Elektriautorubriik
Postitatud: 13.11.2013 01:28 45
Mina kui BMW pooldaja, seisan raske tuleviku ees küsimusega: Mis nüüd saab?
Uurin ja puurin ja ei lea mina luksuslike sõidukite klassist 2013a seisuga BMW-d,
mis oleks parem kui uustulnuka Tesla Motors-i mudel nimega S.
Hind on parem, minek on parem, sõita on odavam, ohutum, huvitavam.
Järgmisel aastal (2014), hakkab Euroopa teid avastama auto, mis on
oma tehnoloogiaga peajagu parem kui kõige "innovaatilisemad" i-seeriate BMW-d.
Enamik autotootjaid mängivad ainult lisavidinatega, nagu adaptiivsed täistuled,
massaažiga istmed, start-stop-süsteemid, kuid südameks on ikka masuudipress.
Tooge mulle näiteid, miks üks mõistusel eurooplane peaks siiski ostma tutika BMW
ja mitte Tesla, võttes arvesse, et antud mudel S ei ole võrreldav metsasõidukitega
ja 1-3 seeria kompaktautodega. Mõistusel ei tähenda keskkonnahull ega pururikas.
Uurin ja puurin ja ei lea mina luksuslike sõidukite klassist 2013a seisuga BMW-d,
mis oleks parem kui uustulnuka Tesla Motors-i mudel nimega S.
Hind on parem, minek on parem, sõita on odavam, ohutum, huvitavam.
Järgmisel aastal (2014), hakkab Euroopa teid avastama auto, mis on
oma tehnoloogiaga peajagu parem kui kõige "innovaatilisemad" i-seeriate BMW-d.
Enamik autotootjaid mängivad ainult lisavidinatega, nagu adaptiivsed täistuled,
massaažiga istmed, start-stop-süsteemid, kuid südameks on ikka masuudipress.
Tooge mulle näiteid, miks üks mõistusel eurooplane peaks siiski ostma tutika BMW
ja mitte Tesla, võttes arvesse, et antud mudel S ei ole võrreldav metsasõidukitega
ja 1-3 seeria kompaktautodega. Mõistusel ei tähenda keskkonnahull ega pururikas.
