Krõbe pakane tulekul!
mina ei julgeks küll kuhugi sõita kui niipalju õli välja on jooksnud! ma nimelt vaatasin maja ees olevat õli loiku (~200 grammi) ja seda rida mis mööda tänavat minema sõitis. aga õnne kõigile kel masinad korras ja veel töötavad. ja kahju (mitte kahjurõõmus) neist kellel auto alt on vedanud.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-25 oli minu 6.5 aastasele akule igatahes liig. 2 päeva varem UM-s teeninduses olles öeldi, et aku on veidi nõrk ja vajaks laadimist, aga kes siis selle peale uut akut ostma lähebJuss kirjutas:Mitte röövida, vaid selline on originaalaku hind UM'is. Mujalt oleks olnud 1000-1500.
Minu üllatuseks on E39 aku 90ampertundi. Akukeskus soovitas üldse 110'st.

niisiis...yleeile sai esimest korda yle mitme nädala oma auto tööle pandud...alguses ei saanud uksest sisse sest puldiga sain signa maha aga keskluku mootorid vist jääs...arvutis hakkas põlema motoröl tuluke...muid pobleeme ei olnud...ainuke asi see et ennem soojemate ilmadega käiasin akut umbes 10 sek-i aga nüüd läheb sellise kylmaga poolest püürdest tööle...tuttava opelilt sain ka kogu aeg surakad kui ringi vurasin...huvitav miks see nii on 

93 a. touring e30
Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
Enne peaks ikka karteri tuulutust kontrtollima,kui see umbmes ..-.,Andrus_V kirjutas:Ajasin ka sugulasega täna seda tihendit või jahtutit taga, tulemus null. Jahuti oli Forsis olemas, aga tihendid otsas. Romulad vangutasid ka pead. Arvatavasti piisab tihendist ja ei ole kogu kupatust vaja vahetada. Auto jääb tihendit ootama.Timmu kirjutas:räägitakse,et Boschis ja Bmw esinduses on akud otsas, mujal ei tea.Ja veel. VW ja audide õlijahuti vahel olevat tihendit ka Tallinnast ei saa - see tihend lendas vist päris paljudel, õlijutt taga.
'90 E34 M50B25
tundub et enamustel autod vastu pidand sellele pakasele. pole kuulnud küll, et kellelgi kap.remondiga oleks lõppend see pakase saaga
viimane krõbe sel ööl tulemas siis saab taas soojemat ilma tunda, aitab küll sellest ilmataadi vingerpussist
http://www.postimees.ee/220106/esileht/189560.php

viimane krõbe sel ööl tulemas siis saab taas soojemat ilma tunda, aitab küll sellest ilmataadi vingerpussist

http://www.postimees.ee/220106/esileht/189560.php
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.
Urmas
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.
Urmas
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
veepumpurki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.
Urmas
Vaheta jahutusvedelik ära...urki kirjutas:Tervitus. Kasutan juhust ja teema pealkirja et selgitada enda auto anomaalia.
Nimelt näiteks -20 kraadise või enama pakasega ei tule täiesti sooja mootoriga seistes salongi sooja. Pigem nagu mingi supiaur. Kui aga hakata sõitma, siis tuleb ka sooja. Ometi ei tea autol midagi viga olema.
Kes viitsib ja teab, milles kala, kui seda üldse on, siis võiks paari sõnaga mainida.
Urmas
Liiga kõrge külmumistembiga, katki midagi ei tee, kuid muutub pudruks
Kui aus olla siis välja pole ma seda tõesti lasknud. Kuna radikas vähe välja immitseb, siis ma ikka kallan paari kuu tagant pool liitrit peale. See et jahutusvedelik jamab võib täitsa reaalne olla.
Kiitus meestele vastamast, kuna nüüd soojemaks, siis pole jälle tarvis seda vahetama kukkuda
Aga ära ma selle pulli teen.
Urmas
Kiitus meestele vastamast, kuna nüüd soojemaks, siis pole jälle tarvis seda vahetama kukkuda

Urmas
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1431
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Sai ka eile jäärada sõitmas käidud, jäärajalt tagasi sõites hakkas auto äkitselt puterdama ja pöörded ei püsinud enam ühtlased. Jätsin auto tee äärde ja välja minnes lõi kohe näkku pahvaka väävli haisu, mootor töötas nagu vanad sapakal, pöörded kõikusid 500-200rpm-i vahel. Kapoti kinnitused olid ka kinni jäätunud ja kapotti lahti ei saanud, mis siis ikka sõitsin koju. Ei saanud öö otsa magadagi, rahatähed jooksid silme ees. Hommikul sai jukerdatud kuni kapott lahti tuli ja ennäe, 1 silindri küünlajuhe maha tulnud. Juhe peale ja mootor töötas jälle. Ehmatas ikka päris korralikult!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
Ongi selles erinevus, jahutusvedelik ei muuda ruumala(või tõmbub veitsa kokku), vesi paisub ja lõhub kõik äraKristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Endal oli täna hommikul sama üllatus, kuigi nädal tagasi kallasin paagi täis. Kas teda siis külmaga kaob nii kõvasti kuhugile.Kristjan_K kirjutas:Kas jahutusvedelik külmudes paisub, või tõmbub kokku? Mul auto hakkas täna nutma, et kontrolli jahutusvedeliku, teen mina siis korgi lahti ja vaatan, et see paak puhta kuiv, valasin peale ja siis oli jälle kõik ok.
Et kas ma pean nüüd muretsema, et kuskilt välja immitseb või oli ta lihtsalt külmudes kokku tõmbunud?
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Kirjutan siis omadest kogemustets ka natuke.
e34 524 td 91 a väljas -19 käivitus pikemalt, aga siiski käivitus.
siis seisis 4 päeva kui need kõige suuremad külmad olid. Olin eestist ära.
Kui tagasi koju jõudsin siis huvi pärast tahtsin proovida kas läheb käima või ei .
Väljas oli siis -18 ja omal jõul see riist ei käivitunud.
käiasin niikaua kuni aku hakkas otsa saama.
Siis lasin tõmmata ja 100m ja masin oli pöördes.
Siis peale seda lasin maja ees nii 20-30 minutit tiksuda ja siis suretasin välja.
Järgmine hommik -19 aga kuna aku oli eelmisest õhtust ikka suht väsinud siis ei saanud jälle omal jõul käima.
Tõmmates 100m jälle kõik korras.
Eile siis kui auto käima sain kell 10:15 läksin linna ja siis käisime Kahalas jäärajal.Koju jõudsin kell 15:00 ja see oli ka esimene kord kui masina välja suretasin.
Täna hommikul siis väljas -16 ja käivitus omal jõul.
Muud organid on oma ülesandeid ilusti täitnud ja kõik nagu töötab.
Pesta tahaks muidugi autot. Jube must on.
C3 ei olnud mingit probleemi ka -29 juures.
e34 524 td 91 a väljas -19 käivitus pikemalt, aga siiski käivitus.
siis seisis 4 päeva kui need kõige suuremad külmad olid. Olin eestist ära.
Kui tagasi koju jõudsin siis huvi pärast tahtsin proovida kas läheb käima või ei .
Väljas oli siis -18 ja omal jõul see riist ei käivitunud.
käiasin niikaua kuni aku hakkas otsa saama.
Siis lasin tõmmata ja 100m ja masin oli pöördes.
Siis peale seda lasin maja ees nii 20-30 minutit tiksuda ja siis suretasin välja.
Järgmine hommik -19 aga kuna aku oli eelmisest õhtust ikka suht väsinud siis ei saanud jälle omal jõul käima.
Tõmmates 100m jälle kõik korras.
Eile siis kui auto käima sain kell 10:15 läksin linna ja siis käisime Kahalas jäärajal.Koju jõudsin kell 15:00 ja see oli ka esimene kord kui masina välja suretasin.
Täna hommikul siis väljas -16 ja käivitus omal jõul.
Muud organid on oma ülesandeid ilusti täitnud ja kõik nagu töötab.
Pesta tahaks muidugi autot. Jube must on.
C3 ei olnud mingit probleemi ka -29 juures.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio