1. leht 1-st

Tahad saksamaalt mootorratast?

Postitatud: 17.09.2006 09:14 38
Postitas Kratt
Kui oled läbi interneti ostnud endale saksamaat tsikli kuid ei ole millegagi seda ära tuua, siis saan selles osas aidata. Iga kuu saaks vähemalt kaks korda tuua.
Kui kellelgi huvi, siis helistage ja räägime täpsemalt.

Postitatud: 08.10.2006 18:25 58
Postitas Kratt
Olen hetkel saksas. Môned tsiklid on toodud ja môned ootavad veel, kuidu vôib ka peale motikate midagi siit ära tuua.

+3725044107

Postitatud: 05.03.2007 11:58 51
Postitas Kratt
Kevad lähenemas, kas on kellelgi huvi tsiklite toomise vastu saksamaalt?
Transpordiks kinnine kaubik.
Reisid iga nädal saksamaa eri piirkondadesse.


5044107

Postitatud: 05.03.2007 20:53 00
Postitas guardvv
Kratt kirjutas:Kevad lähenemas, kas on kellelgi huvi tsiklite toomise vastu saksamaalt?
Transpordiks kinnine kaubik.
Reisid iga nädal saksamaa eri piirkondadesse.


5044107
kas autosi ka tood kui ise näiteks mobil.de -st välja valin, või ainult tsikleid?

Postitatud: 05.03.2007 22:07 06
Postitas Kratt
saab ka autodega kaubale kuidagi, kuid auto äratoomise hind ei ole tsikli äratoomisega võrdne.

Postitatud: 05.03.2007 22:13 27
Postitas Ain
Pane toomise hind Ps'i.

Postitatud: 05.03.2007 23:15 30
Postitas guardvv
mulle paluks ka ps-i sel juhul juba :D

Postitatud: 06.03.2007 09:30 50
Postitas Markii7
Palun saada mulle samuti.

Postitatud: 06.03.2007 12:24 56
Postitas lry
Mis motika toomine maksab?
Kuhu piirkonda järgi lähed või kas on kohti kuhu
ei sõida. Kui ise lähed lõunasse aga aparaat on põhjas
kas siis võitad sõidu ette või ootad järgmise korrani
kui põhja poole asja on?

Kas kaup peab ennem olema välja ostetud? Millised
paberid täidetud?

Postitatud: 06.03.2007 13:38 21
Postitas Markii7
Pakun ka siis välja võimaluse tuua Lõuna- Saksast mootorrattaid ~3800.-/ ratas, iga nädal võimalik laadida, ratas peab olema kättesaadav ja klient organiseerib laadimise rekkale(~1,2 maapinnast) samuti korraldab ratta pakkimise(kui on pakkimata vastutab võimalike kahjustuste eest)
Ratas välja ostetud ja asjad korda aetud, müüa annab dokumendid jms kaasa, juht täidab CMR-i
PS!

Postitatud: 06.03.2007 14:34 09
Postitas Kratt
Ühe tsikli äratoomise hind on 4000 kuni 4500
Hea oleks, kui tsikkel oleks eelnevalt välja ostetud, kuid olen ka ise raha näppus läinud ja välja ostnud.
Paberid ja kõik muu ajan ise korda kuni Eestisse välja.
Jah, tõsi see on, et kui masin asub minust 600 kuni 800 km kaugusel siis sinna sõitmine läheb kallimaks kui ma ise selle eest üldse saan. Kui kiire on, siis lisatasu eest lähen kohe kasvõi kaugemale järele, kuid üldjuhul ootaks järgmist korda, kui tuleb reis soodsamasse kohta.

Postitatud: 06.03.2007 15:59 14
Postitas ruut
Julgen Kratti soovitada. Ta on mulle paar ratast Saksast/Hollandist toonud.

Postitatud: 06.03.2007 19:27 33
Postitas Roland325
Aga kas sellist asja ka võimalik tuua oleks nagu Cabrioleti katus(Golf 1)? Ja kui, siis umbes mis hinnaga?

Postitatud: 13.03.2007 21:07 02
Postitas kenka
palju muidu yhe tsikli 2ratoomise eest tahad?

Postitatud: 13.03.2007 21:32 33
Postitas Ain
kenka kirjutas:palju muidu yhe tsikli 2ratoomise eest tahad?
Hinnad olemas ju üleval!

Postitatud: 08.05.2007 14:05 56
Postitas Kratt
Endiselt pakkumine jõus tsiklite äratoomise asjus.

Info: 5044107

Postitatud: 08.05.2007 14:42 06
Postitas marek320
itaaliast ei too keegi?
Kogemusi, nõuandeid itaaliast toomisega ?

Postitatud: 08.05.2007 22:47 58
Postitas Kratt
See lugu Itaaliaga selline, et sealt ostetud tsiklitel on läbisõidud nii suured, et hirm hakkab kohe. Seal maal on ilusat sõiduilma 300 päeva aastas. Saksamaal on tiba vähem ja tsiklite läbisõidud kah väiksemad. Seega tehniliselt paremas seisukorras. Mina olen jäänud ise saksa tsiklite peale kindlamaks. Võta või jäta :)
(Lihtsalt minu enese hinnang itaalia masinate kohta)

Postitatud: 09.05.2007 00:08 53
Postitas marek320
üldiselt mulle pole vahet, kas saksast või itaaliast aga vaadates mobile.de-st siis saksast pole midagi võttagi, veel vähem jätta :) ja hinnad suht kirved... mis on suur läbisõit? ratta ost sama mis autolgi, never ei tea õiget läbisõitu ja ostad ikka välimuse, tehnilise korrasoleku pealt.

Postitatud: 09.05.2007 10:45 00
Postitas rasmus23
marek320 kirjutas:üldiselt mulle pole vahet, kas saksast või itaaliast aga vaadates mobile.de-st siis saksast pole midagi võttagi, veel vähem jätta :) ja hinnad suht kirved... mis on suur läbisõit? ratta ost sama mis autolgi, never ei tea õiget läbisõitu ja ostad ikka välimuse, tehnilise korrasoleku pealt.
selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.

Postitatud: 09.05.2007 12:12 32
Postitas marek320
rasmus23 kirjutas: selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
Päris nii ka nüüd ikka ei ole....

Postitatud: 09.05.2007 12:30 00
Postitas Hornet
rasmus23 kirjutas: selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
Äkki selgitad, mida sa pead silmas "bike" all, -ratast millega on ringrada sõidetud? Sest 40k tänavasõitu küll ei tee ühele tänapäeva tsiklile midagi, juhul kui me muidugi 125cc võrridest või mingitest hiinaimedest ei räägi.

Postitatud: 09.05.2007 12:59 38
Postitas rasmus23
asi on nii, et tsikkel elab ju edasi, aga tõsisemad mehed vahetavad ta siis ringi, kuna selle ajaga on näiteks 100kW alles jäänud 95kW, mis tähendab, et mootor hakkab väsima.
ise sõidan superbike´ga, ja alla 100kW ratast enam ei taha, kohe tagumika tunda kui minekut ei ole sellist nagu peaks

Postitatud: 09.05.2007 13:01 52
Postitas rasmus23
Hornet kirjutas:
rasmus23 kirjutas: selle tsikli läbisõidu kohta, et bike on oma aja ära elanud, kui läbisõit on 40 000
seepärast enamus tsikleid siis just maha müüaksegi, mitte seepärast, et tsikkel vana on.
Äkki selgitad, mida sa pead silmas "bike" all, -ratast millega on ringrada sõidetud? Sest 40k tänavasõitu küll ei tee ühele tänapäeva tsiklile midagi, juhul kui me muidugi 125cc võrridest või mingitest hiinaimedest ei räägi.
40k "tänavasõitu"
sa pead vist silmas 500cc vaikset kulgemist
aga tahes tahtmata tuleb aegajalt enamus tsiklimeestel torud sirgeks lasta, nii ka minul :)

Postitatud: 09.05.2007 13:42 16
Postitas marek320
rasmus23 kirjutas:asi on nii, et tsikkel elab ju edasi, aga tõsisemad mehed vahetavad ta siis ringi, kuna selle ajaga on näiteks 100kW alles jäänud 95kW, mis tähendab, et mootor hakkab väsima.
ise sõidan superbike´ga, ja alla 100kW ratast enam ei taha, kohe tagumika tunda kui minekut ei ole sellist nagu peaks
Seda nüüd küll... aga enamus ei ole tõsised mehed ja vbl ostavad alles esimest ratast... ja sest 95 kw on küll ja küll neile paariks aastaks või esimese kurvini....

Postitatud: 09.05.2007 19:19 13
Postitas Lauri
ja samas paljud saksas müügis olevad tsiklid oma esimese elupoole Itaalias veetnud :)

Postitatud: 10.05.2007 03:04 46
Postitas rasmus23
Lauri kirjutas:ja samas paljud saksas müügis olevad tsiklid oma esimese elupoole Itaalias veetnud :)
jutt jumala õige :!: :!:

Postitatud: 16.05.2007 14:47 50
Postitas Kratt
Eks ikka igaüks ise hindab, mida ta tahab ja mida mitte.
Siiani kõik oma valikutega rahule jäänud.

Postitatud: 18.06.2007 22:05 01
Postitas Kratt
Pakkumine ikka veel jõus ;)

5044107

Postitatud: 11.11.2007 21:28 35
Postitas Kratt
Praegu head hinnad saksa turul !!