Kojamehed
priitv8 kirjutas:Tule siis TallinnasseAARE530 kirjutas:Kusjuures midagi ma kuulsin ka kusagilt nestest, aga siis kui vaja, on nagu kiuste igal pool ainult statoilid champidega...Järve Neste jaamas. Aga komplekti hind on 800.- sellegipoolest.

Mis teema siis selle e34 juhi kojamehega on? Ma pole veel aru saanud sellest jutust (mul faasid koos

TÄNAN!
interscope.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
AARE530 kirjutas:
Kusjuures midagi ma kuulsin ka kusagilt nestest, aga siis kui vaja, on nagu kiuste igal pool ainult statoilid champidega...
Tule siis Tallinnasse Järve Neste jaamas. Aga komplekti hind on 800.- sellegipoolest
Pärnu Papiniidu 17 Veermiku abi Ehk siis Papiniidu Statoili taga Tehno kulleri ülevaatus punkti kõrval. Terve stend Ticosid täis sealt minagi omale soetasin. 
Kusjuures midagi ma kuulsin ka kusagilt nestest, aga siis kui vaja, on nagu kiuste igal pool ainult statoilid champidega...
Tule siis Tallinnasse Järve Neste jaamas. Aga komplekti hind on 800.- sellegipoolest


2xAudi Quattro BMW530I
Mul on ca aasta Hellad luuad küljes olnud. Alguses olid enam-vähem. Aga mitte nii head kui oleks lootnud. Koguvad päris hoolega pigi ja muud sodi omale külge ja jätavad klaasi triibuliseks. Muidugi, mul esiklaas ka suht täkkeid täis. Peakski hakkama omal ka vahetama - aga siis juba koos uue esiklaasiga.Mati_H kirjutas:Hella kohta pole ka midagi halba kuulnud. E34-le maksavad hellad ca 600.- eeku paar.
juhipoolse kojamehega on selline kamm et kojamehe varre otsas on see paun mille külge kojamees kinnitub teist pidi kui tavaliseltinterscope kirjutas:priitv8 kirjutas:Tule siis TallinnasseAARE530 kirjutas:Kusjuures midagi ma kuulsin ka kusagilt nestest, aga siis kui vaja, on nagu kiuste igal pool ainult statoilid champidega...Järve Neste jaamas. Aga komplekti hind on 800.- sellegipoolest.
Ma hakkan juba vaikselt kartma..... teie juttu lugedes....
Mis teema siis selle e34 juhi kojamehega on? Ma pole veel aru saanud sellest jutust (mul faasid koos)
TÄNAN!
interscope.
Mina ostsin odavalt talve kojamehe , kasutanud olen kuu aega , mõne päevaeest käisin survepesus , peale seda läks katval kummil serv katki ja mingi keskohapeale tekkisid lõhed ,puhastab ka teine kuidagi , trassil külgtuulega jätab osa pühkimata kuna tekib tuulekott , linnas sõites kui seda saasta klaasile loobib täitsa säravaks ei lükka , mingi kirme jääb ikka , kui vett lasta teeb puhtaks. Hind oli suht odav ,, st.üle 100 raha pisut . Vaatan kas kummi annab liimida ja kas kestab kevadeni - kahtlen . Eks aeg näitab 
Ruotsi oma olle teine vist .

Ruotsi oma olle teine vist .
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Selline asi sõltub suurelt jaolt ka klaasi hooldusest, tühja veepaagiga ja klaasi hooldamata ei pea ka kõige parem kojamees vastu ...Mart_R kirjutas:ostsin kah omale Trico Teflon kojamehed. mingi kuu vast kasutanud ja näädsa ei ole rahul
Kriuksuvad.
Kui mingi aja tööödanud on, kaob kriuksumine ära, aga esimesi tõmbeid tehes lõikab ikka luust ja lihast läbi
Omal olid (nüüd uued Teflon Tricod) ca pool aastat kuni ära väsisid ja polnud probleeme ... lõpuks kooleb iga asi paraku ..
Hetkel polnud lihtsalt raha, et osta uue malli kojamehi

Siiski Tricolt
Ja võib-olla on isegi targem kohe Boschi maaletooja juurde minna. Asub Neste jaamast u. kilomeeter edasi. End. Kalevi kommivabrikust (nüüd Eesti Politsei) järgmine maja kesklinna poole, Bakt Kaubandus on nimi. Pärnu poolt tulles hakkab samas majas enne Fordi salong silma.AARE530 kirjutas:Asi sealmaal, et kuna homme nagunii Tallinna poole sõit, siis olen suht kindel,et toimin Priidu soovituse järgi![]()
![]()
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kusjuures kriuksuma hakkasid nad kohe uuest peast juba. VB oleksin pidanud koheselt seadma sammud poodi tagasi. Defektiga paar äkkiNuclear kirjutas: Selline asi sõltub suurelt jaolt ka klaasi hooldusest, tühja veepaagiga ja klaasi hooldamata ei pea ka kõige parem kojamees vastu ...
Omal olid (nüüd uued Teflon Tricod) ca pool aastat kuni ära väsisid ja polnud probleeme ... lõpuks kooleb iga asi paraku ..
Hetkel polnud lihtsalt raha, et osta uue malli kojamehi
Siiski Tricolt

tühja veepaagiga ei sõida ning klaasi lükkan kah ikka bensukas puhtaks, kui tankimas käin...
arvata on, et pöördun juurte juurde tagasi, Varasemast ajast head kogemused Boschiga.
No siis on ju bueno!
Aga seda peab ütlema jah, et Bosch on nendega ikka vähemalt natukenegi vaeva näinud ka. Näiteks on juhipoolne kumm palju jäigem kui teine. Ilmselt selle pärast, et a) liigub ta siledal pinnal ja b) reguleeruva survega kojamees võib talle tavalisega võrreldes suuremat survet avaldada (suurtel kiirustel).
Aga seda peab ütlema jah, et Bosch on nendega ikka vähemalt natukenegi vaeva näinud ka. Näiteks on juhipoolne kumm palju jäigem kui teine. Ilmselt selle pärast, et a) liigub ta siledal pinnal ja b) reguleeruva survega kojamees võib talle tavalisega võrreldes suuremat survet avaldada (suurtel kiirustel).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere
Kirjutaks ka paar rida palju kiidetud Trico kojameeste kohta.
Sai enese autole (E30) muretsetud Trico kaetud konstruktsiooniga talvekojamehed. Ma pole oma elu sees näinud nii kehvasid kojamehi! Need kojamehel lihtsalt ei suuda võtta aknaga sama kuju. Ok sellega olen ma juba leppinud, et kõrvalistuja kojamees jätab akna alumise parema nurga natukene pühkimata, kuna akna kõverus on tõesti suur, kuid seda, et juhipoolne kojamees ei suuda enese keskkohta vastu akent suruda, ei osanud ma küll oodata. Müstika! Ilmselt rändavad autole lähipäevadel taas ette "bensujaama-Championid". Isegi kui neid 2 korda aastas vahetada on nendega turvalisem sõita, kui nende paljukiidetud Tricodega. Hea, et ma veel tagaakna jaoks neid osta ei jõudnud ;)
jJanno
Kirjutaks ka paar rida palju kiidetud Trico kojameeste kohta.
Sai enese autole (E30) muretsetud Trico kaetud konstruktsiooniga talvekojamehed. Ma pole oma elu sees näinud nii kehvasid kojamehi! Need kojamehel lihtsalt ei suuda võtta aknaga sama kuju. Ok sellega olen ma juba leppinud, et kõrvalistuja kojamees jätab akna alumise parema nurga natukene pühkimata, kuna akna kõverus on tõesti suur, kuid seda, et juhipoolne kojamees ei suuda enese keskkohta vastu akent suruda, ei osanud ma küll oodata. Müstika! Ilmselt rändavad autole lähipäevadel taas ette "bensujaama-Championid". Isegi kui neid 2 korda aastas vahetada on nendega turvalisem sõita, kui nende paljukiidetud Tricodega. Hea, et ma veel tagaakna jaoks neid osta ei jõudnud ;)
jJanno
exTouring
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ostsin just enne pärnu tulekut uued championid, maksis ~200tk, kataloogist veel vaatasin järgi, mis sobib, külge pannes muidugi ilmnes asjaolu, et ei sobi...no ok...võtsin selle kummi ja vahetasin originaal boschi omaga ringi, nüüd on nii, kui natukene rohkem vett klaasil, siis kojamees libiseb üle sellest
edaspidi boschi peale tagasi ikka...

edaspidi boschi peale tagasi ikka...
BMW M5 V10
Võtsin enda töö bussile selle Trico prooviks, eks näeme kaua kestab, igaljuhul jama see, et kui väljas hakkab miinus kraade tekkima, siis hakkavad tircod kriuksuma, aga noo vastupidavu on ikkagi tähtsam, nii palju, et sampinjonid pidasid bussil mis sõidab päevast päeva tallinna linnas vastu 4 kuud, minuarust hea tulemus.
Mercedes EQS 450+ 2022
Mul Audil on praegu 2 nädalat vanad Trico talvised - on **** jah, kriuksub aga ei paindu ja jätab triibud klaasile. Esiklaas on täpselt sama vana, kui kojamehed. Hea asi on see, et lumi ei lähe kojamehe raami vahele.
Naise autol olid alguses BOSCH kojamehed - väga head olid, pühkis jutte jätmata kuni kummiribad küljest ära tulid. Kuna kogemus BOSCH-iga oli väga hea siis sai ka uued kojamehed BOSCH-id võetud.
Kuid mis on kõige imelikum on see, et need uued pühivad viletsamini, kui vanad ja kulunud. Mitte natuke viletsamini vaid ikka kohe samal tasemel nagu mu Audi talvised Tricod.
Kahjuks ei vaadanud mis BOSCH see seal varem oli (see võis seal juba Saksast küljes olla) ja samuti ei vaadanud mis see uus on mis külge läks aga ise kahtlustan, et järsku praegu on mingit tavalised BOSCH-d ja varem olid lihtsalt need nn. Twin Blade-d?!?!
Kui asi nii siis tavalist BOSCH-i ei soovita ka vaenlasel osta - sama raha eest saab kaks korda "shampinjone" nautida...
Naise autol olid alguses BOSCH kojamehed - väga head olid, pühkis jutte jätmata kuni kummiribad küljest ära tulid. Kuna kogemus BOSCH-iga oli väga hea siis sai ka uued kojamehed BOSCH-id võetud.
Kuid mis on kõige imelikum on see, et need uued pühivad viletsamini, kui vanad ja kulunud. Mitte natuke viletsamini vaid ikka kohe samal tasemel nagu mu Audi talvised Tricod.
Kahjuks ei vaadanud mis BOSCH see seal varem oli (see võis seal juba Saksast küljes olla) ja samuti ei vaadanud mis see uus on mis külge läks aga ise kahtlustan, et järsku praegu on mingit tavalised BOSCH-d ja varem olid lihtsalt need nn. Twin Blade-d?!?!
Kui asi nii siis tavalist BOSCH-i ei soovita ka vaenlasel osta - sama raha eest saab kaks korda "shampinjone" nautida...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutasin mina kunagi järjekindlalt Statoilis müüdavaid Champione ja kirusin, et ruttu kuluvad ära. Siis mingi hetk lugesin internetifoorumitest, et Trico on kõva ja tore ning otsustasin kah proovida. See oli ca 2 aastat tagasi. Olen siis mina neid Tricosid ostnud tänaseks kolmele autole (2 erinevat klaasikuju) juba hea mitu jooksu kokku ja mida aeg edasi seda enam ma olen veendunud, et Trico on täielik piix. Kraaksuvad klaasi peal, triibud on reeglina sees juba hiljemalt kuu pärast, ühel jooksul olid õrnad viirud juba täiesti uutel kojameestel. Vahetad vana kojamehe ära, et kraaksust lahti saada, aga ei midagi - uus kraaksub hiljemalt nädala pärast täpselt samamoodi. Ostsin ikka jälle Tricod, kuna mõtlesin, et äkki mul on mingid kehvad eksemplarid sattunud - kuidas siis teised neid nii kiidavad. Aga vist ikka mitte. Teine Tricode huvitav omadus on nende täielik suutmatus kõrvalistujapoolse klaasikumeruse järgi ennast kohandada, mingi 5 cm ulatuses on kojamees otsast õhus lihtsalt. Panin sügisel ühe kraaksuva Trico asemele talvekojamehe proovimise mõttes taaskord Championi ja olen väga rahul - ei kraaksu, ei jäta triipe. Eks paistab, kas kevadeni kestab...