325td e36 diagnost
325td e36 diagnost
niisiis selline küsimus tekkis, et kas sellise asinaga ka võimalik diagnostikasse minna. mida teada saaks. kas ainult abs pidurite seisukorda või midagi rohkematki. just huvitaks mootori seisukord.
autol pole häda midagi, ainult soojast peast tahab pikemat käivitust.
autol pole häda midagi, ainult soojast peast tahab pikemat käivitust.
mis need TD'd kütet teil võtavad-linnas ja keskm.? ja mis nende reaalsed läbisõidud on?krs kirjutas:Omal nimelt see sama tilluke probleem, kuid tartus. Diislikeskusse kohe jooksma veel ei kipuks, kuna nende jutujärgi pidi lihtne kontroll tähendama 1k ja mootori pindmisete detailide pukkadeks võtmist?
kui saksas juba 245 000 ees, ütleme et 100-200 000 on alla keritud, et kas siis see 350 000-450 000 sõit massin veel ressurssi ka jätab?
ilma autota
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mul on e34 524td ja sellel on spidol 431000. Ise olen aastaga sõitnud kuskil 35000. Ja siiamaani ei ole mootoriga mingeid probleeme olnud.
Ja ma ei ole 100% kindel et see nr seal ees õige on .
Keskmine kulu on 7.5l 100/km peale
Ja ma ei ole 100% kindel et see nr seal ees õige on .
Keskmine kulu on 7.5l 100/km peale
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Ma suhteliselt värske omanik, aga julgen ütelda, et linna kulu minu masinal on 8-10l, maantel vast saab kah 6.
Kuid konkreetselt ikka sooja mootori käivitumine tundub ikkagi liiga pikk ja järjest pikemaks tundub muutuvat?? kui eelsüüte küünlad süttivad käivitub koheselt ja kui välja suretada ja uuesti kohe käivitada on ka normaalne. Aga kui masin nt 1h seisab käivitub suht halvasti? Tvaliselt ta ka eelsoendus tulukest siis ei põleta, kui pika seisuaja järel ta neid põletama peab, või millest see oleneb? Pikk soe käivitus- On see millegi sümtom?
Kuid konkreetselt ikka sooja mootori käivitumine tundub ikkagi liiga pikk ja järjest pikemaks tundub muutuvat?? kui eelsüüte küünlad süttivad käivitub koheselt ja kui välja suretada ja uuesti kohe käivitada on ka normaalne. Aga kui masin nt 1h seisab käivitub suht halvasti? Tvaliselt ta ka eelsoendus tulukest siis ei põleta, kui pika seisuaja järel ta neid põletama peab, või millest see oleneb? Pikk soe käivitus- On see millegi sümtom?