Mida arvate United Motors-i teenindusest
See teema on ennast juba ammu ammendanud.
Kes usub kõikvõimsasse UM-i see seda teeb.
Kes arvab, et ka mujal osatakse tööd teha, see on selles kindel ei eksi palju.
Keegi ei suuda teist ümber veenda, kui miskit on pooletoobiselt tehtud, et edaspidi ollakse pädevamad.
UM-i puuduseks on pidev tööjõu vahetumine lihttööliste kui-ka meistrite osas.
Mõnes nn nurgataguses kohas on kindlasti pädevamaid meistreid kui UM-is, kuna poiss koolist või tänavalt ei suuda kunagi olla suuremate elu ja töökogemustega, kui elupõline mehaanik-elektrik või kes iganes.
UM-i eeliseks on suhted tehasega ja väljaõpe, mis küll aegajalt on puudulik, kuna ei suudeta ju iga päev uusi poisse pädevalt koolitada.
UM-is on ka pädevaid inimesi, ei väida mitte, et UM- oleks halb koht, kuid igas kohas on omad eelised ja puudused.
Jahuda ja vaielda selle üle mis on juba ammu teada on tüütav ja tulemusetu.
Vahest oodatakse ka imet, kõik probleemid ei ole koheselt lahendatavad, vead mis kohe välja ei anna on vastikud, tean omadest kogemustest.
Mis ma nüüd ütelda tahtsin, ei teagi. Lihtsalt tekkis soov oma mõtteid edasi anda ja soovitaks teema lukku panna ja teha kasvõi uus teema, mille sisu oleks mitte kas meeldib või mitte, vaid pigem soovituslik ja informatiivne.
Kes on sattunud hätta ja vajab abi mingi murega võiks soovitada kedagi teist pädevamat tegijat.
Kes usub kõikvõimsasse UM-i see seda teeb.
Kes arvab, et ka mujal osatakse tööd teha, see on selles kindel ei eksi palju.
Keegi ei suuda teist ümber veenda, kui miskit on pooletoobiselt tehtud, et edaspidi ollakse pädevamad.
UM-i puuduseks on pidev tööjõu vahetumine lihttööliste kui-ka meistrite osas.
Mõnes nn nurgataguses kohas on kindlasti pädevamaid meistreid kui UM-is, kuna poiss koolist või tänavalt ei suuda kunagi olla suuremate elu ja töökogemustega, kui elupõline mehaanik-elektrik või kes iganes.
UM-i eeliseks on suhted tehasega ja väljaõpe, mis küll aegajalt on puudulik, kuna ei suudeta ju iga päev uusi poisse pädevalt koolitada.
UM-is on ka pädevaid inimesi, ei väida mitte, et UM- oleks halb koht, kuid igas kohas on omad eelised ja puudused.
Jahuda ja vaielda selle üle mis on juba ammu teada on tüütav ja tulemusetu.
Vahest oodatakse ka imet, kõik probleemid ei ole koheselt lahendatavad, vead mis kohe välja ei anna on vastikud, tean omadest kogemustest.
Mis ma nüüd ütelda tahtsin, ei teagi. Lihtsalt tekkis soov oma mõtteid edasi anda ja soovitaks teema lukku panna ja teha kasvõi uus teema, mille sisu oleks mitte kas meeldib või mitte, vaid pigem soovituslik ja informatiivne.
Kes on sattunud hätta ja vajab abi mingi murega võiks soovitada kedagi teist pädevamat tegijat.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Sõnavabadus tähendab siiski seda, et välja öelda võib kõike aga kui see riivab/halvustab kedagi, siis tuleks oma väljaöeldut ka põhjendada.Provokaator kirjutas:Vahest täpsustaks mis ja kui palju väljaütlemist on lubatud ja mismoodi on reguleeritud see nn sõnavabadus?
Sõnavabadus ei ole see, kui loobitakse pori õhku, halvustatakse ja sõimatakse, öeldakse mida aga sülg suhu toob ... miskipärast enamasti anonüümselt muidugi.
Ärgem laskugem Delfi debiilikute tasemele.
On ka minul nii UM-i kui ka paljude teiste kohtadega nii positiivseid kui negatiivseid kogemusi. UM ei ole mingi imedemaa, kus alati kõik sujub. Ei ole ka ükski teine koht.
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
pläma plämaks...arvamust ei ole võimalik suruda kasti nii nagu on üritatud...kui see on konkreetse kogemuse najal tekkinud arvamus siis ta on "üks teiste hulgas"...inimene pöördus murega esinduse kui automargi kõrgema vormi poole kes auto asjus aitaks...ja kui sealt ka abi ei saa siis soovitaks mõnel soss-sepal minna parem Selverisse käru lükkama...samas teisel on ainult lihtsad positiivsed kogemused ja kiidab taevani...kolmandal on seal suhted ja ei julge avalikult kiruda...
võimalikult vähem sellises kontekstis teemasid kui ei taheta arvamusi kuulda...ja kes arvab et see jutt oli pläma see defineerigu mulle pläma...
P.S. hiljuti oli Valdeku firma kohta samalaadne vaidlus kuskil...arvamusi oli mõlemaid...aga suurt midagi ikka ei selgunud
Pointless
võimalikult vähem sellises kontekstis teemasid kui ei taheta arvamusi kuulda...ja kes arvab et see jutt oli pläma see defineerigu mulle pläma...
P.S. hiljuti oli Valdeku firma kohta samalaadne vaidlus kuskil...arvamusi oli mõlemaid...aga suurt midagi ikka ei selgunud
Pointless
´17 4Drive
Keegi ei üritagi arvamusi mingitesse kastidesse suruda. Aga kui avalikult midagi arvatakse, siis võiks oma arvamust ka argumenteerida, põhjendada, mitte lihtsalt lahmida ja pori pilduda.Riivo kirjutas:arvamust ei ole võimalik suruda kasti nii nagu on üritatud...
Kui on mingi konkreetne põhjus rahulolematuseks - me kõik sooviksime seda kuulda, et sellest midagi õppida. Kui on mingi konkreetne põhjus rahuloluks, siis samuti.
Aga ma usun, et oleme kõik ühel meelel, et arvamused nagu "UM-i mehed oskavad ainult pirne vahetada", ei anna meile tegelikult mitte midagi - me ei tea ei seda, millises UM-i teeninduses käidi, ei seda, mida seal tegelikult teha lasti ega ka seda, millega siis tegelikult rahul ei olda.
Minu poolt teema ammendunud. Kes tahab vaielda, PS abiks.
Indrek
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Kuigi härra provokaator ei ole siin foorumis päris roheline võiks ta siiski ka ise oma sõnu valida. Ma luban, et siin ei ole tegemist jäägitu sõnavabadusega- kõiks teemasse mittepuutuvad postitused kustutatakse!
Hanno ja Ain on EBK liikmed, kes näitavad oma nägu ka üritustel- nii, et kui mingid arusaamatused siis võin ka ise tulla lauataha istuma ja neid arutama.
Seniks teadmiseks, et EBK on United Motoars AS koostööpartner ja siin teemas ootab EBK siiski konkreetseid positiivseid ja negatiivseid kogemusi! Võin lubada, et kui UM peaks alusetult kellelegi liiga tegema siis võtab ka EBK selle teema üles- oluline on, et teenus mida BMW esindus osutab oleks kompetentne ja hea. Iga BMW huviline peab oma muredele lahenduse saama esindusest- mis BMW mainest ja kvaliteedist me muidu räägime!
Tore on, et meil siin maarjamaal on veel entusiastlikke remondimehi, kes on spetsialiseerunud BMW-le ja tänu neile on olemas alternatiivid nii hinna kui kvaliteedi osas! (et valesti mõistmist ei oleks siis kvaliteedi all pean just silmas "konw how" elust enesest!
Hanno ja Ain on EBK liikmed, kes näitavad oma nägu ka üritustel- nii, et kui mingid arusaamatused siis võin ka ise tulla lauataha istuma ja neid arutama.
Seniks teadmiseks, et EBK on United Motoars AS koostööpartner ja siin teemas ootab EBK siiski konkreetseid positiivseid ja negatiivseid kogemusi! Võin lubada, et kui UM peaks alusetult kellelegi liiga tegema siis võtab ka EBK selle teema üles- oluline on, et teenus mida BMW esindus osutab oleks kompetentne ja hea. Iga BMW huviline peab oma muredele lahenduse saama esindusest- mis BMW mainest ja kvaliteedist me muidu räägime!
Tore on, et meil siin maarjamaal on veel entusiastlikke remondimehi, kes on spetsialiseerunud BMW-le ja tänu neile on olemas alternatiivid nii hinna kui kvaliteedi osas! (et valesti mõistmist ei oleks siis kvaliteedi all pean just silmas "konw how" elust enesest!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kui nüüd keegi minu postist valesti aru sai, siis vabandan. Aga tõesti, ootaks ikka natuke põhjalikumat kommentaari asjade kohta, kui midagi valesti.Provokaator kirjutas:Vähe teemast küll kõrvale, aga hanno! Võta veidi tagasihoidlikumalt sõna. Lubad liigset sõnavalikut oma arvamiste väljaütlemistes. Kujuta vähem ette ja vali sõnu veidi hoolikamalt.![]()
![]()
![]()
Minu postitus oli suunatud konkreetse kommentaari kohta, mitte isiku kohta. Ei tunne isikut ja enda arvates ei solvanud kedagi.Provokaator kirjutas:Sorry, aga no häirib mõne tüübi kohati liiga vaba sõnakasutus kaaskodanike ühe või teise tahtlikult solvavate väljenditega nimetamine.
Kui sa püüad minu tähelepanu juhtida viisakamale käitumisele, siis proovi omalt poolt ka seda suunda järgida.Provokaator kirjutas:Kui tatninad (hanno,Ain jne) <-- sorry! paugub, siis tuleb neil lambid kinni lüüa.
Aga et mitte pikalt jahuda, siis kordan, et minu post polnud suunatud mitte kellegi isiku vastu.
Ja et tulevikus selliseid kitkumisi ei tekiks siin, siis ootaks kõigilt mõistvat suhtumist. Kui midagi on halvasti, siis peaks ikka kogemuse lahti kirjutama ning põhjendama oma kommentaari.
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
Millele sa garantiid tahad? Vanale käigukastile 2 aastat garantiid? Nalja teed?tanel25 kirjutas:Miks Um ei anna automaatkastile õli vahetusel garantiid. Nende väitel muidugi kastis ei peagi õli vahetama ,et olevat mingi life time õli. See life time õli ajab ikka kõvasti![]()
![]()
Arvastades nende hinnakirjaga,siis peaks olema garantii.
Mootoriõli vahetades tahad mootorile ka garantiid 2 aastat?

Indrek
Ok võib-olla tõesti teen sääsest elevanti. Aga mingi life time õli. No komoon,see ei tundu küll usutavIndrek_M kirjutas:Millele sa garantiid tahad? Vanale käigukastile 2 aastat garantiid? Nalja teed?tanel25 kirjutas:Miks Um ei anna automaatkastile õli vahetusel garantiid. Nende väitel muidugi kastis ei peagi õli vahetama ,et olevat mingi life time õli. See life time õli ajab ikka kõvasti![]()
![]()
Arvastades nende hinnakirjaga,siis peaks olema garantii.
Mootoriõli vahetades tahad mootorile ka garantiid 2 aastat?
4x6=1x nädalas
Noh vahet pole lifetime või mitte ... õli vahetades antakse garantii ikka õlile ja tööle ... mitte käigukastile, difrile, mootoriletanel25 kirjutas:Ok võib-olla tõesti teen sääsest elevanti. Aga mingi life time õli. No komoon,see ei tundu küll usutavIndrek_M kirjutas:Millele sa garantiid tahad? Vanale käigukastile 2 aastat garantiid? Nalja teed?tanel25 kirjutas:Miks Um ei anna automaatkastile õli vahetusel garantiid. Nende väitel muidugi kastis ei peagi õli vahetama ,et olevat mingi life time õli. See life time õli ajab ikka kõvasti![]()
![]()
Arvastades nende hinnakirjaga,siis peaks olema garantii.
Mootoriõli vahetades tahad mootorile ka garantiid 2 aastat?

Aga BMW automaatkäigukastides pole jah õlivahetust tehase poolt ette nähtud - sõidab kaua sõidab ühe õliga.
Indrek
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see muidugi käib suures osas minu kapsaaeda.Riivo kirjutas: P.S. hiljuti oli Valdeku firma kohta samalaadne vaidlus kuskil...arvamusi oli mõlemaid...aga suurt midagi ikka ei selgunud
Pointless
Kuid mõni aeg tagasi leidsime rahumeelse lahenduse ja nüüd olen tema teenuseid jälle kasutama hakanud. Siiani olen rahule jäänud. Paar korda pole vist teda telefonitsi kätte saanud, kuid need kõned ei olnud ka momendil ülitähtsad. Igastahes kokkulepitud asjadest on ilusti kinni peetud. Samas ise ka targem ..et igaüks väärib teist võimalust..ja kui kui probleem on ...siis tuleks koheselt sellised asjad läbi arutada. Ise ka kogemuse võrra jälle rikkam ja kindlasti targem.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
No viska auto alla pikali ja vaata mis värvi on silt käigukastil. Kui roheline siis ongi tegemist lifetime õliga. Aga paraku on see ajaliselt määratlematta, kui pikk see eluaegne olla võiks. Ilmselt mitte autojuhi eluea järgi vaid ikka käigukasti...tanel25 kirjutas:
Ok võib-olla tõesti teen sääsest elevanti. Aga mingi life time õli. No komoon,see ei tundu küll usutav
Tellisin endale esimeste vedrude ülemised kummipadjad 2tk. ~100.- krooni. Üks õhtu saadeti sõnum, et teie tellitud kaup on kohal
. Ma arvasin, et nii väikse summa pärast ei vaevu keegi teatama
.


E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Väga tore Tauri. Sellist suhtumist olen ma juba tükk aega oodanud. Peaks ütlema, et mõtlen ise lausa sama moodi. Ma olen siin klubis küll põmst mitte keegi, aga olen ka juhtumisi kliendi teenindaja. Ja kui ma lubaks endale sellist kliendi teenindust nagu tookord remondi poolelt osaks sai, siis paneks meie "butiik" õige pea uksed kinni. Vot nii on lood. Ei saa salata, et sisemas on väike (teg. üsna suur) soov Sinuga kokku saada ja vastavatel teemadel vestelda. Tehnnilisele murele pole võimalik lahendust enam saada, sest asi on juba korras. Moraalselt jäi asi aga küll ligadi logadi. Kuid oma lööklausesse "Iga BMW huviline peab oma muredele lahenduse saama esindusest" sa mind kahjuks enam uskuma ei pane. Huviga asjade edasist käiku ootama jäädes...
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
"Iga BMW huviline peab oma muredele lahenduse saama esindusest"
Kõik toimib ja siiani olen alati heameelega esindust külastanud, kuigi järjekorrad teenindusse saamiseks on ebameeldivalt pikad, pole hullu garantii kompenseerib ..
Mis aga häirib on nn. "juhuhäda" seda nüüd kahel korral kogenud, eelmisel autol lõpetas katuseluuk oma töö-ülesanded loomulikult kõige suurema vihmaga ja minu hädakisa peale vastas esindus, et paari nädala pärast saaksime sind vahele võtta ..
Hetkel omatava autoga oli eile juhus, tagumine aken ei sulgunud (tross oli oma soonest välja sõitnud, pmst tüüpiline) kuna ei olnud endal võimalust kusagile sooja nokitsema minna, siis sai kiire kõne esindusse võetud ja mure kurdetud, ehk võtate vahele ja aitate hädalist .. aitame ikka, aga nädala pärast ..
Pole häda, nokitsesin ise pimedas ja suht külmas õismäe magalas uksepolstri lahti, andsin trossile õige suuna kätte ja korras.
Samas siiski oleks oodanud esinduse poolt mõistvamat suhtumist, loodetavasti uue maja avamisega (ehk enne jaanipäeva) muutub ka selliste ettearvamata "juhuhädade" lahendamine.
Parimat,
Margus.
Kõik toimib ja siiani olen alati heameelega esindust külastanud, kuigi järjekorrad teenindusse saamiseks on ebameeldivalt pikad, pole hullu garantii kompenseerib ..

Mis aga häirib on nn. "juhuhäda" seda nüüd kahel korral kogenud, eelmisel autol lõpetas katuseluuk oma töö-ülesanded loomulikult kõige suurema vihmaga ja minu hädakisa peale vastas esindus, et paari nädala pärast saaksime sind vahele võtta ..
Hetkel omatava autoga oli eile juhus, tagumine aken ei sulgunud (tross oli oma soonest välja sõitnud, pmst tüüpiline) kuna ei olnud endal võimalust kusagile sooja nokitsema minna, siis sai kiire kõne esindusse võetud ja mure kurdetud, ehk võtate vahele ja aitate hädalist .. aitame ikka, aga nädala pärast ..
Pole häda, nokitsesin ise pimedas ja suht külmas õismäe magalas uksepolstri lahti, andsin trossile õige suuna kätte ja korras.
Samas siiski oleks oodanud esinduse poolt mõistvamat suhtumist, loodetavasti uue maja avamisega (ehk enne jaanipäeva) muutub ka selliste ettearvamata "juhuhädade" lahendamine.
Parimat,
Margus.
ei tea midagi, see kui sa helistad sinna siis loomulikult võetakse arvutis ajagraafik lahti ja pakutakse esimest võimalikku. endal juhtus sügise kanti mootoriga väike õnnetus aga sain sinna sõita (ilma, et oleksin helistanud), rääkisin oma mure ära ja tehti ~2h auto korda.Leho525tds kirjutas:elaks sa saksamaal ja sul oleks alpina, siis sa ei teakski mis asi see järjekord on. Aga eesti jääb eestiks
Ise olen küll teenindusega rahul ja käin oma buumeriga ainult umis.
põhjus selles, et ei pea töö kvaliteedi pärast nurisema ja mis veel tähtsam on mulle see, et kui mulle öeldakse kuupäev ja kellaaeg, millal auto kätte saan, siis see peab ka paika. Käinud lugematu arv kordi. Teinekord võetakse ka kahenädalase ootejärjekorras vahele kah.
Eelistan põhimõtteliselt selliseid teenindusi isetegemise asemel, kuna ajavahe võib teinekord kordades olla. Kuigi jah käigukasti olin sunnitud ise remontima, kuna keegi ei tahtnud seda ise ette võtta.
Hinnad on muidugi jah sellised, et bemmi termostaadi vahetus maksab samapalju kui caravelle sidurivahetus (mõlemad esinduses)
põhjus selles, et ei pea töö kvaliteedi pärast nurisema ja mis veel tähtsam on mulle see, et kui mulle öeldakse kuupäev ja kellaaeg, millal auto kätte saan, siis see peab ka paika. Käinud lugematu arv kordi. Teinekord võetakse ka kahenädalase ootejärjekorras vahele kah.
Eelistan põhimõtteliselt selliseid teenindusi isetegemise asemel, kuna ajavahe võib teinekord kordades olla. Kuigi jah käigukasti olin sunnitud ise remontima, kuna keegi ei tahtnud seda ise ette võtta.
Hinnad on muidugi jah sellised, et bemmi termostaadi vahetus maksab samapalju kui caravelle sidurivahetus (mõlemad esinduses)

Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel, ... Hobid: V12 ja bensiini luristavate autode kollektsioneerimine:) MB 600S, MB600SEC, BMW 750 ja palju muud toredat
käigukastiremondi teed ise, aga termostaadi lased um-s vahetada....Rahaga pole midagi peale hakata weMAV kirjutas:Ise olen küll teenindusega rahul ja käin oma buumeriga ainult umis.
põhjus selles, et ei pea töö kvaliteedi pärast nurisema ja mis veel tähtsam on mulle see, et kui mulle öeldakse kuupäev ja kellaaeg, millal auto kätte saan, siis see peab ka paika. Käinud lugematu arv kordi. Teinekord võetakse ka kahenädalase ootejärjekorras vahele kah.
Eelistan põhimõtteliselt selliseid teenindusi isetegemise asemel, kuna ajavahe võib teinekord kordades olla. Kuigi jah käigukasti olin sunnitud ise remontima, kuna keegi ei tahtnud seda ise ette võtta.
Hinnad on muidugi jah sellised, et bemmi termostaadi vahetus maksab samapalju kui caravelle sidurivahetus (mõlemad esinduses)

No offence muidugi.

Ma sain alles bemmi omanikuks ja otsustasin peale ostu minna kohe UM kontrolli!
Esiteks, ei teadnud nad viisakusest midagi!
Teiseks, ütlesid et esisild on nii läbi et ei tohiks sõitagi, kaasa arvatud roolilatt.
Nende hinnapakkumine oli 32 000.-
Aga mulle ei andnud rahu ja läksin teise kohta kontrolli ja sealne hinnapakkumine oli 500.-
Ei tea kas nad üldse midagi teavad või tahavad lihtsalt raha tasku ajada?
Tõsiselt jama koht!?!
Esiteks, ei teadnud nad viisakusest midagi!
Teiseks, ütlesid et esisild on nii läbi et ei tohiks sõitagi, kaasa arvatud roolilatt.
Nende hinnapakkumine oli 32 000.-
Aga mulle ei andnud rahu ja läksin teise kohta kontrolli ja sealne hinnapakkumine oli 500.-
Ei tea kas nad üldse midagi teavad või tahavad lihtsalt raha tasku ajada?

Tõsiselt jama koht!?!

Mul sõber jamas E34 2,0 91a tühikäiguga, keerati nukkvõllide vahetamisel kusagil garaasis midagi peeti. Ühesõnaga mootor tühikäigul õieti ei käinud, hüppas ja plädises. Käis mitmes teeninduses, kõik laiutasid käsi. Kulutas diagnostikale mitu tonni, kasu polnud midagi. Läks siis lõpuks Tartusse UM-i, seal vaadati üle, vaatamise eest jälle tonn ja öeldi, et 25000.- paneme keti märgid õieti paika ja ketti ka. Saatis selle UM-i muidugi sinna sammusesse. Lõpuks leidis Viljandist mingi papi, kes 700.- EEK.- eest asja korda tegi. Toimib siiani, minu andmetel.
ELEKTRITÖÖD! 56 794 497
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
H_Margus kirjutas:Ah kohe nii jube lugu .. ei panda seal esinduses sinu autole neid vigu suvaliselt külge, pigem vastupidi.
Kui saladus pole, siis milline oli alternatiiv kus autot kontrollisid ja milline viga seal siis tuvastati ?
Miks arvad et ei panda suvaliseld "vigu külge"? nad tegelevad enamasti uute autotega ja kui sinna satub 10a. vana bemm mille kulumis aste on suurem kui päris uuel siis on nende arust kõik läbi juba ja loodavad et köhitakse papp välja selle järgi mis nemad paberile kirjutavad!
