Ettepanekud BMW Cup-i muutmiseks
Jaanus, sa oled küll millegist valesti aru saanud. Ma ei usu et Bronco nüüd tänu minu väsinud rehvile sinust kui postist mööda paneks aga kindlasti sobib ka see väsinud rehv rajale oluliselt paremini kui tema praegused lamellrehvid. Kui sul õli on vaja siis ma võin seda sulle lahkelt jagada.
Ja eelviimase koha saanud Margus võiks ka edasi sõita - seda 1.02.46 aega ei saa küll puhtalt tänavarehvi süüks panna. Pigem võiks oluliselt rohkem harjutada - tuleb kasuks ka igapäevaelus.
Ja eelviimase koha saanud Margus võiks ka edasi sõita - seda 1.02.46 aega ei saa küll puhtalt tänavarehvi süüks panna. Pigem võiks oluliselt rohkem harjutada - tuleb kasuks ka igapäevaelus.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Silweri poolt oli see lihtsalt lõõpimine. Ma küll ei näe põhjust, et keegi millegipärast solvuma peaks. Kas kellelegi kingitakse või keegi ostab slikid - so what. Mina sõidan seda rada praktiliselt standardmasinaga, mis on minu valduses olnud 11 aastat. Üleelmisel aastal osalesin esmakordselt cup'i üritusel. Plekkveljel olid ca 8a vanad rehvid ja sõitsin sama aega, mis sina praegu. Ma ei põdenud selle pärast, et teised must kiiremad olid. Üritus mulle meeldis. Kahe aasta jooksul olen vahetanud tagasillareduktori aeglasema vastu ja ostnud jooksu uusi tänavasõidurehve ning pruugitud valuveljed. Kogu auto arendus. Ahjaa, kuna summuti kukkus talvel alt, siis sai üks teise mehe vana sinna alla visatud.Jaanus_P kirjutas:Tema sellepärast, et ei näe mõtet osta tänavasõiduks rehvi mis sobib ka rajal ja mina sellepärast, et "Ruut liiga vabalt ei võtaks". Andes kellelegi lihtsalt komplekti slikke ei tõsta konkurentsi... vaid annab võimaluse jagada kohad ennem starti
Nagu ma juba varem ütlesin, on A klassis esialgu praktiliselt ainult stock masinad ja kõigil võimalus võita. Tuleb ainult rohkem harjutada. Ja nagu eelnevad ütlesid see ei ole "veri ninast välja" üritus.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Õppige kaotama või tegelege nii enda kui ka masina arendamisega. Mis siin takkajärgi halada, näe tahaks ka "maikel shuumahher" olla, aga vot ei ole.
Kuid pikemas perspektiivis (kui eestis on olemas ka korralik infrastruktuur) võib kindlasti juhtuda see üllas eesmärk, millest kunagi sai unistatud: vähemalt 3-4 spets ettevalmistuse (puur, rehvid, veermik jne) ning sarnase mootoriga bemmi kimavad koos ühel rajal..
Kuid pikemas perspektiivis (kui eestis on olemas ka korralik infrastruktuur) võib kindlasti juhtuda see üllas eesmärk, millest kunagi sai unistatud: vähemalt 3-4 spets ettevalmistuse (puur, rehvid, veermik jne) ning sarnase mootoriga bemmi kimavad koos ühel rajal..

GS
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mina seda üritust küll ei võta kui võistlust. Pigem lõbus nädalavahetusene päev toreda seltskonnaga ja bensuhaisuga 
Võistlustel kui sellistel olen küll mõnel väga üksikul enda autoga käinud. Esiteks ei pea ennast rajal hetkel veel piisavalt pädevaks, et võistelda ja teiseks pole olemas sellist autot, mida ma siiamaani olen proovinud ehitada. Ehk siis igapäeva-ringraja-kiirendusauto-koos-rämeda-helisüsteemiga
Kui keegi mulle sellise ette suudab näidata, andke aga märku, võibolla ostan ära 

Võistlustel kui sellistel olen küll mõnel väga üksikul enda autoga käinud. Esiteks ei pea ennast rajal hetkel veel piisavalt pädevaks, et võistelda ja teiseks pole olemas sellist autot, mida ma siiamaani olen proovinud ehitada. Ehk siis igapäeva-ringraja-kiirendusauto-koos-rämeda-helisüsteemiga


Tere
Mina olen Janno. Sõitsin Mazdaga esimesel etapil. Teisele etapile ei jõudnud, kuna auto liiga värske. Käin rajal ainult selleks, et endast ja autost aimu saada. Ajatabeli ees tunglesin sellepärast, et võrrelda enese Mazdaga sõidetud aega enese E30 Touringuga sõidetud ajaga.
Lisaks nautisin veel päeva läbi kaameraobjektiivi ning harjutasin kiirelt liikuvate objektide pildistamist.
Kui kohast rääkida, siis ma olen tavaliselt tagumise 3 hulgas. Vist... ;)
On väga hea, et EBK Cup pakub sellise võimaluse paar korda aastas rajale pääseda, kuna mingi muu ürituse raames ma sinna ei roniks. EBK Cup'l on justkui "koduseinte" toetus.
jJanno
Saame tuttavaks ;)Jaanus_P kirjutas:Tahaks näha kedagi kes ütleb, et ma tulin lihtsalt vaatama kuidas teistel läheb ja see mis koha ma sain ei ole oluline...
Mina olen Janno. Sõitsin Mazdaga esimesel etapil. Teisele etapile ei jõudnud, kuna auto liiga värske. Käin rajal ainult selleks, et endast ja autost aimu saada. Ajatabeli ees tunglesin sellepärast, et võrrelda enese Mazdaga sõidetud aega enese E30 Touringuga sõidetud ajaga.
Lisaks nautisin veel päeva läbi kaameraobjektiivi ning harjutasin kiirelt liikuvate objektide pildistamist.
Kui kohast rääkida, siis ma olen tavaliselt tagumise 3 hulgas. Vist... ;)
On väga hea, et EBK Cup pakub sellise võimaluse paar korda aastas rajale pääseda, kuna mingi muu ürituse raames ma sinna ei roniks. EBK Cup'l on justkui "koduseinte" toetus.
jJanno
exTouring
Nüüd on minu hetkJaanus_P kirjutas:Kahjuks mina läksin sooviga võitaIndrek_M kirjutas:Ega sa sinna võitma ei lähe ometi? Ürituse eesmärk on fun.
See, et esimesed 3 kohta kindlate meeste vahel jagunevad ... so what? Võidelda võib ju ka 4, 5, 6. koha peale. Auhind on pigem sümboolne ju niikuinii.. Minu jaoks oli oluline saada medal ja diplom + õli mida nagunii kohe vahetama peaks hakkama. Tahaks näha kedagi kes ütleb, et ma tulin lihtsalt vaatama kuidas teistel läheb ja see mis koha ma sain ei ole oluline... miks siis on aegade juures tunglemine? Miks sõidavad osad ennem auhinnatseremooniat ära? Küsimusi oleks veel, aga kui mina nad kõik ära küsin siis ei jääks teistele midagi
.
Ausõna ma ostsin eraldi raami ka selleks, et oma touringuga saadud medal ära raamida.

Mina olen see inimene kes tuli vaatama kuidas teistel läheb ja see mis koha ma sain ei olnud oluline. Oluline oli iseenda sõidutreening, kuidas koguaeg libiseva autoga, ringi- ühte aega sõita, sõitsin ka touringuga.
Sorry, enne auhinna tseremooniat sõitsin linna sellepärast, et seitsmeks pidin linnas olema, ma ei oleks muidu jõdnud.
Minu poolest on tervitatavad kõik sellised üritused, lihtsalt sa pead valima ise konteksti kus sa antud hetkel oled.
Raami kohta niipalju, et jagasid karul juba liha ja naha ära karu nägemata.
päris nukker lugeda millised arvamused on esile kerkinud ...
kui kedagi tõesti häirib nii meeletult autos olev puur, siis kaob mõte sellisele üritusele vabsee tulla, sest mingeid halvustavaid pilke ... kellele neid on vaja
meil on käinud osalemas ka nais juhte ja me ei näe neid halamas et naistele eraldi arvestust vaja jne, vaid saavad väga hästi hakkama
kui inimesi häirivad ümberehitatud autod ja nende osalemist hakatakse piirama, siis antud autod lihtsalt ei osale, kuid kahtlen kas siis antud üritus muutub põnevamaks, pigem vastupidi
kui kedagi tõesti häirib nii meeletult autos olev puur, siis kaob mõte sellisele üritusele vabsee tulla, sest mingeid halvustavaid pilke ... kellele neid on vaja
meil on käinud osalemas ka nais juhte ja me ei näe neid halamas et naistele eraldi arvestust vaja jne, vaid saavad väga hästi hakkama
kui inimesi häirivad ümberehitatud autod ja nende osalemist hakatakse piirama, siis antud autod lihtsalt ei osale, kuid kahtlen kas siis antud üritus muutub põnevamaks, pigem vastupidi
soovitan hobikardiga sõitma minna nendele kes tahavad võrdset võistlust, väga võrdene üldiselt samal tasemel(ja kaalus
) juhtide puhul.
Bmw cupil ei saagi ju kunagi kõik autod olla võrdsed kui ei oleks ümberehitatud autosid siis kindlasti halataks m märki kandvate autode üle, et neil võiks olla oma klass

Bmw cupil ei saagi ju kunagi kõik autod olla võrdsed kui ei oleks ümberehitatud autosid siis kindlasti halataks m märki kandvate autode üle, et neil võiks olla oma klass

E28 525e & E28 535i
Üritus on ju tehtud inimestele kes tahavad legaalselt nii enda kui auto võimeid proovile panna ja arendada. Kõik võimalused on selleks loodud, igaüks valib ise millega sõidab. Esimeseks saab reeglina ainult üks korraga tulla. Mis saaks kui kõik tahapoole jääjad hakkaksid halama ja nõudma selliseid reegleid mis võimaldaks personaalselt tal esimeseks tulla, see on mõeldamatu. Poodiumil käimine ja kohtade jagamine on rohkem nagu sümboolne liigutus selle ürituse juures (ei jagata ju midagi üliväärtuslikku).
Isiklikult avaldan korraldajatele tunnustust väärt ürituse korraldamise eest ja loodan et edaspidi suudetakse rajale meelitada veel erinevaid huvitavaid autosid.
Olen ise kahest klubi korraldatavast üritusest osa võtnud, mõlemad korrad nimekirja lõpus lõpetanud. Ei kahanenud soov uuesti rajale minna, tekkis hoopis huvi nii enda sõiduoskuste kui ka auto edasi arendamiseks.
Isiklikult avaldan korraldajatele tunnustust väärt ürituse korraldamise eest ja loodan et edaspidi suudetakse rajale meelitada veel erinevaid huvitavaid autosid.
Olen ise kahest klubi korraldatavast üritusest osa võtnud, mõlemad korrad nimekirja lõpus lõpetanud. Ei kahanenud soov uuesti rajale minna, tekkis hoopis huvi nii enda sõiduoskuste kui ka auto edasi arendamiseks.
Carclassic OÜ
Ei ei... ärge saage minust valesti aru. Poodiumi koht jäi ju mulle alles... ega ma sellepärast ei hala
. Ei tahtnud üldse halada.. lihtsalt kukkus nii välja
. Kui ürituse mõte on fun siis miks üldse konkureerida? Kui konkureerida ei ole vaja siis ei ole ju ka slikke vaja? Mis sa sellest autost ka ehitad kui konkureerida ei ole vaja?
Mul lihtsalt küsimused... Sain neile vastused ja kõik. Raja äärde vaatama tulen ikka


Mul lihtsalt küsimused... Sain neile vastused ja kõik. Raja äärde vaatama tulen ikka

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Ärge nüüd tehke sääsest elevanti
Nüüd ühe asja pärast selline paanika lahti. Bmw Cup on hoo sisse saanud sellisel kujul nagu ta hetkel on ja eks me üritame seda parandada ja huvitamaks muuta. Igasugused suuremad muudatused jäävad ära ja üritust peaks võtma ikka vabaaja sisustamise nime all ja enda võimete testimise võimalusena.
See on muidugi puhtalt minu arvamus.

See on muidugi puhtalt minu arvamus.
Mina olen neid sõite jäginud juba eelmisest aastast, kahjuks aja puudumise tõttu pole saaanud osaleda isegi pealtvaatajana mitte, rääkimata siis sõitmisest. Üritused tunduvad igati põnevad. Erinevad seisukohad tekivad sellest, kes milliste mõtetega rajale läheb: Jaanus mõtles, et paneb kinni (hindas ennast üle ja alahindas teisi?), mõni läheb hea seltskonna pärast, kolmas et saada natuke adrenaliini verre jne. Minu seiskoht kui see üldse kedagi huvitama peaks on selline: töristama pole mul mõtet sinna tulla, seda võib LE piires teha ka linnavahel. Kui juba sõitma tuleks, siis sõidaks ikkagi täispanga peale, vähemalt üritaks. Paraku auto ehitamine (kui mingist ehitamisest üldse saab rääkida- pigem auto heas korras hoidmine) käib palgast. Kuna ei näe samuti võimalust/ mõtekust ehitada igapäeva auto ümber rajaautoks (millega oleks reaalselt võimalik ka midagi saavutada), siis kaobki minu jaoks sõitmise mõte ära. Tagantpoolt teine- kolmas tulemus ei korva minu jaoks fakti, et pärast tuleks osta uus jooks rehve, vahetada v-o välja esimesed kettad ja kunagi pole välistatud ka, et teed ise mingi vea ja lased otse kusagilt. Nii olengi küllalt mõeldes ja kaaludes jõudnud otsusele ,et edaspidi üritaks ennast pigem seltskonna mõttes kohale vedada
Jutu point oli see, et tegelikult saan ma Jaanusest täiesti aru, mees võtab lihtsalt asja ehk tõsisemalt kui ülejäänud, aga tahtmist näib olevat rohkem kui auto ( ja äkki ka sõiduoskused) võimaldaks. Samuti kaoks minu jaoks ürituse mõte ära, kui esikolmikusse ei suudaks konkureerida. Härraste ees aga, kes seda suudavad, võtan mütsi maha

Jutu point oli see, et tegelikult saan ma Jaanusest täiesti aru, mees võtab lihtsalt asja ehk tõsisemalt kui ülejäänud, aga tahtmist näib olevat rohkem kui auto ( ja äkki ka sõiduoskused) võimaldaks. Samuti kaoks minu jaoks ürituse mõte ära, kui esikolmikusse ei suudaks konkureerida. Härraste ees aga, kes seda suudavad, võtan mütsi maha

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Vaidlen vastu. tänavarehvidega on ikka 10 korda lõbusam külg ees lasta ja muud showd teha. Slickidega ülejuhitavuse tekkimine lõpeb üldjuhul pirueti või väljasõiduga, mis pole pooltki nii lõbus , kui külglibisemine.
mart154 kirjutas: slikid ostan ka arvatavasti... nii on lihtsalt lõbusam
lihtsalt lõbusõiduvahend!!!
Algul teed paar sõitu igapäevaautoga. Saad maitse suhu ja ostad lõbusõiduks e30. Kui joppab saad saiarahaga suht korraliku masina (325 vist siiski mitte). Ja siis vaikselt ehitad ja sõidad ning ei pea rajal põdema, et järgmisel päeval on vaja bossi naist sõidutada ja auto peab viks ja viisakas välja nägemaUPS kirjutas:Kuna ei näe samuti võimalust/ mõtekust ehitada igapäeva auto ümber rajaautoks (millega oleks reaalselt võimalik ka midagi saavutada), siis kaobki minu jaoks sõitmise mõte ära. Tagantpoolt teine- kolmas tulemus ei korva minu jaoks fakti, et pärast tuleks osta uus jooks rehve, vahetada v-o välja esimesed kettad ja kunagi pole välistatud ka, et teed ise mingi vea ja lased otse kusagilt.

e10 & e21 & e24 & e30 & R
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Olen kahel etapil käinud, mõlemal viimane, kui saan osalen ka edaspidi, vahva on lihtsalt vahest kummi vilistada ilma hirmuta,et keegi nurga tagant ette kargab. Tähtis on ka see, et tegemist on EBK üritusega, kus saad kokku jälle selle seltskonnaga, kellega iga päev ei kohtu. Kas on tegu päris klubi üritusega, läheb muidugi küsimärgi alla, sest mõndagi sõitjat pole ühelgi üritusel näinud ega eriti ka foorumis kuulnud. Põhjus kokku saada siiski on ja see on see fun, mitte 7 lehekülge poleemikat selle ümber kes kuidas võitis ja kes auhinnast ilma jäi.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Nagu paljude asjadega on ka selle teemag nii,et üks ja sama asi või tegevus võib tähendada erinevatele inimestele erinevaid asju või tegevusi...
Kui on mille peale võiselda,siis on ka võislusmoment ja võiduhuvi!
Võtke auhinnad ära ja probleem lahendatud.Siis saab hakata ennast ja autot "niisama" proovile panema ja seltskonnaga lõbusalt aega viitma.Enne seda on tegu ikkagi puhtaverelise võidusõiduga.
Slikkide ja mitteslikkide erineva hindamise kohapealt küsiks siiski...kas olete täheldanud,et talvel sõidavad piikidega varustatud autod ja tavatalverehviga masinad ühes klassis?Kasvõi klubiüritustel?
Need slikimehed,kes väidavad,et "oi,mul on ainult streetlegal rehv,sellest pole kasu midagi" peaks teadma küll vahet ükstaspuha mis tüüpi sliki ja tavarehvi vahel ja vastupidist väites lihtsalt ajavad p...a!
Isiklikult ei kaeba millegi üle,kuna nagu selgus,siis suudan ka tavarehviga sõita pea võrdselt slikkide vastu ja plaanin ka rajarehvide soetamist,et veelgi paremini konkurentsis püsida.
Kui on mille peale võiselda,siis on ka võislusmoment ja võiduhuvi!
Võtke auhinnad ära ja probleem lahendatud.Siis saab hakata ennast ja autot "niisama" proovile panema ja seltskonnaga lõbusalt aega viitma.Enne seda on tegu ikkagi puhtaverelise võidusõiduga.
Slikkide ja mitteslikkide erineva hindamise kohapealt küsiks siiski...kas olete täheldanud,et talvel sõidavad piikidega varustatud autod ja tavatalverehviga masinad ühes klassis?Kasvõi klubiüritustel?
Need slikimehed,kes väidavad,et "oi,mul on ainult streetlegal rehv,sellest pole kasu midagi" peaks teadma küll vahet ükstaspuha mis tüüpi sliki ja tavarehvi vahel ja vastupidist väites lihtsalt ajavad p...a!
Isiklikult ei kaeba millegi üle,kuna nagu selgus,siis suudan ka tavarehviga sõita pea võrdselt slikkide vastu ja plaanin ka rajarehvide soetamist,et veelgi paremini konkurentsis püsida.
Powered by M3 236kW
EDL: http://www.driftime.ee
EDL: http://www.driftime.ee
- xjan
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 03.10.2002 10:09 07
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56561000
- Asukoht: Tallinn
Ka tänavarehvil ja tänavarehvil on vahe. Keegi ei käsi osta plastikust Nangkang rehve või prügikastist leitud 10a vanu slikke ja siis rajal üritada nendega võistelda.
See, et mõnel on veelgi parem tänavarehv tavalisest Goodyear vms valikust ei ole mingi kriteerium. R888 ja võistlussliki vahe on mäekõrgune. Pange see teema ometi lukku palun ka
See, et mõnel on veelgi parem tänavarehv tavalisest Goodyear vms valikust ei ole mingi kriteerium. R888 ja võistlussliki vahe on mäekõrgune. Pange see teema ometi lukku palun ka

Lukku ei ole mõtet panna. Ehk pannakse siia veel mingeid pilte, videosid üles.
Aga selle rehvide, autode, klasside ja reeglite jutu võiks küll lugeda lõpetatuks. Mingeid reegleid keset hooaega ei muudeta. Sellest võib rääkida sügisel/talvel enne 2008 hooaega.
Aga selle rehvide, autode, klasside ja reeglite jutu võiks küll lugeda lõpetatuks. Mingeid reegleid keset hooaega ei muudeta. Sellest võib rääkida sügisel/talvel enne 2008 hooaega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kusjuures laupäeval sai Audrus Open Trackil ära tõestatud, et vihmaga on R888 ka veel täiesti konkurentsivõimeline tänavarehviga võrreldes. Mõne härra väitel oli isegi rohkem pidamist, kui tavalise tänavarehviga. 
Silweril küll nii hästi ei läinud, kuna tema tänavalegaalne kiiresõidurehv ei oma tõesti enam erilist mustrit, mida vihmaga siiski võrdlemisi vajalikuks võib pidada

Silweril küll nii hästi ei läinud, kuna tema tänavalegaalne kiiresõidurehv ei oma tõesti enam erilist mustrit, mida vihmaga siiski võrdlemisi vajalikuks võib pidada

-
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
- Telefon: 5131201
- Asukoht: VIIMSI
- Kontakt:
Seda kallet pean veel arvutama. Velje ülemine äär oli 24mm seespool kui alumine. Pean mõõtma mis selle velje diameeter täpselt nendest mõõtmiskohtadest oli ja siis saab arvutada välja palju see kalle täpselt oli.
Aga võttes et 15 velje diameeter oleks siis umbes 15 tolli korda 25mm = 375mm, teeb see kaldeks mingi 4 kraadi. Kokkujooks oli 0.
Aga võttes et 15 velje diameeter oleks siis umbes 15 tolli korda 25mm = 375mm, teeb see kaldeks mingi 4 kraadi. Kokkujooks oli 0.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence