Huvitav tähelepanuosutus klubi suunal

Vaba teema
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Muhv kirjutas:Teen ettepaneku, et pakuksime nüüd välja erinevaid tsenaariume mille eesmärgiks oleks klubi maine tõstmine. Kuidas muuta kogu tegevust väljast vaatlejale huvipakkuvamaks.
Klubil tuleb koosolek. Ära muretse seal tuleb ilmselt ka see teema arutusele. Tule klubi liikmeks ja tee midagi klubi heaks. Kas tõesti peab klubi kõigepealt tõestama, et ta on piisavalt hea Sinu jaoks, või oled Sa ise nii tubli mees, et tuled ja teed midagi, mis ei paneks Sind häbenema, et Sa oled Eesti BMW klubi liige. Ära oota, et miskit Sinu jaoks ära tehakse. Kus viga näed laita seal tule ja aita. Vahest vaatan ja mõtisklen omaette, et miks mõningad tublid BMW sõbrad ei liitu klubiga.
Tahaksin astuda klubisse mille maine on kõrge
Ma ei saa sellest lausest aru. See klubi on veel nii uus, et pole jõudnud enesele veel mainet teha. Ole hea ja tule anna oma panus maine kujundamisele. Ära oota, et kõik Sinu eest ette taha ära tehakse ning hiljem saaks Sa kaks kätt taskus klubisse jalutada.
Minu meelest on siin foorumis jube palju igasugust mõttetut virisemist "huviliste" poolt. Jube hea on kurta ja viriseda, aga ise klubi liikmeks tulla ei taha...

jJanno@isiklike.arvamustega
Sry, kui sai natuke äge, aga vähemalt sai aus.
PS: kes teist teab näiteks seda? http://www.toetusfond.ee/spon_org.htm UM ja EBK esimese koostöö vili...
exTouring
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

minu autole ei tehtud ei visuaalset ega ka mingit muud ülevaatust klubisse astudes ;)
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

mina astun kohe klbuisse kui bõmmu värvimisest välja tuleb vms :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Muhv kirjutas:See lugu ei puuduta küll otseselt klubi, aga tõsiasi on, et siine seltskond pole suutnud vast veel ühegi normaalse autoga välja tulla. Pean selle all silmas korralikult taastatud/hooldatud bmw-d. Paar meest üritavad midagi kõvasti mootori kallal ehitada, aga see langeb paraku veel sinna "tuunimise" lahtrisse. Loodan, et vähemalt Aare ja Patric oma asjad korralikult jooksma saavad. Ehk suudab Martin korraliku 750i välja tuua. Aga see on paraku ka kõik. Professionaalsest seisukohast vaadates võib kõik ülejäänu paraku teibituuningu alla liigitada.
Võtaks ka sõna :roll:

Minu autot paluks mitte asjasse segada, olen amatöörehitaja, kes käib ühe päeva nädalas garaazis. Seepärast on mõttetu oodata mingeid imeasju. Kes peab jamaks, tehku parem.

Mis puudatab seda USA autode teemat ja võrdlust meiega. Minumeelest on siin põhimõtteline erinevus inimeste suhtumises, kes ühe või teisega tegelevad. Esiteks- keskmine USA auto austaja Eestis on tehniliselt märksa pädevam kui siinne keskmine. Teiseks - oma autodest, tehtust, nippidest, varuosaallikatest räägitakse ja seletatakse- ole vaid mees ja küsi. Meil käib siin mingi striitracelik varjamine, üks 89 aasta 325 oleks justkui mingi mega ärisaladus, sest järsku keegi ehitab kiirema. IRW.
Mõni mees tegeleb siin igapäevase müügitöö või enda töökoja haipimisega. Sucks..... :( Kolmandaks - kohalike usa autode puhul on nende keskmine korrasolek umbes sama nagu siinsetel. Ei midagi hüptata. Väga korralikke on vast kümmekond.

Mis kindlasti kasuks ei tule, on mõningad suundumised, millega te linnas ise ennast ja marki alavääristate. Jätke järgi see megakuulide läti "splitterite" ja muu pasa külgeriputamine. Sellega vaid naeruvääristate oma autot ja oma klubi. Sita külgekeeramiseks on muid autosid nagu honda, mazda jne. Siin tundub see nagu staatusesümbol olevat. Nagu mängus N4S-Underground, kus "vinüülid" ja spoilad annavad lisapunkte :? Siin on põhiküsimus, kuidas saaks endale "aamani" stange või kodusel teel parandatud Recarod sisse aretada.

Ei viitsi lihtsalt enam kirjutada....

Asjalikust rohkem....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

jjanno kirjutas:Tere...
Tänan konstruktiivse kriitika eest.
Miks siis pole astunud.
Astumiseks peab olema põhjus. Põhjus oleks kas tugev kaasalöömise soov või siis, et muidu enam ei saa - piinlik. Kolmas põhjus oleks muidugi materiaalne huvitatus.

Esimese põhjuse taga on kahjuks asjaolu, et paraku tunnen, et tõsiselt pühendumiseks pole enam piisavalt ajalist ressurssi. Mis saan, üritan teha ilma liigseid lubadusi andmata. Algatasin ka selle teema siin, kuna nägin et ehk võiks üle hulga aja olla ka üks laiem arutelukoht kui seda on klubi juhatus - vähetõenäone kuid ehk saate siit mõne idee. Samuti ei tasu karta ka kriitikat (pean muidu klubi vedajatest ja asjapulkadest väga lugu ning tunnustan nende vabatahtliku panust)

Teine põhjus oleks kui kaasbemarihuvilised/tuttavad imestunult küsiks, et miks ma klubisse ei kuulu. Hetkel on see miskipärast vastupidi.

Kolmas põhjus aitaks lihtsalt raha säästa - usu mind, see on väga hea põhjus. 10% alet UMis aitaks aastas mitu raha kokku hoida. Rõõmu oleks ka sellest kui Aaves klubipiletit nähes ei hakkataks seletama, et ongi ilgelt normaalne kui poole aastaga tagumistel piduriklotsidel stabiliseerivad metallkõrvad ära roostetavad küljest ja pea kulumata klotsid kolisema hakkavad. (garantiist nad ei tahtnud midagi kuulda).

Seega. Niikaua kui mingi neist põhjustest ei muutu, leian et saan klubilisele tegevusele ja margi populariseerimisele kaasa aidata ka klubisse mitte kuuludes. Loodan siiski, et varsti on põhjust liitumiseks.
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Rõõmu oleks ka sellest kui Aaves klubipiletit nähes ei hakkataks seletama, et ongi ilgelt normaalne kui poole aastaga tagumistel piduriklotsidel stabiliseerivad metallkõrvad ära roostetavad küljest ja pea kulumata klotsid kolisema hakkavad. (garantiist nad ei tahtnud midagi kuulda).
No nüüd läksid küll liiale- kahjuks ei saa klubi mittekunagi panna mõnda firmat oma kliendipoliitikat muutma. Kui Aave on müünud shita siis selle eest vastutab ta ise ikka :evil:

Aga üldpõhimõte on sul õige- klubil peab olema eesmärk ka liikmetele! Tuletan siiski veel meelde, et viriseda on lihtsam kui ise midagi ärateha!

Seda ka, et kui sa nii kõva a-osa jünger oled siis mis sa seal Aaves tegid? :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Tauri kirjutas:Seda ka, et kui sa nii kõva a-osa jünger oled siis mis sa seal Aaves tegid? :D
Teemaväline võibolla, aga kas mootoripadjad, millelt on BMW märgid maha lihvitud ning on tänu sellele 3 korda odavamad, kui esinduses, kvalifitseeruvad A-varuosaks? Osaliselt olid BMW märgid veel patjadel näha.

:)

jJanno

Edit: see oli pigem vastus Tauri viimasele küsimusele :)
Viimati muutis jjanno, 17.05.2004 11:15 45, muudetud 1 kord kokku.
exTouring
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Nagu Muhv vastas " Originaaljupp on originaaljupp."
Sellest järeldades ükskõik kus kohast sa seda ka ei hangiks jääb asi ikka samaks. Olenemata keda sa sponsoreerid ! Kui sa võtad autolt BMW märgi maha või pahteldad koha kinni kas sellega muutub automark või tootja ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Võeh, pikk seletamine...

1. Selle UMi kirjatüki pärast ei tasu veel nina norgu lasta - see peegeldab vaid vastaja enda seisukohta, mitte UMi oma. Ka UMis on tööl piisavalt inimesi, kes käivad seal tööl leiva pärast, mitte fanatismist ja suhtuvad propelleri ülemäärasesse kummardamisse respectiga. UMi suhtumist näitab see, et nad julgesid mullu meiega koos teha ürituse ja julgevad teha seda ka sellel aastal. See on ametlikum suhtumise vorm, lisaks maksid nad kinni heategevusliku ürituse jooksvad kulud - kas see pole mitte klubi tegevuse toetamine?

2. Maine on nõrk, aga selle parandamine on ainult aja küsimus. Meie tegevusele saab hinnangu anda alles paari aasta jooksul. Need vennad, kes ostavad iga paari aasta pärast UMist uue auto, on samuti juhuslik kontingent - kuidagi on elu toonud nad UMi majja, aga nad ei ole just eriti lojaalsed - pigem loeb see, mis linna peal moes, hea hind ja eelmisest liikurist hea hinnaga lahti saamine. potentsiaalsed 6. seeria ostjad ei uuri kaalujaotuse ja pöördemomendi kohta, vaid on kergelt pettunud auto liig madala hinna üle! Ma ei tea, kas tahaksin olla nende seltskonnas klubis - auto puhul ei hinda nad sõiduomadusi, vaid lisavarustuse hinda (mida ei osata lisaks kasutadagi), üksteisele näidatakse uusi PUMA sõidususse, värskendatud rindu ja Hispaania päevitust. Käisin laupäeval Sauga rajal, kus peale minu olid veel kollane E36 ja E39 viiene - mõlemad vennad käisid ka põllul (kollane veel päris õnnetult) aga jätkasid kihutamist - ma pean hullu moodi lugu sellistest vendadest. NAD on ostnud auto mis NEILE meeldib ja aeg-ajalt tunnevad nad sellest ka ehedat SÕIDURÕÕMU OMA OSKUSTELE VASTAVALT - kui midagi ka juhtub, siis kõpitsetakse asi aja jooksul üles ja asi ants. Seesama moemees on aga esimene kes hakkab tutika X5ga kaskolaksu lavastama, kui mingi äri peaks puusse minema...

3. Maine parandamine on suhtumise küsimus - selles vallas on näiteks eeskujuks Martin erapooletute kirjutistega eesti meedias BMW ajaloo kohta, JJanno viisaka liiklemisega (korduvalt nähtud), Aare, Patrick ja Muhv oma autodega, Raivo doonoripäevade orgunniga jne... - kes tunneb maine üle muret, tehku midagi taolist. Seni, kuni foorumis ostetakse kasutatud piduriklotse ja 15 000.- on auto eest liiga kallis, maine ei parane...
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

Cardo kirjutas:Mingi autopärast nüüd ka lolliks minna ei tohiks. Elus on paremaidgi asju nautida kui päevotsa lapiga mööda kapotipealset käiia ja oheldamatult pisiviigasid likvideerida.
Sorry , aga minule meeldib rohkem vaadata kuidas lapsed kasvavad ja jaanipäevaaegu maasikaid peenralt noppida saaks.
Paraku polegi sinusuguste meeste koht autoklubis. Vaadates korralike autoklubide tegevust, siis seal ongi koos just niisugused tegelased, kelle jaoks auto on hobi ja kellele meeldib autoga tegeleda. Kuidas sinu arvates sünnivad tõelised autopärlid, mida näidatakse "exotic" näitustel ja vanaauto kokkutulekutel. Ainult piiiikade õhtute tulemusena garaazis. Pärast kõik vaatavad ja oigavad.

Kui tahad maasikaid kasvatada, siis jumala eest. Keegi ei keela ju, kuid ära tule autofriikidele seletama, et auto on jumala teisejärguline asi ja sinu arvates on see kõik nõme.

Samahästi võiks minna filatelistide klubisse seletama, et mis te lollid neist paberilipakatest kogute - vaadake hoopis kui palju põnevaid mardikaid ja liblikaid loodusest leiab.
E32 750i (1994)
DeeJay

Mnjah

Postitus Postitas DeeJay »

Päris huvitav arutelu olnud siin... näha on seda, et liikmed pingutavad maine tõstmise nimel ja vaidlevad konstruktiivselt sel ajal kui huvilised ainult räägivad, et maine võiks paraneda ja miks keegi midagi ei tee. Nagu mina aru olen saanud siis tehakse küll aga jõudumööda... üleöö ei sünni midagi. Vaadake näiteks järgmist Raportit tulevane neljap. Tuleb väga BMW tihe saade ja kahjuks ainult negatiivse poole pealt... loodan, et keegi neist juhtidest keda seal näha saab, pole selle klubi liikmed! Ainus, mis mainet parandab, on see, kui mõni klubi kleepsuga vend sind tänaval vahele laseb, kui rida vahetad ja linnas 100ga punase foori alt läbi ei kihuta vaid seisma jääb. Kahjuks jäävad inimestele silma rohkem ikka "rullnokad" kui korralikud liiklejad. Igal juhul siin foorumit lugedes ja teemasid uurides jääb igati positiivne mulje nii klubist kui liikmetest, kes siin on. Muidugi on ka erandeid.... Üldpilt peaks olema kõigile igati positiivne. Peace!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Tauri kirjutas: No nüüd läksid küll liiale- kahjuks ei saa klubi mittekunagi panna mõnda firmat oma kliendipoliitikat muutma. Kui Aave on müünud shita siis selle eest vastutab ta ise ikka :evil:

Aga üldpõhimõte on sul õige- klubil peab olema eesmärk ka liikmetele! Tuletan siiski veel meelde, et viriseda on lihtsam kui ise midagi ärateha!

Seda ka, et kui sa nii kõva a-osa jünger oled siis mis sa seal Aaves tegid? :D
Aave reklaam ripub üleval bmw klubi kodulehel. Eeldan, et nad on selle eest maksnud või muidu klubiga heades sidemetes. Seetõttu võiks ka näiteks klubiliikmete vaidlusaluseid teemasid pisut paremini käsitleda.

Selles lõimes pole vist keegi virisenud. Näidatud on mõningatele vajakajäämistele hetkesituatsioonis ja asutud otsima teid, sõnastama põhimõtteid, mis võiksid asja paremuse suunas edasi viia. Mõni huviline märkas kindlasti üllatusega, et näiteks kõik need cuulid plastspoilad polegi primaarsed, pigem vastupidi.

Olen küll A-osa jünger. Olen sõitnud erinevate bemaritega üle 10 aasta ja jõudnud tõdemuseni, et odavam tuleb osta originaal. Iseasi, kas mõnevõrra suuremat raha kohe välja käiia on. B-jupp võimaldab osta asja nö järelmaksuga. Kust poest A jupp ostetakse pole siinkohal eriti oluline. Kuid siiski - võin reeta veel ühe saladuse - AINSA toimiva garantii töödele (värvimine, remont) olen mina saanud UMis. Samas on UMi meistrid saatnud mind näiteks Helvar Mercasse küünlajuhtmeid ostma, kuna "mis sa ikka raha loobid, saad sealt originaaljupi poole hinnaga". Müts maha selle eest nende ees.
Xim
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 31.03.2003 20:12 18

Postitus Postitas Xim »

Käisin oma e30-le tagumist bemari märki ostmas. Kuna seda polnud ja tuli tellida küsisin, et mis nad jamavad, praktiliselt ühtki juppi e-30-le kohapeal pole. Vastuseks sain, et selle masina juppe küsitakse neilt nii üli harva.
Kas siis kõigil bemaritel on erinevad märgid, et neid vastavalt margi järgi tellima peab? Nii palju kui mina siiamaani visuaalselt jälginud olen on vanematel bemaritel küll kõik ühesuurused need märgid.

Ja see on nüüd täielik OT aga, palun keegi seletagu mulle lahti mida tähendab üldse A ja B varuosa?

Siiamaani olen aru saanud, et

A varuosa: poest, esindusest või kellegi garaažist ostetud uus, ilusti pakendis, konserveeritud jne. jupp.

B varuosa: lammerist ostetud, suvaliselt mingi romu alt ära krutitud jupp.

Peale seda teemat saan aru, et A-varuosa on esinduse varuosa ja B-varuosa on poest ostetud ja C-varuosa on siis lammerist ostetud jupp?

Aitähh!
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

nuga kirjutas:Panen oma mõtted seoses teemaga kah kirja.
Klubi mainekujundust igapäevasõidukiks oleva e30/e34'ga ei tee, sõida kasvõi nagu omaaegne "automi" kuldliige. Õigeid masinaid on vaja.
Selles osas nõus, et suvaline E30 318 või E34 525 ei ole mingi fänni auto vaid igapäevane tarbeese mida näeb linnas igal sammul... aga kas Eesti registris on üldse mõni E9? Enamus enne 1980a valmistatud bemarid kipuvad olema sõelaks roostetanud, mõnda korralikumat E21 vahest näeb, paar E23 ja E12 kah see on ka kõik. 6 seeriat oli registris 5-6 aastat tagasi umbes 20 liikumas olen näinud neist võibolla pooli... M seeria masinaid ja ka 8 seeriat on eestis omajagu... on neist mõni ka klubis?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

Peale seda teemat saan aru, et A-varuosa on esinduse varuosa ja B-varuosa on poest ostetud ja C-varuosa on siis lammerist ostetud jupp?
:D

oled õieti asjast arusaanud. kuigi pole ise C-varuosast veel midagi kuulnud.
Üldiselt eks ta selline tähenärimine on- kui ajad 100% originaali taga siis osta igaljuhul kõik esindusest! Samas kui juhtub, et vaja osta mingit metall detaili (nt mootori kinnituseks) kas siis on just kõige arukam hirmkalli raha eest esindusest tellida :? või kas on mõtet minna romulasse ja osta samuti 10 aastat või 20 aastat väsinud detail :?: Või osta mõistliku summa eest B-varuosa - eks igal mehel on vastavalt oma rahakotile õigus :D
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Arvo kirjutas:aga kas Eesti registris on üldse mõni E9? Enamus enne 1980a valmistatud bemarid kipuvad olema sõelaks roostetanud, mõnda korralikumat E21 vahest näeb, paar E23 ja E12 kah see on ka kõik.
Nojah, see ongi meie traagika, et uuena meil selle ajastu (pre 80 siis) bmw'sid müüdud ei ole :( 90-nendatel kui hakati massiliselt saksast autosid tooma, siis olid sellised masinad siia vedamiseks juba liiga vanad. Saksast see-eest peaks algmaterjali saama veel küll, iseasi palju meil nii tulihingelisi fänne on, kes sealt tooriku (praktikas läheks sinna juurde veel doonorit vaja) ära tooks.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas toivoku »

nu yks e12 peaks selle suvega kah liikuma saama :P
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Varuosa teemasse.
Mina pakuksid välja järgmise definitsiooni.
A jupp - esindusest ostetud originaalosa
OEM jupp - tinglikult võib ka A osaks nimetada, kuna toodetud sama tootja poolt, kes valmistab A juppe. Vahel isegi varustatud logoga, mida on püütud maha nühkida kuna logoga asju võib müüa ainult volitatud esindaja.
B jupp - A osa järele aimav suvalise tootja jupp. Vahel oma omadustelt sarnane A osaga, üliharva ka parem.
C jupp - lammari teema
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Idee rubriiki
Arusaadav, et esindus ei tõtta ennast veel tõestamata klubile suuri soodustusi pakkuma. Pakun seega välja idee mille klubi võiks esindusele esitada.

Igal klubi liikmel on õigus esitada oma kavandatav/pooleliolev projekt soodustuste saamiseks klubi juhatusele. Taotlus peab olema vormistatud kirjalikult, ära näidates projekti algmaterjali ja kirjeldades taodeldavat lõppeesmärki. Hea oleks panna teatud ajalised raamid jms. Ühesõnaga korralik taotlus. Klubi juhatus sõelub terad sõkaldest ja läheb kadalipu läbinud kandidaadiga UMi jutule, kus siis koos esitatakse ja põhjendatakse projekt. Kui projekt leiab heakskiidu võiks sellele kehtida UMis kõigile teenustele korralik ale ja igakülgne toetus (info jms näol). Selliseid projekte võiks esialgu olla 2 -5. Kui asi end õigustab ja UMi huvi püsib, võiks uusi avaldusi läbi vaatama asuda.
Projekti omanikul võiks olla kohustus osaleda vajadusel UMi poolt korraldatavatel üritustel, tutvustades seal autot ja sellega seonduvat.

Minule teadaolevalt toimus esimene selline "projekt" selle kurva saatusega E28-ga, mille taastamisel kasutati vaid uusi osi ja õige koodiga värvi. Kuna teist sellist ilmselt lähiajal oodata pole võib latt ka pisut madalamal olla. Loomulikult on huvitavamad pre 80 projektid kuid minu arvates võib taotluse esitamiseks sobida ka iga teine tootmisest maas olev mudel. Põhjendus peab ainult korralik olema.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Xim kirjutas: Kas siis kõigil bemaritel on erinevad märgid, et neid vastavalt margi järgi tellima peab? Nii palju kui mina siiamaani visuaalselt jälginud olen on vanematel bemaritel küll kõik ühesuurused need märgid.
Esimesed märgid on enamusel ühesugused, tagumised on mitmel erinevad.
nuga
Klubiliige EKBK
Postitusi: 417
Liitunud: 13.09.2003 23:32 51
Asukoht: Estland
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

toivoku kirjutas:nu yks e12 peaks selle suvega kah liikuma saama :P
Loodame parimat :lol: Hiljuti jäi tartus üks ideaalses korras soome numbritega e12 silma. Silm lausa puhkas ja terveks päevaks oli hea tuju kindlustatud :D Tegin mõne klõpsu kah, toivoku sulle eeskujuks :cool:
PILT1
PILT2
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Muhv ma ei saa ikka su A osa teooriast aru.
Näiteks vanematele autodele sa ei saagi enam A-osi, mida on saada on A-osa koopiad (mis on siis nagu B-osa ma pakun) ja selliseid juppe leidub ka miljoneid maksvatest klassikutest. Näiteks ma kahtlen kas 50a vanad kummi detailid just hea valik on :roll:
Kaido S
Huviline
Postitusi: 758
Liitunud: 07.01.2003 10:45 07

Postitus Postitas Kaido S »

Kulla mehed, vahet pole MIS KATEGOORIA varuosaga on tegu, vahe on selles, kui tihti neid on ostetud ja mismoodi on need küljes (teip ja nibukad ei kvalifitseeru). Pidage auto sellises korras, et hommepäev võiks sellega sõita Pariisi ja tagasi ja pole probleemi. Kui peale selle veel enam-vähem sile värv seljas, siis ongi tegu tegija aparaadiga. Mina ilmselt klubisse täisliikmeks ei saa, sest ei suuda oma liikurit vastavalt soovitavale standardile üles haipida (kulunud salongi uueks tegemisse võiks panna miinimum 30 kilo, korraliku värvi alla aga 50 - seda auto puhul, mille turuhind on käärides 50 - 150 000.- ja mis ei oma peale tavasõiduki staatuse mingit erilist väärtust). Otseselt ta praegu silma ei riiva, lisaks oli minu jaoks kompliment DevilC poolt lausutu (Sauga kiireim mees) - "mõnus tänava kiire". Ise rahul ja inglisilmi osta ei kavatse.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kaido S kirjutas:Mina ilmselt klubisse täisliikmeks ei saa, sest ei suuda oma liikurit vastavalt soovitavale standardile üles haipida
Eeee.. siin Sa mu meelest eksid. Klubiliikme auto võiks vastata standardile Pariisi ja tagasi. See mida Sa kirjeldad on kas nö tähtauto - mis võiks anda näiteks ka auliikme staatuse - või nö projekt, mida ma kirjeldan siin eespool ühe idee all.

Mu meelest on mõttekas lõpetada vaidlus A ja B, kuna see sõltub tõepoolest rahakotist. Termin Pariisi ja tagasi oleks kõnekam.
jjanno
Huviline
Postitusi: 2320
Liitunud: 01.10.2002 12:07 07
Peamine sõiduk: VW
Asukoht: Ravila

Postitus Postitas jjanno »

Tere
Muhv kirjutas:Termin Pariisi ja tagasi oleks kõnekam.
Kui juba algsest teemast nii kaugele läinud, siis täpsustaks, et Rakvere lähistel on ka "Pariisi" :) Mina isiklikult peaks teel Pariisi (Prantsusmaal) vist paar osa ära vahetama, kuna kilometraaz ning service interval jõuavad varsti sinnamaani :)

jJanno
PS: ärme nuustakut siia võrdluseks too. Muidu on nagu laulusalmis
"petsil on ju BMW mis taeva abiga,
viib meid jälle pühajärvele"
Sellised "taeva abiga" nuustakul käijad ei jõuaks vist küll pariisi (Isegi mitte Eesti omasse)
exTouring
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sorry, et jälle OT, aga
Tom kirjutas:Näiteks vanematele autodele sa ei saagi enam A-osi, mida on saada on A-osa koopiad (mis on siis nagu B-osa ma pakun) ja selliseid juppe leidub ka miljoneid maksvatest klassikutest.
Eriti just viimastel kümnenditel on BMW tõsiselt kätte võtnud oma margi ajaloo eest hoolitsemise, kusjuures mitte ainuisikuliselt, vaid mastaapselt: oma klientide kaudu. Mitte just palju pole autotootjaid, kes nii teeksid. BMW-lt saab osta suvalise tema toodetud mudeli varuosa. Kui sellist pole, siis see valmistatakse. Originaaljoonised on ju arhiivis olemas. Iseasi, kas see tellijale ka rahaliselt mõttekaks osutub. See sõltub juba projektist. Aga ka selline hilise aja haruldus, nagu Z1 saab oma varuosad juba sealt.
Sellega tegeleb BMW juures eraldi üksus Mobile Tradition
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Janno ma parandan !!! laulu sõnad on rõwedad sest kõlavad nii ... petsi romu bmw !! :( . Asi selles et keegi ei saa salleri artikulatsioonist aru ja kui saavadgi omaarust siis exivad.
Kunagi special otsisin sõnad ülesse sest ma ei saanud sealt enamusest aru !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

priitv8 kirjutas: Sellega tegeleb BMW juures eraldi üksus Mobile Tradition
Mingi hetk tekib vist siiski miski pisike auk. Tahtsin e30-le uusi suvematte osta, põrkasin aga probleemi otsa et tootmisest maas ja traditionis veel pole. Seetõttu jäi ka kontrollimata milline kirves sealt traditsioonide osakonnast tuleb.

Vanadele mattidele tegin põhjaliku keemilise ja väga hea sai.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Hetkel istun UM-is ja ootan oma auto ülevaatamistulemusi. Mureks oli login esisillas, millele keegi mujal abi pole leidnud. Kui sisenesin UM-i ja kurtsin oma muret, oldi väga sõbralikud, kui mainisin, et ülevaatust tahaks vana e34 aastast 89, oldi tõepoolest natuke imestunud, kuid öeldi tänuväärsed sõnad, et ka selle autoga korralikult kontrollis käiakse.

Pool letiäärsetest inimestest olid mind nõus igati aitaba, tuldi vaadati auto üle ja töötajad ise istusid sisse ja ajasid töökotta. Tuli neil manuaalkastiga sõit täitsa hästi välja, pole midagi tiptronic või automaatkastiga ära hellitatud :P Auto kohta öeldi ainult häid sõnu, vaatamata pisikesele õlilekkele ja loginale esisillas. Autovärvi tulid tsekkama nii mõnedki, kõigile meeldis :)

Ütleme et ülihea mulje jäi tänasest UMi külastusest :)

...ja minul küll pole häbi BMW Klubi kleepsuga mööda linna lingi põristada :)

Ah jaa, ka UM-is nähti seda kleepsu tagaaknal. Poisid muutusid veelgi sõbralikumaks ja tuleb tõdeda et ärevamaks ka. Lubati kõik teha, et autol vead üles leida, talutati teisele korrusele (autosalongi) ja paluti oodata ning küsiti, et kas nad saavad veel kuidagi kasulikud olla.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Kui vaadata kui palju on siin foorumis kasutajaks end registreerinud (üle 1200, millest tuleks maha võtta mitmekordelt registreerunud või juhuslik automüüja) Ja isegi kui see arv kukuks näiteks 700 peale, on tegemist ikkagi arvestatava hulgaga, millest UM (ametlik BMW esindus Eestis) ei tohiks mööda vaadata või ignoreerida. See oleks klubile argument, vaatamat sellele kui palju on klubil endal liikmeid. (Kui ma olen ikkagi end siia kasutajaks registreerinud ja tutvunud põhikirja ja reeglitega olen olen vaatamata oma "huvilise" staatusele poole kohaga klubis, sest ma arvestan klubi reeglitega) UM on äriettevõte, rõhudes kasumile!
Aga nende PR äärmiselt nigel.
Rullnoklusest distantseeritakse end teadmisega, et UM-i sihtgrupp on keskmisest jõukamad kodanikud ja pigistatakse silmad kinni 300ste "PR" kohal. Lihtsalt see potentsiaalne klient jääb nende jaoks kadunuks.
Ja kui nüüd veel meenutada seda Pealtnägijat kus naisterahvas oli oma BMWga hädas ja esindusest abi ei saanud (Tartu arstid parandasid lõpuks vea) siis UM ei teinud avalikusele tähelepandavat maine taastamise tööd.

Muhv, tead mis on ideaalne esindus, kui sul puudub autol märk siis müügimees ei lase sellisel häbil edasi kesta, et BMW autol puudub BMW märk ja ta võtab selle sahtlist ja tuleb platsile ning paneb sulle veel ise selle külge. Tasuta!
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Vasta