E46 probleem tagapiduriga
E46 probleem tagapiduriga
Tagumine juhipoolne pidur jääb peale.
Suvel (peale auto ostu) avastasin sama jama, kui üks klots oli teistest rohkem ära kulund klotse vahetades märkasin, et silinder ei lähe kergelt oma pessa tagasi. Puhastasin hoolega sadulalt kogu rooste ning silindi ligidalt mustuse jne. Tundus et asi toimis. Nüüd sõidust tulles tundsin seda hõõguvat lõhna jälle mis tagumine pidur tegema hakkas. Nüüd pole kindel kas on käsipiduri klotsid peal või sõidupidur, kuid arvan et viimane. Endal pole garaasi ka ja -30 väga ei kutsu remontima. Ehk oskate nõua anda mis ette võtta? või ainus variant ongi jupi väljavahetus?
Suvel (peale auto ostu) avastasin sama jama, kui üks klots oli teistest rohkem ära kulund klotse vahetades märkasin, et silinder ei lähe kergelt oma pessa tagasi. Puhastasin hoolega sadulalt kogu rooste ning silindi ligidalt mustuse jne. Tundus et asi toimis. Nüüd sõidust tulles tundsin seda hõõguvat lõhna jälle mis tagumine pidur tegema hakkas. Nüüd pole kindel kas on käsipiduri klotsid peal või sõidupidur, kuid arvan et viimane. Endal pole garaasi ka ja -30 väga ei kutsu remontima. Ehk oskate nõua anda mis ette võtta? või ainus variant ongi jupi väljavahetus?
- Bullet1222
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 30.12.2008 16:53 09
- Asukoht: Tallinn/Pärnu
Re: E46 probleem tagapiduriga
Tõenäoliselt pidurikolbi kattev kummilutt ei ole enam oma tööd teinud ja seetõttu kolb kahjustada saanud (rooste). Sellevastu aitab uus kolb, tihend ja kummilutt + süsteemi õhutamine.
318d, E46, sedaan, 03/2002
Re: E46 probleem tagapiduriga
Mul oli sama jama...ei tasuks kohe uusi asju ostma hakata...vaadata selle silindri kummilutt üle kui silmmärgatavaid pragusi pole siis kolb supporti st välja pressida ja ära puhastada kolb ise vesi liivakaga üle...siis kokku tagasi, õli sisse ja süsteem õhutada. Mul töötab siiamaani laitmatult 

- Bullet1222
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 30.12.2008 16:53 09
- Asukoht: Tallinn/Pärnu
Re: E46 probleem tagapiduriga
Enne uute juppide ostmist tasub pilk süsteemile alati peale visata, kuna viga ei pruugi just see olla. Roostes kolvi liivapaberiga puhtaksnühkimine pole just kõige parem idee, kuna roostes koht läheb varem või hiljem uuesti rooste. Hilisema jama vältimiseks ja profülaktika mõttes tasub need jupid ära vahetada. Eriti arvestades seda, et b-kategooria jupid maksavad mõnesaja krooni kanti. (a-kategooria pidurikolbi minu teada ei pakuta eraldi)
318d, E46, sedaan, 03/2002
Re: E46 probleem tagapiduriga
kummi lutti polnd seal juba suvel peal.... 

Re: E46 probleem tagapiduriga
siis on pisut raju jah, minul oli selle kummiluti üks serv pisut lahti ja sellest piisas, et kolb servast rooste ajada. Kuna uut kolbi käepärast polnud(200 eeki vist), läks vana tagasi. Kui liivakat pole, võib rellakale või trellile terasharja otsa panna, ajab kah asja ärarecall kirjutas:kummi lutti polnd seal juba suvel peal....
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Re: E46 probleem tagapiduriga
Peab midagi ette jah võttma. Hetkel on asi raskendatud, sest ilm autot tungiga üles tõstma ei kutsuraul123 kirjutas: siis on pisut raju jah, minul oli selle kummiluti üks serv pisut lahti ja sellest piisas, et kolb servast rooste ajada. Kuna uut kolbi käepärast polnud(200 eeki vist), läks vana tagasi. Kui liivakat pole, võib rellakale või trellile terasharja otsa panna, ajab kah asja ära

Re: E46 probleem tagapiduriga
Võtan teema uuesti üles, nimelt probleem nüüd selline et nii esimene kui ka tagumine juhipoolne pidur jääb peale. (Ees sai hiljuti vahetatud kettad ja klotsid) Et kas võib miski olla mis põhjustab mõlema piduri peale jäämist või on tegu lihtsalt kokku langemisega et samal pool hädas?