Diisel masina mured
Ka mina toetan Viltsi. Kuna bensakaid on tunduvalt rohkem siis liigub nende kohta ka rohkem informatsiooni. Samas traktorimeestel on vajalikku infot väga raske leida kuna seda lihtsalt ei ole.
Kui ma tahtsin ise hammasrihma vahetada küsisin ka foorumist abi, kuid selle asemel, et oleks abi saanud tegi Aare mu maatasa. Vaatamata sellele vahetasin ise rihma ära ja sõidan siiamaani.
Võtame küünlad mis on nii bensu- kui ka diisel mootoril ja on väga erineva ehituse ja otstarbega.
Näiteks, kui panna otsingusse küünal, siis saab 16 vastust ja sellest ainult 1 vastus on diisli teemaline ja kui sealt pealkirjast TD ära võtta siis pead kõik teemad läbi vaatama, et oma traktori kohta midagi leida.
Seepärast olen igati poolt.
Kui ma tahtsin ise hammasrihma vahetada küsisin ka foorumist abi, kuid selle asemel, et oleks abi saanud tegi Aare mu maatasa. Vaatamata sellele vahetasin ise rihma ära ja sõidan siiamaani.
Võtame küünlad mis on nii bensu- kui ka diisel mootoril ja on väga erineva ehituse ja otstarbega.
Näiteks, kui panna otsingusse küünal, siis saab 16 vastust ja sellest ainult 1 vastus on diisli teemaline ja kui sealt pealkirjast TD ära võtta siis pead kõik teemad läbi vaatama, et oma traktori kohta midagi leida.
Seepärast olen igati poolt.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Palun lahendus ka sellele probleemile välja mõelda ja toetan mõtet nii mõlema jala kui käega..Kristjan_K kirjutas:Ma mõtlesin just sellisele asjale, et kui mida teeb inimene siis kui tal ei ole mure otseselt mootoriga seoses aga ise sõidab diisliga (salongisoendus, tuled vms)
KUHU ta siis teema paneb? mõlemasse? ainult ühte? kumba?
sellised teemad võivad ju kõigile vajalikud olla..
eraldi alamfoorumit pole mõtet pakkuda, asi läheb liiga kirjuks muidu
Julgen arvata, et enamike diisliomanike oskused ja teadmised ka td mootorist on piisavalt algelised selleks, et mingit õpetlikku diisli alarubriiki mitte teha - muidu on külalistel nalja kui palju. Millegipärast ei usu, et keskmisel diiselauto kasutajal on kõrgsurvepumba või mõne uuema asja ECU kohta midagi siin öelda - diisel on lihtsalt bensumootorist poole keerukam nähtus ja ärge võtke seda isiklikult. Õpetussõnad teemal "millisest kruvist tjuunides saab tagant tossu lendama ja sitaks minekut" ei tee siinsele foorumile just au.
Diiselmootori toiteaparatuur on umbes samakeerukas nähtus mehhaanikule nagu ECU sisu - ei oska siin ju keegi seletada, mida teisel plaadil kaheksas diood teeb.
Küsimustele teemal "kes parandab diislit" ja "milline soljaar on kõige parem" on piisavalt ruumi tehnilise all ning seal oskavad teisedki kaasa rääkida.
Diiselmootori toiteaparatuur on umbes samakeerukas nähtus mehhaanikule nagu ECU sisu - ei oska siin ju keegi seletada, mida teisel plaadil kaheksas diood teeb.
Küsimustele teemal "kes parandab diislit" ja "milline soljaar on kõige parem" on piisavalt ruumi tehnilise all ning seal oskavad teisedki kaasa rääkida.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Sul läks lihtsalt õnneks või oskad sa seda tööd ka ilma küsimata. Vastupidiseid juhtumeid pole vist kirjeldama mõtet hakata - olen neid pähe lastud klappe ikka üksjagu nägema pidanud - kus slesaar Fedja seda tööd tegiNuhik kirjutas:Kui ma tahtsin ise hammasrihma vahetada küsisin ka foorumist abi, kuid selle asemel, et oleks abi saanud tegi Aare mu maatasa. Vaatamata .

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Bla bla bla ...
Muidugi meie seas on kõik lollid ja ei tea diisel autodest, mootoritest, pumpadest jne. Muidugi ega bensuka kõrval tundub see diisel nii jube ja keeruline olema, aga olen sõitnud ja ehitanud mõlemaid, ning julgeks mainida, et diiselmootorid ei ole üldse nii hirmus keerulised. Bensukal kui ikka hakkavad igasugu andurid, juhtmed jne. jamama siis jooksed diagnostika vahet nii mis kole ja lõpuks jookseb ikka juhe kokku.
Diisel kas sõidab ja kui ei siis pump või pihustid, asi lihtne ja loogiline.
Muidugi meie seas on kõik lollid ja ei tea diisel autodest, mootoritest, pumpadest jne. Muidugi ega bensuka kõrval tundub see diisel nii jube ja keeruline olema, aga olen sõitnud ja ehitanud mõlemaid, ning julgeks mainida, et diiselmootorid ei ole üldse nii hirmus keerulised. Bensukal kui ikka hakkavad igasugu andurid, juhtmed jne. jamama siis jooksed diagnostika vahet nii mis kole ja lõpuks jookseb ikka juhe kokku.
Diisel kas sõidab ja kui ei siis pump või pihustid, asi lihtne ja loogiline.
Mercedes EQS 450+ 2022
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kui oleks korreksed pealkirjdad ...
*****, miks keegi seda ei loe http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=586
*****, miks keegi seda ei loe http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=586
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Vot just. Kui me suudaksime ennast distsiplineerida kirjutama normaalseid pealkirju, siis oleks ka muru rohelisem jne jne.Priit Peljo kirjutas:Kui oleks korreksed pealkirjdad ...
<b>f**k</b>, miks keegi seda ei loe http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=586
Viimati muutis hanno, 27.10.2004 12:41 45, muudetud 1 kord kokku.
mina isiklikult toetan Viltsi selles
mul enda 524 mootoriga probleeme olnud
ning tahan eelmisest mootorist veel asja saada
uuega on olnud piisavalt elektrilisi ja
mehhanika probleeme
ning seda koike oleks lihtsam arutada koikide
diiselmasinate omanikega
"Diisli Tehniline" nime all
kuna seda koike on suht raske netist leida siis
voiks arvestada diiselmootori omanikega ja
nende kogemustega
uks lihtne naide siin: http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=

mul enda 524 mootoriga probleeme olnud
ning tahan eelmisest mootorist veel asja saada
uuega on olnud piisavalt elektrilisi ja
mehhanika probleeme
ning seda koike oleks lihtsam arutada koikide
diiselmasinate omanikega
"Diisli Tehniline" nime all
kuna seda koike on suht raske netist leida siis
voiks arvestada diiselmootori omanikega ja
nende kogemustega
uks lihtne naide siin: http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic. ... highlight=
525e 1985 ja 525 TDs 1993
TO Aare:
Ilmsel on sul osaliselt õige, kuid ka osaliselt ei saa sinust aru. Diisleid on muidugi mitmesuguseid... Julgen öelda, et paljudel meil klubist on pistmist just vanade diiselmootoritega, kus muidugi käib asi lihtsamalt, puuduvad tänapäeva uutele diiselmootoritele iseloomulikud detailid, tööiseloom (nt komprimeerimisrõhk=põlemise lõpprõhuga, vee pihustamine silindrisse, nukkvõlli puudumine), konstruktsioon jne.
Leian seega, et kuna vanad mootorid lihtsamad on ja kuna ka paljud nendega tegemist teinud on, siis ka inimestel kogemusi teatud vallas, et neid ka teistele edasi anda. Seega paljude vigade likvideerimine võimalik ka koduste vahenditega. Samas paljudel inimestel pole ennast võimalik kursis hoida uuemate tehniliste saavutustega, selleks ju ka siinne koht ideaalne, kes tahab ja soovib, see aitab.
Seega minu õnnistus alafoorumile.
Ja Aare, oleksin tänulik, kui seletaksid mulle väljendi ECU lahti - mina selle koha pealt dum-dum!
Ilmsel on sul osaliselt õige, kuid ka osaliselt ei saa sinust aru. Diisleid on muidugi mitmesuguseid... Julgen öelda, et paljudel meil klubist on pistmist just vanade diiselmootoritega, kus muidugi käib asi lihtsamalt, puuduvad tänapäeva uutele diiselmootoritele iseloomulikud detailid, tööiseloom (nt komprimeerimisrõhk=põlemise lõpprõhuga, vee pihustamine silindrisse, nukkvõlli puudumine), konstruktsioon jne.
Leian seega, et kuna vanad mootorid lihtsamad on ja kuna ka paljud nendega tegemist teinud on, siis ka inimestel kogemusi teatud vallas, et neid ka teistele edasi anda. Seega paljude vigade likvideerimine võimalik ka koduste vahenditega. Samas paljudel inimestel pole ennast võimalik kursis hoida uuemate tehniliste saavutustega, selleks ju ka siinne koht ideaalne, kes tahab ja soovib, see aitab.
Seega minu õnnistus alafoorumile.
Ja Aare, oleksin tänulik, kui seletaksid mulle väljendi ECU lahti - mina selle koha pealt dum-dum!

Viimati muutis Lauri_L, 28.10.2004 15:56 48, muudetud 1 kord kokku.
Tähhbizarrini kirjutas:Ei ole küll Aare, aga ECU on 'electronic control unit' e elektrooniline kontrollplokk.Lauri_L kirjutas:Ja Aare, oleksin tänulik, kui seletaksid mulle väljendi ECU lahti - mina selle koha pealt dum-dum!

Heal lapsel mitu nime, aga puust ja punaselt on kõigile lihtsam.
sama hasti voiks ju needki omavahel kokku kleebitud olla naguPriit Peljo kirjutas:Kui oleks korreksed pealkirjdad ...
f**k, miks keegi seda ei loe http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=586
"Klubi liikmetele" ja "Klubi üritused"
mis on moeldud niikui nii ainult klubiliikmetele
ning esmapilgul uhe mottelised pealkirjad ning naiteid voiks tuua veelgi mida leidub alafoorumites kuid siiski omavad mitu tahendust ning kuskilt ei oska peale hakata
ok uks voimalis voiks vahemalt selline olla et "kleepsu" all (oleks probleemi lahendus alati diislitele leida nt alafoorumi esimestest ridadest)asi oleks et ei peaks hakkama vastava sisulist teksti otsima kuskilt tekstist mis kajastab ainult sona "diisel" ning asi piirdubki sellega ning vasteid leiab tuhandeid aga vastust probleemile mitte uhtegi

525e 1985 ja 525 TDs 1993
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Kui teema on sõnastatud korrektselt siis leaid ka nende pealkirjade järgi selle vaevata üles. Siis pole vaja hakata igat teemat läbi kammima.Lauri_B kirjutas:Priit Peljo kirjutas:Kui oleks korreksed pealkirjdad ...
f**k, miks keegi seda ei loe http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=586
ok uks voimalis voiks vahemalt selline olla et "kleepsu" all (oleks probleemi lahendus alati diislitele leida nt alafoorumi esimestest ridadest)asi oleks et ei peaks hakkama vastava sisulist teksti otsima kuskilt tekstist mis kajastab ainult sona "diisel" ning asi piirdubki sellega ning vasteid leiab tuhandeid aga vastust probleemile mitte uhtegi
See, et kõik oleks kergesti leitav on ainult Teie endi diislimeeste kätes.
Vilts kindlasti on ka nii aktiivne et kui mõni uus foorumikasutaja teeb ebamäärase pealkirjaga diisliteema, siis vilts muudab pealkirja sisule vastavaks

Re: Diisel masina mured
[quote="Viljar_V"]Kõik pakuvad asju, aga mina vana diislihai sooviks sellist alateemat DIISLI TEHNILINE või DieselPower
kuhu võiks kirja panna kõik asjad mis diisel masinatega seotud, kuna bensukatest ikkagi nii palju juttu, et diisel masinate kohta on raske asju leida, aga samas diisel masinaid tuleb muudkui juurde ja miks ei võiks olla traktorimeestel väheke kergem leida oma masina muredele lahedust või abi küsida.
igaljuhul ette tänades,
Traktorimehed
[/quote
Kahe käega poolt. Muidugi pole vähetähtis ka see, et omal 525 diisel
Samas selle mootori tüübiga omal kokkupuuted juba aastakümneid ja kui rääkida usaldusväärsusest siis bensukad oluliselt probleemsemad. Kuidagi imelik lausa mõelda, et alles nüüd teema sellise esitusena kõne all. Ammu oleks aeg.

igaljuhul ette tänades,
Traktorimehed

Kahe käega poolt. Muidugi pole vähetähtis ka see, et omal 525 diisel

- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Et ma registreerisin ennast siia foorumisse, et teha siia topicusse 1 mõttetu post? Väga tore, et nii arvad...
Või siis see, et ma tegin ise siia topicusse mõttetu posti kohta mõttetu posti?
Sellise juhul kehtib see ka sinu kohta
Sina tegid juba siia topicusse mõttetu posti kohta tehtud mõttetu posti kohta mõttetu posti eksju 
Või siis see, et ma tegin ise siia topicusse mõttetu posti kohta mõttetu posti?
Sellise juhul kehtib see ka sinu kohta

