Rekordkõrged kütusehinnad, mida oled muutnud?
olen optimeerinud teekonda nüüd viimasel ajal....minu kütusearved jäävad sinna 5-7 tuhande kr kanti. Enam niisama vabal ajal ei ole naisele töö juurde ka järele sõitnud..sobib talle marsaga ka sõita ( teekond Kosel Tallinna).Aga jah kõrgenenud kütusehind paneb mõtlema küll juba vaikselt kokkuhoiule.Enam niisama chillimist ei ole linnapeal. Auto mul küll kütust palju ei võta,kuid sõitu on olnud ikka palju ( dets 2007- mai 2008 sõidetud maha juba nii vajalikke sõite kui chille 27 000km,seda on päris palju).
Mercedes- Benz V250 - 2016
ma panin küll tähele et iga tankimisega on kytte hind ca.40 senti tõusnudtoots kirjutas: ,need kütusehinnad on kuidagi sujuvalt kasvanud,et ei pane tähelegioleks järsk hinnatõus,siis võibolla oleks midagi muutunud. Paratamatus...
kilukarpidega liiklema.
viimasel ajal ei ole kahte paagitäit yhe ja sama hinnaga saanud

<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mind ikkagi huvitab, kas ja mida tavainimene selle jaoks saaks ära teha?
Kas tõesti on ainult äärmuslikud lahendused asja võtmeks, rekkameeste streik [loe:size matters]?
Kas tõesti on ainult äärmuslikud lahendused asja võtmeks, rekkameeste streik [loe:size matters]?
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Tere.
Ka mina pole midagi muutnud ja ega mul enam midagi suurt muuta ei ole kuna autoga sõidan niigi minimaalselt. Viimati oli aastane läbisõit ~7700km ja ma ei mäleta, et kunagi oleksin aastaga rohkem kilomeetreid läbinud. Sõidustiil on ka alati rahulik olnud. Üritan nii vähe kui võimalik kasutada stop & go sõidutehnikat ning võimalikult sujuvalt liigelda. Autot kasutan peamiselt siis kui on vaja päeva jooksul mitmes eri kohas käia ning kindlaks ajaks kohal olla või kui pean teise linna otsa sõitma nii, et ennast higiseks ei aja, muidu läheks rattaga. Vanasti käisin autoga kord nädalas tööl - talvel selleks, et pidurid ja summuti rooste ei läheks ja suvel selleks, et autot pesta. Praeguse auto ostsin alles talve lõpus ja nüüd käin teda tööl pesemas ainult enne suuremaid väljasõite. Tegelikult ostsingi ta veidi teisel eesmärgil.
Kui vähegi kannatab, siis osad isiklikud sõidud teen ka töö ajast. Sel juhul arvestan, et maršruut ühtiks ja et kohapeal ei läheks aega rohkem kui 10-15min.
Muul ajal kasutan siis kas ühistranspordi teenuseid (pealegi saab praegu tasuta sõita
) või jalgratast. Suvekuudel koguneb ratta sadulas ~2200km. Kuna kortermaja elanikuna pole rollerit kahjuks kusagil hoida (kuigi väga tahaks endale rollerit), siis olen juba kaks aastat mõtteid mõlgutanud teise jalgratta ostuks. Ühega sõidaks siis igapäevaselt ja ka vihmase ilmaga (praegusega vihmaga ei sõida) ja teisega käiks "pühapäeviti kirikus". Viis! suurt kaubanduskeskust on ka päris kodu lähedal, niiet sinna võib kasvõi jala minna (mul on auto parklasse praktiliselt sama pikk maa).
Tuli praegu meelde, et kui ma eelmisel aastal enne Lõuna-Eesti tuuri pakkusin välja variandi - nagu ma üldjuhul enne igat üritust teen, et keegi võiks minu auto peale tulla või keegi ise mind peale võtta, siis mõni foorumlane sai sellise "koonerdamise" peale väga pahaseks. Selle aasta teemas on aga - oh üllatust - lausa tabel koostatud kellel kui palju autos ruumi on. Niiet kütuse hinna tõus annab ikka tunda küll. Kuid nii ökonoomselt nagu mina ei saa ikkagi keegi hakkama neli inimest autos. Autoks E30 ja veel kupee kerega
Raivo küsitluse tabeli lahtrisse - pole midagi muutnud - tärni ei pane kuna minu vastus ei mõjuks päris adekvaatselt.
Ka mina pole midagi muutnud ja ega mul enam midagi suurt muuta ei ole kuna autoga sõidan niigi minimaalselt. Viimati oli aastane läbisõit ~7700km ja ma ei mäleta, et kunagi oleksin aastaga rohkem kilomeetreid läbinud. Sõidustiil on ka alati rahulik olnud. Üritan nii vähe kui võimalik kasutada stop & go sõidutehnikat ning võimalikult sujuvalt liigelda. Autot kasutan peamiselt siis kui on vaja päeva jooksul mitmes eri kohas käia ning kindlaks ajaks kohal olla või kui pean teise linna otsa sõitma nii, et ennast higiseks ei aja, muidu läheks rattaga. Vanasti käisin autoga kord nädalas tööl - talvel selleks, et pidurid ja summuti rooste ei läheks ja suvel selleks, et autot pesta. Praeguse auto ostsin alles talve lõpus ja nüüd käin teda tööl pesemas ainult enne suuremaid väljasõite. Tegelikult ostsingi ta veidi teisel eesmärgil.
Kui vähegi kannatab, siis osad isiklikud sõidud teen ka töö ajast. Sel juhul arvestan, et maršruut ühtiks ja et kohapeal ei läheks aega rohkem kui 10-15min.
Muul ajal kasutan siis kas ühistranspordi teenuseid (pealegi saab praegu tasuta sõita

Tuli praegu meelde, et kui ma eelmisel aastal enne Lõuna-Eesti tuuri pakkusin välja variandi - nagu ma üldjuhul enne igat üritust teen, et keegi võiks minu auto peale tulla või keegi ise mind peale võtta, siis mõni foorumlane sai sellise "koonerdamise" peale väga pahaseks. Selle aasta teemas on aga - oh üllatust - lausa tabel koostatud kellel kui palju autos ruumi on. Niiet kütuse hinna tõus annab ikka tunda küll. Kuid nii ökonoomselt nagu mina ei saa ikkagi keegi hakkama neli inimest autos. Autoks E30 ja veel kupee kerega

Raivo küsitluse tabeli lahtrisse - pole midagi muutnud - tärni ei pane kuna minu vastus ei mõjuks päris adekvaatselt.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Tee ennast parem http://www.spritmonitor.de/en/ kasutajaks, ei pea tšekke koguma. Märgid sinna oma andmed ära ja soovi korral saad oma allkirjas ka demoda palju sul kütust keskmiselt kulub, nagu nt. mina, andresv ja nii mõned teisedki teevad.Karl_L kirjutas:Hiljuti hakkasin kütusetšekke alles hoidma ja kuu lõpus arvestan alati summad kokku kui palju ma selle peale kulutan. Vaikselt ikka püüan kütusele kuluvaid summasid vähendada.
Olen hakanud kasutama ühistransporti - ei
Plaanin kasutama hakata ühistransporti - ei
Optimeerinud sõiduteekonda - mõnikord
Muutnud sõidustiili rahulikumaks - jah
Käin rohkem jala ja sõidan jalgrattaga - jah
ja see on ka muutunud et tanklas enam numbreid ei jälgi (närv ei pea vastu
) ja tankuri voolikusse ei jäta mitte tilka kah sisse enam, kõik pigistan välja sealt 
Plaanin kasutama hakata ühistransporti - ei
Optimeerinud sõiduteekonda - mõnikord
Muutnud sõidustiili rahulikumaks - jah
Käin rohkem jala ja sõidan jalgrattaga - jah
ja see on ka muutunud et tanklas enam numbreid ei jälgi (närv ei pea vastu


Tere
Ei anna siin suurt midagi muuta. Ainuke kokkuhoiu meetod oleks linnasõitudeks mingi ökopill muretseda, kuid ühel juhil kahe auto omamine on ka natuke mõttetu. Linnast välja sõitudeks on autol vaja ka tagumist ust.
Sõite olen koguaeg teinud nii palju, kui vaja. Ajad, mil sai käidud niisama sõidu pärast sõitmas jäävad ikka mitme aasta taha. Mis kõige rohkem kütust võtavad on just hommikused ja õhtused ummikus passimised. Eks üritan trassi valida nii, et liikumine ikka ühtlane oleks. Paraku Tallinna närvilises liikluses pole võimalik väga pikalt liikluses ette vaadata (aga see on siin teemas juba OT).
Maantee sõitude jaoks olen mõelnud püsikiirushoidja paigaldamisele ;)
jJanno
Ei anna siin suurt midagi muuta. Ainuke kokkuhoiu meetod oleks linnasõitudeks mingi ökopill muretseda, kuid ühel juhil kahe auto omamine on ka natuke mõttetu. Linnast välja sõitudeks on autol vaja ka tagumist ust.
Sõite olen koguaeg teinud nii palju, kui vaja. Ajad, mil sai käidud niisama sõidu pärast sõitmas jäävad ikka mitme aasta taha. Mis kõige rohkem kütust võtavad on just hommikused ja õhtused ummikus passimised. Eks üritan trassi valida nii, et liikumine ikka ühtlane oleks. Paraku Tallinna närvilises liikluses pole võimalik väga pikalt liikluses ette vaadata (aga see on siin teemas juba OT).
Maantee sõitude jaoks olen mõelnud püsikiirushoidja paigaldamisele ;)
jJanno
exTouring
hetkel nagu ei h2iri...saab k6igil autodel paagi t2is panna, aga ega nad tegelikult ilusad hinnad ei ole.
Nii m6nigi mees, kellega parasjagu tanklas tangid, krimpsutab nina ja on muidu n2ost 2ra, kahe silmaga tankuri displei poole
protest tuleb teha, nagu mujal maailmas, isegi paatidega kalurid streigivad..rekkajuhid, k6ik noh ....
ja meie peaks streikima siis kui prantsuse minister vms siia tuleb kylla, kuna prantsusmaa peaminister/president vms tahab hakata v6itlema hindade vastu, kuid eesti riigi isad pistsid pea mulla alla kui neilt infot sooviti kuulda
Nii m6nigi mees, kellega parasjagu tanklas tangid, krimpsutab nina ja on muidu n2ost 2ra, kahe silmaga tankuri displei poole

protest tuleb teha, nagu mujal maailmas, isegi paatidega kalurid streigivad..rekkajuhid, k6ik noh ....
ja meie peaks streikima siis kui prantsuse minister vms siia tuleb kylla, kuna prantsusmaa peaminister/president vms tahab hakata v6itlema hindade vastu, kuid eesti riigi isad pistsid pea mulla alla kui neilt infot sooviti kuulda

Oma tarbimisharjumusi pole muutnud, pigem kogu aeg selline rahulik olnud. Muidugi tuleb ka ette natuke suurema kuluga sõite, aga seda vähe. Jalgsi käin pidevalt, kuna tööle ainult 1km ja rattaga sõitmine pole ka võõras. Ökonoomsemat autot osta ei plaani, kuna alla enda praeguse auto (E36, 325i) ei tahagi ja kütusekulu on sellel täiesti normaalne
Ökoautoks on mul tööauto ja sellega liigeldes saab niigi juba oma ökoauto vajadused rahuldatud
Tervitades,
Jannar

Ökoautoks on mul tööauto ja sellega liigeldes saab niigi juba oma ökoauto vajadused rahuldatud

Tervitades,
Jannar
BMW on auto ja teised kõigest masinad
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tegelikult on juba praegu kütusehinnad rekordilised, huvitav, kuhumaale need välja lähevad? Kas varsti oleme selles staatuses, et inimese sissetuleku kohta kõrgeim kütusehind Euroopas? Kas see kord lõpeb, huvitav?
Vist mitte. Aga ikkagi see küsimus kummitab mind endiselt- kuidas on nii, et just Eestis see väidetav maailmaturu hind nii palju bensu hinda mõjutab, aga mujal mitte? Just see on kummaline 

