BMW "promo"
BMW "promo"
Tere
Ilmselt võtan ma kõike liiga isiklikult, kuid eks siis öelge mulle seda. Igatahes lugu järgmine:
Täna hommikul kohvi kõrvale Eesti Ekspressi lugedes avastasin rõõmuga artikli uuest esimese seeria BMW'st. Aga juba hetke pärast pidi mul seesama kohvi kurku kinni jääma. Nimelt oli lugupeetud Toomas Vabamäe kandnud hoolt selle eest, et rahvas ikka ei unustaks, et BMWE30=RullNokk. Samuti näis olevat tema püha kohus kinnistada see nimi ka uuele esimese seeria autole.
'tea kas tohib nüüd vaadata ka artikli autori ja AutoBild Eesti vahelist suhet? Kas peaks järgmise numbri ostmata jätma?
Igatahes tundub, et meie klubi soov selle võrdusmärgi kaotamiseks on mõttetu, kuna Eesti suurimale nädalalehele on suhteliselt raske vastu saada. Eriti, kui neil on tagalaks veel ülemaailmse levikuga ajakiri Auto Bild.
Ahh... Ega ma ei teagi tegelikult, mida ma tahtsin selle kirjatükiga öelda.
jJanno
Ilmselt võtan ma kõike liiga isiklikult, kuid eks siis öelge mulle seda. Igatahes lugu järgmine:
Täna hommikul kohvi kõrvale Eesti Ekspressi lugedes avastasin rõõmuga artikli uuest esimese seeria BMW'st. Aga juba hetke pärast pidi mul seesama kohvi kurku kinni jääma. Nimelt oli lugupeetud Toomas Vabamäe kandnud hoolt selle eest, et rahvas ikka ei unustaks, et BMWE30=RullNokk. Samuti näis olevat tema püha kohus kinnistada see nimi ka uuele esimese seeria autole.
'tea kas tohib nüüd vaadata ka artikli autori ja AutoBild Eesti vahelist suhet? Kas peaks järgmise numbri ostmata jätma?
Igatahes tundub, et meie klubi soov selle võrdusmärgi kaotamiseks on mõttetu, kuna Eesti suurimale nädalalehele on suhteliselt raske vastu saada. Eriti, kui neil on tagalaks veel ülemaailmse levikuga ajakiri Auto Bild.
Ahh... Ega ma ei teagi tegelikult, mida ma tahtsin selle kirjatükiga öelda.
jJanno
exTouring
Tere
Huvitav, millal ülalmainitud artikli autor viimati mõnda E30't lähedalt nägi. Äkki oleks mõttekas kutsuda ta mõnele klubi kogunemisele või üritusele? Mis seal salata. Meie tagasihoidlik tegevus on võimalik nullida kolme sõnaga Eesti suurimas nädalalehes.
jJanno
Edit: tuuleveskitega olen ma eluaeg võidelnud :)
Kj... Ise sõidan lisaks E30'le ka vahest Mazda 323'ga. E30'ga on hea rahulik sõita, aga Mazdaga on "joonestajaid" foori taga oioi kui palju. Ütle veel, et E30 on hullu tänavakihutaja kuulsusega.Markko kirjutas:eelnevalt Audiga sõites ei olnud ühtegi sellelaadset vahejuhtumit.
Huvitav, millal ülalmainitud artikli autor viimati mõnda E30't lähedalt nägi. Äkki oleks mõttekas kutsuda ta mõnele klubi kogunemisele või üritusele? Mis seal salata. Meie tagasihoidlik tegevus on võimalik nullida kolme sõnaga Eesti suurimas nädalalehes.
jJanno
Edit: tuuleveskitega olen ma eluaeg võidelnud :)
exTouring
...see on kadedus,mis tõestab BMW,kui kõige ihaldatuima sõiduki olemust.pampkuri kirjutas:Kuisagil laias maailmas viidi läbi mingi uuring et mis marki autoga sõidavad kõige ülbemad autojuhid,Esi koht BMW teisel kohal VOLVO.Vot ei ole meil siin ainult need BMW mis rahval harja punaseks ajavad vaid mujal kaaaaa
Ma mõtlen juba päris tõsiselt "tagasi tulemise" peale
Eile ostsin omale raamatuMckie kirjutas:...see on kadedus,mis tõestab BMW,kui kõige ihaldatuima sõiduki olemust.
loe UK Amazonist
või US Amazonist
Esimese õhtuga jõudsin kuskile 100-da leheküljeni. Kui seda lugu lugeda, siis saab selgeks, et see staatus on ikkagi aastakümneid kestnud targa juhtimise ja brändikujunduse töö vili.
"There will never be a boring BMW"
- Chairman, Dr. Helmut Panke
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma ei leia küll selles artiklis nüüd midagi nii jubedat.
E 30 on juba kord rullnoka maine saand ja jääb selle mainega kuni surmani.
Eesti ekspressis ilmus kunagi artikkel rullnokkade kohta ja see oli väga hea minu arust .
Olid liigitatud erinevad rullnokad ja kui seda juttu lugeda ning mõelda siis on teglikult iga teine autojuht rullnokk.
Seal olid rikkad rullnokad kes sõidavad S klassi MB ga,A8 ga 7 nda seeria Bmw ga.
Olid noored rullnokad kes sõidavad E 30 nega.
Olid takso rullnokad kes sõidavad kõigega millel takso plafoon peal jne jne.
Igaleühele oli mingi klass kuhu kuuluda
Lihtsalt peaks alustama sellest et meie ÜLDINE liikluskultuur on üks suur ümmargune 0.
Kust see pärit on ja miks see nii edasi süveneb võib igaüks enda käest küsida.
E 30 on juba kord rullnoka maine saand ja jääb selle mainega kuni surmani.
Eesti ekspressis ilmus kunagi artikkel rullnokkade kohta ja see oli väga hea minu arust .
Olid liigitatud erinevad rullnokad ja kui seda juttu lugeda ning mõelda siis on teglikult iga teine autojuht rullnokk.
Seal olid rikkad rullnokad kes sõidavad S klassi MB ga,A8 ga 7 nda seeria Bmw ga.
Olid noored rullnokad kes sõidavad E 30 nega.
Olid takso rullnokad kes sõidavad kõigega millel takso plafoon peal jne jne.
Igaleühele oli mingi klass kuhu kuuluda
Lihtsalt peaks alustama sellest et meie ÜLDINE liikluskultuur on üks suur ümmargune 0.
Kust see pärit on ja miks see nii edasi süveneb võib igaüks enda käest küsida.
Puhas sõidurõõm
Ma ei saa aru miks me räägime oma liikluskultuurist kui ümmasgusest nullist ????? Kas teile, sulle või ka mulle meeldib ennasat nii alandada , et üldse rääkida ei tasu ? Milleks on vaja oma käitumist üleni kritiseerida. Liiklusohutuskampaaniad väidavad ka palju negatiivset. Minuarust on see vale !! Ideaalne müügimees on see , kes ei kasuta üheski lauses negatiivset vormi ! Kui müüd kvaliteetsemat liiklusohutust siis pead rohkem leidma positiivset ja suunata halbu jooni ümber , et kuidas paremini käituda. Mina ei ole halb liikleja ja võiks teha eraldi alateema kes ennast kuidas hindab ja kuidas hindavad teised tema liiklemist mis arvate ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Ma ei räägi enda sõidustiilist vaid just sellest mida arvab üldsus.
Olen ka enda arust korralik lasen ülekäigurajal inimesi üle ,näitan suunda õigel ajal mitte siis kui pöörde olen lõpetanud jne jne.
Kuid ei saa päevagi mööda kus mõne kaasliikleja pärast ei peaks kiruma
Paar kuud tagasi oleksin laus avarii teinud kuna üks VW passati vend ei suvatsenudki teed anda mulle kui peateel liiklejale.Hea et mina talle teed andsin sest muidu ei oleks mul seda autot ega ka võibolla mind
Samas on neid probleeme küllaga mis tahaksid lahendamist kõik me teame kuidas sõidavad paljud liiklejad kahes reas kõrvuti 50 nega kui on 70 ne ala .
Tegelikult võiks ju sellise teema teha kus inimesed saaksid end natuke välja elada ja oma kogemustest rääkida
Muidugi peaks igaüks end liigitama ka vastavalt et kas 1 eeskujulik liikleja ,2 hea liikleja ,3 rahuldav liikleja ja viimase neljanda alla ma ei usu et end keegi liigitab
Puhtalt minu arvamus
Olen ka enda arust korralik lasen ülekäigurajal inimesi üle ,näitan suunda õigel ajal mitte siis kui pöörde olen lõpetanud jne jne.
Kuid ei saa päevagi mööda kus mõne kaasliikleja pärast ei peaks kiruma
Paar kuud tagasi oleksin laus avarii teinud kuna üks VW passati vend ei suvatsenudki teed anda mulle kui peateel liiklejale.Hea et mina talle teed andsin sest muidu ei oleks mul seda autot ega ka võibolla mind
Samas on neid probleeme küllaga mis tahaksid lahendamist kõik me teame kuidas sõidavad paljud liiklejad kahes reas kõrvuti 50 nega kui on 70 ne ala .
Tegelikult võiks ju sellise teema teha kus inimesed saaksid end natuke välja elada ja oma kogemustest rääkida
Muidugi peaks igaüks end liigitama ka vastavalt et kas 1 eeskujulik liikleja ,2 hea liikleja ,3 rahuldav liikleja ja viimase neljanda alla ma ei usu et end keegi liigitab
Puhtalt minu arvamus
Puhas sõidurõõm
Ah jaa leidsin ka selle artikli .
vabandan kui enne päris täppi ei pannud konkreeteste auto markide ja rulnoka stiilidega.
Kuid vaadake autorit http://www.ekspress.ee/viewdoc/225406E3 ... 6D00539989
vabandan kui enne päris täppi ei pannud konkreeteste auto markide ja rulnoka stiilidega.
Kuid vaadake autorit http://www.ekspress.ee/viewdoc/225406E3 ... 6D00539989
Puhas sõidurõõm
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
No mina ennast eeskujulikuks liiklejaks ei saa liigitada, vaid pigem sinna 2. lahtrisse ehk hea liikleja, sest eeskujulik liikleja peaks pidama alati kehtestatud reeglitest kinni, kuid meie tingimustes ei ole see küll võimatu, kuid traumeeriv
Paratamatult on kõik seotud üldise liikluskultuuriga ja otseloomulikult saame meie selle arengusse oma panuse anda. Kuid vahest sa lihtsalt pead tegema ka nn. endalegi mitte meeldivaid võtteid. Ehk hea võrdlus oleks siin vanglaga- kui sa istud koos teiste pättidega kinni siis sa ei õpi paremaks kodanikuks, vaid õpid uusi pättusi juurde!
Muidugi kõik elementaarne- vöötrajad, suunad, turvavööd, sõidurajad, tuled jms. on see mida meie liiklejad peavad õppima kasutama. Samuti tuleb igasugune liikluse takistamine ellimineerida. Näiteks on minu arust täiesti ajuvaba saata esimest teist korda roolis olev inimene tipptunni ajal kesklinna - eks me oleme kõik istunud 30 km/h viisakalt nende õppurite taga järjekorras ja vaadanud kuidas osad tuututavad ja teevad imemanöövreid- sedasi minumeelest ei koolitata korralikku liiklejat!
Ühesõnaga ei puutu sellesse rullnokatsemisse mitte auto võimekus vaid "kuplialuse" võimetus
Paratamatult on kõik seotud üldise liikluskultuuriga ja otseloomulikult saame meie selle arengusse oma panuse anda. Kuid vahest sa lihtsalt pead tegema ka nn. endalegi mitte meeldivaid võtteid. Ehk hea võrdlus oleks siin vanglaga- kui sa istud koos teiste pättidega kinni siis sa ei õpi paremaks kodanikuks, vaid õpid uusi pättusi juurde!
Muidugi kõik elementaarne- vöötrajad, suunad, turvavööd, sõidurajad, tuled jms. on see mida meie liiklejad peavad õppima kasutama. Samuti tuleb igasugune liikluse takistamine ellimineerida. Näiteks on minu arust täiesti ajuvaba saata esimest teist korda roolis olev inimene tipptunni ajal kesklinna - eks me oleme kõik istunud 30 km/h viisakalt nende õppurite taga järjekorras ja vaadanud kuidas osad tuututavad ja teevad imemanöövreid- sedasi minumeelest ei koolitata korralikku liiklejat!
Ühesõnaga ei puutu sellesse rullnokatsemisse mitte auto võimekus vaid "kuplialuse" võimetus
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Nii nagu mina olen aru saanud on ju BMW ära rikkunud eelkõige e30 mudel. Mitte, et ma nüüd seda halvustaks vaid hoopis vastupidi kuna ise ka sõidetud selle mudeliga ja pean mainima, et väga hea auto.
Aga just need noored kutid kes algul sõidavad ilma lubadeta just e30-ga ja siis mingil hetkel kui load ka juba taskus soetavad endale mingi vana romu 325 ja hakkavad siis sellega mööda linna tiirutama. Kuna liiklus neid eriti ei huvita vaid vaatavad kust saaks ikka süstida ja kiiremini minema siis sellest on ka teiste autojuhtide poolen viha nende vastu.
Et asi on ju ikkagi selles et auto maine on ära rikkunud inimesed mitte et auto tuleb välja ja ongi juba mingi halb maine küljes. Aga jah peab tunnistama, et tegelikult sõidavad BMW juhid küll veidid hooletult, mitte et kõik kes omavad BMW-d aga ikkagi suht paljud. Näit kuna ise elan nõmmel ja meil siin ikka päris palju neid bemmusid siis võib ikka iga päev näga kuidas kusagil väiksel tänaval jälle kiirust proovitakse.
Aga nagu mulle kord üks vaamees ütles "Poiss sul on ju BMW, see on auto mitte liiklusvahend"
Aga just need noored kutid kes algul sõidavad ilma lubadeta just e30-ga ja siis mingil hetkel kui load ka juba taskus soetavad endale mingi vana romu 325 ja hakkavad siis sellega mööda linna tiirutama. Kuna liiklus neid eriti ei huvita vaid vaatavad kust saaks ikka süstida ja kiiremini minema siis sellest on ka teiste autojuhtide poolen viha nende vastu.
Et asi on ju ikkagi selles et auto maine on ära rikkunud inimesed mitte et auto tuleb välja ja ongi juba mingi halb maine küljes. Aga jah peab tunnistama, et tegelikult sõidavad BMW juhid küll veidid hooletult, mitte et kõik kes omavad BMW-d aga ikkagi suht paljud. Näit kuna ise elan nõmmel ja meil siin ikka päris palju neid bemmusid siis võib ikka iga päev näga kuidas kusagil väiksel tänaval jälle kiirust proovitakse.
Aga nagu mulle kord üks vaamees ütles "Poiss sul on ju BMW, see on auto mitte liiklusvahend"
Tere, kui ma see suvi mainisin remondimees Sõnajalale (kelle juures ma parajasti ema fordiga remondis olin) et ma olen nüüdsest rõõmus bmw omanik, siis ta tegi selle peale suured silmad ja küsis: endal on sul bmw ja sõidad fordiga ringi? Mis sul viga on? Mul hakkas imelik selle peale ja ma siis küsisin et mis fordil viga on? Siis sõnajalg ütles et: ford pole ju mingi auto bmw kõrval. Nojah, millest selline suhtumine? Oleks ta ise siis bmw fänn, aga ta ise on ju audi fännaja.
Iseenesest on see ema 95 aasta universaal ford 2,0 16 v mootoriga täitsa talutav ja korralik sõiduriist minumeelest; Kuigi endale ma sellist never-ever ostaks. Minek vilets, ka cossworth mootoriga, on liiga raske ja näeb suht kole välja, aga see selleks.
Iseenesest on see ema 95 aasta universaal ford 2,0 16 v mootoriga täitsa talutav ja korralik sõiduriist minumeelest; Kuigi endale ma sellist never-ever ostaks. Minek vilets, ka cossworth mootoriga, on liiga raske ja näeb suht kole välja, aga see selleks.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
vee lisaks paar huvitavat kildu
kopipaste auto24 foorumist
Järgmise aasta alguses on oodata müügile BMW kolmanda seeria toodangut. BMW oli niivõrd meelitatud vana BMW kolmanda seeria müügist ja mainest Eestis, et pani aluse uue sarja tootmisele. Uuendatud mudeli nimeks saab Rullnokk Bemm.
Tõlkimisega pole vaja vaeva näha, kuna tegemist on ainult Eesti oludele valmistatud BMW seeriamudeliga. Võrreldes vanadega on sisse viidud järgnevad muudatused:
suunatuled on likvideeritud, samuti kõik peeglid ja turvavööd istmetelt
signaal on asendatud neli korda võimsamaga( et kostuks tümaka seest välja)
likvideeritud on ka pakiruum. Selle asemel on kolme subwoofer kõlarit sisaldav kõlarisüsteem.
standardvarustusse kuuluvad ülivõimas CD-mängija, millele on sisse programmeeritud parimad; Scooteri ja The Prodigy lood. Mustrita täiskummist rehvid (pikemaks kulutamiseks) ja toonitud klaasid. Tagumisele aknale on valgustatud tähtedega kirjutatud tekst: f..k the speed limit!
Kõik mudelid on kolmeukselised ning mootor asub auto eesosas. Mootori töömaht on kõigil mudelitel üks: 5,01 l
Velgede külge on kinnitatud spetsiaalsed viled, mis auto liikuma hakkamisel teevad sellist häält, mis muidu kostub nn kummi vilisemisel.
istmed on juba tehases lõhnastatud vaniljelõhnalise ainega, kuid kaasa saab ka vajaduse korral viie aasta varuga extra strong ja extra large vaniljelõhnalisi lõhnakuuski. Kuused saab peegli külge riputada spetsiaalse paelakesega.
dokumendisahtli e. nn bartatšoki asemele on paigaldatud 24 Gin long dringi purgi hoidja.
Tagumised istmed on likvideeritud ning asendatud väiksemat sorti vesivoodiga
Käsipiduri kohale on ehitatud nokamütsi hoidja, millel on reguleeritav noka koolutaja koos spetsiaalse noka pikkust mõõtva sentimeeterribaga.
Auto välisilmet ei ole palju muudetud. Küll on aga kapott tehtud pealt ümaramaks, sealt ka mudeli nimi (Rullnokk Bemm) ja esituledele on veel lisatud kaks paari tulesid. Tagatuled on juba tehase poolt tolmuseks mäkerdatud.
selline bemar võtab kohalt nii, et kõrvus vuhiseb!!
kopipaste auto24 foorumist
Järgmise aasta alguses on oodata müügile BMW kolmanda seeria toodangut. BMW oli niivõrd meelitatud vana BMW kolmanda seeria müügist ja mainest Eestis, et pani aluse uue sarja tootmisele. Uuendatud mudeli nimeks saab Rullnokk Bemm.
Tõlkimisega pole vaja vaeva näha, kuna tegemist on ainult Eesti oludele valmistatud BMW seeriamudeliga. Võrreldes vanadega on sisse viidud järgnevad muudatused:
suunatuled on likvideeritud, samuti kõik peeglid ja turvavööd istmetelt
signaal on asendatud neli korda võimsamaga( et kostuks tümaka seest välja)
likvideeritud on ka pakiruum. Selle asemel on kolme subwoofer kõlarit sisaldav kõlarisüsteem.
standardvarustusse kuuluvad ülivõimas CD-mängija, millele on sisse programmeeritud parimad; Scooteri ja The Prodigy lood. Mustrita täiskummist rehvid (pikemaks kulutamiseks) ja toonitud klaasid. Tagumisele aknale on valgustatud tähtedega kirjutatud tekst: f..k the speed limit!
Kõik mudelid on kolmeukselised ning mootor asub auto eesosas. Mootori töömaht on kõigil mudelitel üks: 5,01 l
Velgede külge on kinnitatud spetsiaalsed viled, mis auto liikuma hakkamisel teevad sellist häält, mis muidu kostub nn kummi vilisemisel.
istmed on juba tehases lõhnastatud vaniljelõhnalise ainega, kuid kaasa saab ka vajaduse korral viie aasta varuga extra strong ja extra large vaniljelõhnalisi lõhnakuuski. Kuused saab peegli külge riputada spetsiaalse paelakesega.
dokumendisahtli e. nn bartatšoki asemele on paigaldatud 24 Gin long dringi purgi hoidja.
Tagumised istmed on likvideeritud ning asendatud väiksemat sorti vesivoodiga
Käsipiduri kohale on ehitatud nokamütsi hoidja, millel on reguleeritav noka koolutaja koos spetsiaalse noka pikkust mõõtva sentimeeterribaga.
Auto välisilmet ei ole palju muudetud. Küll on aga kapott tehtud pealt ümaramaks, sealt ka mudeli nimi (Rullnokk Bemm) ja esituledele on veel lisatud kaks paari tulesid. Tagatuled on juba tehase poolt tolmuseks mäkerdatud.
selline bemar võtab kohalt nii, et kõrvus vuhiseb!!
Tere
Eestis on ka üks "suurepärane" telekanal, mis hoolitseb selle eest, et BMW ikka mingit nõmedat mainet omaks. Või kui täpsem olla, siis on selleks ajalise kestvuse poolest kõige pikem igapäevane uudistesaade (nimesid ma ei nimeta :) ).
Paar nädalat tagasi tegid nad mingit trikki teemal E30 & RN (Tsitaat:"Eelmise sajandi kolmanda seeria BMW rullnokk.. või BMW on rullnokkade vapiloom!"). Eilses saates tuletati meelde, et KÕIK viieste juhid on maffiast! Selge? Nüüd te siis teate kes te olete. Rullnokad ja maffiosnikud.
jJanno
PS: http://www.tv.ee/f_clip.asp?id=384572BC ... C15149AC8D
Eestis on ka üks "suurepärane" telekanal, mis hoolitseb selle eest, et BMW ikka mingit nõmedat mainet omaks. Või kui täpsem olla, siis on selleks ajalise kestvuse poolest kõige pikem igapäevane uudistesaade (nimesid ma ei nimeta :) ).
Paar nädalat tagasi tegid nad mingit trikki teemal E30 & RN (Tsitaat:"Eelmise sajandi kolmanda seeria BMW rullnokk.. või BMW on rullnokkade vapiloom!"). Eilses saates tuletati meelde, et KÕIK viieste juhid on maffiast! Selge? Nüüd te siis teate kes te olete. Rullnokad ja maffiosnikud.
jJanno
PS: http://www.tv.ee/f_clip.asp?id=384572BC ... C15149AC8D
exTouring
Mina sain igatahes täna hommikul suht positiivse elamuse, nimelt oli ühe mu tuttava sõber hiljuti tutika Chrysleri omastanud. Eelnev sõiduk oli siis BMW ja swap toimus kuna lahe välimus ning meedia tohutu heakskiit Chrysleri puhul tegid selle edeva inimesega imet. Nüüdseks on ta selles uues kulguris väga pettunud ning esimesel võimalusel pidi BMW tagasi muretsema.
BMW -d laidavad kõik kes pole ise sõitnud või kogemused piirdunud vaid 1.6 -se raipega
BMW -d laidavad kõik kes pole ise sõitnud või kogemused piirdunud vaid 1.6 -se raipega