Kohe-kohe algab aeg, kui lumi on maas ja "mustjää" pole mingi ime, samuti saab alguse massiline kõksimine. Kahjuks ei tehta minuteada ühtegi liiklusõnnetuste statistilist aruannet "talv vs suvi" ja seal poleks nagunii sees vähemalt pooli teelt välja sõite, aga vahe suve ja talve vahel on vististi 2-3x
Minumeelest on kogu põhjus, miks sõidetakse välja see, et lubatud on sõita 90km/h, aga talvel on pidurdusmaa pikem ja auto kontrolli alt väljumine tunduvalt lihtsam tulema(Ka peale minu autoga tehtud õnnetust väitis juht, et aga oli ju lubatut 90km/h ). Mina igatahes pooldaks sellist seadust, mis libedate teeoludega vähendaks lubatud sõidukiirust 10-20km/h võrra maanteel.
Ise liiklen maanteel libedate teeoludega üldiselt kas täpselt 90km/h või tsipa alla(kuna ei taha liiklust pidurdada) ja kindlasti ei võta enne erilisi riske, kui iga talve alguse jääralli läbitud ja libeda sõidu tõed jälle käe sees on.
wirx@armastab jäärallit ja enda arusaamade kohaselt on tugevalt üle keskmise hea juht, kuid siiski ei võta mõttetuid riske ning on omad vitsad juba aastaid tagasi saanud.
Väike ettepanek ka: Kui lumi maha tuleb võiks mingi raha kokku panna ja kutsuda http://www.autosoit.ee/ mõne lektori sellisest firmast ning kuhugile platsile neid tõdesid õppima minna, sest teada tuntud vana tõde juba, et suvel on bmw-d need kes mööda sõidavad ja talvel need, kellest mööda sõidetakse
