Bmw maine ???
- tulejumal25
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 07.11.2012 21:58 52
- Peamine sõiduk: BMW 318i
- Asukoht: tartu city
Re: Bmw maine ???
mina arvan seda , et nt vanemad bmwd on salakaval auto... kui ikka oma autot ei õpi tundma siis õnnetus vöib ka tulla..
mitu aastat tagasi sai ka endale esimest korda muretsetud bmw 520 kunagi et proovida kas on hea auto nagu köik väidavad..
mugav on tõesti sõita ja parem mis olnud autod.. aga tunnetust tahab veel kövasti saada.. sest vahepeal kui ikka tahab teha seda mis isa heaks arvab.kas aju uimane ja mötlema hakkas siis kui ei olnud vaja.. 1 korra viskas mul tagaotsa ette kui töö värvavast välja hakkasi minema.. tükk tegu oli ikka otseks saada!
see aasta sai ostetud e 36 318 1.8 83 kw
sama probleem..kui valgusfoori tagant minema hakkasin... gaasi andsin ma minimaalselt, tuttav kes kõrval ka küsis miks nii tegin siis vastasin ma ei teinud midagi. auto tegi.. .. peale seda ikka endal ka värises süda..sest ikka tagasild ja kui minema hakkab siis ka läheb aga sain õnneks ruttu otseks sest tean et tagasild tuleb gaas lahti lasta. et hoogu juurde ei saaks!..ise olen korralik liikleja ja seda et nüüd bmw tagumik all ei tähenda et ma kohe rullnokk..sest minu jaoks auto sõiduvahend millega hummikul tööle ja õhtu turvaliselt koju tagasi. mitte mingi ralliks ja eputamiseks..
Arvan eilne avarii oli sama moodi kuna ralli harrasjtajaga tegu siis vöis sama moodi kurvist minema auto minna ja otseks ei jöudnud ajada ja otse rekka ette!
aga see mu arvamus...
tõesti kurb vaadata, noored inimesed hukkuvad..oma vigade tõttu... sügav kaastunne kõigile lähedastele ja eriti selle rekajuhile..!
mitu aastat tagasi sai ka endale esimest korda muretsetud bmw 520 kunagi et proovida kas on hea auto nagu köik väidavad..
mugav on tõesti sõita ja parem mis olnud autod.. aga tunnetust tahab veel kövasti saada.. sest vahepeal kui ikka tahab teha seda mis isa heaks arvab.kas aju uimane ja mötlema hakkas siis kui ei olnud vaja.. 1 korra viskas mul tagaotsa ette kui töö värvavast välja hakkasi minema.. tükk tegu oli ikka otseks saada!
see aasta sai ostetud e 36 318 1.8 83 kw
sama probleem..kui valgusfoori tagant minema hakkasin... gaasi andsin ma minimaalselt, tuttav kes kõrval ka küsis miks nii tegin siis vastasin ma ei teinud midagi. auto tegi.. .. peale seda ikka endal ka värises süda..sest ikka tagasild ja kui minema hakkab siis ka läheb aga sain õnneks ruttu otseks sest tean et tagasild tuleb gaas lahti lasta. et hoogu juurde ei saaks!..ise olen korralik liikleja ja seda et nüüd bmw tagumik all ei tähenda et ma kohe rullnokk..sest minu jaoks auto sõiduvahend millega hummikul tööle ja õhtu turvaliselt koju tagasi. mitte mingi ralliks ja eputamiseks..
Arvan eilne avarii oli sama moodi kuna ralli harrasjtajaga tegu siis vöis sama moodi kurvist minema auto minna ja otseks ei jöudnud ajada ja otse rekka ette!
aga see mu arvamus...
tõesti kurb vaadata, noored inimesed hukkuvad..oma vigade tõttu... sügav kaastunne kõigile lähedastele ja eriti selle rekajuhile..!
Re: Bmw maine ???
Kui nõuetele vastav rehv all ja kiirusepiirangutest kinni pead siis on küll võimatu,et tagaots ära libiseb vms Pigem on asi selles,et kõik on kõvad vennad oma e36 rontidega ja kui siis järsku 100 pealt 50 alas piix libisema viskab siis on junn püksis ja auto postis
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw maine ???
Eelpool olev jutt kehtib vist talve kohta
Muidu nii aeglased autod küll mingi külge ette ei viska, ma olen enda 316i-ga vihmamärjal rajal sõitnud, sellega võis küll gaasiga väga hooletult ringi käia, ei mingit ülejuhitavust...
Muidu nii aeglased autod küll mingi külge ette ei viska, ma olen enda 316i-ga vihmamärjal rajal sõitnud, sellega võis küll gaasiga väga hooletult ringi käia, ei mingit ülejuhitavust...
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
Kui rattad käivad juba kohapealt ära minnes jätkuvalt ringi ja maapinnaga sisuliselt kontakt puudub siis ei ole vahet, mis temperatuur või aastaaeg - füüsika seadusi enesekindlus ei muuda.
oo7 kirjutas:Eelpool olev jutt kehtib vist talve kohta.
Muidu nii aeglased autod küll mingi külge ette ei viska, ma olen enda 316i-ga vihmamärjal rajal sõitnud, sellega võis küll gaasiga väga hooletult ringi käia, ei mingit ülejuhitavust...
- JanekEnde
- Huviline
- Postitusi: 4952
- Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
- Peamine sõiduk: Scania
- Asukoht: Pärnu
Re: Bmw maine ???
Kohapeal rattad ringi? Mis sa lased siduri järsku lahti ja gaas põhja, et nii juhtub v?
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT, Sierra & e32 730ia.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
Ka politsei ja pealtnägijate kommentaaridest võib välja lugeda (isegi siin teemas ühe eelkirjutaja poolt), et tegu oli esmaklassilise "driftiässaga". Ehk siis ratas ringi ei olnud kogemata juhtum, vaid eesmärk iseeneses. Öö läbi ringi trallinud ja uimane, võimalik, et ka võtnud... Unustas lihtsalt ära, et pole enam "terav". Udune pea ei hallanud enam masinat.
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
Tore, et ka sulle kohale jõudis. Füüsika seadused ei lähtu neuronite arvust.
JanekEnde kirjutas:Kohapeal rattad ringi? Mis sa lased siduri järsku lahti ja gaas põhja, et nii juhtub v?
Re: Bmw maine ???
Sõitis kõrvalteelt peateele piisavalt suurel kiirusel, et ei saanud oma rajale ja läks suurema kaarega otse vastassuuna vööndisse ning 1:1000000 juhusel tuli samal hetkel ka rekka. Ilmselt oli tema aeg minna aga et võttis endaga nii palju teisi kaasa..V2ike_Suur kirjutas:Ka politsei ja pealtnägijate kommentaaridest võib välja lugeda (isegi siin teemas ühe eelkirjutaja poolt), et tegu oli esmaklassilise "driftiässaga". Ehk siis ratas ringi ei olnud kogemata juhtum, vaid eesmärk iseeneses. Öö läbi ringi trallinud ja uimane, võimalik, et ka võtnud... Unustas lihtsalt ära, et pole enam "terav". Udune pea ei hallanud enam masinat.
Räägin ilmselt kõikide Haapsalu klubiliste eest, et kõik nad olid mingil määral tuttavad. Isiklikult oli üks neist ka naise tädipoeg. Kahju..
Ja muidugi kui juba tagaveolistest jutt käib, siis endalgi oli teine auto 92 aasta 318 ning esimeste külmadega ronisin maanteele (kiilakas oli juba siis maas) ning kohe peale linnamärki kiirendades viskas külje ette ja läbi vastassuunavööndi lendasin kraavi. Õnn oli, et ühtegi autot vastu ei tulnud. Aga see mats tegi auto iseloomu kohe selgeks ja rohkem probleeme pole olnud.. Samas tagaveolisel minuarust PEAB olema korralik veojõukontroll.
Re: Bmw maine ???
no ilma veojõukontrollita on bmw-ga tõesti porno sõita.
Re: Bmw maine ???
Tagaveolisel ei pea olema veojõukontroll aga võiks olla korralikud rehvid.
Keegi siin mainis, et tuleb gaasi lahti lasta kui käest läheb... oma kogemusest vana Sierraga kus puudusid igausugu kontrollid julgen öelda, et vastupidi, tuleb gaasi anda ja rool õigele poole keerata. Selle sierraga sai hullatud ja harjutatud palju ja isegi kui auto oli risti tee peal sai gaasi andes otseks tagasi, ma ei kujuta ette kuidas ristist autot gaasi lahti lastes otseks saab, aga ma pole teab mis ralliäss ka.
Hetkel sõidan 2003a e39'ga ja ei kujuta küll ette kuidas seda autot kraavi saab, veojõukontroll jne hoiavad väga hästi teel, kuigi algul ehmatas ära kui ringi peal tahtis otse minna (hoog oli väike) ja veojõukontroll ei lasknud gaasi anda, et auto otseks saaks, õnneks sai enne äärekivi seisma kuna hoog oli tõesti väike.
Kokkuvõtteks võib veojõukontroll ja külglibisemisvastane seade ka karmilt kätte maksta kuna piirab juhti liialt.
Esisillaga täpselt sama, käsipidur ja gaas ja auto otse, pole küll manatee kiirusel kunagi pidanud autot otseks rebima, sest valin ennetavalt sobiva kiiruse aga muidu toimib väga edukalt.
EDIT: Jutt käis siis talviste teede kohta, suvel on puhtalt juhi viga kui kraavis lõpetad..
Keegi siin mainis, et tuleb gaasi lahti lasta kui käest läheb... oma kogemusest vana Sierraga kus puudusid igausugu kontrollid julgen öelda, et vastupidi, tuleb gaasi anda ja rool õigele poole keerata. Selle sierraga sai hullatud ja harjutatud palju ja isegi kui auto oli risti tee peal sai gaasi andes otseks tagasi, ma ei kujuta ette kuidas ristist autot gaasi lahti lastes otseks saab, aga ma pole teab mis ralliäss ka.
Hetkel sõidan 2003a e39'ga ja ei kujuta küll ette kuidas seda autot kraavi saab, veojõukontroll jne hoiavad väga hästi teel, kuigi algul ehmatas ära kui ringi peal tahtis otse minna (hoog oli väike) ja veojõukontroll ei lasknud gaasi anda, et auto otseks saaks, õnneks sai enne äärekivi seisma kuna hoog oli tõesti väike.
Kokkuvõtteks võib veojõukontroll ja külglibisemisvastane seade ka karmilt kätte maksta kuna piirab juhti liialt.
Esisillaga täpselt sama, käsipidur ja gaas ja auto otse, pole küll manatee kiirusel kunagi pidanud autot otseks rebima, sest valin ennetavalt sobiva kiiruse aga muidu toimib väga edukalt.
EDIT: Jutt käis siis talviste teede kohta, suvel on puhtalt juhi viga kui kraavis lõpetad..
Viimati muutis Ivo81, 11.11.2013 12:57 11, muudetud 2 korda kokku.
Re: Bmw maine ???
Paraku nii on jah.Ivo81 kirjutas:Kokkuvõtteks võib veojõukontorll ja külglibisemisvastane seada ka karmilt kätte maksta kuna piirab juhti liialt.
Kui ikka endal mõistust peas ei ole ei aita ka mingid kontrollid ja asjad.
Re: Bmw maine ???
Sul siis lihtsalt joppas.Ivo81 kirjutas:
Keegi siin mainis, et tuleb gaasi lahti lasta kui käest läheb... oma kogemusest vana Sierraga kus puudusid igausugu kontrollid julgen öelda, et vastupidi, tuleb gaasi anda ja rool õigele poole keerata. Selle sierraga sai hullatud ja harjutatud palju ja isegi kui auto oli risti tee peal sai gaasi andes otseks tagasi, ma ei kujuta ette kuidas ristist autot gaasi lahti lastes otseks saab, aga ma pole teab mis ralliäss ka.
Pedaali on vaja järgi lasta seepärast, et tekiks mingine pidamine, ehk on võimalik saavutada mingine kontroll tagaratastel. Kui annad gaasi veel juurde, siis pigem kerib lõpuks tagumise osa esimesest ettepoole ära.
Re: Bmw maine ???
Oleneb siiski täitsa olukorrast, tee kaldest ja sellest, kui risti on. Ma julgeks öelda, et see on suht pooleks, kas lasta järgi või anda juurde. Madala käiguga järsult lahti lastes on efekt sama mis sidur alla vajutada ja kässarit rebida.
Re: Bmw maine ???
Peaksid driftijaid õpetama, neil kipuvad autod otseks minema, ju siis annavad palju gaasi või mootorid liiga võimsadIvo81 kirjutas:Keegi siin mainis, et tuleb gaasi lahti lasta kui käest läheb... oma kogemusest vana Sierraga kus puudusid igausugu kontrollid julgen öelda, et vastupidi, tuleb gaasi anda ja rool õigele poole keerata. Selle sierraga sai hullatud ja harjutatud palju ja isegi kui auto oli risti tee peal sai gaasi andes otseks tagasi, ma ei kujuta ette kuidas ristist autot gaasi lahti lastes otseks saab, aga ma pole teab mis ralliäss ka.
Millegipärast autokoolides ja libedasõidu koolitustel räägitakse vastupidist juttu, aga mis nemad ka teavad...
- KristjanK
- Huviline
- Postitusi: 799
- Liitunud: 09.06.2010 23:46 16
- Peamine sõiduk: BMW 525TDA Touring
- Asukoht: Võrumaa, Tartu
Re: Bmw maine ???
Füüsikaline seletus: Paigalseisu hõõre on alati suurem kui liugehõõre. Ehk siis maakeeli kui rehv on x kohas maapinna suhtes paigal, on teda palju raskem oma kohalt nihutada kui see, kui ta maapinna suhtes libiseks (papu käib all ringi/pidurid blokkis) Sellest lähtuvalt siis külglibisemise ajal gaasi juurdeandmine tagumist otsa sirgeks küll ei aja. Rõhutan, see ei ole mingi libedasõidu ABC!!! Need, kes ATV'ga lumes hullanud peaksid sellest üsna hästi aru saama.
Re: Bmw maine ???
See kõik on jumala õige, enne jätsin mina ka lisamata, et sirgeks gaasi juurde andmine kindlasti autot ei aja, kuid olenevalt olukorrast on vahel mõistlikum külglibisemist veidike jätkata, kuna gaasipedaali vabastamine võib lõpetada asja spinniga vallis või kus iganes. Kui meelega teostatud külglibisemisel kurv liiga pikaks läheb ja näiteks tee väliskurv "valele poole" kaldu on, siis gaasi juurde andes on lootust, et "kerivad" tagarattad hoiavad veel autot teepeal. Muidugi kõik oleneb juhist, rehvidest, libeduse astmest, kiirusest ja millest iganes veel. Mina sain selle igatahes Sierra ja E46-a selgeks, et kui mingi kontroll veel auto üle on, siis sellega saab päästa küll.
- tulejumal25
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 07.11.2012 21:58 52
- Peamine sõiduk: BMW 318i
- Asukoht: tartu city
Re: Bmw maine ???
unustasin mainida.. kusjuures ei olnud täista suvel oli !oo7 kirjutas:Eelpool olev jutt kehtib vist talve kohta
Muidu nii aeglased autod küll mingi külge ette ei viska, ma olen enda 316i-ga vihmamärjal rajal sõitnud, sellega võis küll gaasiga väga hooletult ringi käia, ei mingit ülejuhitavust...
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw maine ???
Siis on su auto veermikus midagi tõsiselt katki, tagasilla kokkujooks vms.
318i ei läheks vist siis ainult puhta asfaldi peal risti kui kurvi peal sidur alla vajutada ja piirajas kärts lahti.. ( seda siis 1-2 käiguga). Seda miks peaks nii tegema ma kahjuks öelda ei oska
318i ei läheks vist siis ainult puhta asfaldi peal risti kui kurvi peal sidur alla vajutada ja piirajas kärts lahti.. ( seda siis 1-2 käiguga). Seda miks peaks nii tegema ma kahjuks öelda ei oska
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
Ivo81 kirjutas: Esisillaga täpselt sama, käsipidur ja gaas ja auto otse, pole küll manatee kiirusel kunagi pidanud autot otseks rebima, sest valin ennetavalt sobiva kiiruse aga muidu toimib väga edukalt.
EDIT: Jutt käis siis talviste teede kohta, suvel on puhtalt juhi viga kui kraavis lõpetad..
Käsipidur on küll täiesti OUT selles olukorras. Käsipidur on esiveolisel vajalik AINULT külje ette saamiseks (ülejuhitavuse tekitamiseks), juhitavuse taastamiseks teda küll kasutada ei saa.
Aga jah, esiveolise saab teatud tingimustel põhjagaasiga sirgeks küll, aga seda vaid siis kui võimsusvaru on piisav. S.t madal käik ja kõrged pöörded. Üldjuhul ootamatult lappama läinud autol (tavasõidul) pole seda võimsusvaru hetkega võtta ja kindlam on "autokooli õpiku järgi" sidur lahutada ja rooli lapata nii kiirelt kui saab.
Tagaveolise puhul on kõik tunnetuse küsimus. Gaasiga ei tohi järske liigutusi teha, sujuv järgiandmine aitab ka juhitavuse taastada.
Need, kes ütlevad, et tagaveolisel peab veojõukontroll olema... Minge palun esimesel võimalusel jäärajale (mitte parklasse), lülitage kontrollid välja ja õppige sõitma. Kui kontrollid teie eest sõidavad, olete te endale ja teistele ohtlikud.
Annab üks krdi ABS andur saba, on teie abid ja kontrollid mängust väljas ja mis siis saab?
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 1408
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Bmw maine ???
Villu Vane ütleb:"BMW (kasutatud) on suhteliselt odav ning varuosadega ei ole probleeme, BMW-l on lai mudelivalik, sh ka suhteliselt võimsate mootoriga, lisaks tagavedu, mis võimaldab lihtsalt „külge libistada ja kummi vilistada“. Seega ei ole küsimus automargis, vaid ikkagi juhis, kes oma võimeid üle hindab."
Re: Bmw maine ???
Tegelikult ikka saab mõnes olukorras. Külg ees millisekundiks kinni tõmmates, saab väiksematel kiirustel otseks küll. Aga seda ma küll lihtsalt ei suuda meenutada, kas samal ajal oli vaja gaasi juurde anda või pedaal lahti lasta, pole teab mis ajast esiveolisega talvel lollitanud.V2ike_Suur kirjutas: Käsipidur on esiveolisel vajalik AINULT külje ette saamiseks (ülejuhitavuse tekitamiseks), juhitavuse taastamiseks teda küll kasutada ei saa.
+99V2ike_Suur kirjutas: Need, kes ütlevad, et tagaveolisel peab veojõukontroll olema... Minge palun esimesel võimalusel jäärajale (mitte parklasse), lülitage kontrollid välja ja õppige sõitma. Kui kontrollid teie eest sõidavad, olete te endale ja teistele ohtlikud.
Annab üks krdi ABS andur saba, on teie abid ja kontrollid mängust väljas ja mis siis saab?
Re: Bmw maine ???
autojuht kelle kogemusi 30+ aastat ütles, et esiveolistega väljaminnes, kindlam veel rool risti ja gaasi juurde ja saab auto sirgeks, kui vaja ja kogemused oled 95% juhustest, aga ja see 5% kas kogenematus, või juba asi liiga hull, enam vähem sama jutt ka tagaveolistele, see et gaasi lahtilased küll midagit ei aita, pigem hullem asi, staabilne gaasi hoidmine ja rooliga kaasa aitamine , saab auto sirgeks küll kui vaja!!!! ei tea palju selles tõde, aga selle autojuhiga sõites ma tunnene ennast turvaliselt igaljuhul
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw maine ???
Milleks heietada, proovige ise vihmamärjal platsil järgi
Re: Bmw maine ???
Sõitsin ka ise aastaid tagasi E34 520i 110kw.
Ja pean mainima, et tagaosa libises ülikergelt ja probleem polnud mitte mootorivõimsuses, vaid selles, et mootor on nii ergas, mis veab ratta kergelt ringi.
Ma sain küll hakkama, aga äärmiselt ebameeldiv oli lume ja eriti jääga sõita, sest tagaotsa suhtes pidi väga valvas olema.
Tõsi, rehvid olid ka kehvad, aga ikkagi.
Ja pean mainima seda, et gaasi juurde andes läks auto pigem käest ära, see gaasi tagasilaskmine aitab eriti hästi siis, kui tagaots on alles natuke ära läinud, siis tõmbab otses.
Kui auto on juba teega risti, siis tuleb rattad lasta õige kiirusega vedama ja see sõltub juba olukorrast, kas pead gaasi tagasi laskma, või juurde andma, aga seda tuleb teha väga oskuslikult ja õigesti.
Kui ei oska, siis on targem pidurile tallata, viid vähemalt kiiruse võimalikult väikseks, enne pauku.
Samas see 520i 110kw ei olnud eriline kiirenduse pill, ehk siis mootor oli erksam, kui tegelikult sealt jõudu ja kiirendust tuli.
Sest hea võrdlus on 2,0 77kw sierra, mis liikus sama hästi, aga mootor oli uimasem, mistõttu talvel oli lihtsam sõita.
See Sierra kaalus 1030kg, bemm 1445kg, sellepärast Sierra sama hästi liikuski.
Lihtsalt see bmw mootori erksus ei jõua 110kw puhul avalduda, kuna ei ole jõudu piisavalt ja see avaldub vaid kohalt minnes, libedaga ja tühikäihul, peamiselt.
Teine teema on see, et sel 110kw mootoril oli pöördemoment ka vist miski 170+ ainult ?
Aga oli küll salakaval, kiirusest ei saanud ka selle autoga nii hästi aru, aga lõppkokkuvõttes ütlen, et see see vana bemm oli talvel sõidetav, kuid nõudist ülisuurt tähelepanu ja väga täpset ülivähest gaasi doseerimist, et libedaga käest ei läheks.
Kui nüüd rääkida, sellest haapsalu õnnetusest, siis sellega peaks ju kõik selge olema, miks see juhtus?
Politsei on ju kõik välja öelnud, eriti tema.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67075880" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja siin on ka tolle tüübi isa. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67076484" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas peaks veel tekkima küsimusi?
Kui jah, siis siin on veel üks artikkel, sellel teemal.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67072456" onclick="window.open(this.href);return false;
Loomulikult on tegemist ääretult kruva ja traagilise juhtumiga, kuid seda enam, peaksime me kõik mõtlema, kuidas selliseid õnnetusi vältida.
Ja pean mainima, et tagaosa libises ülikergelt ja probleem polnud mitte mootorivõimsuses, vaid selles, et mootor on nii ergas, mis veab ratta kergelt ringi.
Ma sain küll hakkama, aga äärmiselt ebameeldiv oli lume ja eriti jääga sõita, sest tagaotsa suhtes pidi väga valvas olema.
Tõsi, rehvid olid ka kehvad, aga ikkagi.
Ja pean mainima seda, et gaasi juurde andes läks auto pigem käest ära, see gaasi tagasilaskmine aitab eriti hästi siis, kui tagaots on alles natuke ära läinud, siis tõmbab otses.
Kui auto on juba teega risti, siis tuleb rattad lasta õige kiirusega vedama ja see sõltub juba olukorrast, kas pead gaasi tagasi laskma, või juurde andma, aga seda tuleb teha väga oskuslikult ja õigesti.
Kui ei oska, siis on targem pidurile tallata, viid vähemalt kiiruse võimalikult väikseks, enne pauku.
Samas see 520i 110kw ei olnud eriline kiirenduse pill, ehk siis mootor oli erksam, kui tegelikult sealt jõudu ja kiirendust tuli.
Sest hea võrdlus on 2,0 77kw sierra, mis liikus sama hästi, aga mootor oli uimasem, mistõttu talvel oli lihtsam sõita.
See Sierra kaalus 1030kg, bemm 1445kg, sellepärast Sierra sama hästi liikuski.
Lihtsalt see bmw mootori erksus ei jõua 110kw puhul avalduda, kuna ei ole jõudu piisavalt ja see avaldub vaid kohalt minnes, libedaga ja tühikäihul, peamiselt.
Teine teema on see, et sel 110kw mootoril oli pöördemoment ka vist miski 170+ ainult ?
Aga oli küll salakaval, kiirusest ei saanud ka selle autoga nii hästi aru, aga lõppkokkuvõttes ütlen, et see see vana bemm oli talvel sõidetav, kuid nõudist ülisuurt tähelepanu ja väga täpset ülivähest gaasi doseerimist, et libedaga käest ei läheks.
Kui nüüd rääkida, sellest haapsalu õnnetusest, siis sellega peaks ju kõik selge olema, miks see juhtus?
Politsei on ju kõik välja öelnud, eriti tema.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67075880" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja siin on ka tolle tüübi isa. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67076484" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas peaks veel tekkima küsimusi?
Kui jah, siis siin on veel üks artikkel, sellel teemal.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67072456" onclick="window.open(this.href);return false;
Loomulikult on tegemist ääretult kruva ja traagilise juhtumiga, kuid seda enam, peaksime me kõik mõtlema, kuidas selliseid õnnetusi vältida.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67072294" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bmw maine ???
Kui tagaveoline auto on juba risti, siis aitab seda sirgeks saada vaid siduri lahutamine. Hüdromuhviga varustet isenditel tuleb gaasi sujuvalt järgi anda, ise seejuures kiiresti palvetades... Kõik ülejäänud tehnikad sõltuvad juba juhi oskustest, auto varustusest – näiteks kas blokeeruv tagadiferentsiaal on olemas või mitte – teekattest, rehvidest ja paljust muust, mistõttu ei saa ühest retsepti välja anda. Siduri lahutamine taastab juhitavuse, kuid juht peab olema valmis seda ka rooli taga "kinni püüdma".
Ma ei tea seda, kuid julgen arvata, et Haapsalus juhtus tagaveolisi autosid kummitav klassika. Auto väljus parklast külg-ees ja kets all põlemas, kuid kiiruse kasvades haakisid tagarattad juhile ootamatult teepinnaga ning lükkasid auto väliskurvi suunas, ehk antud juhul siis vastassuunavööndisse. Miks sinna? Sest rattad olid külglibisemise kontrollimiseks vasakule välja keeratud, kuid tänu raskele koormale (5 reisjat) võis pidamise kiire taastumine juhti üllatada.
Siin on eelnevalt juba öeldud: minge jääradadele või suurematele platsidele ja õppige oma autot tundma. Auto käitumist muudab ka uus rehvijooks või rehvide kulumine koos valede rõhkudega, seetõttu peaks tutvust oma liikuriga aeg-ajalt uuendama. Hea juht ei satu ohtlikku olukorda ja kõigile sobivat retsepti pole olemas. Kui tagaveolise auto saba juba pendeldab ning aeglase rooli tõttu kipute vasturoolimisega hiljaks jääma, siis aitab eelpool toodud sidurinipp kohe kindlasti. Kui aga sarnases olukorras on auto ühe poole ratas juba pervel kraavi vajumas, siis siduri lahutamine vaid vormistab selle lõplikult – kuid kes on antud juhul süüdi: kas sohver või "vale" näpunäite andnud soovitaja? Elektroonilised abimehed suudavad siluda teatud olukorras väiksemaid sõiduvigu, kuid suuremaid mitte ning üksikutel juhtudel võivad nad juhti ka segada. Teatud mõttes on nad saadanast, sest inimesed kipuvad neid liigselt usaldama, mis kurval kombel avaldub ka siin peetavas vaidluses.
Ma ei tea seda, kuid julgen arvata, et Haapsalus juhtus tagaveolisi autosid kummitav klassika. Auto väljus parklast külg-ees ja kets all põlemas, kuid kiiruse kasvades haakisid tagarattad juhile ootamatult teepinnaga ning lükkasid auto väliskurvi suunas, ehk antud juhul siis vastassuunavööndisse. Miks sinna? Sest rattad olid külglibisemise kontrollimiseks vasakule välja keeratud, kuid tänu raskele koormale (5 reisjat) võis pidamise kiire taastumine juhti üllatada.
Siin on eelnevalt juba öeldud: minge jääradadele või suurematele platsidele ja õppige oma autot tundma. Auto käitumist muudab ka uus rehvijooks või rehvide kulumine koos valede rõhkudega, seetõttu peaks tutvust oma liikuriga aeg-ajalt uuendama. Hea juht ei satu ohtlikku olukorda ja kõigile sobivat retsepti pole olemas. Kui tagaveolise auto saba juba pendeldab ning aeglase rooli tõttu kipute vasturoolimisega hiljaks jääma, siis aitab eelpool toodud sidurinipp kohe kindlasti. Kui aga sarnases olukorras on auto ühe poole ratas juba pervel kraavi vajumas, siis siduri lahutamine vaid vormistab selle lõplikult – kuid kes on antud juhul süüdi: kas sohver või "vale" näpunäite andnud soovitaja? Elektroonilised abimehed suudavad siluda teatud olukorras väiksemaid sõiduvigu, kuid suuremaid mitte ning üksikutel juhtudel võivad nad juhti ka segada. Teatud mõttes on nad saadanast, sest inimesed kipuvad neid liigselt usaldama, mis kurval kombel avaldub ka siin peetavas vaidluses.
Re: Bmw maine ???
+1 @ Kaido S.
Re: Bmw maine ???
See tabel ei too samas välja, kes süüdi oli.
Aga sealt tuleb küll välja BMW suurem % õnnetustes, kui vaadata seda, mitu BMW-d on arvel.
Kuid loomulikult on kõik kinni juhtides, lihtsalt neil juhtidel on teatud eelistused autode osas.
Kui rääkida veel sellest Haapsalu õnnetusest, siis ka minu üks variant on see, et auto võis külg ees parklast välja lennata ja selle tulemusel, kalduda vastassuunda.
Muidugi minu teada, pani ta esimese paugu juhipoolse nurgaga, mis annab üheks teooriaks selle, et ta võis külg ees suure kaarega vastassuunda lennata ja siis oli auto juba sobivalt viltu ja läkski juhinurk enne rekkale otsa, kui muu auto.
Aga see on kõigest üks teooria, selge on see, et midagi pidi ta valesti tegema, et sinna vastassuunda sattus, aga küll politsei, selle täpsemalt välja uurib.
Aga sealt tuleb küll välja BMW suurem % õnnetustes, kui vaadata seda, mitu BMW-d on arvel.
Kuid loomulikult on kõik kinni juhtides, lihtsalt neil juhtidel on teatud eelistused autode osas.
Kui rääkida veel sellest Haapsalu õnnetusest, siis ka minu üks variant on see, et auto võis külg ees parklast välja lennata ja selle tulemusel, kalduda vastassuunda.
Muidugi minu teada, pani ta esimese paugu juhipoolse nurgaga, mis annab üheks teooriaks selle, et ta võis külg ees suure kaarega vastassuunda lennata ja siis oli auto juba sobivalt viltu ja läkski juhinurk enne rekkale otsa, kui muu auto.
Aga see on kõigest üks teooria, selge on see, et midagi pidi ta valesti tegema, et sinna vastassuunda sattus, aga küll politsei, selle täpsemalt välja uurib.
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Bmw maine ???
BMW 0,33%al101 kirjutas:Aga sealt tuleb küll välja BMW suurem % õnnetustes, kui vaadata seda, mitu BMW-d on arvel.
Škoda 0,36%
Citroen 0,37%
Tuleb välja, et põhimaniakid sõidavad hoopis esiveoga Igaüks loeb täpselt seda välja, mida ta tahab lugeda.
Re: Bmw maine ???
Milleks siis üldse raisatakse miljardeid ja topitakse üha uuendatud kontrolle autodele? Võtame need kõik ära, õpime kähku jäärajal sõitma ja enam kunagi talvel midagi ei juhtu. Mine räägi mõnele naisele sellist juttu, et nüüd pead jäärajal auto käitumise selgeks õppima, saadetakse sind kohe sulgurlihase piirkonda. Ohutus on esmatähtis ning veojõukontrolliga auto ON ohutum kui ilma selleta. Nõustun, et teatud olukordades on kontrolliga auto ohtlik, aga erand kinnitab reeglit. Vahest ei märkagi, kui see taguots salakavalalt vaikselt mängima hakkab (kui sa just mingi eliitralliäss ei ole, siis tähelepanu hajumine tuleb ikka ette) ja veojõukontrolliga varustatud auto ei lase asjal hullemaks minna vaid annab kohe märku ja tegutseb.V2ike_Suur kirjutas: Need, kes ütlevad, et tagaveolisel peab veojõukontroll olema... Minge palun esimesel võimalusel jäärajale (mitte parklasse), lülitage kontrollid välja ja õppige sõitma. Kui kontrollid teie eest sõidavad, olete te endale ja teistele ohtlikud.
Annab üks krdi ABS andur saba, on teie abid ja kontrollid mängust väljas ja mis siis saab?
Aga jah, loomulikult kui inimesel kupli all valitseb tühjus siis ei aita üksi kontroll, terve juutuub täis neid lolle, kes kiilasjääl möödasõite teevad ja kraavis lõpetavad.