Re: Elektriautorubriik
Postitatud: 18.03.2015 01:19 00
Julgen arvata, et akude vähesus on müüt, mida levitatakse ühe väga hea PRi tasemega ettevõtte poolt.
Praktiliselt iga päev võib lugeda uudiseid kuidas erinevad akutootjad toimetavad ja mitte ainult ühe, kahe G kaupa. Tänane päev tõi näiteks sellise uudise:
http://www.bidnessetc.com/36939-meet-th ... rom-china/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks on väga vähe tõenäone, et Tesla 3 suudaks saavutada püstitatud müügieesmärgid. Selleks ta peaks olema ikka muda odav, mida 35k€ kindlasti pole või töötama pigem koodnimetusena, mille taga on terve tooteperekond. Pigem ootan ma sealt tehasest lahendust erinevatele backup akupankadele tsiviilehitusse.
Kolmandaks olen ka siin teemas korduvalt välja toonud, et valdav enamus mobiilsust on suhteliselt lokaalne. Mind absoluutselt ei huvita võimsad laadijad paaris punktis Eestis. Laadin 99% kodus nagunii. 6 CCS laadijat kataks i3 suguse mikromasina jaoks terve Eesti. Tesla omanikuna poleks ilmselt neidki vaja. Isesõitvate autode tulek, autojagamise levik ja induktiivne laadimine muudab pildi ilmselt sootuks teistsuguseks, kus suurte akupakkide olemasolu pole ülemäära obligatoorne.
Mis puudutab Elmo külmkappe, siis paralleelselt seal laadida ei õnnestu tõesti. Töötab, kes ees see mees printsiip. Korra on mul õnnestunud ühele Leafile kõrvale haakida, aga kahtlustan, et see oli juba lõpetamas. Aga nagu öeldud - ülemäära palju kogemust mul nende kappidega esimese 14000km juures pole olnud.
Praktiliselt iga päev võib lugeda uudiseid kuidas erinevad akutootjad toimetavad ja mitte ainult ühe, kahe G kaupa. Tänane päev tõi näiteks sellise uudise:
http://www.bidnessetc.com/36939-meet-th ... rom-china/" onclick="window.open(this.href);return false;
Teiseks on väga vähe tõenäone, et Tesla 3 suudaks saavutada püstitatud müügieesmärgid. Selleks ta peaks olema ikka muda odav, mida 35k€ kindlasti pole või töötama pigem koodnimetusena, mille taga on terve tooteperekond. Pigem ootan ma sealt tehasest lahendust erinevatele backup akupankadele tsiviilehitusse.
Kolmandaks olen ka siin teemas korduvalt välja toonud, et valdav enamus mobiilsust on suhteliselt lokaalne. Mind absoluutselt ei huvita võimsad laadijad paaris punktis Eestis. Laadin 99% kodus nagunii. 6 CCS laadijat kataks i3 suguse mikromasina jaoks terve Eesti. Tesla omanikuna poleks ilmselt neidki vaja. Isesõitvate autode tulek, autojagamise levik ja induktiivne laadimine muudab pildi ilmselt sootuks teistsuguseks, kus suurte akupakkide olemasolu pole ülemäära obligatoorne.
Mis puudutab Elmo külmkappe, siis paralleelselt seal laadida ei õnnestu tõesti. Töötab, kes ees see mees printsiip. Korra on mul õnnestunud ühele Leafile kõrvale haakida, aga kahtlustan, et see oli juba lõpetamas. Aga nagu öeldud - ülemäära palju kogemust mul nende kappidega esimese 14000km juures pole olnud.