2. leht 5-st

Postitatud: 10.04.2008 10:49 27
Postitas ermicas
kui mul veel e36 oli siis man kast justkui kutsus tuuritama ja kimama linnavahel, kuid õnneks/kahjuks sain lõpuks oma vägagi valusad vitsad kätte politsei käest ja nüüdseks on see kihutamise vajadus läinud :)
sellele aitaks kaasa ka 34 automaatkast...nüüd lihtsalt vedelen seal roolitaga, vaikselt chillin hea muusika saatel :cool:
autosid lasen vahele küll ja inimesed lasen ka üle tee, suunatuli on ka hea sõber mul :)

Postitatud: 10.04.2008 11:11 17
Postitas TarmoV12
... see jällegi üks teemadest, mis kuskile väga ei vii.
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms" :P :lol:

enda kohta ma ei ütle rohkem midagi, kui et üritan sõita nii, et mitte BMW-Klubi nimele häbi teha.
.. sai üks tore "ümmargune" jutt jälle :P

Postitatud: 10.04.2008 11:14 53
Postitas veekaheksa
Rehvi ei vilista, külge ei lase. Ületan, aga natukene. Iga päev.

Postitatud: 10.04.2008 12:14 17
Postitas Martin_S
TarmoV12 kirjutas:... see jällegi üks teemadest, mis kuskile väga ei vii.
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms" :P :lol:
Kle sa peaks ise väga hästi teadma, et suured mootorid ja märg teekate on libe! :D Pling pling veojõukontroll.....

Postitatud: 10.04.2008 12:22 41
Postitas no_name
vastasin sageli, kuna 50 alas ei s6ida kunagi 50 -ga, pigem 60-70 ga. samas teinekord hoopis kiiremini, ja sama 90 alas..see 90 suhteliselt harva minu kiirus.

Kummi oteselt fooritagant ei vilista 2ra minnes, kuid parema teekattega kurvi saab kylgees ikka v6etud aegajalt :P

Postitatud: 10.04.2008 13:09 02
Postitas Hannes
Ikka on ette tulnud külgees sõitmist ja kiiruse ületamist.

Postitatud: 10.04.2008 13:38 51
Postitas janayza
No kuna mul on "kapsalehed" klaasidel siis see kiirusehullus jäi sinna esimesse aastasse, ja see oligi kõige suurem miinus, sest noh jah, maanteel oli ikka väga palju km/h üle :oops:
Aga enam mitte :D
Suunatuli tuleb automaatselt, turvarihm peale juba iseenesest (ma pole kunagi ilma turvavööta sõitnud), inimesed ja koerad lasen üle tee :D , punane tuli on punane, vahele lasen alati autosid kui on ummikud või keegi tahab tipptunnil kõrvalteelt välja saada, tulesid vilgutan kui vastutuleval autol tuled ei põle, kiirust ületan linnas 0-10 km/h (oleneb olukorrast), maanteel jah 0-20 km/h :cool:
Aga mulle siiski meeldib sõita inglite ja udutuledega :oops: Ilusam on ju :lol:

Postitatud: 10.04.2008 13:41 01
Postitas Henri.
Ma võiks öelda sama, mis janayza kui v.a. see kapsalehtede jutt. Ainuke konstantse väärtusega patt on minugi poolt udukatega sõitmine :oops:

Postitatud: 10.04.2008 22:02 12
Postitas Jan_Ar
Kummi ei vilista. Ei taha uusi rehve kulutada. Mootor ka kõigeset 1.8. Eelnevast tulenevalt külge ka ei libista. Ainult talvel vahest, teistest eemal, auto tunnetuse ja harjutamise mõttes.
Kui inimene ülekäigukohas, siis ikka üle lasen. Samas rattureid põhimõtteliselt ei lase kui nad just sadulast maha ei tule. Kiirus on linnas lubatud piires kui foorid just ei sunni vahel teisiti tegutsema.
Maanteel on tavaline taks +10-15 km/h, sest sõidan pidevalt 300km-st otsa. Möödasõidul suureneb kiirus pisut rohkem. Vihkan neid, kes aeglaselt teisest mööda venivad, raisates sellega terve sirge. Möödasõite tehes olen pidevjoonte suhtes üsna range ning üldse kahtlastes kohtades jätan pigem tegemata.
Tulesid vilgutan erinevate põhjuste pärast. Rusikat olen ka viimasel ajal hakanud julgemalt näitama.
Suunad, turvavöö - nii nagu peab.
Ahjaa...politsei aktsiaid on kaks kora ostetud. Ju see ongi loomu rahulikumaks teinud.
Patustan päevasel ajal inglite ja udukatega. Ei saa selle vastu. Ilus.

Postitatud: 11.04.2008 00:02 24
Postitas soldat
BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...

Postitatud: 11.04.2008 01:20 55
Postitas Ain
soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!

Postitatud: 11.04.2008 01:33 04
Postitas Jan_K
Kusjuures ma tegelen ka sellise asjaga nagu näiteks: See aasta on oma 4-5 korda olnud selline juhtum, et eessõitjal ei tööta kumbki pidurituli. Tavaliselt lähen välja ja viisakas vormis teatan et ta auto on tehniliselt mitte korras. :cool:

Postitatud: 11.04.2008 02:20 27
Postitas soldat
Ain kirjutas:
soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!
Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.

Postitatud: 11.04.2008 07:39 51
Postitas Riivo
soldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asi :cool:

Postitatud: 11.04.2008 08:01 09
Postitas Indrek_M
Riivo kirjutas:Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde...
See, kui keegi foori taga muneb, ei ole mitte mootoris kinni vaid juhis.
Maanteel see 1,4 jah ei ela ega sure, linnas liigub väikese mootoriga auto siiski igati lõbusalt edasi. Ja seda olematu kütusekuluga.
Näiteks 0-50km/h sai minu 520i igast poosist Peugeot 206 1,4 käest lutti (kütusekulu vahe oli muuseas täpselt 2x). Maanteel oli seis muidugi vastupidi.

Postitatud: 11.04.2008 08:07 11
Postitas Martin_S
Suuremate mootoritega on jah nii et linnas nad ökonoomsusega ei hiilga :D Samas maanteel aga lõppeb 1.4 jõud kus mul hakkab alles korralik vääne. Mis muudab möödasõidud lihtsaks. Ma ei taha väitta et 1.4 mööda ei saa aga lihtsalt, eba mugav on sellise autoga maanteel sõita millel puudub kiirendus võime 90 - 100 juures

Postitatud: 11.04.2008 09:42 38
Postitas Kairi
Noh, ei ole ju eriti tore olla, kui hakkad 1,1 mootoriga pilliga möödasõitu tegema, ja selleks, et teistele jalgu ei jääks, pead kahe jalaga püsti pedaalil olema. Eelistan ikkagi autot, mis vaid varbaotsa vajutusega sobiva kiiruseni kiirendab.

Postitatud: 11.04.2008 10:01 12
Postitas Leho
no_name kirjutas:vastasin sageli, kuna 50 alas ei s6ida kunagi 50 -ga, pigem 60-70 ga. samas teinekord hoopis kiiremini, ja sama 90 alas..see 90 suhteliselt harva minu kiirus.

Kummi oteselt fooritagant ei vilista 2ra minnes, kuid parema teekattega kurvi saab kylgees ikka v6etud aegajalt :P
ja kuhu siis ausus jäi detailsemalt :D :D :D

Postitatud: 11.04.2008 10:12 51
Postitas Indrek_M
Martin_S kirjutas:Suuremate mootoritega on jah nii et linnas nad ökonoomsusega ei hiilga :D Samas maanteel aga lõppeb 1.4 jõud kus mul hakkab alles korralik vääne. Mis muudab möödasõidud lihtsaks. Ma ei taha väitta et 1.4 mööda ei saa aga lihtsalt, eba mugav on sellise autoga maanteel sõita millel puudub kiirendus võime 90 - 100 juures
No pisikese mootoriga autod ongi ju linnasõidu suunitlusega. Nagu ei tasu suurelt mootorilt linnas ökonoomsust tahta, ei tasu ka pisikeselt mootorilt maanteel mingit erilist sooritust tahta.
Ärme paneme nüüd kõiki autosid ühte patta. Igal autol oma nišš.

Postitatud: 11.04.2008 10:20 58
Postitas Viljar
Proovime äkki originaal teema juurde tagasi tulla, või vähemalt üritame ;)

Postitatud: 11.04.2008 12:01 17
Postitas Markus
kiirust ületan pidevalt väikestes kogustes!maanteel ka vahest udukatega sõidan!kuna "lisa"varustuses suunatuli siis kasutan igal võimalusel...kummi ei vilista ja punane on ikkagi punane tuli!

Postitatud: 11.04.2008 13:37 29
Postitas Alari.
kiirus tavaliselt läheb mulgi tsipa üle nii 5-10km/h!udukatega sõidan,suunatule kang on olemas ja suunda näitan igatikorrektselt(need kes suunatuld ei näita,murraks heameelega selle kangi küljest),vahest harva käin kuskil rinkapeal ennast nö väljaelamas(vahest ka nati kummi keritud)!ei ole just eriline kihutaja ja ei näe vajadust linnavahel ohtralt talda anda!

Postitatud: 11.04.2008 13:54 40
Postitas Kristjan_K
Margus_ kirjutas:Kummi saab apteegist. Talvel sõidan sageli külgees. Kui teeolud seda lubavad, siis ületan ka kiirust, päris lendur ei ole aga harva kui sõidan lubatud piirides. Inimesed lasen alati üle tee ja punase tulega ristmike ületamist ei harrasta. Suunda näitan ja turvavöö on ka alati peal.
Ei kõvata siin praegu, vaid lihtsalt julgen tunnistada :roll:
Ma liituks selle jutuga e. ise teen samamoodi.

Postitatud: 11.04.2008 18:14 37
Postitas soldat
Mina ei jää MB diisel vabalthingava bussiga(60 kw kanti oli) ka maanteel hätta. 100 km\h liikuvast autost ei saa tõesti mööda nii kiiresti aga pole ju vajadustki,kui just kiirust tõsiselt ületada ei taha.

Postitatud: 11.04.2008 19:01 44
Postitas Karol
Elan ennast rajal välja ja ei mängi tõesti rullnokka liikluses. Kiirust ületan ikka vahel aga mitte suurelt.

Postitatud: 11.04.2008 21:06 19
Postitas wirx
kummi ei vilista, kuna ei näe selles pointi
külgees sõidan ikka, eriti talvel
kiirust ületan teiste liiklejate vahel 10km/h kanti, tuttavatel teedel üksi olles natuke rohkem
aga tõsi ta on, et peale rinkal käimist ei tõmba see maanteel 200ga sõitmine enam nii palju...rinkal on palju mõnusam külgmisi G-si nautida ja oma sõidu oskust(oskamatust) lihvida..aga no eks ikka juhtub, eriti kui 200ni läheb alla 10 seki aega

Postitatud: 12.04.2008 02:15 30
Postitas Tarmo
Mina kiirandan linnas pidevalt, fooritagant kuni 60 ni ja siis kulgen rahulikult edasi.
Suunda näitan ka peaaegu alati , kui jalakäijaid üle tee lasen siis vaadatakse imelikult , aga alati vaatan ka tahavaate peeglisse , et mõni hull selga ei tuleks.
Maanteel pole ka nagu kuskile kiiret , 90-100km/h püsikaga.
Vahes libeda ilmaga turvalises kohas lasen ka külje ette kui tuleb meelde veojõu kontroll maha võtta :lol: :lol: :lol:

Postitatud: 12.04.2008 17:35 12
Postitas Luuk
Kui üldise liiklusvooga kaasa minna, siis paratamatult tihtipeale näitab seier rohkem kui 50 km/h. Seda harrastan ma iga päev- kulgeda liiklusvooga kaasa, et mitte jalgu jääda. Suunda näitan isegi majade vahel, inimesi lasen ka üle tee, kui õigel ajal neid märkan. Mõningad roosad juhtuvad ikka sisse, eriti kui tagant tulemas keegi tihedalt pe*ses kinni. Äkkpidurdus tähendaks taganttulija sissesõitu minule ja seda mul ausõna vaja ei ole. Selle viimase suure lumega juhtuski, et mina andsin peatusest väljuvale trollile teed, tagant tuli mingi punane jaapanlane kõksaki vastu vasakut tagumist nurka. Külg ees ei sõida, sest minu kesised sõidukogemused ja selle enesele teadvustamine lihtsalt ei luba. Rismikke nn kinni sõita ei harrasta. Kui ma ikka näen, et ees on ummik ja see sugugi ei liigu, siis ma jään ootama, olgugi, et fooris põleb mulle roheline tuli. Kui ma seal ristipidi liiklejatele üks hea hetk ette jään, tekib ju uus ummik, milleks? Olgugi, et tihtipeale tagumised tuututavad nõudlikult.
Aastaid tagasi, kui ma alles load olin saanud, juhtus selline häbiväärne lugu, et sõitsin Lenska maanteel mitu kilti vastassuunavööndis. Pime oli ja tulin kuskilt kõrvalteelt, keerasin paremale Lenska maanteele ja hakkasin sõitma Narva poole. Siis taipasin, et sõidan ju üldse valele poole ning ma ausõna ei märganud, et teispool piiret jookseb tee teises suunas. Mõtlesin, et see on mingi teepiire kraavi vms ääres. Keerasin sealsamas otsa ringi, sest arvasin, et tegu on lihtsa kahesuunalise maanteega- üks rida ühte pidii ja teine teist pidi. Sõitsin Tallinna poole ja Nehatu juures nägin, et donnerwetter!, kus ma sõidan!? Sealt põikasin siis õigesse suunda ja mõtlesin, et kui loll võib ikka üks naine olla. Õnneks oli öö ja kedagi vastu ei tulnud.

Postitatud: 12.04.2008 17:46 40
Postitas Tauri
Riivo kirjutas:
soldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asi :cool:
soovitaks ka proovida mõnda 1,1-st ja 1,4 st :!: 1,6 sest rääkimata...
Nimelt on uued linnakate mootorid oma väikse kubatuuri juures aetud suht kiireks ja 0-50 km/h kiirendus võib nii mõnelgi tootjal olla päris eeskujulik! maanteel kiirusel 80++++ on muidugi juba nendega keerulisem :D

Ise sõidan liiklusvool + kui paha tuju siis reeglite (märkide) järgi ja kui tuju hea siis vahest, mis siin salata pattu, ka kiirendan, keeran raadio vaikseks ja kuulan meeldivat kontserti :)

Postitatud: 12.04.2008 19:44 19
Postitas Rock94
Rehve vilistan vähe,suunda näitan 90% kõigist juhtudest,inimesi lasen üle tee kus ettenähtud,linnavahel 60km/h liikumis kiirus,maanteel +/- 20km/h,joonestan suht tihti.Joonestamist on viimasel ajal aga vähemaks jäänud kuna mõistus on koju tulnud ning 1 hale kord seljataga.Ühel sügisõhtul juhtus nimelt,et olin sõbra(tuning)mossega valgusfoori taga ja siis tahtsin proovida,et kui kurjaks ajada,kuida siis liigub....nii ma siis kaasitasingi kuid ei pannud tähele,et minu kõrvale oli tulnud wirx oma porshega,ja sinna valgusfoori taha mu niisama kaasitamise ideed kadusidgi nagu oli kadunud wirx oma porshega :lol: