Crashtest E34 vs Volvo
Seda mitte.Katki olid mõlemad ühtemoodi.Testiti lihtsalt kahte autot,misrenks kirjutas:nu mis sellest järeldada võiks siis kas peaks bmw asemel volvo ostma või siiski mitte?
on u.10a. vanad ja mis nendega juhtub kui 100km/h kokku panna.
Mõtlema pani küll,sest sellise kiirusega me maanteel ju sõidamegi.

Eriti arvestades, kuidas meie inimesed silmad punnis suvalistes kohtades iga hinna eest mõõdasõitu sooritavadMartin_R kirjutas:Reaalne situatsioon maanteel möödasõidul.

Eriti kõva teema oli Volvo taevani kiidetud turvalisus, mida igast materjalist oksendamiseni lugeda võib. Ütles ju üks vend seal, et Volvol tuli mootor tuppa, bemul läks põhja alla. Kumb siis ohutum on
Ise ootasin, et Volvo vigastused on väiksemad, kuna kõik Volvo omanikud kaagutavad tohutust turvalisusest. Tegelikult on turvalisus sama mis igal autol. Kui aga oleks olnud vaja viimasel hetkel kõrvale põigata, siis bemu oleks selle manöövri ühe randmeliigutusega ära teinud ja sõit jätkuks, sellel puutagasillaga volvol oleks minimaalselt korralik vasakule-paremale vibamine tulnud, kui mitte spinn või üle nipli keeramine.

Ise ootasin, et Volvo vigastused on väiksemad, kuna kõik Volvo omanikud kaagutavad tohutust turvalisusest. Tegelikult on turvalisus sama mis igal autol. Kui aga oleks olnud vaja viimasel hetkel kõrvale põigata, siis bemu oleks selle manöövri ühe randmeliigutusega ära teinud ja sõit jätkuks, sellel puutagasillaga volvol oleks minimaalselt korralik vasakule-paremale vibamine tulnud, kui mitte spinn või üle nipli keeramine.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Tänud tõestibizarrini kirjutas:Ehk tuleb siit sutsu kiiremini:
http://mill.dotbox.ee/~erik/frontal-crash-100kmh.mpg
Erik


Aga video... jää või koju

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Vot niiAare kirjutas:Eriti kõva teema oli Volvo taevani kiidetud turvalisus, , et Volvo vigastused on väiksemad, kuna kõik Volvo omanikud kaagutavad tohutust turvalisusest. .


... leiti ka nüüd hirmutamiseks tankauto BMW vastu

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
irw....läti servust oli eeldatav aeg 2 tundi, siit tuli 4 sekundigabizarrini kirjutas:Ehk tuleb siit sutsu kiiremini:
http://mill.dotbox.ee/~erik/frontal-crash-100kmh.mpg
Erik

Midagi ilusat seal siiski ei olnud, mõlemad autod olid rohkem kui katki ja ei ütleks et üks oli vähem kui teine. Kui ikka mõlemas autos surma saad, siis pole vahet, et ühel läks nii ja teisel naa.
Mis turvalisusest te siin räägite
Kui sellise kiirusega kokku põrkad kellegagi siis ei aita mitte üks turvapadi ega tugevdus inimkeha vastupidavuse suhtes.
Volvo on jah turvaline auto ja ka Bmw kuid kuskil on ikka piir ka.
Mis tähtsust sel enam on kas mootor tuli salongi või läks põhja alla
Võibolla jah omastel on rohkem matta (ei ole päris tükkideks).
Füüsika teeb sellise õnnetuse puhul automaatselt oma töö.
Lihtsalt inimkeha ei seisa ühes tükis kui midagi taolist juhtub.
On kuuldud küll neid avariide jutte kus sõideti 100-200 km/h millelegi otsa ja mis vaatepilt seal hiljem on avanenud.
Viimane mis hetkel meelde tuleb on see kus mu enda kooli kaaslased kakumäel audiga kurvist välja panid (kiirus u 180 km/h)
Õnnetuseks oli seal kurvis puu (kask ja mitte üle 20cm jäme) selle lõikasid nad maha ja auto rebenes tükkideks.
Viiest autos olijast jäid kaks ellu (need kes juhuslikult magasid) teised said kohapeal hukka.Juhil puudus käsi ja jalg kui ma ei eksi jne jne.
Võtab ikka mõtlema küll kui kuuled sellist uudist emadepäeva järgsel päeval ja kui just eesti on võitnud eurovisiooni võistluse.Hea emadepäeva kingitus

Kui sellise kiirusega kokku põrkad kellegagi siis ei aita mitte üks turvapadi ega tugevdus inimkeha vastupidavuse suhtes.
Volvo on jah turvaline auto ja ka Bmw kuid kuskil on ikka piir ka.
Mis tähtsust sel enam on kas mootor tuli salongi või läks põhja alla

Võibolla jah omastel on rohkem matta (ei ole päris tükkideks).
Füüsika teeb sellise õnnetuse puhul automaatselt oma töö.
Lihtsalt inimkeha ei seisa ühes tükis kui midagi taolist juhtub.
On kuuldud küll neid avariide jutte kus sõideti 100-200 km/h millelegi otsa ja mis vaatepilt seal hiljem on avanenud.
Viimane mis hetkel meelde tuleb on see kus mu enda kooli kaaslased kakumäel audiga kurvist välja panid (kiirus u 180 km/h)
Õnnetuseks oli seal kurvis puu (kask ja mitte üle 20cm jäme) selle lõikasid nad maha ja auto rebenes tükkideks.
Viiest autos olijast jäid kaks ellu (need kes juhuslikult magasid) teised said kohapeal hukka.Juhil puudus käsi ja jalg kui ma ei eksi jne jne.
Võtab ikka mõtlema küll kui kuuled sellist uudist emadepäeva järgsel päeval ja kui just eesti on võitnud eurovisiooni võistluse.Hea emadepäeva kingitus

Puhas sõidurõõm
Tavaliselt selliseid õnnetusi siiski eriti tihti ei juhtu. Vastassuuna vööndisse kaldub auto ikka kas libedaga või siis, kui ei suudeta autot sirgena hoida. Samuti näeb vastutulija vänderdavat autot ja üritab sellest mööduda. Niiet kokkupõrge on tavaliselt väiksem ja enamasti mitte kunagi laupkokkupõrge. Sel juhul muutub tähtsaks see, palju autol turvavarustust on. Suuremad laipadega õnnetused juhtuvad ikka sõiduauto vs. rekka või buss. Nendel pole mingit vajadust õnnetust ära hoida(raskem ka muidugi eest ära pöörata) ja seljuhul ongi kokkupõrge sama, mis 100km/h seina sõita.
Tere
jJanno
Viimase aja autod peaks jah sedamoodi olema. Ei viitsi hetkel arvutada, aga inimesele peaks sellise matsu korral ikka päris mitu G'd mõjuma. Neid G'sid on võimalik vähendada ainult aeglustumiseks kasutatava teepikkuse arvelt. On suur vahe, kas aeglustumiseks on 10 cm või 90 cm... Ja seda teepikkust on võimalik saada ainult esiosa deformeerimisest. Samas peaks juhi varbad pedaalide vahel ikka alles jääma ning neid ei tohiks mitte laiaks litsuda...Mart_R kirjutas:Tegelikult on asi ju nii, et kokkupõrkel auto kere deformeerub, neelates löögi jõu endasse, ning jättes sõitjateruumi võimalikult terveks.
jJanno
exTouring
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Tegelikult on enamus laipadega õnnetused just sellised (minge vaadake romulates ja avariiliste parklates neid auto jäänukeid) Meil sõidetakse tihti maantel 120-ga ja möödasõidul kiirendatakse veelgi! Kui nüüd viimasel hetkel pidurdatakse siis auto kiirus kahanebki vast sinna 100 kanti!
Peale antud video vaatamist kujutage nüüd ette sama situatsiooni näiteks BMW (või Volvo) vs. Fiat, Seat, Ford, Opel vms. kergemast plekist rahvaauto
Peale antud video vaatamist kujutage nüüd ette sama situatsiooni näiteks BMW (või Volvo) vs. Fiat, Seat, Ford, Opel vms. kergemast plekist rahvaauto

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Selles lavastatud avariis polnud ju ka tegemist 100% laupkokkupõrkega. Autod rihiti just juhi kohtadega omavahel kokku. Siit ka see nn teisest autost läbi sõitmise efekt. 100% laupkokkupõrke korral jaguneks ka löögijõud kerele ühtlasemalt. Praegusel juhul jäi kõrvalistujapoolne külg enam-vähem terveks. Antud olukorras oleks kõrvalistujal teoreetiliselt isegi ehk võimalik ellu jääda. Sama aga ei saa öelda juhtide kohta.
Õudne vatepilt igatahes ja nagu Martin_R ütles, täiesti igapäevane liiklussituatsioon meie maanteedel..eriti just reede ja pühapäevaõhtuti ja esmaspäeva hommikuti näiteks TLN-Tartu mnt-l, kus vahendeid valimata kihutatakse vastavalt siis linnast minema ja hiljem sinna jälle tagasi..
Õudne vatepilt igatahes ja nagu Martin_R ütles, täiesti igapäevane liiklussituatsioon meie maanteedel..eriti just reede ja pühapäevaõhtuti ja esmaspäeva hommikuti näiteks TLN-Tartu mnt-l, kus vahendeid valimata kihutatakse vastavalt siis linnast minema ja hiljem sinna jälle tagasi..
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
kujtan ette et kohutav!!!!AARE540 kirjutas:Huvitav oleks teada, milline oleks vaatepilt, kui neist autodest ühe (või mõlema) asemel oleks olnud tavaline uus jaapani keskklassi auto või midagi sellist nagu Eesti üldine tänavapilt uute autode osas välja näeb a la hinnaklassis -200.000EEK (uus auto)...
Oma kogemusest tean mis juhtub selle 200 000 autoga 50 kmh

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw