
Tegelikult oleks pildid ja videod oodatud küll (II etapi kohta siis

Ok,nii õigel ajal tehti split,et ma hakkasin kirjutama ühte teemasse ja jutt sattus teise...aga selle,mille kohta split tehti võiks ka veel üle vaadata,seal oli veel mingit kahtlase väärtusega juttu.maxo kirjutas:Suht teemasse jutt...![]()
Tegelikult oleks pildid ja videod oodatud küll (II etapi kohta siis)
Tundub kõige mõistlikum. Muidu on ja jääb ikka alati mingi virin, et kedagi kuidagi diskrimineeritakse.Silwer kirjutas:Minu ettepanek:
- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib
Või, kui korraldajaid ning jaksu oleks - siis lihtsalt treeningpäevad ja võistluspäevadIndrek_M kirjutas:Tundub kõige mõistlikum. Muidu on ja jääb ikka alati mingi virin, et kedagi kuidagi diskrimineeritakse.Silwer kirjutas:Minu ettepanek:
- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib
See tundub suht mõistlik jaotus.Ballasti osa poleks vast vajalikMESHUGGAH kirjutas:Ma pakuks sellist varianti järgmiseks aastaks:
1. A Klass - kuni 110kw ainul tänavarehvid (ei mingeid poolslikke ja slikke)
2. B Klass - üle 110kw autod tänavarehvidega (siia klassi võib lisada ka A klassi slikkide ja poolslikkidega)
3. C klass - vabaklass (slikkidega ja poolslikkidega B klassi autod)
Igasse klassi tuleb ümbes 10-15 sõitjat.
Ballasti võib ka lisada kui keegi liiga kiire on. See kõik on ainult pakkumine. Pakkuge oma variante.
Kui mina peaks rajale tulema, siis hea meelega tuleks ka selle võistlusefektiga. Open Trackile ei roni, aga BMW Cupil osaleks kunagi küll. Vaatamata sellele, et kauges minevikus kui ringrada sõitnud olen, olen hõivanud tagumised järjestuse kohad.vazrider kirjutas:Ma ei saa aru miks toimivat asja peaks muutma, väike võistlus efekt on heale ajale minu arust igati kasuks
Open trackil on natuke teine teema...seal on autod niivõrd erinevad enamusjaolt,et jõudu saad katsuda rohkem iseenda kui teistega...ja lisaks on see juba poolprofiüritus,kus paljud mängivad erinevate slikkide,külgkallete jms.Loomulikult on osavõtjaid ka n.ö otse tänavalt,aga tundub et Open Track liigub rohkem eriautode suunas...Silwer kirjutas:Open Track täpselt sedasi ju toimubki ja osalejate vähesuse või igavuse üle küll ei kurdeta.
Kui sellist süsteemi kasutada, siis pigem peaks võtma kahe ringi ajad kuna iga tänavarehv ei pea kolmele ringile vastu. Ja kuna on kaks vooru, siis liidetaks parema vooru kaks paremat ringiaega. Nii saaks minu arvates veidi võrdsem. Võibolla võiks siis ka ühe punkti anda omas klassis kõige kiirema ringi teinud võistlejale?Tiit525 kirjutas:Klassidesse jagamine on väga raske, näiteks mina sobin oma 525 automaat-touringuga palju paremini Jaanuse 520 manuaal-touringuga, kuid selle asemel olen ühes klassis M3-degaSamas võiks edetabel olla kolme ringiaja peale kokku, muidu on poodiumil need kes sõidavad viimase piiri peal ja vahel ka üle selle,saavad hea koha ühe ringi põhjal aga teistel ringidel ei suuda võib-olla autot valitseda (piruetid, väljasõidud)
Toetan ülalolevat ettepanekutSilwer kirjutas:Minu ettepanek:
- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib