4. leht 19-st

Postitatud: 19.01.2006 10:55 52
Postitas marek320
minu külm hommik vol.2 möödus suuremate probleemideta, auto käivius ilusti kolina ja undamise saatel :), käigud, sidur tiba raskemad, ukse kinnitõmbamisel pidi suuremat jõudu kasutama ja tundus et klaasipesuvedelik oli nati oma olekut muutnud.

Töö vol.2 siis järgmine;
+C2-raskem käivitus-kesklukk, alarm vigurdab
+C2- raskem käivitus a muidu tibens
+A6- raskem käivitus
+mingi :) Mazda- raskem käivitus
+ mingi Toyota- raskem käivitus
+Nissan Maxima- ei käivitunud@ järjepidevus viib endiselt sihile :)

Postitatud: 19.01.2006 10:57 31
Postitas Jaanus_P
üks probleem siiski oli autoga. nimelt tagumine luuk peale avamist ei tahtnud enam sulguda. käega sai korra lukusti kinni pandud (vaevaliselt) ja uuesti lahti tehtud. kinni ikka ei tahtnud minna. sai siis mingi 30 korda rahulikult luuki sulgeda proovitud ja lõpuks läks kinni. eks peab mingit määret sinna vahele laskma mille jäätumis punkt oleks üle -50 kraadi, et probleeme enam ei tekkiks.

kuna meil õismäel auto parkla siis seal ei käivitunud terve rida autosid. marke ei hakka üles lugema.. nimekiri läheks liiga pikaks :)

Postitatud: 19.01.2006 11:13 13
Postitas H_Margus
-21C käivitus esimesel katsel. :D
Kesklukkust ei avanenud vaid kaasõitja uks, tuli ise seestpoolt avada.
Esimesed paar minutit rääkisid ka hüdrokad oma väsinud elulugu. :cry:
Hommikuti sõites tundub vedrustus tänu külmale mõnusalt jäik...
tuleb kevadel ikka madaldus sari alla hankida.

Sellised tähelepanekud, siis minupoolt.

Postitatud: 19.01.2006 11:16 21
Postitas Märt
Seda on tunda,et paljudel on probleeme.Hommikul Pirita poolt tulles oli liiklus nagu Pühapäeval :)

Postitatud: 19.01.2006 11:31 05
Postitas waga
Kõik toimis :D ainult puhur kigises nats :|

Postitatud: 19.01.2006 11:31 11
Postitas Charly
Astra 2002 Tdi... mõlemad karged hommikud poolest pöördest käima
eile andsin 2-le töökaaslase autole "täkku" , täna kah kahele ja ühe tõmbasin käima.

autoabi

Postitatud: 19.01.2006 12:11 02
Postitas jaant
alecoq, kui õnnestub lahti saada pagasiruum, siis valgustuse kaudu saaks ju akut laadida. Kuidas teha kindlaks pluss ja miinus? Näiteks elektriku indikaator - kruvikeerajaga , kui "krokodill" massi panna . Millise klemmi juures indikaator põlema läheb, see on pluss.

Postitatud: 19.01.2006 12:12 58
Postitas Mihkel
Ei ole ühelgi ommikul oma traktoriga probleeme olnud, poolest pöördest tiksuma:)

Postitatud: 19.01.2006 12:44 33
Postitas Ilves
Enda e39 termomeetri järgi tegin kõige külmema käivituse -27-ga (eelmisel aastal). Seega selle aasta -20 on igati köömes olnud :) Sidurit lahti lastes vedas siirupine käigukastiõli küll kergelt autot edasi, aga see on normaalne. Kõrvalistujapoolne uks ei reageerinud kesklukule ja lahendasin probleemi nii, et proovides ust seestpoolt avada jäi link pihku :shock: Järelikult sõidab elukaaslane soojemate ilmade saabumiseni presidendi kohal, taga vasakul :)

Postitatud: 19.01.2006 12:59 40
Postitas JannP
-22C

2 korda vedas tühja, siis läks tööle

Postitatud: 19.01.2006 13:16 08
Postitas draggo
Käisin siis oma sõbra diisel Ford Rangerit käima tirimas. Mingi 500m lohistasime enne kui käima saime.
Sinna sõites täheldasin aga huvitavat asja: nimelt otse sõites pidin oma külmunud rooli vahepeal üsna korralikult vasakule-paremale hoidma, et masin otse liiguks. Imelik. :|

Postitatud: 19.01.2006 13:35 37
Postitas cali
Minu ja mu E39, 2.0 vahelisi suhteid täna hommikul iseloomustab minu mätta otsast vaadates kõige paremini laulusalm - "närvid on läbi ja otsas on raha, sina oled ikka külm nagu kala".
Lõpuks peale taxiga uue aku järel käimist, seda -29-ses pakases sõrmede ja varvaste külmumise hinnaga pealekruttimist, läks peale uue aku peaaegu tühjakskäiamist suure hädaga algul kreissae häält tehes isegi käima. Kui ei oleks läinud oleksin vist küll jooma hakkand :roll:

Postitatud: 19.01.2006 13:59 49
Postitas toivoku
tegelikult on abiks ka yhe piixus aku omamine ja venelaste "start" akulaadija omamine, piixus aku peale ja stardiga paned käima, siis paned oma korraliku aku laadima korraliku laadijaga ja niikaua sõidad katkise akuga :)

Postitatud: 19.01.2006 14:25 52
Postitas Riivo
mul oli siin mõte proovida eetrit aga ei oska seda kuskilt lasta...õhufiltrist ta sunnik ju läbi ei lähe :roll: , filtri eest kraapimine on ka sellise külmaga suht kreisi yritus....masinaks siis 525td 93.a

Postitatud: 19.01.2006 14:27 15
Postitas Ilves
Eetriga saab hea paugu teha. Pärast vaatab sisselaskekollektor nagu roosinupp sulle vastu :)

Postitatud: 19.01.2006 14:31 29
Postitas Raivo
Eetriga käivitamise soovitaks tõesti pigem päris Traktorite jms rasketehnika valdkonda. Tegemist on väga robustse käivitus viisiga.

Ning uuemate autode omanikele eriti, et "täkku andmine" võib valusa põntsu panna teie auto elektroonika süsteemidele. Nii, et pigem karta, kui kahetseda.

Postitatud: 19.01.2006 14:33 17
Postitas Riivo
eriti alternatiive praegu pole...yhe päeva vabaks sain aga homme vaja läbi ussi****i tööle saada...yhistransa ka ebapädev mind õigeks ajaks tööle viima

Postitatud: 19.01.2006 14:35 12
Postitas Tarvo
Raivo kirjutas:Eetriga käivitamise soovitaks tõesti pigem päris Traktorite jms rasketehnika valdkonda. Tegemist on väga robustse käivitus viisiga.

Ning uuemate autode omanikele eriti, et "täkku andmine" võib valusa põntsu panna teie auto elektroonika süsteemidele. Nii, et pigem karta, kui kahetseda.
Jah ja automaati ei tõmba käima kah krt..

Postitatud: 19.01.2006 14:45 43
Postitas Riivo
samas, on keegi lasknud paigaldada plokisoojendust elektrilist? huvi hakkavad hinnad pakkuma..niipalju saan ikka et ööseks seina taimeri peale, hommikul plokk soe ja saab inimlikult käivitada..

Postitatud: 19.01.2006 14:47 21
Postitas Raivo
McRicco kirjutas:samas, on keegi lasknud paigaldada plokisoojendust elektrilist? huvi hakkavad hinnad pakkuma..niipalju saan ikka et ööseks seina taimeri peale, hommikul plokk soe ja saab inimlikult käivitada..
Küsi Janeku käest, ta pakkus millalgi. Ja väga normaalse hinnaga kusjuures (2K) ringis.

Postitatud: 19.01.2006 14:53 56
Postitas draggo
Raivo kirjutas: Küsi Janeku käest, ta pakkus millalgi. Ja väga normaalse hinnaga kusjuures (2K) ringis.
See on ju päris hea hind!

Postitatud: 19.01.2006 15:14 08
Postitas bastion
Raivo kirjutas:Eetriga käivitamise soovitaks tõesti pigem päris Traktorite jms rasketehnika valdkonda. Tegemist on väga robustse käivitus viisiga.

Ning uuemate autode omanikele eriti, et "täkku andmine" võib valusa põntsu panna teie auto elektroonika süsteemidele. Nii, et pigem karta, kui kahetseda.
tere,

hehehe....minu e39 2,5td nilpsab eetrit küll hea meelega , õhuvõttu väike sutsakas ja tänahommikul käivitus ilma probleemita. homme vahetatakse eelsüüteküünlad (UM-is oli 6tk laos, hind 324.-/tk). Ise võtsin BOSCH-i toodangu , mis on UM-i varuosa koodiga 1:1le sama , hind oli tipsa odavam.
eks laupäeval - pühapäeval kommenteerime kuidas ilma eetrita käivitada on :)

bastion

Postitatud: 19.01.2006 15:20 12
Postitas Riivo
Raivo kirjutas:
McRicco kirjutas:samas, on keegi lasknud paigaldada plokisoojendust elektrilist? huvi hakkavad hinnad pakkuma..niipalju saan ikka et ööseks seina taimeri peale, hommikul plokk soe ja saab inimlikult käivitada..
Küsi Janeku käest, ta pakkus millalgi. Ja väga normaalse hinnaga kusjuures (2K) ringis.
Koos paigaldusega või ilma?

Postitatud: 19.01.2006 15:24 09
Postitas erikred
paneb siis mõned oma pere kogemused ka siia

eile:
e34 525tds - oma laiskusest alla 10 liitri paagis väljas -19 ja ilmselt paagi sisu natuke rohkem sylt kui normaalselt, tulemus - u. 30 sekundit käiamist ja läks käima aga ei suri uuesti välja. edasi läks esimesest pöördest käima aga otsustas paari sekundiga jälle välja surra ja nii 4-5 korda enne kui käima jäi. sült kytus ilmselt takistas ka webasto tööd.
e39 530 tds -16 ja poolest pöördest käima. el. aknad ei taha ainult liikuda
nissan patrol 3.0 diisel poolest pöördest käima, probleemid puuduvad.

täna:
e34 525tds(eilsest paak täis ja mingi statoili riiulit x kylmarohi ka sisse kallatud), väljas -22 webasto jälle aja peale tööle ei läinud, kohapeal nupust vajutades otsustas ikka tööle hakata, 5 min ootamist, rahustav suits ja esimest pöördest käima, lihtne ju :D ainuke muu mure siiani on kesklukk. Tagumine vasak otsustas juba -5 peal et ei viitsi enam lahti tulla, ok pole probleemi. Juhiuks aga teeb rohkem muret, kord ei tule lahti siis ei lähe kinni, aegajalt ei ole võimalik linkidest ust lahti saada :?

teiste autodega sama seis mis eile.

vaatame mis veel huvitavat juhtub, nädalavahetusel plaan kylmemasse kliimasse kolida :evil:

Postitatud: 19.01.2006 15:42 19
Postitas Ingmar
Neid vanu diisleid on täna nähtud tee ääres palju.
Üldse palju autosid nende külmadega tee ääres.
Täna ütles ka meie tööauto ja töökaaslaste diiselbemu ülesse.

Postitatud: 19.01.2006 15:47 58
Postitas Burn
Eetrid soovitaksin küll vältida. Elu on näidand, et eeter on nagu narkots autole, korra annad, tahab veel ja veel.

Endal sai E39 bentsukale 2 kuud tagasi 100 ah diisli aku peale pandud. Sellel käivatamise hetkel särts suurem, kui tavaakul. Käima läheb ilusti ja tunne on, et võiks poolele linnale voolu anda.

Postitatud: 19.01.2006 15:49 07
Postitas Fulber
Mul ei ole iga päev sõitmist, aga masin seisab väljas. Ei tea, kas peaks vahepeal hääled sisse panema?

Postitatud: 19.01.2006 15:53 21
Postitas jjanno
Tere
Fulber kirjutas:Mul ei ole iga päev sõitmist, aga masin seisab väljas. Ei tea, kas peaks vahepeal hääled sisse panema?
Minu loogika ütleb, et kui ta juba jahtunud on, siis parem mitte panna. Kui aga ikkagi hääled sisse panna, siis mitte korraks vaid ikka seni, kuni mootor ning väljalase korralikult soojaks on saanud.

jJanno

Postitatud: 19.01.2006 15:53 37
Postitas Märt
kolleegist ilmahuviline arvas,et sellist "jahedat" ilma jätkub kuu lõpuni :)

Postitatud: 19.01.2006 15:54 35
Postitas Riivo
Märt kirjutas:kolleegist ilmahuviline arvas,et sellist "jahedat" ilma jätkub kuu lõpuni :)
Oskab lohutada :lol: