BMW vargused suurenenud??
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
BMW vargused suurenenud??
mis toimub viimasel ajal, vaadates foorumeid, on selline tunne, et varastel suvepuhkuse jaoks raha vaja
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19049
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19168
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19368
http://www.postimees.ee/180304/lisad/au ... 129350.php
Eilne pealtnägija
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19049
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19168
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=19368
http://www.postimees.ee/180304/lisad/au ... 129350.php
Eilne pealtnägija
Viimati muutis wirx, 18.03.2004 14:53 46, muudetud 1 kord kokku.
BMW M5 V10
Vanemate autode puhul on kindlasti suureks abiks Minikasko,
mis kindlasti pidurdab neid tagasimüümise juhtumeid. Pole ju palju maksta kvartalis u 6-700.- eeku (u 80 000.- BMW puhul näiteks) lisa, mis annab kindlustunde ning rahuliku une 
EDIT: ma arvutasin välja, et tuleb odavamgi kui parklas näiteks hoida.


EDIT: ma arvutasin välja, et tuleb odavamgi kui parklas näiteks hoida.
GS
ilmselt e36 ja e34 on varaste lemmikud...hea ja lihtne hiljem turustada.
ses suhtes peaks e32 omamine pisut turvalisem olema..nei niiväga ei taheta...pole nii suurt turgu. (btw..see oli auto ostmise juures tõsiselt võteav argument, kuna kaalusin e32vse34)
ses suhtes peaks e32 omamine pisut turvalisem olema..nei niiväga ei taheta...pole nii suurt turgu. (btw..see oli auto ostmise juures tõsiselt võteav argument, kuna kaalusin e32vse34)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Need ilmselt eelkõige varuosade järelturle lähevad. Samas kuulsin bemmi hooldusega tegelevast esmaallikast hoiatust E46, X5 ja E65 omanikele: kuna varaste kätte on sattunud info, mida neil mitte ei peaks olema, siis on tehase immo (võtme-transponderiga) "kahjutuks tehtud". Seega soovitati pöörduda tagasi mehhaaniliste tõkendite juurde.Charly kirjutas:ilmselt e36 ja e34 on varaste lemmikud...hea ja lihtne hiljem turustada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Eilses Postimehes oli just juttu et Eestist varastati esimene X5 mingi uue vidina abil, mille hind ca 100 000 EEK-u, jeep saadi kätte kohe peale vargust..
http://www.postimees.ee/180304/esileht/ ... 129350.php
http://www.postimees.ee/180304/esileht/ ... 129350.php
Charly arvasin ka et minu E32'st läheb asi kaarega mööda, TUTKIT!
Kui vaja viivad minema ja E32 trend viimasel ajal kasvanud nende odavuse ja varustuse pärast seega ei tasu liba turvatunnet endasse sisendada. Olge mehed valvsad. Lähete kuskile kaubanduskeskusesse vaadake ümber enda vaadake kahtlaseid autosi kui ei lähe signa peale ärge ennast vaevake, istuge peale sõitke minema jälgige tagapeeglit.
Kui vaja viivad minema ja E32 trend viimasel ajal kasvanud nende odavuse ja varustuse pärast seega ei tasu liba turvatunnet endasse sisendada. Olge mehed valvsad. Lähete kuskile kaubanduskeskusesse vaadake ümber enda vaadake kahtlaseid autosi kui ei lähe signa peale ärge ennast vaevake, istuge peale sõitke minema jälgige tagapeeglit.
Cardole - Ei, see praegune 7er on ikka alles. Kunagi varem olen ühe ära andnud.
Kuid huvitav oleks teada, kas laupäeval jäi Motorexil keegi oma BMW-st ilma. Minu omal (325-el) oli jälle lukud puruks keeratud ja püütud ära ajada. Nüüd siis juba teine kord kahe kuu jooksul.
Ma miskipärast ei usu, et pätid tühjade kätega lahkusid. Midagi nad ikka kaasa võtsid, kui minu oma kätte ei saanud. Kusjuures juba närvi hakkab ajama, et mis hea auto see mul siis on, et teda nii väga tahetakse. Ise tast küll eriti lugu ei pea, kuid pätid - näe - ilgelt himustavad.
Tundub, et alarmi peale panemine on vältimatu. Mul on küllaltki põhjalik immo süsteem, kuid ilmselt passitakse peale, et uksed käivad võtmest lukku - järelikult pole midagi peal. Numbrid kah üsna värsked (selles mõttes, et mitte väga ammu saksast tulnud). Või siis köidab see informeeriv silt "325" tagaluugil pättide tähelepanu.
Miks **** pärast pollarid ei pane selliseid peibutisi välja ja ei püüa kinni neid litapoegi???
Kuid huvitav oleks teada, kas laupäeval jäi Motorexil keegi oma BMW-st ilma. Minu omal (325-el) oli jälle lukud puruks keeratud ja püütud ära ajada. Nüüd siis juba teine kord kahe kuu jooksul.
Ma miskipärast ei usu, et pätid tühjade kätega lahkusid. Midagi nad ikka kaasa võtsid, kui minu oma kätte ei saanud. Kusjuures juba närvi hakkab ajama, et mis hea auto see mul siis on, et teda nii väga tahetakse. Ise tast küll eriti lugu ei pea, kuid pätid - näe - ilgelt himustavad.
Tundub, et alarmi peale panemine on vältimatu. Mul on küllaltki põhjalik immo süsteem, kuid ilmselt passitakse peale, et uksed käivad võtmest lukku - järelikult pole midagi peal. Numbrid kah üsna värsked (selles mõttes, et mitte väga ammu saksast tulnud). Või siis köidab see informeeriv silt "325" tagaluugil pättide tähelepanu.
Miks **** pärast pollarid ei pane selliseid peibutisi välja ja ei püüa kinni neid litapoegi???
E32 750i (1994)
Kuna pollarid on nii abitud, pole neile mõtet ka teatada varguskatsetest. Kulutad pool päeva ja lõpuks saad teada, et kuriteo koosseisu puudumise tõttu pole keegi midagi halba teinud.Confer kirjutas: Pollerid ei tohi olukordi lavastada, mis ka minule arusaamatu, aga nii on. Kohtus ei oleks tõendeid "varaste" kinni panemiseks.
Ise olen oma BMW-de varguskatsetest juba tüdinemas. Kaalun tõsiselt, et loobun igapäevaselt kasutusel olevast BMW-st üldse ja jätan ainult hobiauto, mida hetkekski silmist ei lase. Vana BMW ja tema varguslembus on tõeline "pain in the a**". Pealegi olen jätkuvalt veendunud et E36 on sihuke käru, et selle pooletoobise auto nimel ei tasu neid mikroinfarkte küll üle elada.
E32 750i (1994)
Tere
Igal mehel omad rõõmud :)
Aga teemasse:
Kuidas kindlustada valuvelgede auto all püsimine? Mis hinnaklassist alates on tegemist arvestavate vargapoltidega? On keegi ehk avastanud mõnda turvalist nippi velgede keskkatete kinnitamiseks velgede külge? Peagi ju suvi tulekul ning käes aeg teised veljed alla keerata.
jJanno
Ära võta südamesse :) Teaks Sa veel, kui otse Martin ütles minu väikese 316 (ja 318i) kohta :)Ain kirjutas:No see oli kül nüüd hästi öeldud :evil: Ise loen kül enda E36 autoks ja hoian tal silma samamoodi peal, et ta omapäi kuhugi jalutama ei läheks.Martin_R kirjutas:Pealegi olen jätkuvalt veendunud et E36 on sihuke käru, et selle pooletoobise auto nimel ei tasu neid mikroinfarkte küll üle elada.
Igal mehel omad rõõmud :)
Aga teemasse:
Kuidas kindlustada valuvelgede auto all püsimine? Mis hinnaklassist alates on tegemist arvestavate vargapoltidega? On keegi ehk avastanud mõnda turvalist nippi velgede keskkatete kinnitamiseks velgede külge? Peagi ju suvi tulekul ning käes aeg teised veljed alla keerata.
jJanno
exTouring
No jeerum! mul pole sõnu....Martin_R kirjutas: "pain in the <b>bottom</b>". Pealegi olen jätkuvalt veendunud et E36 on sihuke käru, et selle pooletoobise auto nimel ei tasu neid mikroinfarkte küll üle elada.


Oma "kutsikal" paigalda vilkuvad punased tulukesed ja multilock, lase klaasid graveerida jms ning keegi sind enam ei puudu.
Meil on ka nii "humaanne" ühiskond, et kui turvasüsteemi tagajärjel varas viga saab, siis tema saab varguskatse tagajärjel tingimisi, aga autoomanik võib kehavigastuse tekitamise eest kinni minna. Ikkagi isikuvastane kuritegu.
Oleks ikka nagu vanal ajal, et varastatada sai elu jooksul ainult kaks korda. Kolmanda korra jaoks ei jätkunud enam käsi...
Oleks ikka nagu vanal ajal, et varastatada sai elu jooksul ainult kaks korda. Kolmanda korra jaoks ei jätkunud enam käsi...
Herilasepesa on kihama aetud. Ärge pikka viha pidage, kuid minu meelest on E36 tõepoolest kõige õnnetum BMW mudel viimase 20 aasta jooksul
. Olen omanud mitut E30, E34, E32, E36 ja järeldan, et peale edeva välimuse ja kena armatuurlaua pole seal suurt midagi head. Pole ta sportlik, pole ta mugav. Võrreldes E30-ga on ta kohmakas ja raskepärane, võrreldes E34-ga kehva viimistlusega ning ebamugav
. Plastmassist istmed, plastmassist uksepolstrid, õrnake ja õhuke, mürarohke, kägiseb ja nagiseb (võrreldes 5er ja 7er) jne.
Jah - temaga on hea sõita (eeldusel, et tegu on 325-ga), kuid see auto pole väärt, et temasse tohutult investeerida ning iga poeskäiguga naine autosse ootama jätta. Selleks, et niimoodi oma elu korraldada, peab olema ikka HOOPIS parem auto kui E36.
Muhvile ei vaidle ka väga vastu. Igapäevasõiduks vast ongi 750 liiga palju. Kuid ma pean teda jätkuvalt hobiautona. Mitte, et end direktorina tunnen, kuid mulle lihtsalt tohutult meeldib see tehnika ja sõidukvaliteet.
Kui seda vargusejama poleks, on E36 tõesti igapäevaseks lammutamiseks parim valik oma hinna eest. Lähitulevik selgitab, kas jätan 325 alles või liigun veidi teist teed. EI-EI sõbrad - Suzukit või Peugeoti ei osta. Kunagi sai veedetud 10 päeva BMW pesamuna MINI roolis ja see jättis kustumatu mulje.
Tegu on OT postitusega. Admin võib selle kuhugi ära tõsta.


Jah - temaga on hea sõita (eeldusel, et tegu on 325-ga), kuid see auto pole väärt, et temasse tohutult investeerida ning iga poeskäiguga naine autosse ootama jätta. Selleks, et niimoodi oma elu korraldada, peab olema ikka HOOPIS parem auto kui E36.
Muhvile ei vaidle ka väga vastu. Igapäevasõiduks vast ongi 750 liiga palju. Kuid ma pean teda jätkuvalt hobiautona. Mitte, et end direktorina tunnen, kuid mulle lihtsalt tohutult meeldib see tehnika ja sõidukvaliteet.
Kui seda vargusejama poleks, on E36 tõesti igapäevaseks lammutamiseks parim valik oma hinna eest. Lähitulevik selgitab, kas jätan 325 alles või liigun veidi teist teed. EI-EI sõbrad - Suzukit või Peugeoti ei osta. Kunagi sai veedetud 10 päeva BMW pesamuna MINI roolis ja see jättis kustumatu mulje.
Tegu on OT postitusega. Admin võib selle kuhugi ära tõsta.
E32 750i (1994)
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
oleneb bmw-st
13k on minul
ja see E36 jutt..maitse asi...mul eelmine oli ka E36, kuidagi moodi meeldis see auto rohkem....E38 on küll väga stiilne, kuid E36 nägi minu meelest väga hea välja ning väga hea vastupidavus oli tal ka, kuigi ilus pole siiski teiste autosid maha teha, eriti BMW foorumis BMW-sid

13k on minul

ja see E36 jutt..maitse asi...mul eelmine oli ka E36, kuidagi moodi meeldis see auto rohkem....E38 on küll väga stiilne, kuid E36 nägi minu meelest väga hea välja ning väga hea vastupidavus oli tal ka, kuigi ilus pole siiski teiste autosid maha teha, eriti BMW foorumis BMW-sid

BMW M5 V10
Vabandused, kui keegi solvus. Wirx - ma ei tahtnud teiste autosid maha teha. Mul endal ju ka 325i.wirx kirjutas:oleneb bmw-st![]()
kuigi ilus pole siiski teiste autosid maha teha,
Kusjuures minikasko hinnad on hea jututeema. Ma vaatasin If kindlustuse programmist, et minu 750i minikasko on ka kaugel üle 10000 krooni piiri. Kuid auto turuhind on ju pigem 92 aasta 520-ga samas klassis, mille kasko on alla 4000 krooni.
Kui tavalise superkaskoga määrab hinda ka moootri võimsus (õnnetusse sattumise risk) ja varuosade hinnad, siis minikaskol on ju ainus väljamakse auto turuhind. Seega oleks õiglane, kui ühesuguse turuhinnaga autod oleksid ka ühesuguse (või vähemalt sarnase) maksega. Vaevalt, et nad sellegi ära tõestaksid, et 750 varguse risk on kolm korda suurem, kui 520 vargusrisk.
E32 750i (1994)
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
selle minikaskoga ma ka möllasin, minul on minikasko 13'000 krooni, samas on E38 750-e varastatud mõned üksikud(ok ok neid ei ole just ka väga palju) ja enamus neist tagasi saadud. See kasko värk on rohkem ikka selline, et oh näe jõudis 750 osta, küll jõuab kaskot ka teha. Konjunktuuri instituudi tabeli järgi on minu auto väärtus 240'000 eeku, samas turu hind nii 180-190, huvitav mille järgi kasko arvestab tagasimaksmise?
BMW M5 V10
Wirx sodis:
Nad võtavad su kehakaalu jagavad pikkusega korrutavad selle piiga panevad valemile sulud ümber ja korrutavad veel 100 000 läbi ja saavadki vastuse, vastavalt tujule lisavad või lahutavad KM
Kui nüüd päris aus olla siis kasko võtab lahti mingi tabeli kus on turuhinnad lahutab sealt käibemaksu ja inflatsiooni ja saavadki sinu tasu- vist
huvitav mille järgi kasko arvestab tagasimaksmise?
Nad võtavad su kehakaalu jagavad pikkusega korrutavad selle piiga panevad valemile sulud ümber ja korrutavad veel 100 000 läbi ja saavadki vastuse, vastavalt tujule lisavad või lahutavad KM




Kui nüüd päris aus olla siis kasko võtab lahti mingi tabeli kus on turuhinnad lahutab sealt käibemaksu ja inflatsiooni ja saavadki sinu tasu- vist

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
See asi pudutab tehase immosid mis võtmest käivituvad. Kaliningradi ehitati BMW tehas ning sinna anti ka tehniline info, isegi tehti venekeelseks, arvake ära miks siis osa infot läks jalutama kuigi seal just antud mudeleid ei vorbita.priitv8 kirjutas:Need ilmselt eelkõige varuosade järelturle lähevad. Samas kuulsin bemmi hooldusega tegelevast esmaallikast hoiatust E46, X5 ja E65 omanikele: kuna varaste kätte on sattunud info, mida neil mitte ei peaks olema, siis on tehase immo (võtme-transponderiga) "kahjutuks tehtud". Seega soovitati pöörduda tagasi mehhaaniliste tõkendite juurde.Charly kirjutas:ilmselt e36 ja e34 on varaste lemmikud...hea ja lihtne hiljem turustada.
Viimati muutis sass16, 28.03.2006 10:35 46, muudetud 1 kord kokku.
Võtmeid tehakse ümber igas suuremas kaubakeskuses elektroonika ümberseadmiseks on vaja aga detailset siseinfot.priitv8 kirjutas:X5-te puhul siiski asi veidi arenenum: vennad ühendavad oma arvuti pardavõrku (või immo ploki asemele) ja annavad sealtkaudu korrektse käskluse nagu oleks võti OK.
Selge see, et sellise seadme ehitamiseks on vaja väga tehnilist siseinfot.
Viimati muutis sass16, 06.04.2006 19:07 43, muudetud 2 korda kokku.
- Kristjan_T
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
- Asukoht: Tartu

