Sellest ma räägingi, et nupp ei takista last. Lapsed õpivad nuppude vajutamise
suht esimese asjana ära
Küll aga tegelikkuses on Tesla liikuma saamine üsna ebatõenäoline protsess:
esiteks, peab issi võtme lapsele kinkima. Teiseks, peab laps ukse avama.
Kolmandaks, peab ta istuma tooli peale. Neljandaks, peab ta vajutama piduri-
pedaalile, olles ikka veel tooli peal (issi toolipositsioonis on see arvatavasti võimatu).
Viiendaks, peab ta veel lisaks sellele, et istub tooli peal ja hoiab pidurit peal, tõmbama
ka käiguvaliku nuppu - selline harjutus on palju keerulisem kui nupu vajutus.
Meetrimees ei saa istuda istmel, hoida pedaali ja tõmmata kangi samaaegselt
Muhv, tubli, jätsin selle spetsiaalselt mainimata
Jap, elektriauto kasutamise hinda hetkel ei saagi konkreetselt läbi mõelda, puuduvad
korralikult kasutatud elektriautod.
Võttes näiteks mingi 5. seeria BMW UM-ist ja võttes 5a vana auto24-s, hind on
rohkem kui poole väiksem. Elektriauto puhul 5a jooksul aku resurss langeb eeldatavasti
15-30%, hind aga ei saa üle 50% langeda (turu nõudluse tõttu): võtame näiteks Tesla S,
mis sõidab 300km vana akuga, see on 2x rohkem kui Leaf, samas auto on igatepidi parem.
Ehk siis elektriauto hind langeb esimestel aastatel aeglasemalt, viimastel aastatel
(enne aku surma) kiiremini. Tavaautodel on vastupidi, esimese paari aastaga
langeb hind kolossaalselt ja E60 esimeste aastate autodel pole enam palju jäänud kukkuda.
Või võtame VW e-up, hind ~25000€ ja bmw 1. seeria odavaim ~25000€. Kui e-up on 8a vana,
siis ei saa olla selle hind 7500€, nii nagu seda on vana 1. seeria. See tuleb puht selle pealt, et
kui eUP-iga saab sõidetud veel 100 000 km, on auto ennast kinni maksnud kütusega. Lisaks on fakt, et
8a vana BMW vajab päris palju jubinaid, olgu mootor, turbo või käigukast, pluss vana hala juurde,
nagu mootoriõli ja uus käivitusaku
