12. leht 24-st

Postitatud: 22.08.2007 09:56 09
Postitas Tauri
Zipp kirjutas:varuosa letis on küll imo nii,et lähed naerul nöol sinna ütled tere ja vastatakse samaga aga kui "e36" mainid(isiklikult) siis tehakse siuke nägu "et mida sa vend tahad siit..." :roll: e46 hoopis teine suhtumine...
vot ei tea- olen ka e36-le käinud juppe uurimas- ja just uurimas stiilis, et kas seda saab ja palju maksab ja mis sa arvad kas tasub hoopis ebayśt otsida- ühesõnaga selline tüütu tyyp letiääres. Muidugi kui järts tekib siis lasen vahepeal asjalikumad vennad ette ja siis jälle samast kohast edasi. Võib-olla ei ole mõni teenendaja just kõige õnnelikum olnud aga viimasel ajal (aasta) pole ma küll tundnud, et oleks suhtutud kui rotti, kellele kodus e36!

Postitatud: 22.08.2007 16:28 08
Postitas estex
Mina olen oma e36-le ühtteist ikka soetanud ning alati on viisakalt kõik välja vaadatud, pole veel kordagit jama olnud teeninduse poolega. ;)

Postitatud: 22.08.2007 22:11 30
Postitas MESHUGGAH
Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Tema viis sinna oma uue 325 kupee diagnostikale. Lõpptulemuseks oli pikk kõne UM direktorile. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega. Põhjuseks teenindus. Tavaline stsenaarium: on mingi väike või suurem pretensioon, sõnavahetus, kompromissile mittejõudmine, sest teenindused tavaliselt otsivad ühtepoolset kompromissi (mis on neile kasulik, kliendile mitte). Siis saab mu bossil kannatus otsa. Tal varastati hiljutti 18tolli uued rattad, kasko tellis uued, kolm nädalat juba lükkatakse nende kättesaamise aeg edasi. Härral tuleb sõita 17 lamellidega mis loomulikult kuluvad ja pole üldse ilusad. Kehvasti (mullidega) oli toonitud taga klaas UMis. Automaadiga 325 sööb 14 liitrit (sõidab mees rahulikult), see on UMi arvates palju. 10000 peale kadus 1l õlit mis on ka UMi arvates palju. Lahendust probleemidele tava teenindajad ei leia, või ei viitsi seda teha, või ei saa seda teha. Vot selleks ongi neid Direktoreid ja teeninduse Juhatajaid vaja.

Postitatud: 23.08.2007 13:14 36
Postitas wirx
ei saa nüüd küll aru, milles probleem on?
UM on süüdi, et keegi varastas tal rattad ära?
Või see, et auto võtab nende arvates liialt kütet?
Või et UM arvab, et õli kulub liiast?

Ma soovitan su bossil minna kuhugile sanatooriumisse, las puhkab välja, hetkel küll su jutust ei tule välja, et UM-il mingi viga küljes, pigem su bossil, kes ka fordi ja marinega pole hakkama saanud...arvatavasti oma ülbuse pärast :lol:

Postitatud: 23.08.2007 13:19 48
Postitas Indrek_M
MESHUGGAH kirjutas:Minu ülemus läks täna UMis endast täitsa välja. Omal ajal oleme temaga jõudnud vestelda ka Fordi Info Auto pealikuga ja Subaru Mariine auto ülemustega.
Ma arvan, et su ülemus peaks vähemalt palderjanitilku endaga alati kaasas kandma :)
Ma ei saanud absoluutselt aru, milles see UM-i teenindus antud juhul kehv oli või milles üldse probleem, et endast välja minna.
Pigem tundub, et probleem on tõesti konkreetse inimese oskamatuses asju normaalselt ajada või üleüldine võimetus probleemist aru saada.

Postitatud: 23.08.2007 13:21 52
Postitas estex
ainuke asi mille ma välja lugesin oli kehvasti toonitud klaas :?

Postitatud: 23.08.2007 13:30 40
Postitas Andrez
Hmm mina lugesin välja, et velgede tarneaeg on liiga pikk, õli ja kütuse kulu konstaneeritakse kui fakti aga ei suudeta/taheta korda teha ja siis see mullikile tagaklaasil. Võibolla loen ma liiga palju ridade vahelt aga mina sain asjast nii aru.

Postitatud: 23.08.2007 13:37 16
Postitas Priit Peljo
Andrez kirjutas:Hmm mina lugesin välja, et velgede tarneaeg on liiga pikk, õli ja kütuse kulu konstaneeritakse kui fakti aga ei suudeta/taheta korda teha ja siis see mullikile tagaklaasil. Võibolla loen ma liiga palju ridade vahelt aga mina sain asjast nii aru.
Täpselt nii.

Postitatud: 23.08.2007 17:02 33
Postitas ryan
Kas Kuressaarde ka tuleb millalgi UM, mercedes ja audi seal kenasti esindatud egas siis BMW kehvem pole :)

Postitatud: 23.08.2007 17:10 10
Postitas arnie
Minu arvates need kes ei leidnud UM-s (ka) viga olevat, ei tahtnud seda lihtsalt tunnistada.
Sinu ülemusel on küll rahuga probleeme aga poindist sain minagi aru!

Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga (ei ole kõige parem teenendus kui parasjagu vana kunde ei ole)
Aga eks nemadki loevad seda foorumit ja e. oskavad midagi kõrva taha panna.

Postitatud: 23.08.2007 17:55 17
Postitas Ain
Eks igaühel on õigus oma arvamusel ja tunded löövad lõkkele just siis, kui ei tehta nagu sulle meeldiks.

Eks igaühel on kujunenud oma nägemus asjadest ja eks neg. mälestused püsivad kõige kauem meeles.
Ma ei hakka jälle UM'i pikalt ja laialt kiitma. Aga näiteks täna saabusid jupid Saksast ja homme viin juba auto terveks päevaks sinna. Saavad kõik asjad enne nädalalõppu tehtud jälle ja miks peaks ma nurisema nende kliendisõbralikkuse üle :)Tänud Riibergile ;) Täpset remondiaega ei olnud enne kokku leppinud, aga tullakse vastu. Tuleb ise olla lihtsalt viisakas ja aru saada ka neist. Olen täpselt samasugune klient nagu iga teine ;)

Isegi korra ennast teeninduse leti taga keema ajanud, aga tagant järgi sain ikka aru, et kahjuks oli neil õigus.

Imelihtne :D

Postitatud: 23.08.2007 19:28 07
Postitas Indrek_M
arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
Aga mis neist ka niiväga laita? Teeninduskultuur siiski oluliselt parem kui teistes samaväärsetes kohtades - apsakaid juhtub kõikjal ja kõigil, samuti on kõikjal olukordi, kus vastust ei teata.
Lähenedes asjale rahumeelselt olen mina kõigile olukordadele lahenduse leidnud - on UM meeldivalt vastu tulnud, olen ise vastu tulnud ... pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.

Postitatud: 23.08.2007 19:46 41
Postitas Mihkel(Kops)
Indrek_M kirjutas:
arnie kirjutas:Kodanikud, ärgem nüüd ülistagem seda UM nii väga
....pole märganud, et UM-is oleks mingi kliendivaenulik suhtumine - pigem üritatakse anda endast parim, vahel lihtsalt kukub mitte kõige paremini välja.
Kunagi tegin selles samas teemas väikse kokkuvõtte oma kogemusest UM'iga. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &start=200

Ma väga loodan, et tulevikus pean ma oma arvamust muutma.

Postitatud: 24.08.2007 21:50 27
Postitas ivar4
sai jälle käidud Pärnu UM-is ega pidanud ka seekord pettuma. Jutt konkreetne, töö tehtud, hea suhtlemine ja suhtumine. Teenindajaks Peep Allas ;)

Postitatud: 28.08.2007 18:28 41
Postitas umptsik
21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)

Postitatud: 28.08.2007 19:10 15
Postitas Ain
umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtne :D

Postitatud: 28.08.2007 20:33 06
Postitas Viljar
Mingid jutud käivad, et UM-is käib suur softi vahetus, võibolla pole meil kohalegi jõudnud.

Postitatud: 28.08.2007 20:33 38
Postitas hanno
Ain kirjutas:
umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
Kui emailile vastust ei saa, siis võta telefon kätte ja küsi enda küsimus ära. Samas on alati võimalus kohapeale sõita ja nendega näost näkku rääkida. Imelihtne :D
Nagu ma aru saan, siis ei saa ka toru otsast kätte.
Võta lahti Unitedmotors.ee ja sealt leia vastav isik - varuosade puhul Rain Lassi ja remondi puhul Margus Roosalu ning pöördu murega nende poole. Mõlemad on mõistlikud inimesed ning aitavad hädast välja.
Pugema ei pea kellegi ees. Kõne ülemustele ei tohiks olla ka kaebamise vormis vaid mure kurtmine, et ühendust ei saa ning vastust pole ka mailile. Küll nad siis lahendavad probleemi.

Postitatud: 29.08.2007 09:16 16
Postitas Ragnar_R
oma kogemustest võin öelda, et hoolduse ja remondi pool on igati OK! Külastan päris tihti ja siiani ple midagi ebameeldivat olnud. Aga varuosade leti taga on keegi kes tegelikult ei taha seal vist olla :S Ülbe ja üleoleva suhtumisega klienditeenindaja jätab halva kogemuse :(

Postitatud: 29.08.2007 09:19 43
Postitas aise
RaxV8 kirjutas:oma kogemustest võin öelda, et hoolduse ja remondi pool on igati OK! Külastan päris tihti ja siiani ple midagi ebameeldivat olnud. Aga varuosade leti taga on keegi kes tegelikult ei taha seal vist olla :S Ülbe ja üleoleva suhtumisega klienditeenindaja jätab halva kogemuse :(
ma tean mida sa tunned :D ma üldiselt ei tee välja aga kui võimalus siis suhtlen nende teistega.

Postitatud: 29.08.2007 09:22 55
Postitas Cardo
umptsik kirjutas:21.08. sai kirjutatud ja helistatud ja ette öeldud emailidele saadetud, aga ei midagi..

Kas ma küsin lolli küsimuse või mida ma valesti teen? Nad ei suhtle minuga. Mis vahet seal on, kas ostan käigukangi nupu või tellin auto kapremondi.

Ma olen UM'is tõsiselt nördinud...

-edit-
Et küsimus: kellele ma seal pugema pean, et vastust saada?

umptsik kirjutas:@ 21.08.2007
Irw, Teil ikka hästi läinud. Ma ei saa toru otsast neid kätte ja e-mailidele ei vastata kaa kunagi. Saadan aeg-ajalt uue meili, proovin erinevaid e-maile kasutada aga ei miskit.

Täna sai taas üks meil saadetud, ehk kunagi saab vastused ka lihtsatele küsimustele e-maili teel :)
emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastama :D

Postitatud: 06.09.2007 13:43 16
Postitas umptsik
Cardo kirjutas: emailidega ma olen natukene kursis palju tuleb neid varuosaletti ja see pidi hirmus olema, keegi võiks ennast tööle pakkuda e-kirjadele vastama :D
No näed. Telefonikõnel oli see kord võim. Selgus, et kummalistel asjaoludel ei olnud meilid minuni jõudnud. Tegime toorel viisil uuesti protsessid läbi ja jõudsid kohale. Rain Lass varuosadest ja Raivo teenindusest olid väga abivalmis vabandasid ebamugavuste pärast.

Ma nüüd ütlen, et tegelikult UM tegi head tööd :p Pealegi- originaalvaruosad ei olegi liiga kallid (kui just 5tk korraga ei osta :P )

Postitatud: 06.09.2007 13:52 35
Postitas aise
mul siin juhtus ka üks õnnetus mõned päevad tagasi kui ühe umbes äravoolu pärast läks läbi pidurivõimendi vaakumpoole vett sisselaskesse. sain samal päeval auto tagasi ja viga leiti juba peale minu suulist kirjeldust, mis on väga meeldiv ja usaldust tekitav. ainuke pisike asi mis silma jäi peale auto kätte saamist oli see, et pealmine õlikork oli pooles vinnas, hea, et ära ei lennanud. aga selliseid pisiasju juhtub ka mujal ja ma olen need üldiselt andestanud. kuna UM töötab hetkel poole ööni siis saan aru kui töömehed on veits rohkem väsinud jne. seega ei pea pahaks :D

Postitatud: 11.09.2007 19:51 25
Postitas Jaanus_P
Minul jälle positiivne kogemus. Seekord Tartu UM-iga. Masin käis ostueelses kontrollis ja terve kontrolli aja anti teada vigadest mis juba leitud ja palju lähevad remondi kulud. Teenindus ise viisakas ja kuigi me alles laupäeval palusime auto kiiresti töösse võtta saime aja juba teisipäevaks (positiivne). Teenindaja nime ei mäleta kahjuks.

Postitatud: 13.09.2007 12:35 04
Postitas max55
Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.

Postitatud: 13.09.2007 13:00 45
Postitas Leho
max55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
kindlasti um. Äkki ta annab klaasile ka 2 aastase garantii . Kui nendepoolt toode paigaldatud.

Postitatud: 13.09.2007 13:31 16
Postitas Rakvererax22
Mina jällegi käin Kohtla-Järvel UM is pidevalt ja sealt küll täiesti positiivne kõik! Helistanud olen reedesel päeval ja aja saanud isegi esmaspäevaks. Teevad teiste tööde kõrvat, kui väga vaja. Ja kui midagi tehakse ja selgub et on veel midagi vaja vahetada mis katki või puudub, siis helistavad ja ütlevad täpselt mis viga ja küsivad et kas panevad uue või mitte. Täitsa tasemel ja targad mehed seal vähemalt. Ja ootama pole kordagi pidanud.

Postitatud: 13.09.2007 13:58 42
Postitas Tauri
max55 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegama ja küsin siin - Kas keegi esiklaasi on lasknud UM-is vahetada? Endal hetkel kasko juhtum ja võimalus minna nii Autoveri, Klaasimeistrisse kui ka UM-i. Huvitab just klaasivahetuse töö kvaliteet.
olen vahetanud um-s klaasi. Tööde kvaliteet igat OK. A
ainult see 2. Ringi klaas oli suht pehme- kojamehe kriipsud tõmbas kohe sisse. see pidavat küll kõigi uute klaaside viga olema aga siiski...

soovitus siis ka kohe uued boschi kojamehed ette panna- ise

Postitatud: 14.09.2007 10:05 08
Postitas max55
Valituks osutuski UM :D Varsti siis tulemus näha, näitasin eile auto ette ja ootan nüüd kõnet, et millal võib auto sinna viia.
Hakkasin veel pärast mõtlema, et kui minna Autoveri, siis millise klaasi nemad ette panevad? Neid ju üsna mitu erinevat varianti - tavaline, vihmasensoriga, kliimakomfort ....
Klaasipuhastikummid lähevad loomulikult koos klaasiga vahetusse, uued juba ootamas.

Postitatud: 19.09.2007 22:46 58
Postitas erx168
Reedel lähen esimest korda alles UM-i mootori diagnostikasse(elektroonika viga).
Vastuste põhjal saan aru,et teenindus korralik ja annatakse teavet ka läbi minevate jubinate kohta.
Aga ajaliselt ei tohiks diagnostikaga vist kaua minna,aju annab kohe selle veasignaali teada, mida asutakse kustutama.