Re: Huvitavad BMW müügikuulutused
Postitatud: 21.08.2021 22:04 46
Ca120e vahe jooksu pealt on paljudele vägagi suure poindiga.
https://www.auto24.ee/soidukid/3509160? ... n2l5i4o96k
Et siis isegi sellistele vanadele nuiadele peaks pool auto väärtust maksvad rehvid alla ostma või muidu elad üle oma võimete?
Mis teema alati nende lisadega on kõigil? Mul on auto suht plank, aga tehniliselt ideaalses korras. Peaasi, et oleks püsikas ja kliima, muust küll puudust ei tunne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 00:09 51https://www.auto24.ee/soidukid/3509160? ... n2l5i4o96k
Eesti ajalugu, kui läbisõit õige, siis kompenseerib vast väheseid lisasid.
Aga me reaalselt ei teagi palju õnnentusi juhtub just kehvade rehvide tõttu, ilmselt ikka palju.AARE540 kirjutas: ↑22.08.2021 11:04 16 Ma miskipärast arvan, et kui need hiinakad ikka nii kehvad oleks, peaks enamus autod Eestis hunnikus olema. Mina olen ka igatahes seda meelt, et tavasõidul, eriti kui näiteks ka väga palju ei sõideta, ei pea suverehv teab rehvitestide võitja olema. Sõidab ikka juht, mitte rehv.
Talvekate puhul on asi muidugi teine.
Reifendirektist ise kõik võtnud. Eestis jah paraku letihinnad on topelt.
Ma arvan, et mida rohkem lisasid, seda rohkem tuntakse, et on ostmisega võidus. See sama põhjus miks pimesi usutakse, et selle auto läbisõitu küll keritud ei ole, kuniks ükspäev selgub ikka on. Kõige nukram on siis, kui need lisad ei tööta ja korda tegemiseks raha ka ei ole.Hardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 11:07 19Mis teema alati nende lisadega on kõigil? Mul on auto suht plank, aga tehniliselt ideaalses korras. Peaasi, et oleks püsikas ja kliima, muust küll puudust ei tunne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 00:09 51https://www.auto24.ee/soidukid/3509160? ... n2l5i4o96k
Eesti ajalugu, kui läbisõit õige, siis kompenseerib vast väheseid lisasid.
Täpselt nii ongi. Kui rehvivahetuse hooaja lõpus jalutada vähe, vaadata mis seisukorras rehvidega autod maja ees seisavad.... Kahju hakkab nendest inimestest, kes lähevad nii liiklusse elu ja tervisega riskima. Vahel tekib küsimus, kas inimesed ei oska vaadata oma rehvide seisukorda või tõesti on rahad nii otsas. Maanteeamet peaks hooajaliselt tänavaid läbisõitma ja vajadusel kordusülevaatusele saatma.
Mina jällegai arvan, et sellised "must-have" lisad lihtsalt peavad olema. Ilmselt ka hiljem müümisel, kuid peaasjalikult enda heaolu pärast. Näiteks bemmidel ma ei vaatagi masinaid, millel pole soojendustega comfort nahksisu (äärmisel juhul sportsisu), samuti kliimaautomaatika + lisaks minu isiklikud soovid nagu autom. kast, kindlasti kärukonks (jäid mul ka mõned FL E70 sellepärast valikust välja), kõik muu seal alates istme mäludest/ventidest, HUD, igasugu nightvisionid, reahoidmised, jne. oleks minu jaoks vaid lisaboonuseks, kuid mitte eluks vajalikud. Tahan öelda, et mingid lisad oleksid siiski ikkagi ka vajalikud juba ka, et näiteks pikka otsa ilma seljavaluta sõita, haagist vedada, jne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 17:59 23Ma arvan, et mida rohkem lisasid, seda rohkem tuntakse, et on ostmisega võidus. See sama põhjus miks pimesi usutakse, et selle auto läbisõitu küll keritud ei ole, kuniks ükspäev selgub ikka on. Kõige nukram on siis, kui need lisad ei tööta ja korda tegemiseks raha ka ei ole.Hardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 11:07 19Mis teema alati nende lisadega on kõigil? Mul on auto suht plank, aga tehniliselt ideaalses korras. Peaasi, et oleks püsikas ja kliima, muust küll puudust ei tunne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 00:09 51
https://www.auto24.ee/soidukid/3509160? ... n2l5i4o96k
Eesti ajalugu, kui läbisõit õige, siis kompenseerib vast väheseid lisasid.
Huvitav, kui palju lubatakse neil pättidel firma nime muuta ja pettustega edasi figureerida? Pean silmas siin riigipoolset pätikarja ohjeldamist. K*rt, isegi ruumid on samad.MairoG kirjutas: ↑22.08.2021 18:14 09 Oh jah, üks hea näide veel, https://www.auto24.ee/soidukid/3567227
Kuulutuses läbisõit 284 000 km aga 01.09 2020 oli sõiduki läbisõit 427 559 km
Seda siis transpordiameti lehelt vaadates.
Andmebaas on, aga mitte avalik.RazzKalbass kirjutas: ↑22.08.2021 21:07 38 Niikaua kuni on läbisõitu ostvaid inimesi jääb see kerimine ka.
Saksas tulnud autodel võib ükskõik mille ette panna, seal andmebaasi pole
Jah, senikaua on lisad head kuni nad ühel heal päeval enam ei tööta. Mulle ongi eluks vajalikud ainult kliima ja püsikas.TiitR kirjutas: ↑22.08.2021 18:09 45Mina jällegai arvan, et sellised "must-have" lisad lihtsalt peavad olema. Ilmselt ka hiljem müümisel, kuid peaasjalikult enda heaolu pärast. Näiteks bemmidel ma ei vaatagi masinaid, millel pole soojendustega comfort nahksisu (äärmisel juhul sportsisu), samuti kliimaautomaatika + lisaks minu isiklikud soovid nagu autom. kast, kindlasti kärukonks (jäid mul ka mõned FL E70 sellepärast valikust välja), kõik muu seal alates istme mäludest/ventidest, HUD, igasugu nightvisionid, reahoidmised, jne. oleks minu jaoks vaid lisaboonuseks, kuid mitte eluks vajalikud. Tahan öelda, et mingid lisad oleksid siiski ikkagi ka vajalikud juba ka, et näiteks pikka otsa ilma seljavaluta sõita, haagist vedada, jne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 17:59 23Ma arvan, et mida rohkem lisasid, seda rohkem tuntakse, et on ostmisega võidus. See sama põhjus miks pimesi usutakse, et selle auto läbisõitu küll keritud ei ole, kuniks ükspäev selgub ikka on. Kõige nukram on siis, kui need lisad ei tööta ja korda tegemiseks raha ka ei ole.Hardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 11:07 19
Mis teema alati nende lisadega on kõigil? Mul on auto suht plank, aga tehniliselt ideaalses korras. Peaasi, et oleks püsikas ja kliima, muust küll puudust ei tunne.
Mina hakkasin lisade loetelu pihta võimalikult mugavast sisust, isegi kui sealne elekter ja mälud üles ütlevad, siis "toolid" jäävad ju ikka mugavaksHardinge66 kirjutas: ↑22.08.2021 23:33 17Jah, senikaua on lisad head kuni nad ühel heal päeval enam ei tööta. Mulle ongi eluks vajalikud ainult kliima ja püsikas.TiitR kirjutas: ↑22.08.2021 18:09 45Mina jällegai arvan, et sellised "must-have" lisad lihtsalt peavad olema. Ilmselt ka hiljem müümisel, kuid peaasjalikult enda heaolu pärast. Näiteks bemmidel ma ei vaatagi masinaid, millel pole soojendustega comfort nahksisu (äärmisel juhul sportsisu), samuti kliimaautomaatika + lisaks minu isiklikud soovid nagu autom. kast, kindlasti kärukonks (jäid mul ka mõned FL E70 sellepärast valikust välja), kõik muu seal alates istme mäludest/ventidest, HUD, igasugu nightvisionid, reahoidmised, jne. oleks minu jaoks vaid lisaboonuseks, kuid mitte eluks vajalikud. Tahan öelda, et mingid lisad oleksid siiski ikkagi ka vajalikud juba ka, et näiteks pikka otsa ilma seljavaluta sõita, haagist vedada, jne.BumBum kirjutas: ↑22.08.2021 17:59 23
Ma arvan, et mida rohkem lisasid, seda rohkem tuntakse, et on ostmisega võidus. See sama põhjus miks pimesi usutakse, et selle auto läbisõitu küll keritud ei ole, kuniks ükspäev selgub ikka on. Kõige nukram on siis, kui need lisad ei tööta ja korda tegemiseks raha ka ei ole.
Norras käib asi lihtsalt, seadus on tarbija või heauskse ostja poolel. Vajadusel lahendatakse asjad kohtus, kuhu see jõuab pigem harva, sest asjaajamine tundub on tehtud lihtsaks.AARE540 kirjutas: ↑22.08.2021 20:46 05 Lappasin enne just Autolehte, kus sellest räägiti, ma ei hakanud küll pikemalt süvenema, aga üks näide oli, et toodi vist Saksast Leetu ja hiljem siia üks Transporter, mille ls oli Saksas 800K, Leedus 500K ja Eestis läks müüki 250K odomeetrinäiduga. Lõpptulemus oli aga see, et Transpordiametis läks lõpuks kirja ikkagi algne 800K.
Aga haige värk on tõesti, midagi pole öelda, ka mina ei kujuta ette, mida päriselt tegema peaks, et asi normaliseeruks
Ainuke variant mitte petta saada ongi vist osta uus või garantiiga auto.
Veel eelmine aasta ( või selle aasta esimeses pooles ) , seesamune praeguse nimega balticar valetas kuulutustes ka vin koodidega, kui ka auto reg. numbriga, ( harva oli lisatud reg. number )