7. leht 24-st

Postitatud: 20.02.2007 15:05 07
Postitas Ilves
Marko_J kirjutas:oli juba ka viimane aeg uus ja suurem keskus ehitada http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=3667
siis ma loodan et ei pea enam 2 nädalat ootama teeninduse aega :|
2 nädalat on köki-möki. Osta Toyota või Lexus, saad paremal juhul kuni 6 nädalat oodata.

Postitatud: 20.02.2007 15:46 14
Postitas marek320
Ilves kirjutas:
Marko_J kirjutas:oli juba ka viimane aeg uus ja suurem keskus ehitada http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=3667
siis ma loodan et ei pea enam 2 nädalat ootama teeninduse aega :|
2 nädalat on köki-möki. Osta Toyota või Lexus, saad paremal juhul kuni 6 nädalat oodata.
Pärnu mnt. Toyota tegeleb hetkel oma ruumide laiendamisega, et ootamisajad peaks sealgi kahanema.

Postitatud: 21.02.2007 20:11 55
Postitas rrramon
hmm...tartu UM'is teeninduses käinud umbes 4 korda ja veel umbes sama palju kordi varuosasid ostnud sealt....teenindusega igati rahul kuigi on olemas ka negatiivne kogemus, mille klienditeenindajaga koos lahendasime.

mis seal ikka...tegijal juhtub.

Postitatud: 26.02.2007 20:26 09
Postitas Meelis
Viimane kord Tartus UM-is käis asi kiiresti. Kuid varem on küll nii olnud, et seisab juba päris hea järjekord kuid teenindajat pole.

Ükskord seisin seal tubli mitu minutit. Töötajad käivad ringi, kuid varuosade letti keegi maha ei istu, käisin siis vahepeal salomes uudistamas, tagasi tulles passisin veel mõne minuti ning siis ka keegi ei tulnud, läksin minema. Tükk aega ei olnud isu sinna minna.

Postitatud: 26.02.2007 21:12 02
Postitas guardvv
meelis k kirjutas:Viimane kord Tartus UM-is käis asi kiiresti. Kuid varem on küll nii olnud, et seisab juba päris hea järjekord kuid teenindajat pole.

Ükskord seisin seal tubli mitu minutit. Töötajad käivad ringi, kuid varuosade letti keegi maha ei istu, käisin siis vahepeal salomes uudistamas, tagasi tulles passisin veel mõne minuti ning siis ka keegi ei tulnud, läksin minema. Tükk aega ei olnud isu sinna minna.
sama kogemus! kuigi seal vist 3 varuosade müüjat aga viimased 2 korda mis sinna asja on olnud olen mõlemal korral täpselt samuti pikalt oodanud nagu mingit püha rituaali :D , kui teenindaja lõpuks välja ilmub on kõik siiski korrektne ja teenindus viimasepeal :D
mulle meeldib, et tartus odavamad teenindushinnad kui tallinnas aga teenindus parem :D
ja kui lõpuni aus olla siis olen olnud ja olen klient tartus nii mb-s, vw-s kui mazda-s ja kõige parem teeningus on ikkagi jätkuvalt UM-is :D :D
teisel kohal mb siis tuleb mazda ja nu kõige jubedam on see vw ehk aasta auto- seal oled ikka täielik taun :D :D

sai tartu esinduse klient oldud juba siis kui seda favora haldas ja tolleagesed mõned teenekad töötajad praegu ka jätkuvalt seal tööl ja on jätkuvalt tasemel ja arenenud suurepäraselt koos firmaga

pikk jutt **** jutt! :D

Postitatud: 02.03.2007 16:06 28
Postitas deepsky
Korra olen UM`is käinud ja tahtsin saada salongis olevat tahavaatepeeglit... vaadati tuimalt otsa ja pomiseti omaette habemesse... läks umbes 5 mintsa mööda ja siis öeldi et 6000.- raha tahavad saada. Mul kohe silmad läksid :shock: ja ütlesin tänan ei. Suht tuimad vennad seal Pärnus. Esmaspäeval lähen uuesti, ex siis näis kas suhtumine on muutunud või jaa :)

Postitatud: 07.03.2007 18:50 17
Postitas gauts
Täna sai siis ka pärnu UM-is ära käidud . Nimelt lasksin vända käigukastipoolset simmerit vahetad . Töö tehti ära mingi 4-tunniga . Ja hind polnud ka teab mis kirves (2500- koos juppidega) . Mina olen rahul.

Postitatud: 07.03.2007 22:24 44
Postitas Tiit525
Käisin Tallinna UM-is pulkasid ostmas ja väga rahul, kiire ja viisakas teenindus,tänud!

Postitatud: 07.03.2007 22:44 22
Postitas adidas117
Tartu UM pole vist veel mul miskit hästi läinud
1. Käisin tellisin püsikiirusehoidja trossi ootasin 2 nädalat kui kohale jõudis polnud see õige varuosa (oli hoopis 5. bmw mingi piduritross) pidin veel 2 nädalat ootama
2. Käisin diagnostis probleemiks turtsuv mootor! Auto oli sees 3 tundi ja kui võtmed kätte anti kiideti veel kui super heas korras mootor mu 91 a 325-el on (viga ei leitudki)
3. ABSi parandus. enne öeldi veel et kui aju läbi saame kohe teada nelja tunni pärast saadigi ja kui küsisin kus tal aju asub siis öeldi et kapotiall seal ees (asub tegelikult kindalaekaall)
4. Ukseliistu tüübleid ostes pidin müüjaga vaidlema tükk aega missuguseid ma tahan tema raius vastu et mul teistsugused, aga pärast tagant tulles otsustas et mul ikka õigus

Oli küll pikk jutt ja miskit positiivset siin polnd aga ikkagi lähen jälle sinna tagasi kuna ei tea tartus sellist eraettevõtet kuhu julgeks oma auto tegemisse jätta

Postitatud: 09.03.2007 00:53 41
Postitas birgit123
sai ka ette võtud retk UM'i.
Igati viisaka ja korraliku mulje jätsid.

Postitatud: 09.03.2007 08:40 47
Postitas Relk
birgit123 kirjutas:sai ka ette võtud retk UM'i.
Igati viisaka ja korraliku mulje jätsid.
Naistele jätabki alati hea mulje. Nad läehvad ütlevad tere ja aitähh jms. Normehed ütlevad jou klemm mis passid ma juba 2 minutit sinu järele oodanud viska need f..... puksid nüüd siia. Pärast hea kirjutada, et uskumatu kui külma teeninduse osaliseks nad said. :lol:

Postitatud: 09.03.2007 09:45 09
Postitas guardvv
Juss kirjutas:
birgit123 kirjutas:sai ka ette võtud retk UM'i.
Igati viisaka ja korraliku mulje jätsid.
Naistele jätabki alati hea mulje. Nad läehvad ütlevad tere ja aitähh jms. Normehed ütlevad jou klemm mis passid ma juba 2 minutit sinu järele oodanud viska need f..... puksid nüüd siia. Pärast hea kirjutada, et uskumatu kui külma teeninduse osaliseks nad said. :lol:

:D :D :D hästi paned aga ega nii äärmuslik asi ka nüüd ikka pole

Postitatud: 09.03.2007 12:05 29
Postitas Kaido S
Ise pole peale E36 pidamist UMis remondis käinud, ostu poolelt on aga teenindus küll superluks. Omaette tase oli see, kui sain eelmisel kolmapäeval kätte vale keredetaili (BMW enda kesklao kala tänu valele kleebisele). Tagastasime detaili neljapäeval ning esmaspäeva hommikul oli õige tükk koos ülejäänud tellimusega kohal (DHL).

Postitatud: 13.03.2007 10:56 54
Postitas draggo
Super. Tänaseks oli kokku lepitud remondieelne sillakontroll ja eile õhtul saabus mobiilile sellekohane meeldetuletus. See on ikka küll tase.

Postitatud: 13.03.2007 20:51 25
Postitas pirnikas
draggo kirjutas:Super. Tänaseks oli kokku lepitud remondieelne sillakontroll ja eile õhtul saabus mobiilile sellekohane meeldetuletus. See on ikka küll tase.

Endal oli ka sama juhus,positiivne üllatus oli.Ennem pole saadetud ei tea kas uus teenus neil ?

Postitatud: 13.03.2007 22:38 01
Postitas aise
ma olen viimased 3-4 korda päev enne sms saanud, väga tänuväärne asi, kuna pidevalt on kiire ja siis kipuvad asjad ununema või kokku jooksma. veho eesti kasutab ka taolist asja, aga nad vist saatsid sõnumi siis kui auto valmis on.

Postitatud: 20.03.2007 17:34 53
Postitas voodoos
See meeldetuletamine eelneval päeval sms-iga on päris hea idee neil.

Postitatud: 20.03.2007 18:15 50
Postitas Relk
See vist juba päris ammu neil. Eks pea ajaka kaasas käima. Mulle teatab juuksur ka eeslmisel õhtul ja samal hommikul sms'iga et aeg kinni pandu :lol:

Postitatud: 20.03.2007 18:45 26
Postitas Kustas
Mulle saatis UM SMSi, siis kui tellitud varuosad kohale jõudsid :cool:.

Postitatud: 20.03.2007 19:09 05
Postitas Aaro
Kustas kirjutas:Mulle saatis UM SMSi, siis kui tellitud varuosad kohale jõudsid :cool:.
Ehee vaatame, kas Pärnu UM ka nii toimib, mul homme peaks sealt ka pakk jälle tulema.

Postitatud: 20.03.2007 19:45 13
Postitas Ain
Viimase kahe nädala jooksul sealt päris palju asju käidud tellimas ja oh imet. Enam ei soovi nad isegi ettemaksu :D Ma olen pidanud neile vägisi raha pihku suruma ja lunima, et ole hea ja tee 100% ettemaksu paber ära :D

Viimase M'i remondi arve käskisid ka alles siis ära maksta, kui logari ots saabub(pidi olema laos, aga ei sobinud E39 M-paketi ots sinna). Anti võtmed kätte ja öeldi, et lase jalga. Vot selline suhtumine mulle meeldib. Suure palumise peale saind töö ja logari otsa arve peale, sai ikka ära makstud.

Kindlasti mängib siin rolli tihe UM'i külastamine ja Eesti BMW Klubi nime mainimine ;) +alati saab seal hea kõhutäie naerda. Inimeste suhtumine 5+.

Postitatud: 20.03.2007 20:15 53
Postitas Aaro
Ain kirjutas:Viimase kahe nädala jooksul sealt päris palju asju käidud tellimas ja oh imet. Enam ei soovi nad isegi ettemaksu :D Ma olen pidanud neile vägisi raha pihku suruma ja lunima, et ole hea ja tee 100% ettemaksu paber ära :D
Kusjuures ma ka imestasin, et mida krt raha ei tahetagi enam ettemaksuks. Küsisin, et maksta ka on vaja, et enne on küsitud, naeratati ainult ja öeldi ,et pole vaja - nojah kui pole vaja siis pole vaja. Hind lubati ka peale juppide saabumist uuesti üle vaadata. :D

Postitatud: 20.03.2007 21:42 18
Postitas stevent
(e34, 520i, 92a)
Küsimus siis selline, et sõbral plaan minna united motorsisse ja lasta ära vahetada tagumine suur puks, kõrvalistujapoolne siis ainult, ja eest paralleelvarras. Jupid kõik olemas.

Kaua see aega seal võtab ja palju maksma võib minna?

Plaanis siis minna Tartusse.

Postitatud: 20.03.2007 22:08 14
Postitas Ain
stevent kirjutas:(e34, 520i, 92a)
Küsimus siis selline, et sõbral plaan minna united motorsisse ja lasta ära vahetada tagumine suur puks, kõrvalistujapoolne siis ainult, ja eest paralleelvarras. Jupid kõik olemas.

Kaua see aega seal võtab ja palju maksma võib minna?

Plaanis siis minna Tartusse.
´

Miks sa peaksid sinna minema enda varuosadega? Nagunii sa sealt mingit garantiid tööle ei saa ja kas nad üldse vahetavad kliendi ostetud juppi.

Postitatud: 20.03.2007 22:15 47
Postitas stevent
Ain kirjutas:
stevent kirjutas:(e34, 520i, 92a)
Küsimus siis selline, et sõbral plaan minna united motorsisse ja lasta ära vahetada tagumine suur puks, kõrvalistujapoolne siis ainult, ja eest paralleelvarras. Jupid kõik olemas.

Kaua see aega seal võtab ja palju maksma võib minna?

Plaanis siis minna Tartusse.
´

Miks sa peaksid sinna minema enda varuosadega? Nagunii sa sealt mingit garantiid tööle ei saa ja kas nad üldse vahetavad kliendi ostetud juppi.
miks inimene peaks sealt ostma kalli jupi, kui saab suht hea B jupiga ise minna? Kindlasti õigem oleks sealt osta uus A jupp, aga mis see kõik maksaks, kuna ta ise veel õpilane ka.
Aga siis seal enda jupiga minnes sul ei teha? No seda et garantiid ei saa poleks väga hull asi kuna seal tehakse ikka paremini kui mujal.

Postitatud: 20.03.2007 22:25 01
Postitas Jaanus_P
varuosade pool nagu ikka 5+ . ainuke probleem tekkis kui oli vaja maksta üks aknapesuvee düüsi klapp hinnaga 46,60.- ... kauba sain kätte ja arve ka sinna juurde, aga maksta ei olnud kellelegi. ~10 minutit seisin leti ääres ja vaatasin, et kas peaks ka uue särgi ostma.... seekord jätsin ostmata. Kui sekretär/kassapidaja ei käiks niipalju kohvi joomas või oleks tal asendaja... siis oleks ok... mul ei olnud selle vastu midagi, et inimene tuli koos kohvitassiga hommikul kell 09:20 ... tööl peab alati kohvi jooma :D , aga sellel hetkel peab olema letis asendaja :)

Postitatud: 28.03.2007 11:15 01
Postitas jjanno
Tere

Sain UM's sellise teeninduse osaks, mida ei saa kohe mitte kirjutamata jätta ;)
Juhtum järgmine: Oli tarvis E36'le ühte stange kinnituse jubinat. Vaatasin reedel, et see UM's kenasti olemas. Paraku esmaspäeva lõunaks oli see juba otsas. Ostsin sealt terve posu muid plastikuid ning kinnitusi ning läksin seda romulast otsima. Romulas oli too jubin küll olemas, kuid hind oli kõrgem kui UM's originaali oma. Minust ta sinna romulasse jäi kuna kasutatud varuosa ees ei taha ma mitte rohkem maksta, kui uue originaali eest. Kuna tean, et UM's läks vanasti tellimus Saksamaale teisipäeva varahommikul, siis olin teisipäeval kell 9 kenasti leti ääres enese jubinat tellimas. Kuuldes minu muret ning kogemusi romulaga öeldi mulle, et "pole mõtet seda 2 nädalat oodata." Homme peaks selle kätte saama ;) Väga positiivne ja ootusi ületav vastutulek kliendile.
Teenindajaks oli Aldo Sander.

Lisan selle ka sinna lehele:
Pilt
Soovitan seda lehte teistelegi.


jJanno

Postitatud: 28.03.2007 12:18 41
Postitas Kustas
Viimane külastus UMi jättis väga positiivse mulje - 5+.

Postitatud: 28.03.2007 12:24 23
Postitas eero
Minul on väga positiivsed elamused seoses UM-iga viimasel ajal olnud.
Kõik on sujunud absoluutselt tõrgeteta nii varuosade müügis olgu või tegu vana E30 osadega vms. kui ka tööde vastuvõtus.

Personaalselt Tarmo Riiberg, Priit Mölder ja Aldo Sander on olnud mind teenindanud tegelased läbi aja.

Soovitan kõigil neist ja UMist üldiselt eeskuju võtta!

Postitatud: 28.03.2007 12:24 31
Postitas Ingmar
Ma ootasin oma E30-e juhiukse salongivalgustust aktiveerivat nuppu ca kuu aega; keskeltläbi üks kõne nädalas, sest kogu aeg lubati jubin järgmiseks nädalaks kohale saata.
Lõpuks lõin käega ja neid enam nii väikeste asjadega "tülitanud" ei ole.
Muidu UMiga igati positiivne kogemus ja olen rahul.