
huvitav mida nad õpetama hakkavad kas spoilerite tegemist või? igat perfomance juppi saavad nad mitu kuud oodata pärast tellimist
Ma loodan ka et vanad pässid ei õpeta sest muidu tuleb sealt uus põlvkond "bmw nightmare" sorti mehi:Dbadtobone kirjutas:Vaevalt seda keegi vanematest olijatest õpetama hakkab, omal ajal olid nad kõik suht radikaalse mõtlemisega. Samas arvan, et õpetada võiks seda neile, kes auto erialal juba mingile tasemele jõudnud! Iga nurga peale neid soss-seppadest tuunijaid ka vaja pole
Ei usu hästi sellesse , et hakatakse õppima midagi disaini algtõdedest. Tuuningu juures on kõik lubatud ja kindlaid reegleid ei näe keegi ette. Igal ühel on oma nägemus ja fantaasia. Ja ka kõik tehtud "perverssused" on samuti tuuning ja kellegi tehtud kelle silmis see on kena... muidu ju ei teeksV2ike_Suur kirjutas:Loodan, et see kursus hakkab sisaldama ka mingeid disaini/kunsti algtõdesid. Praegu tehakse ikka igasuguseid perverssusi tuuningu nime all.
Aga noh, loodetavasti päästab see kursus mõne auto "vägistamisest" ja paratamatult leviv "tuunimine" annab ka mõne arvestatava tulemuse (ilusa auto näol).
Nõustun Aare seisukohtadega.AARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
See siis minu arvamus...
ega ikka ei ole küll kõik lubatud - BS!KristjanS kirjutas: Ei usu hästi sellesse , et hakatakse õppima midagi disaini algtõdedest. Tuuningu juures on kõik lubatud ja kindlaid reegleid ei näe keegi ette. Igal ühel on oma nägemus ja fantaasia. Ja ka kõik tehtud "perverssused" on samuti tuuning ja kellegi tehtud kelle silmis see on kena...
Ei vaidle vastu. Aga kindlasti on ka neid kellele selline retro stiil ja kumerad jooned üldse ei meeldi ning on hoopis oma nägemus "ilust". Näiteks eesti tänavapilt tuunitud autodest on suht masendav...aga miks ? Kas süüdi on vaid nägemus "ilust" või hoopis lahja võitu rahakott. Vaevalt meil Eestlastel lihtsalt s**t maitse on. Lihtsalt meil ei ole veel kõik nii kättesaadav kui näiteks sakslastel. Enamus tuuning tuled jne. tellitakse ju kõik saksast ja läbi ebay. Võrreldes neid hindu nüüd meil ja seal siis need on enam vähem täpselt kahe kordsed. Odavad läti stanged näevad piltidel ka suht kobedad välja aga tegelikkus on hoopis teine. Oleks palju pappi laseks Hamann tuningul oma auto ära teha...Üldiselt saab ka maitsekalt ja odavalt oma autot tuunida kui selleks tahtmist ja aega on.raimo_r kirjutas:
ega ikka ei ole küll kõik lubatud - BS!
iga auto juures on teatud võttes, millest kõrvalekaldumisel peab olema hea nägemus, muidu on oht sattuda "pornorubriiki"
tutvu kasvõi sellise mehe loominguga nagu Chip Foose. kahjuks tegeleb ta küll usarauaga aga sellegipoolest saab aimu, et igal kindal mudeligeneratsioonil on oma võtted.
No kui hakata elementaarseid ohutusnõudeid tuuningule ohvriks tooma, siis on asjad ikka päris kurjasti.foxracer00 kirjutas:Mina tahaks ümberringi toonklaasi aga seadused ei luba eks sellised asjad takistavad ka nn tuuningut:)
puudu on traditsioonid ja arusaamad erinevatest "tuuningukultuuridest". nende puudumisel on tekkinud arusaam, et kõik on lubatud ning pannakse autode külge odavat pornot.KristjanS kirjutas: Ei vaidle vastu. Aga kindlasti on ka neid kellele selline retro stiil ja kumerad jooned üldse ei meeldi ning on hoopis oma nägemus "ilust". Näiteks eesti tänavapilt tuunitud autodest on suht masendav...aga miks ? Kas süüdi on vaid nägemus "ilust" või hoopis lahja võitu rahakott. Vaevalt meil Eestlastel lihtsalt s**t maitse on. Lihtsalt meil ei ole veel kõik nii kättesaadav kui näiteks sakslastel. Enamus tuuning tuled jne. tellitakse ju kõik saksast ja läbi ebay. Võrreldes neid hindu nüüd meil ja seal siis need on enam vähem täpselt kahe kordsed. Odavad läti stanged näevad piltidel ka suht kobedad välja aga tegelikkus on hoopis teine. Oleks palju pappi laseks Hamann tuningul oma auto ära teha...Üldiselt saab ka maitsekalt ja odavalt oma autot tuunida kui selleks tahtmist ja aega on.
Ära seleta siinAARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
Kairikene, sind ma kindlasti selle all silmas ei pidanud, nagu nägid, oli see ''üldjuhul'' rasvaselt kirjas kaKairi kirjutas:Ära seleta siinAARE530 kirjutas:Minu silmis on sõna ''tuuning'' tegelikult omandanud juba üsna halva kõla- minu jaoks seostubki see enamjaolt klaasfiibrist Läti spoileritega- lihtsalt Eestis harrastatakse sellist ''tuuningut'' enamjaolt...
Mootori kallal tõsisemat tegelemist, mis ei piirdu vaid koonusfiltri ja muu säärasega, vaid läheneb mootorile ka sügavuti, seda ma nimetaks millekski tõsisemaks kui ''tuuninguks''...
Ja tõesti, kui seal hakatakse õpetama tuuningut, mis rohkem möla teeb ja millega naisi saaks, siis on ju selge, et see ongi just seesama, millest ma enne rääkisin- naised üldjuhul kapotialusest väga ei tea ega ei huvitugi ju
See siis minu arvamus...
Ei ole päris nõus...Arux kirjutas:.