6. leht 24-st

Postitatud: 08.02.2007 20:07 58
Postitas sass 750
Olen kuulnud,et Veho Eesti boss on Honda club.ee klubiliige ja on foorumi tihe kasutaja ja kui peaks nende maja aadressil üks paha sõna tulema,teeb töö juures rivistuse.

Postitatud: 08.02.2007 20:56 58
Postitas hollow
sass 750 kirjutas:Olen kuulnud,et Veho Eesti boss on Honda club.ee klubiliige ja on foorumi tihe kasutaja ja kui peaks nende maja aadressil üks paha sõna tulema,teeb töö juures rivistuse.
olen ka seda kuulnud

Postitatud: 08.02.2007 21:02 08
Postitas AARE540
Noh, ma arvan, et BMW foorumis Honda kohta rääkida on nats kohatu :P ;)

Postitatud: 08.02.2007 21:07 34
Postitas hollow
AARE530 kirjutas:Noh, ma arvan, et BMW foorumis Honda kohta rääkida on nats kohatu :P ;)
ei lihtsalt oleks vast UMile biks kui seal mõni kõrgem tegelane siinsel jutul silma peal hoiaks

Postitatud: 09.02.2007 09:23 23
Postitas Relk
Sama hästi võiks selle teema lukku panna nagu kaovad postid ja lukustatakse teiste töökodade teemaisd, romulate omi jne.

Postitatud: 09.02.2007 10:36 03
Postitas reino
Teema iseenesest võiks ju lahti olla :P Vahel hea lugeda, mismoodi toimib Eesti UM. See, et paneme selle teema lukku, siis keegi tark teeb ikka uue teema, et a'la ostsin naisele uue kasuka, mis arvate? :P

Ise olen käinud UM-is vist 3-4 korda, kuna rohkem asja pole olnud sinna õnneks :) Ühekorra on saadetud mind teisele korrusele kohvi jooma ja ajakirju lugema, sest neil läheb kiiresti. Hea küll ei läind neil siis lubatud kiirusega. Teinekord kui esisillas juppe vahetati, öeldi, et läheb aega kauem, võin minna linna peale. Sain siis minna UM-ist 500 meetri kaugusele kui helistati ja öeldi, et valmis. Läksin tagasi ja käisin ainult :shock: niimoodi ringi. Kiitsin kiiret tööd ja olen väga rahul hetkel Tallinna UM-iga.

Postitatud: 09.02.2007 10:36 03
Postitas Ain
Mina UM'i teenindusega väga rahule jäänud just viimase aasta jooksul. Ei ole ühtegi halba sõna öelda. Eks väiksemaid arusaamu tuleb ette, aga need nii pisikesed muude maailmamurede kõrval :D Aina rohkem ja rohkem käin sealt asju ostmas just sellise mõnusa suhtumise pärast ja klubi edud tulevad ka kasuks ;) :D Kuna vanemad ja vend on ka minu kaasabil BMW usku pööratud, siis viimase poole aastaga sinna jäetud pea 50k autode remondi ja hoolduse pärast, aga kõik osapooled on rahul ja see loeb :D

Postitatud: 09.02.2007 12:59 48
Postitas hanno
Täna endal vägagi positiivne kogemus.
Eile õhtul leidsin auto juurest mingi metallijubina, mis kusagilt murdunud oli.
Hirmus kolin hakkas sillas pihta.
Läksin siis hommikul kohe UM-i, kus kurtsin oma muret.
Kohe saadeti meistrimees auto juurde, kes tuvastas vea.
Koos läksime varuosade leti juurde, kus uurisime laoseisu.
Kuna vidinat laos polnud (sai tellitud), siis meistrimees pakkus välja, et kinnitab selle ajutiselt kuidagi, et rohkem ei koliseks.
Tegi kõik töö ära ja sentigi raha ei küsinud.
Tunne tekkis nagu uue auto omanik :)

Kuna autoga vähemalt nädal aega ei sõida, siis see ajutine lahendus ei morjenda mind ka väga.

5+

Postitatud: 09.02.2007 13:05 53
Postitas Arux
Juss kirjutas:Sama hästi võiks selle teema lukku panna nagu kaovad postid ja lukustatakse teiste töökodade teemaisd, romulate omi jne.
Kui arvamuse avaldamine on lubatud, siis tõesti võiks objektiivsuse huvides tagasisidet jagada kõigi kohta - margiesinduse ja väiketegija hinnapoliitika on erinev ja igaüks leiab omale sobiliku. Hetkel tundub nagu UMist seljataga rääkimine, sest sealset esindajat pole foorumit kommenteerimas :?

Postitatud: 09.02.2007 13:13 04
Postitas Raivo
Kogu see topic tundub juba selline südamepuistamise teema (nagu ka lõime Krõbe pakane on tuleku) olevat :).
Ning mulle just paistab, et pigem käib siin UM-i ülistamine ning erategijate laimamine.

Postitatud: 09.02.2007 13:13 39
Postitas Jaanus_P
täna jälle positiivne kogemus UM-iga. Klienditeenindaja Indrek Malken (sama kellega viimased korrad asju olen ajanud) tundis juba äragi... kohe, et "teil oli see e34 tagumise aknapesuvee paagi kork" mul jälle nägu säras. sain oma korgi kätte (paigalduse käigus lõhkusin kohe ära, aga see pole oluline :) ) ja suundusin edasi sauele kus eelmine päev Siimule helistades ja uksepolstreid küsides (tumehalli riidega) vastati, et on küll... sõitsin kohale, seal keegi halli habemega meesterahvas (võimalik, et Siim, pole Siimu ise veel näinud, vist)mingi rääbise leidis (imelikud kleebised olid peal) ja pakkus mulle, ma küsisin, et kas ilma kleebisteta ei ole... vastuseks; ei ole ........ ma siis ütlesin, et kahjuks ei sobi mulle see kleebisega variant... vastus; mis ma nüüd siis tegema pean :shock: ... Sa ei peagi midagi tegema.. aga oleks võinud telefonis öelda, et sul on ainult mingi üks rääbis pakkuda :evil: .. poleks kohale hakanud sõitma.

Postitatud: 09.02.2007 13:14 10
Postitas aise
keegi kes nendega ligemalt tuttav on võib ju mainida, et siin selline teema on. lukku küll ei tohi seda panna, vähemalt seni kuni läbuks läinud pole!

Postitatud: 09.02.2007 13:14 51
Postitas toivoku
Jaanus_P kirjutas:täna jälle positiivne kogemus UM-iga. Klienditeenindaja Indrek Malken (sama kellega viimased korrad asju olen ajanud) tundis juba äragi... kohe, et "teil oli see e34 tagumise aknapesuvee paagi kork" mul jälle nägu säras. sain oma korgi kätte (paigalduse käigus lõhkusin kohe ära, aga see pole oluline :) ) ja suundusin edasi sauele kus eelmine päev Siimule helistades ja uksepolstreid küsides (tumehalli riidega) vastati, et on küll... sõitsin kohale, seal keegi halli habemega meesterahvas (võimalik, et Siim, pole Siimu ise veel näinud, vist)mingi rääbise leidis (imelikud kleebised olid peal) ja pakkus mulle, ma küsisin, et kas ilma kleebisteta ei ole... vastuseks; ei ole ........ ma siis ütlesin, et kahjuks ei sobi mulle see kleebisega variant... vastus; mis ma nüüd siis tegema pean :shock: ... Sa ei peagi midagi tegema.. aga oleks võinud telefonis öelda, et sul on ainult mingi üks rääbis pakkuda :evil: .. poleks kohale hakanud sõitma.
kusjuures papi ei tea tihtipeale kus ja mis :) siim teab ise kõige paremini ja kui tal on siis tal on, olen sie radikaga niiviisi saanud,et papi näitas ythe aga see lekkis ja tagasi viies siim tõmbas kuskitl vahelt õige asja välja :)

Postitatud: 09.02.2007 13:18 10
Postitas Ilves
Arux kirjutas:Kui arvamuse avaldamine on lubatud, siis tõesti võiks objektiivsuse huvides tagasisidet jagada kõigi kohta - margiesinduse ja väiketegija hinnapoliitika on erinev ja igaüks leiab omale sobiliku. Hetkel tundub nagu UMist seljataga rääkimine, sest sealset esindajat pole foorumit kommenteerimas :?
Aga selleks on ju eraldi teema olemas? Mul on küll siit huvitav lugeda, kuidas kellelgi UM-s läinud on. Eks muidugi satub ka neile kalasid sisse, aga samas võttes aluseks nende käest läbi käiva autode massi on see ikka suhteliselt marginaalne.

Eriti huvitav oleks kuulda, mis valguses paistab UM muude suurte saksa esinduste (Reval, Silber) kõrval. Autoäris töötav sõber kommenteeris, et tema on UM-i kohta saadud tagasiside alusel valmis tunnistama selle parimaks klienditeeninduseks üldse. Silberautos oli just hiljuti tema tuttava vanemat mersut sellise pohhuismiga vastu võetud nagu tegu polekski nende murega. Lisaks sõimati kliendil nägu täis, kuna ta parkis kogemata valele kohale ka ;)

Postitatud: 09.02.2007 13:32 12
Postitas Tarmo_K
Jagan ise ka siinkohal ainult kiidusõnu. Tarmo Riiberg on näiteks. väga tore klienditeenindaja. Viimati oli koomiline lugu. Vahetati karteri tihendit ja ühte tihendit veel ja siis helistati, et õli oleks vaja juurde panna, peale kokku lappimist. öeldi, et teil pagasnikus on, et kas võib juurde valada :lol: Sai siis öeldud, et seal nii palju ei ole, et jaguks. Panid siis ise juurde ja pärast arve pealt vaadates täpselt sama õli sisse pandud mida kasutan. Ehk siis castroli täissünt txt 5w-40 :)

Postitatud: 09.02.2007 14:01 53
Postitas AARE540
aise kirjutas:keegi kes nendega ligemalt tuttav on võib ju mainida, et siin selline teema on. lukku küll ei tohi seda panna, vähemalt seni kuni läbuks läinud pole!
Saladuskatte all võin öelda, et sellest teemast on UMi töötajatest päris mitmed teadlikud ning ka selle foorumi kasutajad ;)

Ise ma ei oska enam vast nii erapooletult sellesse teemasse suhtuda, kuna olen ka ise mõnda aega UMis töötanud ning tunnen põmst kõiki UMi töötajaid :) Kuid nuriseda siiski ei saaks :)

Lugesin praegu just huvi pärast selle teema otsast lõpuni läbi ja kuna tegemist on juba üsna vana teemaga, on täitsa huvitav tegelikult vaadata, kas ja kuidas asi edeneb ;)

Postitatud: 09.02.2007 14:20 18
Postitas Silwer
Mina olen UM-is asju ajanud järgmiste meestega: Olger Väli, Tarmo Riiberg ja Priit Mölder - alati on asjad sujunud väga hästi - mehed teevad oma tööd korralikult ja suhtumine on alati sõbralik.

Postitatud: 09.02.2007 19:54 24
Postitas Muhv
Keegi tundis huvi kuidas mujal...
Ostsime aasta tagasi juhatajale mersu C200 kompressor. Nüüdseks 2a vana ja 30kkm sõitnud. Sümptomid. Raadio/makk jääb lambist vait, vahel kustutab tulukesed ka ära. Siis teinekord hakkab vent kõvasti huugama ning seejärel jääb täiesti vait (aknad koheselt jääs nagu mosses). Silberauto 3x700.- eest diagnoosinud. Soovitatakse vahetada raadio (ca 20k.-) ja igaks juhuks ka süütelukk (sama hinna suurusjärk). Küsimuse peale, kas siis on korras kehitatakse õlgu. Avaldati arvamust, et on liiga kõvasti raadiot kuulatud :shock:

UM tundub mõistlikum olevat. Uuriti 700.- eest mu telefoni ja seejärel vabandati viisakalt sõnadega - ega me ka jumalad ole, et teaksime, mis siin süsteemis viga on...

Ainil on vedanud. Ise olen viimasel aastal tõsiselt mitte rahul sealse töö kvaliteediga. (mõningate eranditega)

Postitatud: 12.02.2007 09:36 05
Postitas siim
Jaanus_P kirjutas:täna jälle positiivne kogemus UM-iga. Klienditeenindaja Indrek Malken (sama kellega viimased korrad asju olen ajanud) tundis juba äragi... kohe, et "teil oli see e34 tagumise aknapesuvee paagi kork" mul jälle nägu säras. sain oma korgi kätte (paigalduse käigus lõhkusin kohe ära, aga see pole oluline :) ) ja suundusin edasi sauele kus eelmine päev Siimule helistades ja uksepolstreid küsides (tumehalli riidega) vastati, et on küll... sõitsin kohale, seal keegi halli habemega meesterahvas (võimalik, et Siim, pole Siimu ise veel näinud, vist)mingi rääbise leidis (imelikud kleebised olid peal) ja pakkus mulle, ma küsisin, et kas ilma kleebisteta ei ole... vastuseks; ei ole ........ ma siis ütlesin, et kahjuks ei sobi mulle see kleebisega variant... vastus; mis ma nüüd siis tegema pean :shock: ... Sa ei peagi midagi tegema.. aga oleks võinud telefonis öelda, et sul on ainult mingi üks rääbis pakkuda :evil: .. poleks kohale hakanud sõitma.
mina pole see halli habemega-see on mul töömees ja sorry kui nii läks aga mind pole kogu aeg kohal ja ma tõesti ei suuda iga väikseima pisiasjaga kursis olla-vist ütlesin tel et vist on aga mine vaata!
Ja eks ma harin natuke töömeest viisakamaks!!!

Postitatud: 12.02.2007 15:54 33
Postitas Tauri
Raivo kirjutas:Kogu see topic tundub juba selline südamepuistamise teema (nagu ka lõime Krõbe pakane on tuleku) olevat :).
Ning mulle just paistab, et pigem käib siin UM-i ülistamine ning erategijate laimamine.
on harva võimalik saada oma teenuste kohta tagasisidet sellisel kujul nagu UM-l siin. eks ole need margiaustajad (mitte ainult BMW) need kõige tundlikumad kliendid. Paljud firmad kulutavad kümneid ja sadu tuhandeid, et endale selgeks teha kliendirahulolu ja siis on ka laias laastus tulemus, et 10 palli süsteemis XXX- ehk mingi tore number ja ka viited millega rahul ja millega, mitte aga väga vähe reaalseid situatsioone- igatahes on siin teemas UM ka parasjagu laimata saanud- kui viimasel ajal rohkem kiidulaulu siis ju asjad paremad :!:

varuosade ja tööde letis on ka minul viimase paari nädala jooksul vaid head kogemused- aidati isegi mitte margipõhise masina probleem lahendada.

Samas saadaks noodi autode müügi poolele. Käisin uurisin uut 3est lähemalt- õigemini tekkisid mõningad konkreetsed küsimused mugavusvarustuse kohta. Paraku ei saanud targemaks- kui aus olla siis ei viitsinud müügimeest enam "kiusata" kui olin saanud teada sama palju kui netist olin välja uurinud.

Postitatud: 12.02.2007 23:06 59
Postitas capri_e34
kuna ise alles olen mingi kuu sõitnud bmw-ga ja veel pole kõigega kursis siis pärin siin aru.

Et põhimõtteliselt saab UM-ist siis ka 92a 520-le normaalse hinnaga varuosi, nii A kui ka B ja midagi on kindlasti ka loas kohe olemas, ilma et peab ootama tellimist? Ja remontimist soovitate ka sinna minna tegema, et ei ole väga kirves koht vanema autoga käimisek. Ja kas jutt käib sellest seal paldiski mnt ääres olevast um-ist? kus seal neid varuosi müüakse?

Postitatud: 12.02.2007 23:28 35
Postitas Kustas
capri_e34 kirjutas:Et põhimõtteliselt saab UM-ist siis ka 92a 520-le normaalse hinnaga varuosi, nii A kui ka B
B-varuosi ei müüda UMis.

Postitatud: 13.02.2007 00:03 53
Postitas Silwer
Kustas kirjutas:
capri_e34 kirjutas:Et põhimõtteliselt saab UM-ist siis ka 92a 520-le normaalse hinnaga varuosi, nii A kui ka B
B-varuosi ei müüda UMis.
Tegelikult peaks nad neid B osasid kah pakkuma - EL seadused ju...

Postitatud: 13.02.2007 11:22 01
Postitas Tauri
minuteada sillakampaaniate puhul ong nn b varuosad- lihtsalt tootjad on samad, kes a varuosa teevad. odavat itaalia vms tootja juppi vast ei võta UM sisse!

Samas ei ole keegi kohustatud pakkuma mitme erineva tootja juppe! müüja ikka otsustab mida ta müüb (või on meil taas EU soovitustest valesti arusaadud :roll: )

Postitatud: 13.02.2007 12:27 07
Postitas aise
Tauri kirjutas:minuteada sillakampaaniate puhul ong nn b varuosad- lihtsalt tootjad on teised
keegi kinnitab seda? ma ei usu, et asi nii on, vähemalt arve peal on A-varuosa koodid, eelmine suvi sai veermikku remonditud kui kampaania oli.

Postitatud: 13.02.2007 15:16 55
Postitas veekaheksa
Arve peal on sul igast asjad - paber kannatab nii mõndagi. Kas sa auto külge vaatasid?

Postitatud: 13.02.2007 15:35 45
Postitas aise
veekaheksa kirjutas:Arve peal on sul igast asjad - paber kannatab nii mõndagi. Kas sa auto külge vaatasid?
kui keegi sealt alt b osa leiab siis saaksid nad korraliku kohtuasja endale kaela, eriti veel kui arve peal on originaalvaruosa kood (kliendi petmine, juhul kui kuskil kirjas pole, et kasutatakse kampaania käigus b osa).

Postitatud: 13.02.2007 16:47 01
Postitas arnie
Krt, kas mina olen loll või olen natukene valesti aru saanud?! :shock:

Minu teada on A ja B varuosa vahe ainult vahendajas.
S.T. kui UM tarnib teatud varuosa tehaset kus neid toodetakse siis müüakse neid osi A osade nime all (logod peal ja puha). Kui aga sealt samast tehasest toodetud varuosi ostab kokku varuosade vahendaja siis müüakse B osade nime all (logod maha lihvitud).
Kvaliteet sõltub aga sellest kust need osad toodetud on, kuna varuosade tehased on mööda maailma laiali (nagu me mäletame siis mingi aeg oli mõte tehas ehitada ka Eestisse, siin taheti küll autosi ainult kokku panema hakataja aga põhimõte jääb samaks) igas maailma otsas on oma kvaliteet.
Küsite, et miks siis UM osa peab kauem vastu? Vastus: neil lihtslalt kindel "auk" kust nad osi tarnivad nt. Saksamaa, seal ka hind kallim kuna tööjõud ka kallim kui näiteks Venemaal või Rumeenias.

Seda, et BMW Saksa auto on ei tähenda veel, et nad kõik Saksast tulevad!

Loomulikult on ka turusolkijad!!!

Postitatud: 13.02.2007 19:07 08
Postitas voodoos
Olen käinud Tallinna, Tartu ja Pärnu UM-is neis kõigis teeninduse poolel ja igalpool ühtemoodi rahule jäänud. Suhtumine igal pool sõbralik ja abivalmis.
Ainult Kohtla-Järvel esinduses käimata, ent sinna Idablokki eriti ei tiku ka.

Postitatud: 20.02.2007 12:30 45
Postitas Marko_J
oli juba ka viimane aeg uus ja suurem keskus ehitada http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=3667
siis ma loodan et ei pea enam 2 nädalat ootama teeninduse aega :|