Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Hiis kirjutas: ↑23.08.2021 20:57 59
Rea hoidja hakkab küll närvidele käima kurvilist teed sõites . Ma selle ammu nooriku autol välja lülitanud enda omadel õnneks polegi.
Neid on niipalju erinevaid ja aastatega saavad üha paremaks. Näiteks VW, Skoda distantsi hoidev püsikiirusehoidja, see pidurdab sujuvalt ja mõnus on kasutada. Seevastu mõned teised on nii, kus pidurdus jäetakse hiliseks ja siis suhteliselt tugevalt, ise nii ei sõidaks.
Mõnel prantsuse autol on see üldse selline, et 90 pealt suudab kuni 70 pidurdada ja siis nagu laseb lahti, ehk võimalus tagant otsasõiduks.
Joonte vahel hoidmine ei tuleb BMW-l kõige paremini välja, kõige uuematel vist oli juba suhteliselt asjalik aga see 2019 5 seeria, sellel ei toiminud küll ootuspäraselt ja seepärast konkreetsel autol sellest lisast ka puudust ei tunneks.
Kui siin juba selline jututuba on siis lisaks ka enda arvamust veidike kahe asja osas:
Lisad - isegi alati autot ostes, pigem otsin rohkema lisavarustusega autot, kuna esiteks on endal mugavam - comfort sisu, distantsiga püsikas, headup display, logic7 helipakett, el pagass jne.. ei kujutaks väga ette ilma nendeta enam sõitmist, samas ei saa nüüd seda võrrelda et hea varustus = **** seisukord, samuti olen läbi aastate sõitnud samade lisadega masinatega koguaeg +/- mõned lisad siia sinna ja ei ütleks küll et kuu aega peale ostu midagi ei toimi.. suhteliselt võimatu et headup või el pagass lõpetaks töötamise.. teiseks kindel argument et kui kaks-kolm aastat hiljem sama autot müüa, siis on turuhind tunduvalt kõrgem tänu lisadele - ostad selle F10 530d plangu, sõidad sinna 50-70k otsa ja kaotad hinnas kindlasti rohkem kui kõrge lisavarustusega 50-70k otsa sõitnud autoga.
Läbisõit - eks seda kerimist tuleb ja on kuniks on selle taga-ajajaid nagu Rass väitis, aga üldiselt praegu on ka juba nii et kui lähedki ise saksa autot ostma, ning pole autoärikas ja kõige teravam pliiats taustakontrollis, siis paratamatult tõmmataksegi nahk üle kõrvade ja Eestisse jõudes arvele võttes avastad et läbisõit keritud, siis oled ise juba halb inimene kui müüki paned selle tõttu, ning sama kehtib ka ala Läti/Leedust tuues autoga.. Niiet ka täiesti tavainimene võib sattuda sita otsa ja tänu sellele seda halba maitset tunda - aga selline on see elu!
BMW E61 3,0D - BMW E91 2,0D - BMW E92 3,0D - BMW E60 3,5D - BMW F01 4,0D - BMW F11 3,0D - BMW E92 3,5D - BMW E91 2,0D - BMW E60 3,0D - BMW X6 3,5D - BMW F10 3,0D - BMW F10 3,0D
1) Sakslane sõidab üldiselt 50 000 aastas +-. Seega 2a vanusena on autol ees 100 000km, 4a vanusena 200 tkm. Sealt satuvad autod "Händlerite" kätte (türklased kerivad ja pedereerivad ja panevad siis müüki). Eriti saavad teid tunda suurema klassi autod (al 5. series v eklass)
2) Kui läbisõit on väike siis auto on Saksmaal tunduvalt kallim (kerimata), ehk selle müümine Eestis osutub mõttetult raskeks. Neid tuuakse pigem endale ja tellimise peale.
Ja lisaks arvestades kuidas pille keritakse siis autod suht vastupidavad. 600 - 700 tuhat kellale lasta ilma suurema remondita tundub kööga. Enamikel mootorid ja kastid originaalid'
Ma leian ka, et valge värv ja iL kere ei tee sellest mitte midagi erilist, oleks siis vähemalt mingi ägedam mootor vahel. Kusjuures ma ütleks veel, et valge värviga paistab see auto kuidagi eriti väsinud välja.
AARE540 kirjutas: ↑26.08.2021 09:44 10
Ma leian ka, et valge värv ja iL kere ei tee sellest mitte midagi erilist, oleks siis vähemalt mingi ägedam mootor vahel. Kusjuures ma ütleks veel, et valge värviga paistab see auto kuidagi eriti väsinud välja.
Valge värv vb ei tee sellest tõesti midagi aga iL kere peaks ju tegema?
Palju neid iL E38-id ikka ringi liigub enam.
Aga jah, enne postitamist oleksin pidanud lisainfo läbi lugema, siis oleks teadnud, et roim on ja poleks postitanud.
Teoorias võiks ju iL autod rohkem hinnas olla, aga praktikas on ikka nii, et samasugune nagu iga teine bemm
Ainukesed märkimisväärse iL kerega E38-d, mis meenuvad, on eelkõige Greddyfit 740iL ja 750iL, mis MargusRaska omanduses oli. Ahjaa, darkie 750iL ka
Mäletan siin oma 8 aastat tagasi vast.... Sai ostetud E38, 3.0d. Väga korralikud talverehvid tulid lisaks kaasa. 2000 eurot.
Hoiab hästi hinda ütleks. Sama lugu E36-ga, hea investeering kui plaan kulutada raha ainult auto hooldusele.
See võis see aeg küll olla kui E38 hinnad põhjas olid. Mul oli mingi 12 aastat tagasi ülihea varustusega 750iL, maksis 75000 krooni kui õigesti mäletan. Täna saaks selle auto eest eurodesse ümberarvutatuna juba rohkem.
Hardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 11:07 19
Mis teema alati nende lisadega on kõigil?
Kasutasin Hardinge66 postitusest üht juppi avaldamaks oma arvamust samal teemal. 2009 aasta 3. seeria BMW EI OLE sama mis 2021. aasta 7. seeria või isegi 5. seeria või palun väga, isegi kasvõi Passat või Superb, kus on peal kõikvõimalikud ja võimatud lisad, juhiabid jne. Aga kui vaadata seda 320i, siis kõik vajalik on ju olemas- kliima, el. aknad, peeglid, kesklukk, käigukang ja rool, ainuke vajalik juhiabi ehk ABS on ka peal. Isegi ilus nahksisu on sees. Ma küll ei leia, et ühtegi lisa pole.
Leidis selle auto poest tellinu, et rohkem pole vaja ja päris kindlasti on ka sellele autole olemas ostja, kes arvab täpselt sama, mina näeks ostjatena isegi vanemaid inimesi, kes ei ela päris linnas, kuid sõidavad vähe. Olgugi et 12 aastat vana auto, kuid vähe sõitnud ja hea lihtne pill, pole isegi mitte diisel. Ma usun, et see auto ostetaksegi ära just selle pärast, milline see on.
Ma leian küll. et tegu on kordades etema pilliga kui 300K sõitnud 330d (enamus vaatavad ikka selle d-tähisega autosid ju).
Hardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 11:07 19
Mis teema alati nende lisadega on kõigil?
Kasutasin Hardinge66 postitusest üht juppi avaldamaks oma arvamust samal teemal. 2009 aasta 3. seeria BMW EI OLE sama mis 2021. aasta 7. seeria või isegi 5. seeria või palun väga, isegi kasvõi Passat või Superb, kus on peal kõikvõimalikud ja võimatud lisad, juhiabid jne. Aga kui vaadata seda 320i, siis kõik vajalik on ju olemas- kliima, el. aknad, peeglid, kesklukk, käigukang ja rool, ainuke vajalik juhiabi ehk ABS on ka peal. Isegi ilus nahksisu on sees. Ma küll ei leia, et ühtegi lisa pole.
Leidis selle auto poest tellinu, et rohkem pole vaja ja päris kindlasti on ka sellele autole olemas ostja, kes arvab täpselt sama, mina näeks ostjatena isegi vanemaid inimesi, kes ei ela päris linnas, kuid sõidavad vähe. Olgugi et 12 aastat vana auto, kuid vähe sõitnud ja hea lihtne pill, pole isegi mitte diisel. Ma usun, et see auto ostetaksegi ära just selle pärast, milline see on.
Ma leian küll. et tegu on kordades etema pilliga kui 300K sõitnud 330d (enamus vaatavad ikka selle d-tähisega autosid ju).
Krt, siinkohal olen küll Rassiga nõus, sry Aare , aga pliidinuppudega, ilma navita bensukas sellise raha eest? Ok, LS on väike, kuid mulle tundub, et 12 aastaga on need kolvid sinna kinni kasvanud.
Cryptopsy kirjutas: ↑30.08.2021 21:26 40
Pliidinupud igati etemad kui mingid 100 nupuga kliimaplokid.
Hea ja lihtne, keera ainult, ei ole vaja neid nuppe otsida ja toksida.
Selle aastaküigu autodel siiski vaid ketas, mida keerata, klahviga klõpsida suht nõme
Mitte et ma seda arvaks, et kõik peaks minuga sama meelt olema- kindlasti mitte-, aga ikkagi, nagu ütlesin, et tegu on ikkagi 2009. aasta kolmesega ning too aeg oli seda tilulilu kindlasti vähem kui praegu. Samas selle ostnule sellest piisas, samamoodi ostetakse ju ka praegu tutikaid autosid, mille puhul piirdutaksegi laias laastus vaid baasvarustusega. Loomulikult omab suurema varustusega auto suuremat väärtust järelturul, kuid kui paljud sellele mõtlevad, kes poest auto ostavad, pean silmas just tavalisi inimesi.
Kui rääkida uutest autodest, siis kasvõi Passat, mille baashind on suurusjärgus 25K€, on väga kerge saada see hind paarkümmend K€ suuremaks, loomulikult on siis juba tegu üsna hea varustusega autoga, kuid siiski, eesmärki täidab see ju samamoodi nagu baashinnaga auto.
Sama kehtib kõikide automarkide puhul, kuid siiski on ka palju autosid, mida ei ostaks nii ehk naa, isegi seetõttu, et auto on uus
Fakt on ka see, et selline auto on “taskukohane” keskmisele pereisale ning kui mul oleks valida see kolmene vōi skoda rapid/octavia vōi muu säärane igav mass siis valiksin selle lihtsa varustusega bmw.
Üks asjaolu on see, et tegu on 2009 aasta autoga ja igaüks ei saa sellises vanuses autole enam laenu lubada. 5000 võtavad pangast laenu, selle kannatab veel ära.
Kui võrrelda nüüd 300tuh või veel enama läbisõiduga autosid, näiteks see, üle 500tuh. https://www.auto24.ee/soidukid/3489842
Mis kõik on seal vahetatud. Omanik vist teab, et ring hakkab täis saama ja varsti tuleb jälle vahetama hakata.
Kui neid autod väga heasse seisukorda viia, maksab see kokkuvõttes sama raha mis see vähese läbisõiduga. Ok, tõenäoliselt saab odavamalt hakkama, kuid remonditöökodade vahel jooksmist on rohkem.
Mida ostaks.... Ma arvan, et me oleme seal maal, kus iga auto, millel on vanust näiteks 10 aastat, võiks olla hooldusraamat. See ei pea olema esinduses täidetud aga vähemalt kontrollitav.
Ise eelistaks iga kell seda olematu läbisõiduga kaheliitrist kui läbiaetud kolmelidrast. Ega ei kulu ju ainult mootor, ka kõik muu liigub, saab vatti, vibreerib ja põrub. Mõtle kui palju kordi rohkem juba käivitatakse ja sisse-välja käiakse 300+ tuhhises masinas. Korralik amortisatsioon.
Kaheliitrisel 8,2 s sajani ja märja ilmaga saab ketsi ka teha. Tööl saab ikka ära käidud ju.
Aga et niisama ei pläraks, paar linki meilt Norrast ka:
Fred kirjutas: ↑01.09.2021 14:31 32
Mingi alateadlik tørge tekib, kui müüakse okidoki, Soovi jms kaudu
Samas kunagi oli sama kv.ee & city24.ee-ga. Tänapäeval mõlemad torkevabad. See viimane hinnakiri a24 on tõesti karvaturritav nagu ma siin eelnevaltki rantinud olen.
Kui 30 päeva jooksul 20k+ autot ära ei müü ning autost hädasti lahti pole ka tarvis saada, siis teise kuulutuse tegemisel kokku juba €52 maksta on päris ränk, kui valdav enamus sarnastest lehtedest väljaspool Eestit on eraisikule tasuta.
Lisaks veel, et kudos et see 5 tasuta varuosakuulutust üldse alles on jäetud.