3. leht 3-st

Postitatud: 09.07.2007 20:11 56
Postitas maxo
Suht teemasse jutt... :?

Tegelikult oleks pildid ja videod oodatud küll (II etapi kohta siis ;) )

Postitatud: 09.07.2007 20:16 28
Postitas maxo
maxo kirjutas:Suht teemasse jutt... :?

Tegelikult oleks pildid ja videod oodatud küll (II etapi kohta siis ;) )
Ok,nii õigel ajal tehti split,et ma hakkasin kirjutama ühte teemasse ja jutt sattus teise...aga selle,mille kohta split tehti võiks ka veel üle vaadata,seal oli veel mingit kahtlase väärtusega juttu.

Postitatud: 10.07.2007 09:55 22
Postitas MESHUGGAH
Ma pakuks sellist varianti järgmiseks aastaks:
1. A Klass - kuni 110kw ainul tänavarehvid (ei mingeid poolslikke ja slikke)
2. B Klass - üle 110kw autod tänavarehvidega (siia klassi võib lisada ka A klassi slikkide ja poolslikkidega)
3. C klass - vabaklass (slikkidega ja poolslikkidega B klassi autod)
Igasse klassi tuleb ümbes 10-15 sõitjat.

Ballasti võib ka lisada kui keegi liiga kiire on. See kõik on ainult pakkumine. Pakkuge oma variante.

Postitatud: 10.07.2007 11:34 39
Postitas Silwer
Minu ettepanek:

- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib

Postitatud: 10.07.2007 11:40 37
Postitas Indrek_M
Silwer kirjutas:Minu ettepanek:

- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib
Tundub kõige mõistlikum. Muidu on ja jääb ikka alati mingi virin, et kedagi kuidagi diskrimineeritakse.

Postitatud: 10.07.2007 11:42 47
Postitas Raivo
Indrek_M kirjutas:
Silwer kirjutas:Minu ettepanek:

- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib
Tundub kõige mõistlikum. Muidu on ja jääb ikka alati mingi virin, et kedagi kuidagi diskrimineeritakse.
Või, kui korraldajaid ning jaksu oleks - siis lihtsalt treeningpäevad ja võistluspäevad :)
BMW Track Training day ja BMW Cup :cool:

Postitatud: 10.07.2007 11:54 03
Postitas tanele28
Ma ei saa aru miks toimivat asja peaks muutma, väike võistlus efekt on heale ajale minu arust igati kasuks :)

Postitatud: 10.07.2007 13:12 50
Postitas maxo
MESHUGGAH kirjutas:Ma pakuks sellist varianti järgmiseks aastaks:
1. A Klass - kuni 110kw ainul tänavarehvid (ei mingeid poolslikke ja slikke)
2. B Klass - üle 110kw autod tänavarehvidega (siia klassi võib lisada ka A klassi slikkide ja poolslikkidega)
3. C klass - vabaklass (slikkidega ja poolslikkidega B klassi autod)
Igasse klassi tuleb ümbes 10-15 sõitjat.

Ballasti võib ka lisada kui keegi liiga kiire on. See kõik on ainult pakkumine. Pakkuge oma variante.
See tundub suht mõistlik jaotus.Ballasti osa poleks vast vajalik
Ja kui auhindadest puudus tuleb,siis vabaklassi osavõtjad saavad ainult diplomi vms.Nagunii käivad enamus autot testimas mõne "huvitavama" võistluse jaoks.
Nii jääb alles ka pingetpakkuv võistlusmoment.

Teine variant on jah see et sõita lihtsalt aega,ilma klassideta....samas muutub see aga suht kähku igavaks,kuigi alguses tundub hea ja diskrimineerimisvaba idee!

Postitatud: 10.07.2007 14:36 48
Postitas Silwer
Open Track täpselt sedasi ju toimubki ja osalejate vähesuse või igavuse üle küll ei kurdeta.

Postitatud: 10.07.2007 14:39 41
Postitas hanno
vazrider kirjutas:Ma ei saa aru miks toimivat asja peaks muutma, väike võistlus efekt on heale ajale minu arust igati kasuks :)
Kui mina peaks rajale tulema, siis hea meelega tuleks ka selle võistlusefektiga. Open Trackile ei roni, aga BMW Cupil osaleks kunagi küll. Vaatamata sellele, et kauges minevikus kui ringrada sõitnud olen, olen hõivanud tagumised järjestuse kohad.

Postitatud: 10.07.2007 17:58 37
Postitas Cardo
Üks pakkumine veel
Silweri teema sobib !
Kuid teeks 2 vooru.
1 Vabavoor, mis allub Silweri tingimustele
2 Võistlusvoor kus on auhinnad ja autasustamine.

Postitatud: 10.07.2007 18:27 15
Postitas maxo
Silwer kirjutas:Open Track täpselt sedasi ju toimubki ja osalejate vähesuse või igavuse üle küll ei kurdeta.
Open trackil on natuke teine teema...seal on autod niivõrd erinevad enamusjaolt,et jõudu saad katsuda rohkem iseenda kui teistega...ja lisaks on see juba poolprofiüritus,kus paljud mängivad erinevate slikkide,külgkallete jms.Loomulikult on osavõtjaid ka n.ö otse tänavalt,aga tundub et Open Track liigub rohkem eriautode suunas...

BMW klubi üritus võiks aga olla suunatud laiemale ringile ja seda nii,et ta enamustele osavõtjatele ka pingetpakkuv on.Selleks ehk sobiksidki vähe kitsamad klassid ning konkreetsemad tingimused
Seda ei saa päris oma mätta otsast vaadata,peab silmad lahti tegema ja rohkem teistele mõtlema :roll:

Postitatud: 11.07.2007 01:18 34
Postitas Tiit525
Klassidesse jagamine on väga raske, näiteks mina sobin oma 525 automaat-touringuga palju paremini Jaanuse 520 manuaal-touringuga, kuid selle asemel olen ühes klassis M3-dega :lol: Samas võiks edetabel olla kolme ringiaja peale kokku, muidu on poodiumil need kes sõidavad viimase piiri peal ja vahel ka üle selle,saavad hea koha ühe ringi põhjal aga teistel ringidel ei suuda võib-olla autot valitseda (piruetid, väljasõidud)

Postitatud: 11.07.2007 08:21 45
Postitas maxo
Ega ta lihtne pole...samas sõidavad enamus(kui varsti mitte kõik ;) )M3-d ja kiiremad 328´-d ja 325-d juba praegu nn.C-klassis kui 3-klassilist jaotust kasutada.
Ka see 3 aja kokkuliitmise mõte poleks vist halb idee.Siis saaks kokkuvõttes valida 2st koond ajast parima.Kuigi siis vist need kes siiski on juba praegu stabiilselt kiired on siis veel eriti üle.Siiani pole täheldanud vähemalt et nn. ringrajamehed mõnda sellist apsu oleks sisse lasknud."Veerevad" slikkide abiga raja keskmiselt 54sek läbi ja lähevad koju:).Sellel oleks vast pointi just tavarehviga ja tavaautoga sõitjatele.Seal seda põnevamat sõitu ja "hullupanemist" tuleb vähe rohkem ette.

Postitatud: 11.07.2007 19:11 18
Postitas Mihkel(Kops)
Tiit525 kirjutas:Klassidesse jagamine on väga raske, näiteks mina sobin oma 525 automaat-touringuga palju paremini Jaanuse 520 manuaal-touringuga, kuid selle asemel olen ühes klassis M3-dega :lol: Samas võiks edetabel olla kolme ringiaja peale kokku, muidu on poodiumil need kes sõidavad viimase piiri peal ja vahel ka üle selle,saavad hea koha ühe ringi põhjal aga teistel ringidel ei suuda võib-olla autot valitseda (piruetid, väljasõidud)
Kui sellist süsteemi kasutada, siis pigem peaks võtma kahe ringi ajad kuna iga tänavarehv ei pea kolmele ringile vastu. Ja kuna on kaks vooru, siis liidetaks parema vooru kaks paremat ringiaega. Nii saaks minu arvates veidi võrdsem. Võibolla võiks siis ka ühe punkti anda omas klassis kõige kiirema ringi teinud võistlejale?

Postitatud: 11.07.2007 23:28 15
Postitas juulius1
asi hakkas huvi pakkuma-tahaks ka kätt proovida:P
millal järgmine toimub-kust infi saab?

Postitatud: 12.07.2007 12:48 52
Postitas silver
Silwer kirjutas:Minu ettepanek:

- ei ole võistlust vaid on sõidutreening oma oskuste parandamiseks
- ei ole ühtegi klassi
- ei ole mingit autasustamist
- toimub ajavõtt
- igaüks võib hiljem oma aega võrrelda selles taustsüsteemis mis talle kõige rohkem sobib
Toetan ülalolevat ettepanekut
seletan mispärast
Kui tekib klass (ükskõik milline nt üle 30a vanused juhid ) siis virisema hakkavad jälle need kes tulid kohale ja kohe tahavad võita, ehk et ei sobi, teeks uue klassi 30-31a juhid.
Kui raha alla ei pane siis ei saa ka mitte midagi, kuna ei ole ise hoolitsenud et sa võita saaksid. Mõttetu on viriseda teiste kallal ise midagi tegemata, võiks hoopis kiirematest õppida kuidas kiiremaks saada.
Esimese asjana võiks kasvõi enda sõidetud trajektoor ja ringiajad üle vaadata, ma arvan et kui sa suudad kõik enda sõidetud ringid sõita ühte sekundisse siis võid hakata juba autot vahetama rehvi ja mootorit arendama.
Lihtsalt mõned enda mõtted, ärge kiskuge teisi alla, laske neil ronida ja ronige ise ka.