Bmw ei ole mitte aeglane
Kaalumuudatused FIA WTCC-s
Ajendatuna tagaveoliste BMW-de suurest edust FIA WTCC kahel esimesel etapil,otsustati sel pühapäeval peetavaks Silverstone'i etapiks alandada kõigi esiveoliste autode miinimumkaalusid 20 kilogrammi võrra.
Senise 1110 või 1140 kilogrammi asemel kaaluvad Alfa Romeod,Chevroletid,Fordid,Hondad ja Seatid nüüd vastavalt 1090 või 1120 kg (järjestiklülitusega käigukasti kasutamine annab juurde 30 kilogrammi).Otsus kehtib esialgu ainult sel nädalavahetusel ning on WTCC korraldajate esimene proovikivi tagamaks võimalikult ühtlast võitlust rajal.
Tagaveoga BMW-de miinimumkaaluks jääb järjestiklülitusega käigukasti korral ikka 1170 kilogrammi,lisaks kannavad Jörg ja Dirk Mülleri ning Andy Priaulx' autod 50- ning Antonio Garcia oma 35-kilogrammist lisaraskust eelmiste etappide edu eest.
Vaata lisaks:
www.fiawtcc.com
mis te kostate??
BMW ja WTCC
Asi selles, et tehasevõistkondi on viis Bmw, Alfa, Honda, Seat ja Chevrolet, Ford sõidab seal erakätes tehase toetusega.
Reeglite järgi on juba bmw (MIN-1170kg) raskem teistest kuna ta on tagaveoline ja paremini tasakaalus. Nüüd see reegel aga kehtestab uued kaalud, esiveolised autod tehti kergemaks 20 kg uus miinimumkaal on neil nüüd 1120 kg. Kui nüüd kokku liita mis kilod on Jörg ja Dirk Mülleri ning Andy Priaulx' peal 1170+50=1220kg siis näete ise et esiveolised tehasevõistkonnad saavad bmw vastu alles siis kui need kaaluvad sada kilo rohkem. Ringrajal aga on kaal hobujõududest vaat et tähtsam kuna see mõjutab kurvikiirust kõige rohkem.
Reeglite järgi on juba bmw (MIN-1170kg) raskem teistest kuna ta on tagaveoline ja paremini tasakaalus. Nüüd see reegel aga kehtestab uued kaalud, esiveolised autod tehti kergemaks 20 kg uus miinimumkaal on neil nüüd 1120 kg. Kui nüüd kokku liita mis kilod on Jörg ja Dirk Mülleri ning Andy Priaulx' peal 1170+50=1220kg siis näete ise et esiveolised tehasevõistkonnad saavad bmw vastu alles siis kui need kaaluvad sada kilo rohkem. Ringrajal aga on kaal hobujõududest vaat et tähtsam kuna see mõjutab kurvikiirust kõige rohkem.
Vaatasin seda sõitu Eurospordilt poole silmaga ja kui BMW stardist sai 4->2 siis pärast paari ringi oli 5's. St, et alfad olid kurvides selgelt üle kuid BMW kokkuvõtes maha kah ei jäänud, siiski tundus, et see lisakaal on ülekohus 100% sest stardis oli esimese 10 seas ainult 1 BMW.
MB 300CE turbo '88