Üle 139 kW autodele luksussõiduki maks?

Vaba teema
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

veekaheksa kirjutas:Ilves, ma vaatan, et sulle on erinevad maksud nii südamelähedased, et äkki soostud mõne klubikaaslase maksud kah kinni taguma. Kui ei soostu, siis ära nii optimistlikult sõna võta. Mulle igatahes tundub, et sul on eestlase veri välja löömas muidu. Kahjurõõm, on ikka ja jälle üks suurimaid rõõme. Olen igasuguse maksutaseme tõusmise vastu.
Täiesti tühja koha pealt täiesti valed järeldused.

Ma üritan olla enda käitumises ratsionaalne, loodust säästev ja imestan, kui paljud seda ei ole. Maksude tõus ei tee mind kuidagi rohkem õnnelikuks, samas kui see on ainus viis kuidas keskmine põmmpea asjast aru saaks, et aeg on autot vahetama hakata, siis olgu pigem nii. Keskkonda kahjustav tegevus ei peagi olema rahakotile odav taluda, sest tulemused on suures plaanis väga masendavad. Aeg oleks vaadata, milliste ökopillidega sõidetakse mujal euroopas, võrreldes meie konnatiigiga. See, et rikkad endale rohkem saavad lubada kui vähem rikkad on paratamatus, mida niikuinii muuta ei saa ja parem on sellega harjuda. Nagu Hõbemägi kirjutas: "Rikaste matkimine on rahaliselt kahjulik ja sisuliselt mõttetu silmapete." Nagu naelapea pihta.
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2400
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

lisaks veel ühe aspekti mõtlemisaineks..
kui keegi luksusautosid ei ostaks ja nendega ei sõidaks, siis mis tasemel oleks autotööstus üleüldse ?!?
sest uued ja edevad tehnilised lahendused jõuavad ju esmalt kõige suurematele autodele. läbi aegade on siin teerajajaks olnud MB oma S-klassiga, konkurendid BMW, Audi, Lexus jt tihedalt kannul.. mis autole pandi esimesena ABS-pidurid, Airbag'id, adaptiivne kiirushoidik või stabiilsuskontroll ? see oli MB S-klass..
niiet kui vaadata tänast S-mersut või 7-seeriat, siis näeb, milliseid tehnilisi lahendusi võib leida kümne aasta pärast nn tavaautodel..

niiet tegelikult tuleks hoopis suuri luksusautosid doteerida, et ökopunnidega tavaliiklejad saaks erinevat mugavus- ja ohutusvarustust nautida ning nende masinad oleks veelgi ökonoomsemad :D :P
V8
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kairi »

Ilves kirjutas:
veekaheksa kirjutas:Ilves, ma vaatan, et sulle on erinevad maksud nii südamelähedased, et äkki soostud mõne klubikaaslase maksud kah kinni taguma. Kui ei soostu, siis ära nii optimistlikult sõna võta. Mulle igatahes tundub, et sul on eestlase veri välja löömas muidu. Kahjurõõm, on ikka ja jälle üks suurimaid rõõme. Olen igasuguse maksutaseme tõusmise vastu.
Täiesti tühja koha pealt täiesti valed järeldused.

Ma üritan olla enda käitumises ratsionaalne, loodust säästev ja imestan, kui paljud seda ei ole. Maksude tõus ei tee mind kuidagi rohkem õnnelikuks, samas kui see on ainus viis kuidas keskmine põmmpea asjast aru saaks, et aeg on autot vahetama hakata, siis olgu pigem nii. Keskkonda kahjustav tegevus ei peagi olema rahakotile odav taluda, sest tulemused on suures plaanis väga masendavad. Aeg oleks vaadata, milliste ökopillidega sõidetakse mujal euroopas, võrreldes meie konnatiigiga. See, et rikkad endale rohkem saavad lubada kui vähem rikkad on paratamatus, mida niikuinii muuta ei saa ja parem on sellega harjuda. Nagu Hõbemägi kirjutas: "Rikaste matkimine on rahaliselt kahjulik ja sisuliselt mõttetu silmapete." Nagu naelapea pihta.
Ei taha küll õel olla, aga miks sa siis juba autot ei vaheta ja 1,1 mootorise seljakotiga ei sõida? See, et inimene eelistab suuremaid ja võimsamaid autosid, ei tee teda automaatselt kohe põmmpeaks ja keskkonnasaastajaks. Kummalised ja põhjendamatud seisukohad sul.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
no_name
Huviline
Postitusi: 544
Liitunud: 17.02.2008 15:49 18
Asukoht: igalpool

Postitus Postitas no_name »

ei kehtestata seda "Luksuse kadedus maksu" vähemalt lähi aastail.

Niiet..peace. :D
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1978
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kairi kirjutas:Ei taha küll õel olla, aga miks sa siis juba autot ei vaheta ja 1,1 mootorise seljakotiga ei sõida? See, et inimene eelistab suuremaid ja võimsamaid autosid, ei tee teda automaatselt kohe põmmpeaks ja keskkonnasaastajaks. Kummalised ja põhjendamatud seisukohad sul.
Ma ei saa aru, kuidas õnnestub niivõrd valesti ridade vahelt lugeda?

Looduse säästmise all pean silmas seda, et ma sorteerin prügi, teen komposti, taaskasutan ja sõidan diisliga. Selleks ei pea tingimata mikromootoriga autot ostma.

Ma räägin sihtgrupist kes sõidab ebamõistlikult suure kütusekuluga masinatega ja virisevad samas kütusehinna/maksude tõusu üle. Ostsid auto, jaksa ka pidada. Kui lõpuks on kütusehinna või maksustamise tõttu jõutud niikaugele, et keegi selline vahetab auto säästlikuma vastu on ju kõik hästi, erinevalt siin levivatest kommentaaridest.
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

Pilt

kle aitab küll juba :D ma jõudsin 6nda lk ni ja midagi ei oska öelda

tuleb siis tuleb kui ei tule ei tule, kui see maks ei tule tuleb mingi muu maks jne.... aktsiis tõuseb niikuinii "karistada" saavad kõik lõpuks!
Nagu enne öeldud maksab nö luksusauto juht niikuinii kõrgemat hinda.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

Martin_S kirjutas:kle aitab küll juba :D
Õige jutt!
Pilt
Meti
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 12.05.2008 19:13 33
Asukoht: Tallinn

päris siia teemasse ei sobi aga......

Postitus Postitas Meti »

kaspar
Huviline
Postitusi: 843
Liitunud: 19.01.2003 16:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kaspar »

See maks tuleb mingil hetkel päris kindlasti, väga naiivne on arvata et ei tule. Vahet pole mis selle maksu nimetuseks on, kas luksussõiduki maks, saastemaks vms. Väga paljudes euroopa riikides on sellised maksud juba suhteliselt ammu olemas.

Antud hetkel on Eesti puhul veider esiteks see, et kui tulumaks on proportsionaalne, siis miks on vaja just autode kohapealt jõukamaid piinata. Teiseks just sõna jõukamaid kasutamine. Sellise seaduse vastuvõtmise puhul ei tohiks mitte mingil juhul olla kriteeriumiks 139kw. Kriteeriumiteks peavad olema nii väljalaskeaasta, turuväärtus, kilovatid ja ka heitgaaside suurusjärk. 1990a Bmw 750'i juhilt iga aasta auto maksumusega võrdset olevat maksu nõuda on ju sulaselge lollus. Enamus selliseid isendeid siis ilmselt registreeritakse mujale või hakatakse salaja sõitma, veel hullem põlluralli :D

Ma ei mäleta neid täpseid andmeid ega hetkel ei viitsi otsima ka hakata, kuid minu mäletamist mööda oli Eestis registreeritud autodest 10% (või isegi alla selle) üle 139kw. Oluline oleks protsentides ka nende autode turuväärtused välja tuua, vean kihla, et kuni 100k oleks neid seal ikka palju. Ja 30-50k aastas selle eest on ikka mõttetult palju.

Mina ise ei ole nii optimistlik nagu mitmed eelpool kirjutanud, et seda seadust vastu ei võeta. Täielikke debiilsusi on kahjuks ennegi vastu võetud, kuid loodame parimat.
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: päris siia teemasse ei sobi aga......

Postitus Postitas Henri. »

ei tee Keskkonnakaitse Agentuur (EPA) näiteks Toyota Camryl ja Ferrari 612 Scagliettil vahet, liigitades nad keskklassi masinateks. Järgmise aastakümne keskpaigaks peavad mõlemad kulutama keskmiselt 6.7 liitrit kütust 100 km kohta.
Ma arvan, et Ferrari pakib pigem USA turul pillid kotti kui üritab 612 Scaglietti kütusekuluks saada 6,7l/100-le. Sama lugu vast ka Porschega, kes peaks 911 keskmiseks kuluks saama 5,7l/100-le - ebareaalne ju!

Autotootjaid kindlasti hullult kotivad mingid normatiivid, mida USA Keskkonnakaitse Agentuur neile kehtestab. :lol:
Meti
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 12.05.2008 19:13 33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Meti »

Ma arvan et tuleb mingi nupu süsteem :D ....nagu viimase kerega m5el.....
Kasutaja avatar
Annely
Klubiliige - admin
Postitusi: 1828
Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Annely »

Ahhaa! Veel üks idee maksustamiseks!
Tüsedad tarbivad rohkem ja kurnavad keskkonda - järelikult tuleb tüsedamad maksustada.
Niisiis, poisid, hüpake kaalule, igaüks hakkab maksma vastavalt kehakaalule! NB! Pikkus ei ole oluline!

Hullumaja puhvet number 6 :D
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2400
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: päris siia teemasse ei sobi aga......

Postitus Postitas TarmoV12 »

akibo kirjutas:Ma arvan, et Ferrari pakib pigem USA turul pillid kotti kui üritab 612 Scaglietti kütusekuluks saada 6,7l/100-le. Sama lugu vast ka Porschega, kes peaks 911 keskmiseks kuluks saama 5,7l/100-le - ebareaalne ju!
Pakun, et valesti arvad :P tänu USA turule Ferrari nii rasvaselt elabki - üle poole toodangust müüakse justnimelt jänkistani.. ma arvan, et ükski tootja ei soovi matsust toodangu=kasumi langust poole võrra. tehakse kõik, mis võimalik ja mõeldakse ikka mingi nipp välja :D
V8
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Ma ikkagi arvan, et kogu oma reostamise maksan ma tankuri juures kinni. Seda, et keegi diisliga sõidab ja keegi teine bensukaga ruunab, selles pole vahet. Mina näiteks aastase LS teen oma autodega vaevu 10-15k. Seega - kes reostab enam? Milleks mulle diisel? Millal diiselauto minu käes ära tasub? Tundub, et diislimehed on ikka ja jälle 'paremal' järjel, et soovivad vabatahtlikult maksutaseme tõusu rõõmuga. Selline tunne jääb igatahes.
Küll ma juba tean kuidas ökotada ja inimlikult sõita. Ja prügi sorteerin kah.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Kristo_P
Huviline
Postitusi: 841
Liitunud: 28.09.2003 23:40 21
Asukoht: Florida - Miami

Postitus Postitas Kristo_P »

Huvitav kas 2015a sõidab USA president hübriid autoga ,samas isegi kui tuleks Cadillacil hübriid versioon välja ei võta see ikkagi alla 7L kütust ,debiilsuses tipp ju tegelikult. Kõik sportauto tootjad surevad välja sedasi.
Corvette praeguse 7L mootori asemel 2,0 R4:D :roll: neid näiteid võib palju tuua.. ei tea kuidas see üldse reaalselt toimuma hakkab...

Automaks ,no lähiajal see kindlasti läbi ei lähe ega rakendamisele ei tule.
Uued diisel mb/bmw jne mootorid millel on kw julgelt üle 139 saastavad väga paljudest mikromootoriga väikeautodest tunduvalt vähem. Nii et enne kui see seadus üldse läbi peaks minema peaks korraliku eeltööd tegema.


To Ilves mida me sinna euroopasse vaatame??? Seal on sõiduteed ka kordades paremad kui meil ,elu on mujal juba odavam kui eestis. Kütusehinnad on pea samad nagu soomes aga keskmine palk meil 4x'da väiksem. Kuidas saab üldse paralleele tuua muude riikidega kui meil kogu see teede/palkade majandus on nii korrast ära. Eesti keskmisest palgast maksta iga kuu automaksu ,no võin väita et 50%+ eesti elanikkonnast on see kindlasti väga raske kui mitte võimatu.

See on nii ebareaalne ,mis toimub ikka, kui riigil raha puudu mõeldakse igast lollusi välja kuidas eelarvet täis saada....

:|
Lancer EVOLUTION 9
Kasutaja avatar
Janar_R
Huviline
Postitusi: 389
Liitunud: 04.08.2007 10:51 06
Asukoht: Tartu/Võru

Postitus Postitas Janar_R »

Servus!
Kas te olete siin siis vaesed nagu rotipojad? Tegelikult pole. Kõhud on täis- siin teisest teemast saab lugeda, milliseid burksi- ja pizzaputkasid eelistatakse jne. Kui ikka rahapuudus suur on, siis ei kulgeks väga paljud meist ringi nende väidetavate luksusautodega. Minu point on selles, et ükskõik kui lakke kütusehinnad ka ei tõuseks või kui kalliks auto-omaniku elu ka ei läheks, ei jääks meil ükski sõit sõitmata. Siinkohal esitaks ühe küsimuse: kui kütuse hind langeks näiteks 6- krooni peale, kas me tarbiks siis rohkem kütust? Hakkaks me näiteks Tartusse tööle käima Viljandi ringiga? Ilmselt ei. Niiet, tegelikult võib ja saab eestlast veel igatipidi nöörida. Sest ennekõike hoitakse kokku söögi pealt; autoga töö- või lõbusõit küll tegemata ei jää. Nagu ka Ilves edastas Hõbemäe tsitaadi: "Rikaste matkimine on rahaliselt kahjulik ja sisuliselt mõttetu silmapete." Siinkohal täiesti sobilik.
Ise olen ka selliste kadedusseaduste vastu. Saan aru, kui kogutav raha läheks näiteks Eesti teede parandamiseks, aga paraku võtavad/saavad riigikogulased lõviosa sellest. Rahustuseks võib öelda, et ilmselt selline seadus siiski käiku ei lähe ja võime rahus edasi liigelda.
PS: kommentaar ei olnud pahatahtlik, meenus majanduse loeng.
Terv, Janar.
:)
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

jantsik kirjutas:Saan aru, kui kogutav raha läheks näiteks Eesti teede parandamiseks, aga paraku võtavad/saavad riigikogulased lõviosa sellest.
Exactly my point :idea: Kõige haigem ongi see asi, et kõik need maksud lähevad ei tea kuhu, aga mitte sinna, kuhu need väidetavalt peaks minema.
Eastsider
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 26.10.2005 14:53 02

Postitus Postitas Eastsider »

Ilves kirjutas: Ma üritan olla enda käitumises ratsionaalne, loodust säästev ja imestan, kui paljud seda ei ole. Maksude tõus ei tee mind kuidagi rohkem õnnelikuks, samas kui see on ainus viis kuidas keskmine põmmpea asjast aru saaks, et aeg on autot vahetama hakata, siis olgu pigem nii.
Vahetama, mille vastu? Kellele oma vana auto müüa? Keegi ju ei osta, kui see maks tuleb. Ei, lahe riik on meil üldse. Paneme aga aktsiisi juurde, kütuse hind on enam-vähem võrdväärne teiste euroopa riikidega, muud hinnad samuti, kuid palk 3-4 korda madalam. Siis mingi ulmeline luksusauto maks veel, täiesti utoopiline summa jne.

Järjest rohkem tekib soov siit ära minna, kui sellised "suurepärased" ideed ja majanduslangus jätkuvad.

(mul isegi ei ole üle 139kw auto, kuid see ei tee seda ettepanekut mitte kuidadagi mõistlikumaks. 4 keskmist palka aastas auto maksuks...)

Sotsid ahju!
Annely kirjutas:Ahhaa! Veel üks idee maksustamiseks!
Tüsedad tarbivad rohkem ja kurnavad keskkonda - järelikult tuleb tüsedamad maksustada.
Niisiis, poisid, hüpake kaalule, igaüks hakkab maksma vastavalt kehakaalule! NB! Pikkus ei ole oluline!

Hullumaja puhvet number 6 :D
Hehee, võiks ära keelata jah ülekaalulisuse - rahvas kohe tervem, ning tervishoiule kulub vähem raha. Samas siis võiks juba maksustada ka spordi tegemise - kaloreid kulutatakse ju veelgi rohkem mingi mõttetu ringi jooksmise peale.
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

Pilt
kes filmi näinud on, peaks natuke paremini mõistma seda :P
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Maksu kohta nii palju, et kui piir jääb see 139 kwt, ja ameerika klassikale mingeid lisa makse eraldi ei tehta, siis ju suht savi, kuna palju V8 klassikat on ju alla 139 kwt; Minu vana mustang on 5,0 V8 ja 130 kwt on passis :cool:
Podiseb hästi ja liigub omal jõul edasi kah :lol: Ja kergelt saab ju kwt juurde kah teha, kitid on olemas, aint telli ja pane külge; mitte et mina tahaks enda oma teha.Lisaks sellele, kui mootorit on nii paarsada heppa võimsamaks tehtud, siis seda ju passi ei pea märkima. Peaasi et podiseb, on lahe ja võtab mõistlikult kütet. Ei saa öelda et võtaks vähe kütet :D , sest mingi 2L turbodiisliga pole mingit konkurentsi.
Muidugi lisaks on nii et ameerika vanaraua juhitavus on kohati nagu betoonplokk ratastel, sinna ei saa vist midagi teha :cry:
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Hendrik
Huviline
Postitusi: 166
Liitunud: 02.04.2003 17:53 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hendrik »

Sotsiaaldemokraatide seaduse eelnõu on silmakirjalik ja ebaõiglane.

Silmakirjalik seepärast, et kui maksu eesmärgiks on keskkonnasäästlikkus, siis peaks maksu maksma kõik vanemate autode omanikud (mitte uute luksusautode omanikud), kuna mida uuem auto, seda karmimatele keskkonnanõuetele see vastab. Katalüsaatorita uunikumid hakkaksid maksu maksma kolmekordselt ja uute autode omanikud oleksid maksust vabastatud. Seega - maksad kas 35000 krooni aastas iga 15 aastat vana auto pealt maksu või maksad selle sama summa uue Toyota Yarise liisingumakseteks.

Ebaõiglane on see eelnõu seepärast, et seda "luksusmaksu" ei pea hakkama maksma ainult rikkad inimesed vaid ka need, kelle jaoks see üle jõu käib. Pealegi ei ole ju normaalne, et inimene, kes sõidab 139 kW autoga ei pea midagi maksma ja inimene kes sõidab 140 kW masinaga peab ca 35000 krooni aastas kadedusmaksu maksma.

Kui eesmärgiks on rikastelt rohkem raha kätte saada, siis, ****, miks mitte kehtestada astmeline tulumaks juba? Mina isiklikult olen kogu aeg väga kindlalt selle vastu olnud, aga viimase aja "geniaalsed" uued maksuideed (aktsiiside järsk tõstmine, naastrehvide maks, luksusmaks jne) on mõtlema pannud... Sisuliselt peaks ju kõigile meelejärgi olema - vaestele jääks rohkem raha kätte, keskklass saaks ise otsustada, mille peale raha kulutada, rikkaid kooritakse (mida tahetakse kaudselt, kuid ebaõnnestunult teha niikuinii) ja riigimehed võiksid kõik protsendid ja astmed täpselt nii välja timmida, et ka paksud kassid kõhu täis saaks ning et lõpuks riigieelarvesse ka midagi jääks. Teedeehitusse niikuinii mitte midagi ei jõua. Ei kütuseaktsiisist, automaksust või millestki muust. ...ja ärge jumala eest seda nüüd K-propagandana võtke. :lol:
Kasutaja avatar
e34
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 10.05.2003 21:33 17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas e34 »

http://www.sotsdem.ee/
Kirjutage neile mida, Te sellest seadusest arvate. Järsku tuleb mõistus pähe ahvidel.
BMW 740i 1995
Ammy69
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 03.06.2007 22:56 34
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Ammy69 »

ei tea jah eesti riik müüakse lihtsalt maha. ise lasin juba soome tööle ära jarehkendasin, et odavam on maksta diislimaksu soomes kui 30 tuhhi aastas eesti riigile. autoks siis 2002 530 142kw. aga noh ikkagi luksusauto.
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

ma panen oma autod lätimaale arvele siis :D
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
gixxef
Huviline
Postitusi: 307
Liitunud: 04.02.2006 19:27 47
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas gixxef »

valuvelg kirjutas:ma panen oma autod lätimaale arvele siis :D
Lätis on juba automaks :lol:
Alvar_S
Huviline
Postitusi: 1291
Liitunud: 28.03.2006 12:29 46
Asukoht: Star Trek
Kontakt:

Postitus Postitas Alvar_S »

Suht müstilised asjad toimuvad siin riigis ikka.
Üks päev raadiost kuulsin,et jälle tahetakse rautee,poole eesti energiast ja ma ei tea mida veel maha müüa.
Pangad juba on kõik svendsonitele maha müüdud.
Kui see eesti energia kah mingile juudile maha lükatakse siis see ahv võib hinda keerata palju endale pähe tuleb ju.
Samas kui vaadata mis iganes muud riiki siis selliseid lolluseid ju ei tehta.
Endale augu kaevamine ju. :|
Tuleb vist tõesti siit riigist lahkuda kiiremas korras ennem kui täiesti hullumajaks siis läheb. :evil:
Ou Vööthüään!!!
Kasutaja avatar
garageboy
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 30.07.2004 22:42 26

mhmm

Postitus Postitas garageboy »

Minuarust see luksusautomaks on täiesti mõttetu, CO-d on erinevad vahest toodab 1.3 rohkem kui 2.5 ja kw järgi ei saa ju autosid küll luksusautodeks tembeldada. Kui see seadus vastu võetakse olen suht kindel et üle mõistuse palju hakkab ringi sõitma autosid millel on mootor ära vahetatud ning teh. passis teised andmed:)
Pilt
Vasta