Liiklusmärkide vargused
Liiklusmärkide vargused
Viimastel aastatel maanteeametile probleemiks olnud liiklusmärkide ja viitade vargused on nüüdseks laienenud ka teeilmajaamade infosüsteemile. Kahe viimase nädala jooksul on süsteemist tehnikat varastatud juba kolmel korral.
21. veebruari varahommikul varastati Tallinna-Narva maanteel Jägalast teekaamera koos infrapuna-lambiga, nädal hiljem tulid vargad samasse kohta tagasi ning viisid ära seadmekapi, milles oli kõik kaamera tööks vajalik, teatab maanteemeti teehoiuosakonna juhataja.
8. märtsi varahommikul käisid vargad süsteemi kallal kolmandat korda, seekord langes nende saagiks Tallinna-Narva maanteel Kembas asuva teeilmajaama seadmekapp, milles oli kõik teeilmajaama tööks vajalik.
Varguste tõttu ei ole enam võimalik näha pilte Eesti suurema põhimaantee teeolude kohta Harjumaal ning rivist väljas on Kemba teeilmajaam, mistõttu jääb teemeistritel saamata reaalajas oluline info teeolude kohta ning selle tulemusena kannatab paratamatult tehtava talihoolde kvaliteet ja operatiivsus. Autojuhtide jaoks võib see tähendada talviste sõidutingimuste halvenemist Harjumaal Tallinna-Narva maanteel.
Teeilmajaamade infosüsteemist varastatud tehnika on väga spetsiifiline, millel puudub praktiline kasutusvõimalus väljaspool süsteemi. Maanteeametile on vargustega põhjustatud juba üle 100 000 krooni kahju, millele lisanduvad rahaliselt raskestimääratletavad töö ja teadmised, mis on vajalikud seadmete taastamiseks.
21. veebruari varahommikul varastati Tallinna-Narva maanteel Jägalast teekaamera koos infrapuna-lambiga, nädal hiljem tulid vargad samasse kohta tagasi ning viisid ära seadmekapi, milles oli kõik kaamera tööks vajalik, teatab maanteemeti teehoiuosakonna juhataja.
8. märtsi varahommikul käisid vargad süsteemi kallal kolmandat korda, seekord langes nende saagiks Tallinna-Narva maanteel Kembas asuva teeilmajaama seadmekapp, milles oli kõik teeilmajaama tööks vajalik.
Varguste tõttu ei ole enam võimalik näha pilte Eesti suurema põhimaantee teeolude kohta Harjumaal ning rivist väljas on Kemba teeilmajaam, mistõttu jääb teemeistritel saamata reaalajas oluline info teeolude kohta ning selle tulemusena kannatab paratamatult tehtava talihoolde kvaliteet ja operatiivsus. Autojuhtide jaoks võib see tähendada talviste sõidutingimuste halvenemist Harjumaal Tallinna-Narva maanteel.
Teeilmajaamade infosüsteemist varastatud tehnika on väga spetsiifiline, millel puudub praktiline kasutusvõimalus väljaspool süsteemi. Maanteeametile on vargustega põhjustatud juba üle 100 000 krooni kahju, millele lisanduvad rahaliselt raskestimääratletavad töö ja teadmised, mis on vajalikud seadmete taastamiseks.
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Tere
Kuna seadmete hulgas oli ka GSM'ga seotud asju, siis võib hellitada lootust, et need asjad saadakse ikka kätte. Kui nad muidugi Eestis kasutusele võetakse.
Vargad võiks mõelda selle lõigu peale:
jJanno
Kuna seadmete hulgas oli ka GSM'ga seotud asju, siis võib hellitada lootust, et need asjad saadakse ikka kätte. Kui nad muidugi Eestis kasutusele võetakse.
Vargad võiks mõelda selle lõigu peale:
Eriti pärast hooldamatusest tingitud õnnetusi.Varguste tõttu ei ole enam võimalik näha pilte Eesti suurema põhimaantee teeolude kohta Harjumaal ning rivist väljas on Kemba teeilmajaam, mistõttu jääb teemeistritel saamata reaalajas oluline info teeolude kohta ning selle tulemusena kannatab paratamatult tehtava talihoolde kvaliteet ja operatiivsus.
jJanno
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kas ma olen ainus kes arvab,et nüüd mingi kaamera junni ja vidinate pärast ei ole võimalik,et hooldetööd kannatavad? ajuvaba mu arust, kunagi pold mingi tehnikat ja saad hakkama, nüüd on siis raske sõita sellekohapealt läbi ja vaadata,et mis ilm on?
muidugi tropid on need kes need vidinad ära varastasid, aga minu arust on see järjekordne vabandus, et nemad ei saa hooldada kuna asjad virutati ära.
muidugi tropid on need kes need vidinad ära varastasid, aga minu arust on see järjekordne vabandus, et nemad ei saa hooldada kuna asjad virutati ära.
See on äärmiselt vale suhtumine, et kunagi sai, kuidas siis nüüd enam ei saa. Sama hästi võib öelda, et kunagi saadi ilma interneti ja arvutustehnikata läbi või veelenam elektrita.toivoku kirjutas:kas ma olen ainus kes arvab,et nüüd mingi kaamera junni ja vidinate pärast ei ole võimalik,et hooldetööd kannatavad? ajuvaba mu arust, kunagi pold mingi tehnikat ja saad hakkama, nüüd on siis raske sõita sellekohapealt läbi ja vaadata,et mis ilm on?
Kui Sul on kogu meeskond ja süsteem töötatud nii välja, et vot meil on iga päev ja tund võtta sellised lähteandmed ja kasutada sellised seadmed, siis on suhteliselt raske pakkuda sama inimressursi ja töökorralduse juures teenust, kui sul on mingi info puudu.
Ja lisaks kõigele on inimesed harjunud edasi minema ja mitte tagasi. Mis **** pärast ma peakski hakkama tegema lisatööd, kui tead et on võimalik lihtsamalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Vanasti asendas seda osa tehnikast inimene. Oli suur ja ühtne rikas kodumaa, kes kõiki neid teemeistreid, metsavahte jne kohalikke ametnikke ülal pidas. Praegu on levinud majanduslik mõtteviis, igale teelõigule teemeister palgata oleks riigile liialt kulukas. Seetõttu asendab kohalikku teemeistrit kaamera. Kuid kui kaamera on katki/varastatud ja töötajate hulk vastavas ametkonnas on arvestatud kaamerate olemasoluga, siis paratamatult langeb töö kvaliteet.toivoku kirjutas:kas ma olen ainus kes arvab,et nüüd mingi kaamera junni ja vidinate pärast ei ole võimalik,et hooldetööd kannatavad? ajuvaba mu arust, kunagi pold mingi tehnikat ja saad hakkama, nüüd on siis raske sõita sellekohapealt läbi ja vaadata,et mis ilm on?
730iA e32 138kW 12/1992
siit võib järeldada, et lähiajal paigaldatavad kiirusskännerid lähevad ka pikanäpumeestel hästi kaubaks
ja need seadmed olid nagunii kindlustatud
mida sa nüüd siin sellega õelda tahad- mis majanduslik mõtteviis sellises riigis levinud on kus kiirabi ja kontrolörid on falck, kus siin huvitav majanduslik mõtteviis on !!! aidatakse suuri erafirmasid megakasumiteniV2ike_Suur kirjutas: Vanasti asendas seda osa tehnikast inimene. Oli suur ja ühtne rikas kodumaa, kes kõiki neid teemeistreid, metsavahte jne kohalikke ametnikke ülal pidas. Praegu on levinud majanduslik mõtteviis, igale teelõigule teemeister palgata oleks riigile liialt kulukas. Seetõttu asendab kohalikku teemeistrit kaamera. Kuid kui kaamera on katki/varastatud ja töötajate hulk vastavas ametkonnas on arvestatud kaamerate olemasoluga, siis paratamatult langeb töö kvaliteet.
ja need seadmed olid nagunii kindlustatud
Viimati muutis guardvv, 10.03.2007 23:58 20, muudetud 2 korda kokku.
Diesel see on power mis liigub ka antarktikas!
Eks asi on sellel eesmärgil ka nagu öeldi,et parandada operatiivsust,näed kaamerast kohe ära,mis ilma tingimused näiteks talvel on ja vastavalt reageerida- saata välja sahk või puistur. Sest suuri trasse ei jõua ju 24h läbikammida autoga ja ilmastiku olud muutuvad kiiresti.V2ike_Suur kirjutas:Vanasti asendas seda osa tehnikast inimene. Oli suur ja ühtne rikas kodumaa, kes kõiki neid teemeistreid, metsavahte jne kohalikke ametnikke ülal pidas. Praegu on levinud majanduslik mõtteviis, igale teelõigule teemeister palgata oleks riigile liialt kulukas. Seetõttu asendab kohalikku teemeistrit kaamera. Kuid kui kaamera on katki/varastatud ja töötajate hulk vastavas ametkonnas on arvestatud kaamerate olemasoluga, siis paratamatult langeb töö kvaliteet.toivoku kirjutas:kas ma olen ainus kes arvab,et nüüd mingi kaamera junni ja vidinate pärast ei ole võimalik,et hooldetööd kannatavad? ajuvaba mu arust, kunagi pold mingi tehnikat ja saad hakkama, nüüd on siis raske sõita sellekohapealt läbi ja vaadata,et mis ilm on?
Aga ikkagi vargad ahju
A8