E30 325 ja M3 erinevused
E30 325 ja M3 erinevused
Küsimus järgmine: mille poolest täpselt erineb mainitud subjektidel veermik?
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Küsimus järgmine: mille poolest täpselt erineb mainitud subjektidel veermik? [/quote]
M3-l on alumiiniumist õõtshoovad, sisuliselt E28 5 seerialt pärinevad pidurikettad ja suppordid, (veljed seega 5 x 120) , jäigem stabikas, loomulikult vedrud ja amordid teised. Roolilatt peaks ka olema kiirema käiguga, tagasillas ka jäigem stabikas muud ei oska peast praegu meenutada. Kui meeles vaatan kodust täpsemalt järgi.
Küsimus järgmine: mille poolest täpselt erineb mainitud subjektidel veermik? [/quote]
M3-l on alumiiniumist õõtshoovad, sisuliselt E28 5 seerialt pärinevad pidurikettad ja suppordid, (veljed seega 5 x 120) , jäigem stabikas, loomulikult vedrud ja amordid teised. Roolilatt peaks ka olema kiirema käiguga, tagasillas ka jäigem stabikas muud ei oska peast praegu meenutada. Kui meeles vaatan kodust täpsemalt järgi.
Väike täpsustus: M3 esipidurid ei ole mitte
sisuliselt E24/28 omad vaid ongi. Klotsid, kettad
on samad, ja samad klotsid on ja Porshe 928 S-2l,
mõnedel Ferrari ja Maserati mudelitel
Roolilatt on kiirem vasaku rooliga autodel,
Suurbritannia jaoks valmistas dealer nimega
Birds erivariandi, mis oli aga parema rooliga
325 latiga.
sisuliselt E24/28 omad vaid ongi. Klotsid, kettad
on samad, ja samad klotsid on ja Porshe 928 S-2l,
mõnedel Ferrari ja Maserati mudelitel
Roolilatt on kiirem vasaku rooliga autodel,
Suurbritannia jaoks valmistas dealer nimega
Birds erivariandi, mis oli aga parema rooliga
325 latiga.