Auto "tuunimine". Miks Te seda teete?
Auto "tuunimine". Miks Te seda teete?
Küsimus tekkis peale mõningast ringivaatamist Lugejate Autode all ja üldse linnapildis. Miks on vaja oma kaunist BMWd tuunima hakata? Kas siis originaalis ei ole ta juba piisavalt hea, et seda kindlasti muuta on vaja?
Enamasti on selge, et kui ostetakse endale auto siis on vaja kindlasti:
*Angle eyes (kui juba ei ole)
*Valged suunad
*Led tagatuled
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
(julm üldistus aga enamasti see ju nii on, või ei?)
Kui väidetakse, et tahetakse erineda hallist massist siis see ei ole ju enam mingi argument, sest pole enam autot, millel ei oleks näiteks valgeid suuna tulesid lisatud.
Kindlasti leidub ka neid, kes sellesse suurde massi ei puutu aga arvamus oleks ka siitpoolt hea kuulda.
Mina arvan, et BMW on originaalis väga ilus ja ümber modima hakata pole seda mõtet, kuna siis olen ma veel rohkem selles hallis massis, kui blank autoga.
Enamasti on selge, et kui ostetakse endale auto siis on vaja kindlasti:
*Angle eyes (kui juba ei ole)
*Valged suunad
*Led tagatuled
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
(julm üldistus aga enamasti see ju nii on, või ei?)
Kui väidetakse, et tahetakse erineda hallist massist siis see ei ole ju enam mingi argument, sest pole enam autot, millel ei oleks näiteks valgeid suuna tulesid lisatud.
Kindlasti leidub ka neid, kes sellesse suurde massi ei puutu aga arvamus oleks ka siitpoolt hea kuulda.
Mina arvan, et BMW on originaalis väga ilus ja ümber modima hakata pole seda mõtet, kuna siis olen ma veel rohkem selles hallis massis, kui blank autoga.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 02.04.2007 00:34 16
- Asukoht: Tallinn
asi on maitses ja jusiis kõigile originaal pole nii meeldiv. miks peakski paari autodisaineri mudel kõigile peale minema?
sama ka minu puhul. esimese asjana kaotasin auto juurest ära need jubedad oranzid suunad. kui auto on mul must ja heledaks tooniks vaid esituled, siis järsku nende seas oranz osa on liiga suur kontrastne erinevus ja see suundade rõhutamine riivab väga silma. valged suunad ja auto kohe kenam.
laia velje kohta ei oska midagi öelda, aga madalused annavad samuti üsna palju juurde. kui vaadata lugeja autode teemade alt, kes on paigaldanud omale madaluse, siis on enne ja pärast piltidel silmnähtav erinevus sees, mis on igati positiivne!
toonklaas võib anda nii välimusele juurde kuid peamiselt ikka lisab privaatsust. ei ole mul vaja, et iga jorss mulle sisse vahib, kes tagaistmel reisivad või mis mul seal parasjagu on. ei meeldi!
angel eyesil on pimedas päris hea efekt...kuid led tagatulesid ei kommenteeri, kuna ei poolda neid. originaalid valge suunaga on seni mu jaoks ilusaimad
kui tegemist pole pornotuuninguga, siis ei hala küll selle üle. ennem ilusam auto ja olen hallis massis kui oranzide suunadega traktor ja olen erinev
no offence 
sama ka minu puhul. esimese asjana kaotasin auto juurest ära need jubedad oranzid suunad. kui auto on mul must ja heledaks tooniks vaid esituled, siis järsku nende seas oranz osa on liiga suur kontrastne erinevus ja see suundade rõhutamine riivab väga silma. valged suunad ja auto kohe kenam.
laia velje kohta ei oska midagi öelda, aga madalused annavad samuti üsna palju juurde. kui vaadata lugeja autode teemade alt, kes on paigaldanud omale madaluse, siis on enne ja pärast piltidel silmnähtav erinevus sees, mis on igati positiivne!
toonklaas võib anda nii välimusele juurde kuid peamiselt ikka lisab privaatsust. ei ole mul vaja, et iga jorss mulle sisse vahib, kes tagaistmel reisivad või mis mul seal parasjagu on. ei meeldi!
angel eyesil on pimedas päris hea efekt...kuid led tagatulesid ei kommenteeri, kuna ei poolda neid. originaalid valge suunaga on seni mu jaoks ilusaimad

kui tegemist pole pornotuuninguga, siis ei hala küll selle üle. ennem ilusam auto ja olen hallis massis kui oranzide suunadega traktor ja olen erinev


Põhjusi võib olla mitmeid... Ilu-ja maitsemeel on erinevatel inimestel erinev. Kellele meeldib originaal, kes tõmbab M-paketi maha ja paneb suvalised spoilerid külge.
Teine põhjus: ehkki BMW disaini võib üldiselt õnnestunuks pidada, siis vanemad mudelid mõjuvad uute kõrval siiski vanamoodsatena. Tulede tuuning teeb küll auto omanäolisemaks, aga on need lahendused ju siiski kõik pärit uuema põlvkonna autodelt (led tagatuled, angeleye`d jne). Ehk siis püütakse oma sõiduvahendile anda natuke kaasaegsemat ilmet.
Kolmanda põhjusena tooks välja kui järgitakse lihtsalt mingi grupi teguviisi. Otsest põhjust miks spoiler ette pannakse ehk polegi, aga kuna sõpruskonnas ehk enamusel on, siis pannakse endale ka ning tahetakse sama cool olla.
Samas saab oma BMW`d tuunida kui stock välimusele panna külge BMW enda poolt välja töötatud/ disainitud detaile ja lisasid. Julgen väita, et teeb auto ilusamaks küll ja eksida on üpris raske. Akseptaabelikuks võiks lugeda ka BMW ametlikud tuunijad: Alpina, Hartge, Rieger jne.
Teine põhjus: ehkki BMW disaini võib üldiselt õnnestunuks pidada, siis vanemad mudelid mõjuvad uute kõrval siiski vanamoodsatena. Tulede tuuning teeb küll auto omanäolisemaks, aga on need lahendused ju siiski kõik pärit uuema põlvkonna autodelt (led tagatuled, angeleye`d jne). Ehk siis püütakse oma sõiduvahendile anda natuke kaasaegsemat ilmet.
Kolmanda põhjusena tooks välja kui järgitakse lihtsalt mingi grupi teguviisi. Otsest põhjust miks spoiler ette pannakse ehk polegi, aga kuna sõpruskonnas ehk enamusel on, siis pannakse endale ka ning tahetakse sama cool olla.
Samas saab oma BMW`d tuunida kui stock välimusele panna külge BMW enda poolt välja töötatud/ disainitud detaile ja lisasid. Julgen väita, et teeb auto ilusamaks küll ja eksida on üpris raske. Akseptaabelikuks võiks lugeda ka BMW ametlikud tuunijad: Alpina, Hartge, Rieger jne.
Viimati muutis UPS, 17.06.2008 13:24 20, muudetud 1 kord kokku.
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
Eks ta vist olegi et nii palju kui on erinevaid inimesi, on ka erinevaid maitseid.
Enda masin hetkel ka täitsa originaal ja ennastki üllatab, kuidas tasapisi hakkab meeldima iga org. detail ta küljes.
Mulle ka ei meeldi kui foori taga kõrvalt keegi mu tagaistmel olevas toidukotis silmadega sööb või arvet kokku arvutab aga hetkel on autol nii mugav "toon" olemas, et vaatab, kas tahangi seda muuta
Samamoodi muusika, et ehitada endal terve tagumine ots suurt kasti täis..see mõte ka hakkab häguselt ununema, sest muusika on küll hetkel väga arvetatav autos, peaasi et ise rahul aga never say never!
Velg on jälle minu arust ka oluline detail, mis tõstab auto välimust, kui valik muidugi õige on, kui ikka jubeda porno alla lükkad siis no jah, ei anna seal midagi teha.
Seega, kui inimene ajab ilu taga, siis saab nende lisadega autot kaunistada küll aga kui ikka maitsemeelt pole, siis...
Enda masin hetkel ka täitsa originaal ja ennastki üllatab, kuidas tasapisi hakkab meeldima iga org. detail ta küljes.
Mulle ka ei meeldi kui foori taga kõrvalt keegi mu tagaistmel olevas toidukotis silmadega sööb või arvet kokku arvutab aga hetkel on autol nii mugav "toon" olemas, et vaatab, kas tahangi seda muuta

Samamoodi muusika, et ehitada endal terve tagumine ots suurt kasti täis..see mõte ka hakkab häguselt ununema, sest muusika on küll hetkel väga arvetatav autos, peaasi et ise rahul aga never say never!
Velg on jälle minu arust ka oluline detail, mis tõstab auto välimust, kui valik muidugi õige on, kui ikka jubeda porno alla lükkad siis no jah, ei anna seal midagi teha.
Seega, kui inimene ajab ilu taga, siis saab nende lisadega autot kaunistada küll aga kui ikka maitsemeelt pole, siis...
-
- Klubiliige
- Postitusi: 2625
- Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
- Peamine sõiduk: BMW E53 X5 3,0d
- Asukoht: Hiiumaa
Ma ei ütle mitte midagi neile kes "tuunivad" autosi. Las teevad ja aretavad, aga see osakaal on natuke liiga suureks küll läinud. Mina mõtlen just seda kuna mul on kiiks vanade autode vastu. Väga raske on kunagi(10-20a. pärast) leida täitsa originaal konditsioonis e38;e39;e34;e30 jne. Aga vot see on oluline, kui inimene tahab vana autot, see et ta oleks tehase konditsioonis, nii nagu ta tehasest tuli... Mul õnnestus üks selline e23 leida, siiski ka seal oli/on paar asja(katuse luuk näiteks) mis polnud tehase uksest veeredes küljes. Valged suunad, lai velg ja madaldus pole kõige hullemad asjad mida teha, aga seda esineb juba liiga palju. Madalduse mõte on siiski ju sportlik(rajale mõeldud), kas seda on igaühel tarvis?
EBK Kossutiim
Ise olen ka lisanud oma e34-le valged suunad, aga mitte tuunimise eesmärgil, vaid kollane suund kohe mitte ei ole ilus musta värvi küljes. Ka mina ei poolda sellist "massist erinavat tuuningut". Toonklaasi asemele panin orig. kaardina, plekkveljed vahetasin orig. kärgvelgede vastu ja tahaks veel BMW kolmekodaraga rooli...Mina seda tuunimiseks ei nimetaks
.
Kaks pilti võrdluseks:



Kaks pilti võrdluseks:



See pilt peaks väga hästi illustreerima modifitseerimiste vajadust, ja selle mõju. Enamus modifikatsioone mis eespool mainisid on tavaliselt saadaval ostes auto uuena esindusest. Enamus kasutajaid on siin foorumis aga "second hand" autode omanikud, kellel on puudunud sõnaõigus lisavarustustuse nimekirja koostamishetkel. Sellest tingituna tuleb antud inimestel täiendada enda auto lisavarustust tagantjärgi, valides ise viisid ja vahendid. Sportvedru viitaks M veermikule mis annab mõista juhi sõidukommetest ning eelistustest. Võrdluseks võib veel võtta, et kui uute sõidukite soetajad rakendaks taolist suhtumist siis sõidaks me kõik "blank" autodega. Milleks neile neid M veermikke ja valgeid suundasid vaja, äkki samal põhjusel nagu meilegi? Antud suhtumise puhul peaks sitaviskaja poeg jääma sama ameti peale ja kõrgemale mitte sihtima.
Kõik mustaks/kerevärvi võõbates kaovad need ilusad jooned samuti äraZipp kirjutas:See on nagu loomulikult ilus naine - ripsmed ära värvides ja kõrge kontsaga on veeeeel parem!
Minu jaoks jääb stock BMW siiski natukene igavaks ja ei tule teatud jooned esile imho...

Kui top gearis tehti Lada 2105-st autot siis oli seal samuti disainer, kes mainis, et must peidab auto koledaid külgi. Sel põhjusel just tehti Lada mustaks.
Ei ole shadowline fänn.
F11
eks k6igele on seletus..
ilus velg toob esile auto massiivsust ja ilu.
Yhte tooni suunad v6i tuled autoga toovad samuti v2lja stiili puhtuse, mitte sinine auto oranzi tule vms -ga.
Toonklaas teeb auto syngemaks
Madaldus teeb sportlikumaks
spoilerid...teevad erilisemaks, nagu eespool mainitud, eristavad hallist massist.
endale n2iteks t2iesti stock e36 ei meeldigi...siis ma ei s6idaks ega omakski seda, valiks enne m6ne huvitava riisika pigem
muidugi on minusilmis nende lux variantide tuunimine n6me, 7 seeria jne..kuid kui omanikule meeldib, miks mitte.
samas uusi 3 seeria kupeesid ei peakski kuidagi modima..loomult kenad.
ilus velg toob esile auto massiivsust ja ilu.
Yhte tooni suunad v6i tuled autoga toovad samuti v2lja stiili puhtuse, mitte sinine auto oranzi tule vms -ga.
Toonklaas teeb auto syngemaks
Madaldus teeb sportlikumaks
spoilerid...teevad erilisemaks, nagu eespool mainitud, eristavad hallist massist.
endale n2iteks t2iesti stock e36 ei meeldigi...siis ma ei s6idaks ega omakski seda, valiks enne m6ne huvitava riisika pigem

muidugi on minusilmis nende lux variantide tuunimine n6me, 7 seeria jne..kuid kui omanikule meeldib, miks mitte.
samas uusi 3 seeria kupeesid ei peakski kuidagi modima..loomult kenad.
Ma olen siis ainus kelle auto pole tuunitud. Nii saan sellest aru. Ja siis on ta igav auto või? Samas ei tuuniks ma ühtegi 7. seeria sõidukit. Minuarust sobivad need kollased suunad rohelisele autole kõige paremini. Ja uuema tüübi suunatuli ei meeldi. Maitse asi muidugi kuid pole ka näinud ilusaid tuuning tulesi.


E 39 535 1997.a.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
OT kuid nn tuunimise alla liigituvad ka kroomitud ribidega neerudkollerimees kirjutas:Ma olen siis ainus kelle auto pole tuunitud. http://www.hot.ee/lumia/bmw1.jpg

Tuunimise all peetakse siiski silmas millegi "paremaks" muutmist. Olgu selleks tehnika või välimus - vahet pole. Periood, millal autofännide seas avastati klaaskiud (autodele topiti valimatult Subaru antitiibasid ja muud kräppi külge), lisas tuunimisele halva maigu.
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6197
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
V8 E39 on Sellised kroom neerud originaalis juba !kimmo kirjutas:OT kuid nn tuunimise alla liigituvad ka kroomitud ribidega neerudkollerimees kirjutas:Ma olen siis ainus kelle auto pole tuunitud. http://www.hot.ee/lumia/bmw1.jpg![]()
Tuunimise all peetakse siiski silmas millegi "paremaks" muutmist. Olgu selleks tehnika või välimus - vahet pole. Periood, millal autofännide seas avastati klaaskiud (autodele topiti valimatult Subaru antitiibasid ja muud kräppi külge), lisas tuunimisele halva maigu.
Ei mulle ei meeldi kollaste tuledega ega vana neeru ja originaal veljega E39 jube vana ja näraka mulje jätab

Eks kui sa teemaalgataja oma autot ei putita ega nn "tuuni" siis ära tee seda keda see kotib tegelikult

EDIT: tglt üsnagi sisutu teema ja igalühel see rohkem personaalne niiet...
Viimati muutis Reimers, 17.06.2008 18:20 49, muudetud 2 korda kokku.
Ei tea, minuarvates on stiilitunnetuslik tuuning või modifitseerimine igati teretulnud. Miks muidu on Silmarõõmu teemas ülekaalus just rariteedid ja mõõduka modifitseeringuga masinad? Sest stock on igapäevane ning ei tekita erutustunnet. Muidugi - ma ei räägi 100% originaalkonditsioonist, vaid Eesti tänavatel liikuvatest "stock" püssidest ;] Milledel tihtipeale asendavad polte traadid jms 

- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Valgeid suundasi ei pane juba sellepärast et need sajakroonised b-grupi tuled ei istu ideaalselt ja tunduvad kuidagi vuflid seal ees.
Igakell eelistan originaal kardinaringi toonklaasile.
Ilusate, auto ajastuga kaasas käivate velgede vastu pole midagi, need muudavadki auto välimust kõige rohkem ja on palju ilusamad, kui plekkveljed orig. kilpidega.
Madaldus - nii ja naa. Mõnel juhul täitsa sobib.
Minu arvamus siis
Igakell eelistan originaal kardinaringi toonklaasile.
Ilusate, auto ajastuga kaasas käivate velgede vastu pole midagi, need muudavadki auto välimust kõige rohkem ja on palju ilusamad, kui plekkveljed orig. kilpidega.
Madaldus - nii ja naa. Mõnel juhul täitsa sobib.
Minu arvamus siis

- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
*Angle eyes (kui juba ei ole)
*Valged suunad
*Led tagatuled
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
kõigile võiks taha kribada, et kui juba ei ole.
Samas võib see olla ka põhjustatud tihti esimese omaniku rahakotist ja valikust. Päris tihti kohtab autosid, millel on nagu lisade pakett jäänud tellides poolikuks. Kindlasti aitavad selles osas kaasa ka autoplatsid...
*Valged suunad
*Led tagatuled
*Toonklaas
*Madaldusvedrud
*Laiad veljed
kõigile võiks taha kribada, et kui juba ei ole.
Samas võib see olla ka põhjustatud tihti esimese omaniku rahakotist ja valikust. Päris tihti kohtab autosid, millel on nagu lisade pakett jäänud tellides poolikuks. Kindlasti aitavad selles osas kaasa ka autoplatsid...
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Valgeid tuled on ka originaalis ja istuvad päris kenastiRoland325 kirjutas:Valgeid suundasi ei pane juba sellepärast et need sajakroonised b-grupi tuled ei istu ideaalselt ja tunduvad kuidagi vuflid seal ees.
Igakell eelistan originaal kardinaringi toonklaasile.
Ilusate, auto ajastuga kaasas käivate velgede vastu pole midagi, need muudavadki auto välimust kõige rohkem ja on palju ilusamad, kui plekkveljed orig. kilpidega.
Madaldus - nii ja naa. Mõnel juhul täitsa sobib.
Minu arvamus siis
Toonklaas on igati praktilisem, odavam ja ilusam
Velgede suhtes on igal juhul originaalid nii ilu kui tugevuse/ohutuse suhtes etemad kui mõned Itaalia käkid
Ja neid tehakse ka igale maitsele bayeris

Madaldus on primaarselt mõeldud ikkagi auto staabiilsuse jaoks sportlikku sõiduviisi harrastades
See siis minu arvamus

Mh, kiskuma ei hakka. Aga natuke puudutatuna tunnen end küll.H4ck kirjutas:No näiteks E46 on väga rõve kollaste suundadega...
Langetab auto välimuse täiesti alla, täna nägin kõrvuti E46, ühel olid valged suunad ja ühel originaalid

Isiklikult esindan ju algupärast stock generatsiooni. (kollaste suunatuledega)
http://templiryytel.eu/BMW_Autopildid/linn1.jpg
http://templiryytel.eu/BMW_Autopildid/linn2.jpg
Arvamusi on tõesti paljusid.
Toonklaasi suhtes võibolla siis niipalju. Kui oled touringu-mees siis võibolla tõesti on toonklaas hea abimees tagumistele akendele et varjata veetavaid varandusi.
Sedaani puhul aga ei saa ma ikka aru, mida inimesed kardavad. Minumeelest ei passi küll keegi valgusfoori juures sulle autosse ja masina maja ette jättes võtan ikka rahakoti tagaistmelt ära enne kui tuppa lähen. See peaks ju suht normaalne olema.
See selleks aga kurb on natuke kui näeb paljusid kes rikuvad seadust ja seda ka avalikult tunnistavad pannes üle normi toonkilesid ette usteklaasidele ja võibolla mujalegi kuhu tavahing seda pähe ei võtaks.
Sellise segase jutu mõte on aga üks. Oleme natuke asjalikumad ja igasugune porno tuunitamine võiks jääda suletud uste taha. Paistab et sellise tuuningustiiliga ja selle paigaldamis "nippidega"avalikustamisega ei erine varsti siinne foorum enam üldse sellistest foorumitest kus neljapäeviti kiirendama kutsutakse.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
Õhtust siim_s!siim_s kirjutas: Isiklikult esindan ju algupärast stock generatsiooni. (kollaste suunatuledega)
Kas Sulle siis meeldib kollane/oranz värv või miks just kollane/oranz?
Kui näiteks autol küljes oleksid valged suunad vahetaksid oranzide vastu?
No a näiteks see?

Suht hea näeb välja, rõhutan sõna hea...
Tuuningut pmst siin eiole, ilus värv, kena velg, omapärane kapott jne...
Siis kui tuunida ei olnud võimalik või oli suht raske kättesaadav vms. siis oli jah mõttetu see nö. tuunimine ...nüüd aga on lihtne oma auto välimust muuta.
See kes ei tuuni, lihtsalt ei taha vist erineda või eiole võimalusi...
Viimane lause ei käinud Sinust siim_s
Kõike head Sulle!