
sellele aitaks kaasa ka 34 automaatkast...nüüd lihtsalt vedelen seal roolitaga, vaikselt chillin hea muusika saatel

autosid lasen vahele küll ja inimesed lasen ka üle tee, suunatuli on ka hea sõber mul

Kle sa peaks ise väga hästi teadma, et suured mootorid ja märg teekate on libe!TarmoV12 kirjutas:... see jällegi üks teemadest, mis kuskile väga ei vii.
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms"![]()
Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?Ain kirjutas:Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asisoldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
See, kui keegi foori taga muneb, ei ole mitte mootoris kinni vaid juhis.Riivo kirjutas:Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde...
ja kuhu siis ausus jäi detailsemaltno_name kirjutas:vastasin sageli, kuna 50 alas ei s6ida kunagi 50 -ga, pigem 60-70 ga. samas teinekord hoopis kiiremini, ja sama 90 alas..see 90 suhteliselt harva minu kiirus.
Kummi oteselt fooritagant ei vilista 2ra minnes, kuid parema teekattega kurvi saab kylgees ikka v6etud aegajalt
No pisikese mootoriga autod ongi ju linnasõidu suunitlusega. Nagu ei tasu suurelt mootorilt linnas ökonoomsust tahta, ei tasu ka pisikeselt mootorilt maanteel mingit erilist sooritust tahta.Martin_S kirjutas:Suuremate mootoritega on jah nii et linnas nad ökonoomsusega ei hiilgaSamas maanteel aga lõppeb 1.4 jõud kus mul hakkab alles korralik vääne. Mis muudab möödasõidud lihtsaks. Ma ei taha väitta et 1.4 mööda ei saa aga lihtsalt, eba mugav on sellise autoga maanteel sõita millel puudub kiirendus võime 90 - 100 juures
Ma liituks selle jutuga e. ise teen samamoodi.Margus_ kirjutas:Kummi saab apteegist. Talvel sõidan sageli külgees. Kui teeolud seda lubavad, siis ületan ka kiirust, päris lendur ei ole aga harva kui sõidan lubatud piirides. Inimesed lasen alati üle tee ja punase tulega ristmike ületamist ei harrasta. Suunda näitan ja turvavöö on ka alati peal.
Ei kõvata siin praegu, vaid lihtsalt julgen tunnistada
soovitaks ka proovida mõnda 1,1-st ja 1,4 stRiivo kirjutas:Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asisoldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.