BMW kütusekulud
BMW kütusekulud
Ma natuke hädas auto bensiini kuluga, ma ei mõista mix see nii suur on?
Asi selles et tankisin täispaagi 90l ja sõita sain kõigest 470km see teeb peaaegu 20L/100'le. Ja kusjuures pole ma midagi raske jalaga, viimasel ajal ka ekonomaizerit jälginud ja sõitnud tempomaadiga. Ja tulemuseks ysna suur kulu ikkagi, hommikuti autot ei soojenda kohapeal eriti, väldin seda. Samas ei tähelda absull mingit häiret mootori töös või dynaamikas.
Eelmisest talvest meelde jäänud et ikka kulu oli sinna 15-18L kanti jäänud ja tol ajal eriti ei mäleta et yritasin sõita kui pensiokas.
Mootori tyhikäik on yhtlane (lambda nagu peaks enamvähems siis korrass olema) -samas sumpast ka ei tule mingi mädamuna haisu
Mul siis paar kysimust ehk keegi tark võib öelda ligikaudu millist asja võiks piiluda või tähelepanu pöörata. Ja veel kas diagnostikas võivad põhjuse ylesse leida? Seni kuni mu tuttavad käinud keeg pole kunagi konkreetset vastust probleemidele saanud. Ja veel ehk oskaks keegi soovitada norm kohta kus võiks vaadata lasta või regullida.
Yxkord käisin SPEEDSTER'ist läbi seal mul mees midagi kiikas peale ja ütles selle mootori juures midagi regullida küll ei saa kõike juhib aju.
Yldiselt vaadati seal küll sellise pilguga otsa "mees sa liiga pedant
et paranda oma sõidustiil..."
-------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
See bensukulu probleem on viimasel ajal muutunud väga teravaks.Seepärast oleks huvitav teada saada(klientide paremaks teenindamiseks)järgmist:
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks
omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn
NB! Lisada ka palun läbitud kilomeetrite arv ja bensukogus. Või nt millise kilometraazi keskmine bensukulu on.
Asi selles et tankisin täispaagi 90l ja sõita sain kõigest 470km see teeb peaaegu 20L/100'le. Ja kusjuures pole ma midagi raske jalaga, viimasel ajal ka ekonomaizerit jälginud ja sõitnud tempomaadiga. Ja tulemuseks ysna suur kulu ikkagi, hommikuti autot ei soojenda kohapeal eriti, väldin seda. Samas ei tähelda absull mingit häiret mootori töös või dynaamikas.
Eelmisest talvest meelde jäänud et ikka kulu oli sinna 15-18L kanti jäänud ja tol ajal eriti ei mäleta et yritasin sõita kui pensiokas.
Mootori tyhikäik on yhtlane (lambda nagu peaks enamvähems siis korrass olema) -samas sumpast ka ei tule mingi mädamuna haisu
Mul siis paar kysimust ehk keegi tark võib öelda ligikaudu millist asja võiks piiluda või tähelepanu pöörata. Ja veel kas diagnostikas võivad põhjuse ylesse leida? Seni kuni mu tuttavad käinud keeg pole kunagi konkreetset vastust probleemidele saanud. Ja veel ehk oskaks keegi soovitada norm kohta kus võiks vaadata lasta või regullida.
Yxkord käisin SPEEDSTER'ist läbi seal mul mees midagi kiikas peale ja ütles selle mootori juures midagi regullida küll ei saa kõike juhib aju.
Yldiselt vaadati seal küll sellise pilguga otsa "mees sa liiga pedant
et paranda oma sõidustiil..."
-------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
See bensukulu probleem on viimasel ajal muutunud väga teravaks.Seepärast oleks huvitav teada saada(klientide paremaks teenindamiseks)järgmist:
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks
omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn
NB! Lisada ka palun läbitud kilomeetrite arv ja bensukogus. Või nt millise kilometraazi keskmine bensukulu on.
Ma pakuks esialgu, et süüdi on külmad ilmad.
Kui hommikuti autot käivitad, siis kohe tunned kuidas kõik käib nii raskelt nii raskelt. Rool, pedaalid, mootor veab nagu vastu tahtmist...
Samas täna hommikul (-3C) auto käivitus ja käitus nagu suvel. Nii et see on minu variant.
Endal kah 325iX võtab siin külmematel päevadel 17+ L/100
Võrdluseks, kui suvel võtab 14.5 - 14.9 keskmiselt.
Nii et ootame kevadet
Ahjaa, mingit lihtsat asja, nagu õhufilter, võid proovida vahetada, teinekord aitab.
Kui hommikuti autot käivitad, siis kohe tunned kuidas kõik käib nii raskelt nii raskelt. Rool, pedaalid, mootor veab nagu vastu tahtmist...
Samas täna hommikul (-3C) auto käivitus ja käitus nagu suvel. Nii et see on minu variant.
Endal kah 325iX võtab siin külmematel päevadel 17+ L/100
Võrdluseks, kui suvel võtab 14.5 - 14.9 keskmiselt.
Nii et ootame kevadet

Ahjaa, mingit lihtsat asja, nagu õhufilter, võid proovida vahetada, teinekord aitab.
Viimati muutis Raivo, 13.02.2004 11:50 55, muudetud 1 kord kokku.
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Külmad ilmad, talvekummid, lumi...
Omal 80l/350-400km. lühikeste otste sõitmisega. Pole midagi teha.
E34 540iA -93
Omal 80l/350-400km. lühikeste otste sõitmisega. Pole midagi teha.
E34 540iA -93
Viimati muutis eero, 30.08.2007 14:26 03, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mul sama mure 30L (98euro) vaevu sain 130 km siis hakkas bena tuli põlema ehk siis max 50 km veel tulega.Sõitsin spetsiaalselt rahulikult a la käigud vahetuvad 2000-3000 pöörde juures ja ei teinud ühtegi äkilisemat kiirendust.Olen vahetanud küünlad, õlid, filtrid kontrollisin testriga lamda korrasolekut ja ikka ligi 20/L sajale. Suur kütuse kulu kindlasti tingitud ka sellest et tööle on 7 km ja linnas veel 2 km otsi teen. Ilmselt mootor ei saa õieti soojakski nende vahemaadega.Kuigi mina soojendan iga hommiku mootorit suitsu pikkuse jagu või seni kuni roogin lund autolt maha.Ja minu mäletamist mööda olen mina küll tundnud mädamuna haisu:))Mis see peaks tähendama?Tyhikäigul on mootror mul päris hea, kuid olen kuulnud veel yhtlasemalt käivat mootorit ehks siis sucu võiks olla parem. Autoks siis 525 24v IA. Ja veel naise endise autoga (320I 1990.a.)sai 1 kuu tagasi sai käidud boschi stendis. Probleem oli sama kõik mis võimalik oli vahetatud ja ikka nii trassil kui linnas oli kulu 12L/100km väga rahuliku sõiduga.Sealt abi ma ei saanud vastus oli ,et kõik on ok.Järele on jäänud kontrollida kas liiga rikas segu või õhumõõdik paneb ajudesse.
Audi Rs4; E55 AMG T
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Minul benanäidik ei tööta ja sõidan oma arvutuste järgi. Kuu aega tagasi sai paak tühjaks. Siis teadsin, et 0 liitrit. Seni olen arvutanud keskmiselt 15l/100km. Eile mõtlesin et nüüd paak jälle enam-vähem tühi peaks olema, aga mis sakostad - 80 liitri asemel mahtus 16 liitrit 
Niiet minugi kulu 12-13 vahepeal, kui mitte vähemgi. Seega külm ei pruugi üksi sellist küttekulu kardinaalset tõusu ära seletada.

Niiet minugi kulu 12-13 vahepeal, kui mitte vähemgi. Seega külm ei pruugi üksi sellist küttekulu kardinaalset tõusu ära seletada.
Mis te hädaldate minu 40 l sajale on täiesti vastuvõetav
. Häda on ikkagi külmas sest mootor jahtub juba 30 minutiga täiesti maha ja tunniajase seisuga on kõik ää hangunud. Igax juhuks võib ju kasutada ka igasugu vee ja sodi eemaldajaid kütusepaagist kuid ei tahaks uskuda kui mootor korralikult käib , et see eriti ökonoomsemax teeb.

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Külmad ilmad küll, kuid Eerik just ütles, et eelmine talv oli kulu ca 3 liitrit väiksem ja siis oli ju kaks kuud järjest -25 kraadi külma. Nii, et põhjus ikka kusagil muus.
Minu arvates on ka stock 3.0 R6 mootorile (manuaalkastiga pealgi) 20 sajale palju. See rohkem 4,0 V8 ja 5,0 V12 kulu. Endal oli kunagi automaat 730-ga talvel normaalne kuni 18 sajale.
Aidata paraku ei oska. Kui märts-aprill ikka sama suur kulu on, pead küll autoga arsti juurde minema. Kuni sinnamaani proovi ära kannatada.
Minu arvates on ka stock 3.0 R6 mootorile (manuaalkastiga pealgi) 20 sajale palju. See rohkem 4,0 V8 ja 5,0 V12 kulu. Endal oli kunagi automaat 730-ga talvel normaalne kuni 18 sajale.
Aidata paraku ei oska. Kui märts-aprill ikka sama suur kulu on, pead küll autoga arsti juurde minema. Kuni sinnamaani proovi ära kannatada.
E32 750i (1994)
Yldiselt jah, ma ka sisetunde järgi mõtlen et ootan kevade ära, krt teab... ehk läheb paremaks. Vaatab, krt kulu kasv võib ehk ka tingitud olla 95E kytusest, järgmine kord tangin 98 vaatan mis siis näitab. Yldiselt probleem nii suhteline jah.
Mädamuna hais soojal mootoril viitab riknenud lambdale, Kylma mootoriga see vängem hais on täitsa normaalne KAT pole töötempi saavutanud.
Tänud vastajatele, aga lihtsalt kysimus kas BOSCH'i stend on kedagi reaalselt aidanud?
Mädamuna hais soojal mootoril viitab riknenud lambdale, Kylma mootoriga see vängem hais on täitsa normaalne KAT pole töötempi saavutanud.
Tänud vastajatele, aga lihtsalt kysimus kas BOSCH'i stend on kedagi reaalselt aidanud?
Kaidos kirjutas:417 kirjutas:vaheta tankimiskohta ja proovi siis.
Ma omalajal katsetasin ja sain neste ja statoili vaheks peaaegu 150 km neste kasuks(paagitäie peale)![]()
![]()
![]()
Ma arvasin, et nad müüvad samast kohast tulevat kütust.
Bensiin ongi igalpool üks aga lihtsalt oleneb mis lisandit keegi paneb ja kui palju raatsib panna

Mercedes EQS 450+ 2022
Sai ka ise peale auto ostmist Boschi stendis käidud (kuna ka algul tundus kütusekulu liialt suur), kasu ... no suurt kasu polnud, öeldi et kõik on tibens-tobensEerik_K kirjutas: Tänud vastajatele, aga lihtsalt kysimus kas BOSCH'i stend on kedagi reaalselt aidanud?

Test ise kestis miski 15 min ja 400 eeku läks

See bensukulu probleem on viimasel ajal muutunud väga teravaks.Seepärast oleks huvitav teada saada(klientide paremaks teenindamiseks)järgmist:
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks
omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn
Ette tänades ja teie huvisid arvestades
1.milline auto
2.läbisõit
3.kulu
4.kelle kütust kasutad ja millist
5.sõidud(linn,mnt,sega)
Kui teil vähegi viitsimist, saaks pildi selgemaks

omalt poolt:
1.535
2.330 000
3.17,4
4.Statoil 98Ult
5.linn
Ette tänades ja teie huvisid arvestades
1. BMW 730i 92a M30B30
2. 275XXX km (odomeetri järgi)
3. 19,1L viimase arvutuse järgi
4. Neste 95E (viimane paagitäis oli LUKOILIS)
5. 100% Linn
Truumu ise tegeleda nagu diagnostikaga, avatarilt paistab midagi sarnast ehk võimalus kiigata sul üle? Ja loomulikult mitte tasuta
PS! Järgmisena proovin ka 98E või ultima vaatab mis vahe siis sisse tuleb
2. 275XXX km (odomeetri järgi)
3. 19,1L viimase arvutuse järgi
4. Neste 95E (viimane paagitäis oli LUKOILIS)
5. 100% Linn
Truumu ise tegeleda nagu diagnostikaga, avatarilt paistab midagi sarnast ehk võimalus kiigata sul üle? Ja loomulikult mitte tasuta

PS! Järgmisena proovin ka 98E või ultima vaatab mis vahe siis sisse tuleb
Tegelen, 10aastat juba
Võta ühendust, praegu järtsud lühikesed
Foorumi inimestele hind stabiilselt 250.-
Vaata ka
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... iagnostika

Võta ühendust, praegu järtsud lühikesed
Foorumi inimestele hind stabiilselt 250.-
Vaata ka
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... iagnostika
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
mul on ka asi viimasel ajal kahtlaseks kätte ära läinud...
tegu siis 316 94'
kulu 13.4, sõit 100% linnas
läbisõit odomeetri järgi 146xxx.
tangin nestest 98't
Hetkel muidugi võib asi selles ka olla, et hooldusvälp oli selle sõidu ajal läbi saamas just. Täna hakkas viimane tekst põlema autol. Nüüd põlevad Oil service, kell ja inspection kõik
Kell ja inspection hakkasid põlema selle pärast, et aeg vahetada piduriõli ja jahutusvedelikku ja oil service räägib enda eest.
aga 1.6L mootori kohta on 13.4L 100km ikkagi tiba kahtlaselt suur minu meelest, olgugi, et õli tasapisi vahetamist saada tahab.
tegu siis 316 94'
kulu 13.4, sõit 100% linnas
läbisõit odomeetri järgi 146xxx.
tangin nestest 98't
Hetkel muidugi võib asi selles ka olla, et hooldusvälp oli selle sõidu ajal läbi saamas just. Täna hakkas viimane tekst põlema autol. Nüüd põlevad Oil service, kell ja inspection kõik

Kell ja inspection hakkasid põlema selle pärast, et aeg vahetada piduriõli ja jahutusvedelikku ja oil service räägib enda eest.
aga 1.6L mootori kohta on 13.4L 100km ikkagi tiba kahtlaselt suur minu meelest, olgugi, et õli tasapisi vahetamist saada tahab.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: