Pindamine algas taas
Pindamine algas taas
Tere.
Teema ei ole mitte nüüd sellest, et teid ei tohiks parandada, aga just liiklejate suhtumisest pindamiste ajal.
Täna õhtul sõitsin päälinna sisse Peterburi teed pidi ja seal toimus pindamine, ehk lasti aukudesse pigi ja killustikku peale, teel oli kiirusepiirang 30 km/h, sain viisakalt sõita mõne hetke, kui tagant lähenes nagu alati mõni kiirem, lisasin kiirust ja sõitsin talle ette, siis tuli teisest reast järgmine ja tegin sama, kiirus oli siis juba 60km/h, ja sõideti ikka sabas kinni. Väga inetu tegu minust, aga eelmisel aastal sain kivi esiklaasi selliselt idioodilt kes pindamise ajal kiiruskatseid tegi ja enam ei taha. Tuleks ikka ise hakata karistama selliseid teistest mitte hoolivaid liiklejaid, sest hiljem tee mis tahad, sa ei suuda tõestada, et teine sinu auto kivirahega üle tulistas. Kas peab kaamerad autole külge kruvima, et mitte ise lolliks jääda, või mida teha ma ei tea.
Taas tekib see pumppüssi hankimise tahe, et küll ikka tahaks karistada, aga ei saa. Ei õhuta kedagi omakohtule, aga kuhu nii lõpuks jõuab. Hakata abipolitseinukuks ?
Kas peaks ka algatama allkirjade kampaania, või signaalitama just neile kes eeskirju sedasi rikuvad ?
Või mida teie arvate ?
Teema ei ole mitte nüüd sellest, et teid ei tohiks parandada, aga just liiklejate suhtumisest pindamiste ajal.
Täna õhtul sõitsin päälinna sisse Peterburi teed pidi ja seal toimus pindamine, ehk lasti aukudesse pigi ja killustikku peale, teel oli kiirusepiirang 30 km/h, sain viisakalt sõita mõne hetke, kui tagant lähenes nagu alati mõni kiirem, lisasin kiirust ja sõitsin talle ette, siis tuli teisest reast järgmine ja tegin sama, kiirus oli siis juba 60km/h, ja sõideti ikka sabas kinni. Väga inetu tegu minust, aga eelmisel aastal sain kivi esiklaasi selliselt idioodilt kes pindamise ajal kiiruskatseid tegi ja enam ei taha. Tuleks ikka ise hakata karistama selliseid teistest mitte hoolivaid liiklejaid, sest hiljem tee mis tahad, sa ei suuda tõestada, et teine sinu auto kivirahega üle tulistas. Kas peab kaamerad autole külge kruvima, et mitte ise lolliks jääda, või mida teha ma ei tea.
Taas tekib see pumppüssi hankimise tahe, et küll ikka tahaks karistada, aga ei saa. Ei õhuta kedagi omakohtule, aga kuhu nii lõpuks jõuab. Hakata abipolitseinukuks ?
Kas peaks ka algatama allkirjade kampaania, või signaalitama just neile kes eeskirju sedasi rikuvad ?
Või mida teie arvate ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Mina sain kahjuks oma esiklaasiga see nädal ühelepoole LAGEDI- ARUKÜLA vahelisel teelõigul,kus samuti on tehtud üks suurem tee pindamine.30kmH märk on küll väljas aga alla 70 ei sõida seal keegi,tean rääkida kuna sõidan seda teed iga päev paar korda.Kuid sõna võtan just selle pärast,et sellest **** killustiku pudistamisest ju kasu suurt midagi pole.Pannakse kiht peale aga tee ikka täpselt sama auklik ja lainetav nagu ennegi,nii et suhteliselt raha raiskamine.Olgu siis juba ilma selle killustikuta,sest nagunii on kõik teed sellised,et




E28 528 135KW E30 323i
E60 530d
E60 530d
Mis see küsimus on nüüd?
Pindamisega ei kaasne mingit liikluskultuuri - olematu liikluskultuur on inimestel kahe kõrva vahel. Kui seda pole siis pole seda ei pindamise alas ega ka kuskil mujal.
Pindamist idee poolest pooldan - parem ikka kui mitte midagi. LE rikkumist misiganes kujul, olgu see siis antud juhul kiiruse ületamine 30 alas, ei poolda.
Pindamine on nagu naisterahva hommikune meik - pisemad kortsud ja vead peidab ära, kaitseb ja hooldab, päris uueks teeb vaid kirurgiline sekkumine
Pindamisest on see kasu, et täidetakse ära asfaldisse tekkinud pisikesed praod - suuri ebatasasusi see ei silu aga löökaukude teket ennetab ja lükkab edasi tee kapitaalremonti. Mitte pinnates laguneksid teed kordades kiiremini.
Pindamisega ei kaasne mingit liikluskultuuri - olematu liikluskultuur on inimestel kahe kõrva vahel. Kui seda pole siis pole seda ei pindamise alas ega ka kuskil mujal.
Pindamist idee poolest pooldan - parem ikka kui mitte midagi. LE rikkumist misiganes kujul, olgu see siis antud juhul kiiruse ületamine 30 alas, ei poolda.
Pindamine on nagu naisterahva hommikune meik - pisemad kortsud ja vead peidab ära, kaitseb ja hooldab, päris uueks teeb vaid kirurgiline sekkumine

Pindamisest on see kasu, et täidetakse ära asfaldisse tekkinud pisikesed praod - suuri ebatasasusi see ei silu aga löökaukude teket ennetab ja lükkab edasi tee kapitaalremonti. Mitte pinnates laguneksid teed kordades kiiremini.
Viimati muutis Indrek_M, 02.06.2007 06:46 08, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Re: Pindamine algas taas
Allkirjade kampaania mille vastu? Pindamise? Kihutamise?Cardo kirjutas:Kas peaks ka algatama allkirjade kampaania
Indrek
aa telekas näitas mingit sellist asja,et kui sinu ees keegi liiklust rikub siis helistad mingil numbril (praegu ei tule nr meelde),siis teatad auto numbri ja tüüp teisel pool telefoni otsib omaniku või selle rikkuja telefoni numbri ja helistab talle.midagi sellist kuulsin tv3 krimi uudistest lühidalt.usun,et selle numbri peaks saama netist ka kuskilt.
mulle näiteks isiklikult sõideti kivi sisse ca 1-2 kuud vanale klaasile-- ja ka teisele autole (seal oli juba väike pragu) -- nii et ma suht vihane sellise asja üle.... ja üldiselt NÜÜD mul suva kas sõidan teistele prao sisse või ei sõida
kui üks mees tuli järgi kuna väidetavalt lendas talle kivi-- siis saatsin teda väga kaugele ja näiasin enda mõrast ja täkist klaasi... Elu on karm ühesõnaga... nii ei saa: sina sõidad vaikselt ja teised sinust hoolivad 


- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
üks asi on mööda sõitmine(jeepidel jms suurtel loomadel ei lase ka endast mööduda), teine asi pindamise mõttetus....
ma arvan, et see oli heal juhul 3-4 nädalat tagasi, kui sellel samal lagedi-aruküla teelõigul käis see super-hyper masin, kus joisticuga mees auke killustiku ja pigi puruga täitis....nüüd 3-4 päeva tagasi pandi ikka uus killustiku kate peale....JA TEE ON IKKA SAMA AUKLIK-MÜHKUS-LOHKUS!!!
Põhi nali on muidugi see, et kõige hullem koht on lagedi keskusehoone ristmik, ning see pole paremaks läinud kohe ühegi nipiga...totaalne maksumaksja raha raiskamine
ma arvan, et see oli heal juhul 3-4 nädalat tagasi, kui sellel samal lagedi-aruküla teelõigul käis see super-hyper masin, kus joisticuga mees auke killustiku ja pigi puruga täitis....nüüd 3-4 päeva tagasi pandi ikka uus killustiku kate peale....JA TEE ON IKKA SAMA AUKLIK-MÜHKUS-LOHKUS!!!
Põhi nali on muidugi see, et kõige hullem koht on lagedi keskusehoone ristmik, ning see pole paremaks läinud kohe ühegi nipiga...totaalne maksumaksja raha raiskamine

BMW M5 V10
mina sain eelmise suve lõpus samamoodi männiku teel kivi... ka pindamine jne jne... ja mingi BEMM keeras kõrvalteelt ette ja kiirendas, et jalgu ei jääks... terve klaas oli täkkeid ja mõrasi täis... kõige suurem kivi tegi paraja koksu selleks, et 100m hiljem oli esiklaasis, ühest äärest teise, risti mõra
õnneks oli kasko auto ja klaasivahetus tasuta, aga kellel seda asjaajamist vaja on?? oma aeg kulub sellele...
seletusse sai pandud ka auto nr, aga pole teada, kas tehti sellega ka midagi...

õnneks oli kasko auto ja klaasivahetus tasuta, aga kellel seda asjaajamist vaja on?? oma aeg kulub sellele...
seletusse sai pandud ka auto nr, aga pole teada, kas tehti sellega ka midagi...
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Muuseas, pindamine peaks minu teada olema tee katmine killustikuga kogu laiuses- see, mis selle toruga tehakse... ma ei teagi kuidas seda nimetada...
A see selleks... Väiksemates kohtades meeldib igatahes politseil just sellistes kohtades passida, kus ajutised kiirusepiirangud on... See ehk aitaba ka...
A see selleks... Väiksemates kohtades meeldib igatahes politseil just sellistes kohtades passida, kus ajutised kiirusepiirangud on... See ehk aitaba ka...
See, mis töid Tallinna tänavatel tehakse, on juba poliitiline teema
Aga muret teeb juhtide käitumine
Jääb mulje, nagu oleks pooled liiklejad load lamba eest ostnud ja ülejäänud poolest veel pool Seewaldist põgenenud(järsku lahtiste uste päev?)
Jääb järgi 25% enamvähem talutavaid liiklejaid kes ka alati vormis pole
Nukker pilt...
Pole ise ka eriline musterliikleja, kuid põhiprintsiip oleks arvestada teistega
Pumppüssid ja tagasitegemine ei aita, tekitab rohkem närvilisust liiklusesse, mis niigi kreisi
Üks hea näide:
Kulgen hommikul töökoha poole(jube kiire, närv püsti)
Ees foor punase tulega ja mingi kaubik
Peale rohelise süttimist seisab kaubik edasi 1-2-3sek
Annan törtsu pasunat(vihkan signaalitamist tegelikult)
Kaubiku juht tõstab käed, kummardub ja hakkab liikuma
Kolm korda võite arvata, kellel häbi oli(ja nalja pärast nabani)
Sellega seoses võiks teha reidi mööda tänavaid, kus piirang 30km/h
Võtame kõik bemmid rivisse ja sõidamegi 30km/h(OK: 39,9km/h)
Aga muret teeb juhtide käitumine
Jääb mulje, nagu oleks pooled liiklejad load lamba eest ostnud ja ülejäänud poolest veel pool Seewaldist põgenenud(järsku lahtiste uste päev?)
Jääb järgi 25% enamvähem talutavaid liiklejaid kes ka alati vormis pole
Nukker pilt...
Pole ise ka eriline musterliikleja, kuid põhiprintsiip oleks arvestada teistega
Pumppüssid ja tagasitegemine ei aita, tekitab rohkem närvilisust liiklusesse, mis niigi kreisi
Üks hea näide:
Kulgen hommikul töökoha poole(jube kiire, närv püsti)
Ees foor punase tulega ja mingi kaubik
Peale rohelise süttimist seisab kaubik edasi 1-2-3sek
Annan törtsu pasunat(vihkan signaalitamist tegelikult)
Kaubiku juht tõstab käed, kummardub ja hakkab liikuma
Kolm korda võite arvata, kellel häbi oli(ja nalja pärast nabani)
Sellega seoses võiks teha reidi mööda tänavaid, kus piirang 30km/h
Võtame kõik bemmid rivisse ja sõidamegi 30km/h(OK: 39,9km/h)

Vabandan küsitluse segaduse kohta, lihtsalt mõttelõng läks sassi, ja hiljem ei saanud seda parandada, mõtlesin seda üldiselt , kas pooldate sellist suhtumist, kus pinnatud teedel kihutatakse ja ei hoolita kaasliiklejatest, või ei poolda.
Katmismanöövreid ei agiteeri, lihtsalt kuidagi tuleb ju ennast kaitsta, demokraatia on selline laialivalguv ja enesekaitset takistav riigikord, kus tuleb ikkagi kodanikualgatust toetama hakata, mitte lootma kohtu ja riigiorganitele.
Katmismanöövreid ei agiteeri, lihtsalt kuidagi tuleb ju ennast kaitsta, demokraatia on selline laialivalguv ja enesekaitset takistav riigikord, kus tuleb ikkagi kodanikualgatust toetama hakata, mitte lootma kohtu ja riigiorganitele.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Mind isiklikult häirib huligaanidest isegi rohkem teid pindavad mehed, kes on vist avastanud, et üleliigne sodi sõidetakse autode poolt niikuinii minema ja koristada pole seda vaja. Enda mõraga klaas jääb ka esialgu vahetamata, sest muidu suureneb kivi saamise oht mitmeid kordi kui värske klaas oleks ees.
Tere
Ka minus on peidus paha külg ;)
Kui ikka mingi lammas tuleb seljatagant lahtisel killustikul suure lauluga, siis 30'ga polnud eelmise autoga mingit probleemi käik alla vahetada, natuke gaasi ning taga tulev auto ühtlustas enese kiiruse pärast kiviklõbinat tema kapotil. Kiiruse tõstmist lahtisel kruusal kaugele üle lubatu eriti ei poolda. Las see lammas lendab pigem juba siis kiirelt minema.
jJanno
Ka minus on peidus paha külg ;)
Kui ikka mingi lammas tuleb seljatagant lahtisel killustikul suure lauluga, siis 30'ga polnud eelmise autoga mingit probleemi käik alla vahetada, natuke gaasi ning taga tulev auto ühtlustas enese kiiruse pärast kiviklõbinat tema kapotil. Kiiruse tõstmist lahtisel kruusal kaugele üle lubatu eriti ei poolda. Las see lammas lendab pigem juba siis kiirelt minema.
jJanno
Tere!
Ka endal on kurvad kogemused eelmisest suvest seoses pindamistöödega kuslubatud kiirus on 30 km/h. Pole liiklushuligaan ega paha inimene aga nüüd kui kedagi paraja lauluga tulemas näen siis mööda ei kipu laskma kergelt. Just nimelt veel enne sõitu oli hea meel, et autol esiklaas terve ja vähe kriime ja tuled ka korras. Pärast sihtpunkti jõudmist olid puruks mõlemad udukad ühe esitule klaasis kivi jälg ning esiklaasis 1 mõra ja 4-5 auku
Teede pindamisse suhtun väga positiivselt, olgugi et tänu sellele tihti sõiduaeg pikeneb, aga saavad nii mõnedki lõigud mõneks ajaks sõidukõlblikumaks
Terv,
Jannar
Ka endal on kurvad kogemused eelmisest suvest seoses pindamistöödega kuslubatud kiirus on 30 km/h. Pole liiklushuligaan ega paha inimene aga nüüd kui kedagi paraja lauluga tulemas näen siis mööda ei kipu laskma kergelt. Just nimelt veel enne sõitu oli hea meel, et autol esiklaas terve ja vähe kriime ja tuled ka korras. Pärast sihtpunkti jõudmist olid puruks mõlemad udukad ühe esitule klaasis kivi jälg ning esiklaasis 1 mõra ja 4-5 auku

Teede pindamisse suhtun väga positiivselt, olgugi et tänu sellele tihti sõiduaeg pikeneb, aga saavad nii mõnedki lõigud mõneks ajaks sõidukõlblikumaks

Terv,
Jannar
BMW on auto ja teised kõigest masinad
Nõustun sinuga. Täna hommikul kanalis oli suht viisakas kiirus, üks mesa vend sõelus ridade vahel, teised kulgesid 40-45 km/h.alr kirjutas:Üllataval kombel panin nädalavahetusel tähele, et liikluskultuur on oluliselt paranenud pindamiste alas. Sai sõidetud ühe Cabrioga Laagna alguses, kus pindamine tehtud. Võtsin kiiruse kuskile 40 km/h peale ja ülla-ülla. ca 90% autotest liikus sellise kiirusega.
Edit: Võtan sõnad tagasi, õhtul tagasisõites sõitsin 50 km/h ja 100% kõik panid mööda.
Endine BMW omanik
Hea töö, sedasi ei saa need teed kunagi korda, kui sa pool sellest üles künnad. Kunagi oli kuskil saates juttu selle nn soga paigaldajaga, kes väitis et sedasi parandamisest oleks kasu küll kui see rahulikult kinni sõidetaks. Meil aga teevad kõik selle peal tõmmekaid, nagu ka antud postitaja paistab tegevat. Samuti oli siis see 30km/h piir, millega veel asi kinni jäi. Loomulikult ei õigusta ka ise selliseid lendureid, kes kahjustavad sedasi kinni jäämist, aga milleks nüüd siis veel ühe pinnase rikkuja asemel kahte vaja on?jjanno kirjutas:Tere
Ka minus on peidus paha külg
Kui ikka mingi lammas tuleb seljatagant lahtisel killustikul suure lauluga, siis 30'ga polnud eelmise autoga mingit probleemi käik alla vahetada, natuke gaasi ning taga tulev auto ühtlustas enese kiiruse pärast kiviklõbinat tema kapotil. Kiiruse tõstmist lahtisel kruusal kaugele üle lubatu eriti ei poolda. Las see lammas lendab pigem juba siis kiirelt minema.
jJanno
Samas isiklikult küll muidugi sellise lappimise osas kindel pole. Mustamäel ka majade vahel parandati sellisel meetodil ja kuu ajaga olid täpselt samad augud tagasi (ja on siiani). Seal kohas vaevalt keegi kiiruskatseid tegi, max 15-20km/h seal sõidetakse (pime täisnurk kohe seal samas).
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
olin ise teetööline ja nägin seda liiklust küll. eriti kui on stopi taga kolonn. kõik seisavad ilusasti ja siis mingi idikas hakkab tagant mööda uhama ja kui kinni pidasid siis sõimab et kas tead kes ma olen. paar korda päästis ka kiire reaktsioon auto alla jäämisest.kokkuvõteks olge mõistlikud ja kannatame ära. kuna ka teetöölised ja pindajad on samasugused töölised nagu me kõik. ja eks võrukad teavad isegi kui mõttetu oli see linna sissesõidu parandus tartu poolt. endal tervitab nädalaga kolm täket pragudega sees ja õrn täke tuledes 

Tere
Teen seda loomulikult alati kohas, kus on võimalikult värske ning pehme pigi. Seal ju kõige suurem tõenäosus, et miskit aknasse lendab.
:P (<- see on naerunägu muideks)
Aga kuna siin teemas paistab ka teetöödega seonduvaid inimesi, siis paar soovitust Teile:
1. Kui tehakse seda suruõhuga kivide auku surumist, siis palun paigaldage hoatavad märgid MÕLEMASSE sõidusuunda. Seda eriti kitsastel teedel. Olen TTÜ juures Üliõpilaste teel läbi elanud üsna suure ehmatuse, kui mul auto kapott ootamatult killustikuga üle lasti. See oranž spetsiaalauto oli mingi suvalise veoka varjus varitsemas.
2. Kui Te teete tööid näiteks Õismäel sellesamuse "aukupritsijaga", siis palun teatage kohalikele elanikele sellest ette. Või siis ilmselt peaks see olema LOV ülesanne. Ma ei tahaks autolt teist korda enam paksu pigikihti maha kraapida. See mõjub auto värvile üsna kehvasti. Kui minu maja eest see prits läbi käis, siis olid kõik tollel hetkel maja ees seisnud autod kaetud üsna korraliku pigikihiga.
Kui keegi kiidab siin, et Eestis peetakse 30 kiirusest kinni, siis julgeks sügavalt kahelda selles. Tulin pühap mööda Peterburi mnt'd Tallinnasse ning olin enese 30'ga vaieldamatult kõige aeglasem auto. Enamus möödus u 50'ga ning päris mitu läks ka ~80'ga mööda. Õnneks seal hea lai tee ning sai rahulikult serva tõmmata. Küll nad enese kivi kuskilt ikka üles leiavad.
jJanno
Teen seda loomulikult alati kohas, kus on võimalikult värske ning pehme pigi. Seal ju kõige suurem tõenäosus, et miskit aknasse lendab.
:P (<- see on naerunägu muideks)
Aga kuna siin teemas paistab ka teetöödega seonduvaid inimesi, siis paar soovitust Teile:
1. Kui tehakse seda suruõhuga kivide auku surumist, siis palun paigaldage hoatavad märgid MÕLEMASSE sõidusuunda. Seda eriti kitsastel teedel. Olen TTÜ juures Üliõpilaste teel läbi elanud üsna suure ehmatuse, kui mul auto kapott ootamatult killustikuga üle lasti. See oranž spetsiaalauto oli mingi suvalise veoka varjus varitsemas.
2. Kui Te teete tööid näiteks Õismäel sellesamuse "aukupritsijaga", siis palun teatage kohalikele elanikele sellest ette. Või siis ilmselt peaks see olema LOV ülesanne. Ma ei tahaks autolt teist korda enam paksu pigikihti maha kraapida. See mõjub auto värvile üsna kehvasti. Kui minu maja eest see prits läbi käis, siis olid kõik tollel hetkel maja ees seisnud autod kaetud üsna korraliku pigikihiga.
Kui keegi kiidab siin, et Eestis peetakse 30 kiirusest kinni, siis julgeks sügavalt kahelda selles. Tulin pühap mööda Peterburi mnt'd Tallinnasse ning olin enese 30'ga vaieldamatult kõige aeglasem auto. Enamus möödus u 50'ga ning päris mitu läks ka ~80'ga mööda. Õnneks seal hea lai tee ning sai rahulikult serva tõmmata. Küll nad enese kivi kuskilt ikka üles leiavad.
jJanno
Hmm, kuidas see teatamine huvitav toimuma peaks? Ja tegelikult ma arvan, et teetöölistel ja LOV-il on üsna savi, kas su auto saab pigiseks või mittejjanno kirjutas:Tere
Teen seda loomulikult alati kohas, kus on võimalikult värske ning pehme pigi. Seal ju kõige suurem tõenäosus, et miskit aknasse lendab.
(<- see on naerunägu muideks)
Aga kuna siin teemas paistab ka teetöödega seonduvaid inimesi, siis paar soovitust Teile:
1. Kui tehakse seda suruõhuga kivide auku surumist, siis palun paigaldage hoatavad märgid MÕLEMASSE sõidusuunda. Seda eriti kitsastel teedel. Olen TTÜ juures Üliõpilaste teel läbi elanud üsna suure ehmatuse, kui mul auto kapott ootamatult killustikuga üle lasti. See oranž spetsiaalauto oli mingi suvalise veoka varjus varitsemas.
2. Kui Te teete tööid näiteks Õismäel sellesamuse "aukupritsijaga", siis palun teatage kohalikele elanikele sellest ette. Või siis ilmselt peaks see olema LOV ülesanne. Ma ei tahaks autolt teist korda enam paksu pigikihti maha kraapida. See mõjub auto värvile üsna kehvasti. Kui minu maja eest see prits läbi käis, siis olid kõik tollel hetkel maja ees seisnud autod kaetud üsna korraliku pigikihiga.
Kui keegi kiidab siin, et Eestis peetakse 30 kiirusest kinni, siis julgeks sügavalt kahelda selles. Tulin pühap mööda Peterburi mnt'd Tallinnasse ning olin enese 30'ga vaieldamatult kõige aeglasem auto. Enamus möödus u 50'ga ning päris mitu läks ka ~80'ga mööda. Õnneks seal hea lai tee ning sai rahulikult serva tõmmata. Küll nad enese kivi kuskilt ikka üles leiavad.
jJanno



Real cars don't spin the front tires, they lift them!
Tere
LOV'l oli tõesti takakjärgi üsna savi asjast. Ma ei viitsinud ka ise neile väga peale käia ning naabritega ühisrinnet moodustada. Nad "mõistsid" mu probleemi ning saatsid viisakalt ise enese autot küürima. Õnneks oli auto just paar nädalat varem vahatatud, mis kergendas oluliselt pigi maha saamist. Pesuvahendite ning uue vahatamise arve oli muidugi kulu, mille oleks võinud LOV kinni maksta.
Tänaval sõites saab ka tõepoolest auto mõningase pigiga kaetud, kuid see pole võrreldav sellega, milline nägi auto välja pärast seda, kui teda oli pigi ja killustikuga suruõhu abil pillutud. Sõites saavad pigiseks esiots, küljekarbid ning uste alumised servad. Mul oli absoluutselt kogu auto pigiga kaetud. Kaasaarvatud katus ja tagaklaas. Kohad, kus loomuliku sõidu tulemusena ei saa mitte mingit pigi eksisteerida. Pildid kahjuks kodus arhiivis praegu, muidu võiks ju näidata.
jJanno
Elektrikatkestus teavitatakse vist SMS'ga. Telefonikatkestus teatakse vist ka kuidagi. Asi see pole siis kõikidele konkreetse tänava inimestele teatada, et algab pindamine ning palun ärge sellel ja sellel päeval autot maja ees hoidke. Töömeestel ju ka parem tööd teha, kui segavaid autosid tolknemas pole. Pangu kasvõi päev varem maja uksele sellekohane silt.Arne_P kirjutas:Hmm, kuidas see teatamine huvitav toimuma peaks? Ja tegelikult ma arvan, et teetöölistel ja LOV-il on üsna savi, kas su auto saab pigiseks või mitte ;) Nii või naa peab arvestama, et auto saab kõiksugu jamaga kokku, sõltumata sellest kui palju tunde seda läikima on nühitud :P Teine võimalus on auto garaazi panna ja mitte üldse kohe sõita. Kogu aeg särab :D
LOV'l oli tõesti takakjärgi üsna savi asjast. Ma ei viitsinud ka ise neile väga peale käia ning naabritega ühisrinnet moodustada. Nad "mõistsid" mu probleemi ning saatsid viisakalt ise enese autot küürima. Õnneks oli auto just paar nädalat varem vahatatud, mis kergendas oluliselt pigi maha saamist. Pesuvahendite ning uue vahatamise arve oli muidugi kulu, mille oleks võinud LOV kinni maksta.
Tänaval sõites saab ka tõepoolest auto mõningase pigiga kaetud, kuid see pole võrreldav sellega, milline nägi auto välja pärast seda, kui teda oli pigi ja killustikuga suruõhu abil pillutud. Sõites saavad pigiseks esiots, küljekarbid ning uste alumised servad. Mul oli absoluutselt kogu auto pigiga kaetud. Kaasaarvatud katus ja tagaklaas. Kohad, kus loomuliku sõidu tulemusena ei saa mitte mingit pigi eksisteerida. Pildid kahjuks kodus arhiivis praegu, muidu võiks ju näidata.
jJanno
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Sellisel juhul on odavam ja lihtsam riputada iga maja välisuksele A4 formaadis teatis.Arne_P kirjutas:See SMS eeldaks, et teetööde teostajal oleks olemas selle tee ääres elavate inimeste telefoninumbrid. Selliseid andmeid neil aga pole, ning vaevalt sellise süsteemi loomise kulukus ületaks süsteemi mõtekuse.
Teema pole selles, kas on kallis vaid selles, et seda ei tehta.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt: