi sõite külma mootoriga. Kui sooja mootoriga compu ära nullida, olen kaks korda saanud päeva lõpuks (ca 60-70 km linnas) 17 l/100km.
suverehvid
maanteel pole pikalt kordagi käinud.
E32 750i (1994)
Samuti oleks oodatud moned arvamused
Mul on BMW525, -94, kuu aega käes olnud,
Mul ei ole nii väga täpselt möötnud, kuid kuskil 10-11L/100km keskmine. Nii et väga hull ei ole, kuigi vajab veel mootoris üks vaakumvoolik vahetamist. Elan Tallinast 25km väljas, niipalju sõidan siis maanteel, ülejäänud teekond linnas.
Mul oleks ka mõned kusimused:
1. Kas siis püsikiirusehoidjaga sõites on ökonoomsem soita (ei ole ise saanud katsetada, kuna on peal küll, aga ei toimi hetkel)?
2. Lisaks veel on mu autol 535 differ, (ei ole veel täpsemalt tagasilda uurinud). Võrreldes originaaliga võtab selle tõttu auto vähem või rohkem kütust? Käigud on küll muidu suht lühikesed.
3. Hetkel sõidan 95-ga NESTE, aga vanasti (2-3 aastat tagasi) oli mul 323-85, millel oli süüde regullitud 98-le (95-ga ühekorra sõitsin, võttis 20L/100km), ning oli väga ökonoomne 98-ga, 7L/100km keskmine. Kas saab ka regullida sellel autol ka ja tasub see ära? Või peaks kohe katsetama 98-ga? (kvaliteetsem ka, seda minuteada ei solgita eriti 98-t)
Mul ei ole nii väga täpselt möötnud, kuid kuskil 10-11L/100km keskmine. Nii et väga hull ei ole, kuigi vajab veel mootoris üks vaakumvoolik vahetamist. Elan Tallinast 25km väljas, niipalju sõidan siis maanteel, ülejäänud teekond linnas.
Mul oleks ka mõned kusimused:
1. Kas siis püsikiirusehoidjaga sõites on ökonoomsem soita (ei ole ise saanud katsetada, kuna on peal küll, aga ei toimi hetkel)?
2. Lisaks veel on mu autol 535 differ, (ei ole veel täpsemalt tagasilda uurinud). Võrreldes originaaliga võtab selle tõttu auto vähem või rohkem kütust? Käigud on küll muidu suht lühikesed.
3. Hetkel sõidan 95-ga NESTE, aga vanasti (2-3 aastat tagasi) oli mul 323-85, millel oli süüde regullitud 98-le (95-ga ühekorra sõitsin, võttis 20L/100km), ning oli väga ökonoomne 98-ga, 7L/100km keskmine. Kas saab ka regullida sellel autol ka ja tasub see ära? Või peaks kohe katsetama 98-ga? (kvaliteetsem ka, seda minuteada ei solgita eriti 98-t)
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kulu
mul 324 d mootor 91a. viimati 40l 500 km-i e siis 8 sajale.
Auto kehvas korras sõidan kehva ja odava küttega, 6 eekuse venemaa küttega.
tuttav keeras tahma kinni, euronormis nagu naksti, a edasi ka ei lähe. siuke punktist a punkti b jõudmis auto.
Auto kehvas korras sõidan kehva ja odava küttega, 6 eekuse venemaa küttega.
tuttav keeras tahma kinni, euronormis nagu naksti, a edasi ka ei lähe. siuke punktist a punkti b jõudmis auto.
bmw fanaatik
1.milline auto: CL11
2.läbisõit: Saksas keritud
3.kulu: 6,5L maantee, 9-10L linn
4.kelle kütust kasutad ja millist: UnoX 95
5.sõidud(linn,mnt,sega): linn 1/3 maantee 2/3
Vahepeal hakkasid pöörded kõikuma kuni väljasuremiseni mis miski aja pärat lakkasid. Käisin gaase mõõtmas CO2 oli kõrge vahest sakslase paigutatud summuti tõttu? Tuleb Truumut külastada.....
2.läbisõit: Saksas keritud

3.kulu: 6,5L maantee, 9-10L linn
4.kelle kütust kasutad ja millist: UnoX 95
5.sõidud(linn,mnt,sega): linn 1/3 maantee 2/3
Vahepeal hakkasid pöörded kõikuma kuni väljasuremiseni mis miski aja pärat lakkasid. Käisin gaase mõõtmas CO2 oli kõrge vahest sakslase paigutatud summuti tõttu? Tuleb Truumut külastada.....

1. 520I 88a. automaat
2.300000, kap. remont tehtud 1000km tagasi.
3.Linnas Neste 98E 11,8l/100km ja Statoil 95E 12,5l/100km.
4.Neste ja Statoil
5.99,9% linnas, kuid kesklinnas vähe.
Üldjuhul on suvel kulu jäänud ikka 11-12l (95E bensuga)aga maanteel ei ole alla 10 l veel välja tulnud.Muidugi tavaliselt siis autos ikka 4 inimest ning kiirus kindlasti keskmiselt nati üle 110(vastavalt olukorrale 90-150 trassil).
Talvel kipub ikka rohkem võtma, täpselt ei oska öelda, kuid eks varsti saab katsetada.Autod olemas Defa eelsoojendus ka ,kuid meie riigis ole palju kohti kus seda kasutada saaks.Sellega ilmselt säästaks talvel parajalt kütust.
2.300000, kap. remont tehtud 1000km tagasi.
3.Linnas Neste 98E 11,8l/100km ja Statoil 95E 12,5l/100km.
4.Neste ja Statoil
5.99,9% linnas, kuid kesklinnas vähe.
Üldjuhul on suvel kulu jäänud ikka 11-12l (95E bensuga)aga maanteel ei ole alla 10 l veel välja tulnud.Muidugi tavaliselt siis autos ikka 4 inimest ning kiirus kindlasti keskmiselt nati üle 110(vastavalt olukorrale 90-150 trassil).
Talvel kipub ikka rohkem võtma, täpselt ei oska öelda, kuid eks varsti saab katsetada.Autod olemas Defa eelsoojendus ka ,kuid meie riigis ole palju kohti kus seda kasutada saaks.Sellega ilmselt säästaks talvel parajalt kütust.
1. 525 M50B25 M/T
2. 245000
3. Linn: 11; Maantee (110-130 km/h): 8,5
4. Neste 98
5. 50/50
Linnas eriti ei tõmble, pidurdan palju mootoriga ja otsin võimalikult väheste fooridega tänavaid.
Kord sai Statoilist ka võetud ja see kadus mul küll ei tea kuhu ei saandki nagu sõita eriti
2. 245000
3. Linn: 11; Maantee (110-130 km/h): 8,5
4. Neste 98
5. 50/50
Linnas eriti ei tõmble, pidurdan palju mootoriga ja otsin võimalikult väheste fooridega tänavaid.
Kord sai Statoilist ka võetud ja see kadus mul küll ei tea kuhu ei saandki nagu sõita eriti

E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111