BMW M3 Challenge
täpselt sama siin, no krt ei saa keerata ka kui kohe teeb piruetiCardo kirjutas:Oo milline juhitamatu auto, sõidan ainult mööda põlde
Vähemalt max resoga on kena vaatepilt, aga ei ole just minu maitsele nauding, tagumikutundest jääb palju puudu :d

muidugi klaveriga mängides nuppu vajutades keerab suht põhja kohe.
Suure ringi parim ilma abideta, ilma ideaaltrajektoori kuvamiseta siiani 2.18.xx Rahvusvaheliselt tunduvad parimad olevat madalad 2.13.xx ajad. Tegelikult on nii, et kui suudad pidevalt alla 2.20 aegu sõita, võid rahulikult võistlustel poodiumikohtadel madistada.losto kirjutas:mul uus parim ringiaeg. 2.26.33
Viimati muutis Raitz, 13.09.2007 23:17 37, muudetud 1 kord kokku.
Pilt on täitsa OK, aga mootoriheli on küll sama nagu saumikserit kräunutadaRaitz kirjutas:Suure ringi parim ilma abideta, ilma ideaaltrajektoori kuvamiseta siiani 2.18.xx Rahvusvaheliselt tunduvad parimad olevat madalad 2.13.xx ajad.losto kirjutas:mul uus parim ringiaeg. 2.26.33

Üldiselt klaviatuuriga mingist sõidufiilingust rääkida küll ei saa. Ja rool läks 2 aastat tagasi Colin McRae Rallyga-ga katki

OT: Siis viimane aeg uus muretseda, sest vahepeal (tegelikult juba 2004 aastal) välja tulnud Richard Burns Rally (RBR) on täiesti uus tase ja CMR-i plaadid võib vabalt suvel päiksepaistelise ilmaga armatuurile kärssama jätta.Ilves kirjutas:Pilt on täitsa OK, aga mootoriheli on küll sama nagu saumikserit kräunutadaÜldiselt klaviatuuriga mingist sõidufiilingust rääkida küll ei saa. Ja rool läks 2 aastat tagasi Colin McRae Rallyga-ga katki

Nii, mäng tiritud ja klaveriga väike sõit tehtud, nagu siin juba mainitud, siis ei ole kõiga parem juhitavus, aga eks kui aega saan, siis proovin ka rooliga väikse sõidu teha.
Ise olen endiselt sõltuvuses LFS mängust, sai isegi litsens hangitud ja sellega avanes hoopis teine maailm.
Ametlik koduleht: http://www.lfs.net/
Eesti foorum: http://forum.liveforspeed.ee/index.php
Stat leht: http://www.liveforspeed.ee/lfsstats.php ... ortAs=desc
Sõitjanimi on Vilts
Ise olen endiselt sõltuvuses LFS mängust, sai isegi litsens hangitud ja sellega avanes hoopis teine maailm.
Ametlik koduleht: http://www.lfs.net/
Eesti foorum: http://forum.liveforspeed.ee/index.php
Stat leht: http://www.liveforspeed.ee/lfsstats.php ... ortAs=desc
Sõitjanimi on Vilts
Mercedes EQS 450+ 2022
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Lfs on tõesti kõva mäng ja seda ma isegi kõvasti mänginud rooli ja pedaalidega, tundub et peaks uuesti rooli ja pedaalid garaazist ära tooma.Viljar kirjutas:Nii, mäng tiritud ja klaveriga väike sõit tehtud, nagu siin juba mainitud, siis ei ole kõiga parem juhitavus, aga eks kui aega saan, siis proovin ka rooliga väikse sõidu teha.
Ise olen endiselt sõltuvuses LFS mängust, sai isegi litsens hangitud ja sellega avanes hoopis teine maailm.
Ametlik koduleht: http://www.lfs.net/
Eesti foorum: http://forum.liveforspeed.ee/index.php
Stat leht: http://www.liveforspeed.ee/lfsstats.php ... ortAs=desc
Sõitjanimi on Vilts
Seda M3 mängu mängides klaveriga ei saanud ma eriti hästi sõita kuna ei seisnud teel

Kui abid on maas, siis nii peabki olema, et klaviatuuriga ei ole võimalik mängida. Kui ilma abideta saaks klaviatuuriga mängida siis tähendaks see seda, et tegemist on mingi arcade mänguga nagu seda on näiteks NeedForSpeed seeria. St autod on kaugel reaalsest juhitavusest.
Klaviatuuriga ei saa seetõttu mängida, et klaveri nuppudel on ju ainult kaks olekut (sees ja väljas). Iga autojuht aga teab ju väga hästi mida tähendab kui pedaalidel ja roolil oleks ainult kaks asendit
Tahaks näha mis moodi te sõidate reaalselt kui gaasil ja piduril on ainult variandid kas põhjas või üldse midagi
Täiesti loogiline ju, et ka mängus hakkab auto driftima ja ei püsi teel kui gaasilapats kogu aeg põhjas. Abidega lihtsalt auto "aju" ei lase sul ketsi ringi kui gaasi kogu aeg põhjas hoida. Siin tulebki abiks arvuti juurde lisatav rool pedaalidega, sest need on ikkagi analoogseadmed ja saad arvutile anda sujuvalt märku mis asendis peaksid pedaalid ja rool olema.
Klaviatuuriga ei saa seetõttu mängida, et klaveri nuppudel on ju ainult kaks olekut (sees ja väljas). Iga autojuht aga teab ju väga hästi mida tähendab kui pedaalidel ja roolil oleks ainult kaks asendit


Täiesti loogiline ju, et ka mängus hakkab auto driftima ja ei püsi teel kui gaasilapats kogu aeg põhjas. Abidega lihtsalt auto "aju" ei lase sul ketsi ringi kui gaasi kogu aeg põhjas hoida. Siin tulebki abiks arvuti juurde lisatav rool pedaalidega, sest need on ikkagi analoogseadmed ja saad arvutile anda sujuvalt märku mis asendis peaksid pedaalid ja rool olema.
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Raitz kirjutas:Seda läbi neti pole üldse raske tehaMarko S kirjutas:Seda mängides tekkis idee,et võiks ju lausa foorumirahva vahel võistlused korraldada
Hakkan mängu 4SUMPSI hostima 10 min pärast. PASSWORD: EBK. Kel huvi võib ühineda.
Tegelikult oli mul hoopis teistmoodi idee.Et kui kuhugi ruumi panna ülesse rool,pedaalid ja arvuti ühendada projektoriga ning siis pelada

See oleks ju üksinda. Võistlus võiks olla ikka kõik koos ühel ja samal ajal rajal. Külgkontakt on igat moodi palju põnevam kui kümnendiku võitmine timetrialis.Marko S kirjutas:Tegelikult oli mul hoopis teistmoodi idee.Et kui kuhugi ruumi panna ülesse rool,pedaalid ja arvuti ühendada projektoriga ning siis peladaRaitz kirjutas:Seda läbi neti pole üldse raske tehaMarko S kirjutas:Seda mängides tekkis idee,et võiks ju lausa foorumirahva vahel võistlused korraldada
Hakkan mängu 4SUMPSI hostima 10 min pärast. PASSWORD: EBK. Kel huvi võib ühineda.
Sellega olen nõus, et tõenäoliselt on auto tegelikkuses veidi vähem kapriissem ja andestab mõned juhtimisvead. Samas tõsiseid simufänne tundub just selline pidev enesekontroll köitvat. Naudingut hakkab pakkuma see mäng alles siis, kui suudad konkurentidega samas tempos kihutada. Kui varem polnud võibolla mõne mängu juures vaja kurvis gaasi- ja pidurivajutust täpselt doseerida, siis siin tuleb endale kohe selgeks teha, et põhjapidur tähendab kindlalt rataste blokeerumist. Gaas põhja kurvis tähendab veidi momendikama mootoriga 2. käigu juures (rääkimata M3-st) ka tegelikkuses suurt tõenäosust spinniksCeed kirjutas:no auto ei püsi üldse kurvides, nii kergelt hakkab libisema ja lendab välja.

Seda graafika anomaaliat pole ise tähele pannud.Ceed kirjutas: Samas füüsikaga oleks ka nagu väga mööda pandud, pildis jookseb mäng 30km/h, tegelt 130km/h.
Mäng ise on väga hea, kui mängida rooli ja pedaalidega... Sest kuna asi on vägagi simulaatori mõõtu juba siis on vaja juba tunnetust, ehk siis lapatsit igakell põhja vajutada ei tohi, lihtne spin. Enda parim aeg suurel rajal on 2.17,097 ja väiksel peale 8t ringi proovimist 1.40,66. Vägagi meeldiv meelelahutus, ainult et harjutamist ja tunnetust vajab, algus on raske ja klaviatuuriga mängimisest üldse ei räägi...
Bmw-ga saab sõita ka sellises mängus nagu race 07.
Seal esindatud e30, e46 ja e92 m3-med
http://www.race-game.org/race07/gallery/screenshots.htm#
Seal esindatud e30, e46 ja e92 m3-med

http://www.race-game.org/race07/gallery/screenshots.htm#
Bmw E46 330D
Kas ei olnud mitte e46 ja e90 320si'd ja E30 m3?sips kirjutas:Bmw-ga saab sõita ka sellises mängus nagu race 07.
Seal esindatud e30, e46 ja e92 m3-med![]()
http://www.race-game.org/race07/gallery/screenshots.htm#
proovisin kah selle mängu hiljuti ära ja ma annaks sellele mängule 10 punkti süsteemis 6 punkti. graafika oli ilus, aga minu meelest jättis mängu "tunnetus" soovida. mulle ei meeldinud ka see, et auto sätete juures sai muuta ainult vedrustust.
proovisin mängida ka seda netis, ühendas ilusti ära ja töötas probleemiteta. kuid inimesi kelle vastu võistelda oli suhteliselt vähe (17:30).
minule isiklikult viskas veel üle, et selles mängus sai valida ainult kahe raja vahel ja pikka aega mängides tuleb tüdimus peale.
kes tahab korralikult netis võidusõita ja Eestit esindada siis neile ma soovitan Trackmania Nations. kellele ei meeldi seal mängus oleva formeli kuju, siis selle saab vabalt "kesta" vahetades muuta näiteks M3-ks
proovisin mängida ka seda netis, ühendas ilusti ära ja töötas probleemiteta. kuid inimesi kelle vastu võistelda oli suhteliselt vähe (17:30).
minule isiklikult viskas veel üle, et selles mängus sai valida ainult kahe raja vahel ja pikka aega mängides tuleb tüdimus peale.
kes tahab korralikult netis võidusõita ja Eestit esindada siis neile ma soovitan Trackmania Nations. kellele ei meeldi seal mängus oleva formeli kuju, siis selle saab vabalt "kesta" vahetades muuta näiteks M3-ks

Jõudu annab 2.5 TDS
kõigepealt pead otsima näiteks sellelt lehelt (neid saite on veel, aga mina eelistan seda) endale meeldiv skinn ja tiri see alla.keios kirjutas:kuidas TM Nation-sse bmw skinni saab?
seda allalaetud faili ära lahti paki, vaid tõsta see pakituna C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
kausta. (selle kausta asukoht võib muutuda vastalt sellele kuhu mäng on installitud)
peale seda paned mängu käima ja lähed mängus sinna, kus sa saad oma auto värve vms valida ning nüüd saad sa sealt lisaks olemas olevatele autodele enda allalaetud auto valida.
mõned skinnid ei pruugi tööle minna, et siis selle vastu aitab uue ja teistsuguse skinni tirimine.
Jõudu annab 2.5 TDS
Tirisin täna http://www.ea.com/prostreet/home.jsp?locale=uk
demo mingised M3-ed kah kohe kasutada, muid nagu ei lasegi valida ja kõik oli tore, kuid sõita ei saanud, vähemalt klaveriga oli jama, vajutasid klahvi natuke ei keeranud üldse ja kui palju keeras liiga palju, ju on mõeldud vaid roolile.
demo mingised M3-ed kah kohe kasutada, muid nagu ei lasegi valida ja kõik oli tore, kuid sõita ei saanud, vähemalt klaveriga oli jama, vajutasid klahvi natuke ei keeranud üldse ja kui palju keeras liiga palju, ju on mõeldud vaid roolile.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21