Tere.
Probleem siis nimelt selline, et pikemat aega on auto kehva minekuga ~1800-2500 pöörde juures. Alla selle ja üle selle on kõik ok. Tingimused ka, et selline probleem esineks:
a) Külma mootoriga esineb kogu aeg, pool km sõita, siis korras. Jätta auto seisma, et jahtuks tiba, siis esineb jälle probleem (jahutusvedeliku temp.i näitav seier ei pruugi grammigi külma poole liikuda sooja mootori puhul, pigem nagu piisaks sellest, et väljalase jõuaks jahtuda).
b) Normaalne tänavakiirendus, mitte pedaal põhjas. Kui jõuab sinna piirkonda, siis tunned, et jõud kaob ära. Kui venitad üle selle piirkonna (loomulikult pead gaasi juurde lisama tiba, et "rohkem jõudu tekitada" ja üle selle augu jõuda ning kui jõuab üle, siis purtsatab minema sellise kiirendusega, nagu kohane ( vastavalt hetkel tallatavale pedaalile).
Kunagi varem esines sügisilmadega, nüüd pole enam vahet. Kui gaas põhja vajutada, pole mingit auku ega probleemi, just normaalse tänavakiirendusega on.
Üks asi veel, ökonomaiser(-meeter) näitab hetkekulu vähenemist paari liitri võrra, kui hinge kinni tõmbab.
M43B18 kehva minekuga 2000 rpm ümber
M43B18 kehva minekuga 2000 rpm ümber
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M43B18 kehva minekuga 2000 rpm ümber
Iseenesest mõte on hea, aga ei seleta kuidagi seda, kuidas on see seotud külma mootoriga.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
Re: M43B18 kehva minekuga 2000 rpm ümber
Sümtomid täpselt, kordan täpselt samad mis sul.
Just sai oma m43 remonditud. Karterituulutus vahetatud, tulemus parem aga sümtomid jäid samad, segu lahja 1-meses silindris. Lõpuks võeti õhulugeja pistik lahti ja auto nagu uus. Nüüd uus lugeja tulekul. Diagnostikaseadmed näitasid, et õhukulu-lugeja on OK.
Proovi samuti õhukululugeja pistik lahti võtta! Asukoht, peale õhufiltrit.
Alati ei leia viga ka originaalsoftiga diagnostikaseadmed. (meele teeb mõruks kõik need kulutatud tunnid ja kinnimakstud diagnostikad ning jupid)
Just sai oma m43 remonditud. Karterituulutus vahetatud, tulemus parem aga sümtomid jäid samad, segu lahja 1-meses silindris. Lõpuks võeti õhulugeja pistik lahti ja auto nagu uus. Nüüd uus lugeja tulekul. Diagnostikaseadmed näitasid, et õhukulu-lugeja on OK.
Proovi samuti õhukululugeja pistik lahti võtta! Asukoht, peale õhufiltrit.
Alati ei leia viga ka originaalsoftiga diagnostikaseadmed. (meele teeb mõruks kõik need kulutatud tunnid ja kinnimakstud diagnostikad ning jupid)
320i-83a.
Re: M43B18 kehva minekuga 2000 rpm ümber
Õhulugeja pistik lahti võtta, siis tühikäik puudub ja üldse ei taha töötada. Korra käima panin siis terve õu oli (valesti põlenud) bensiini haisu täis.
Kevadel päike paistma hakkas ja puud roheliseks läksid, ilmusid ka uued küünlad autole.
Kust ja kuidas üldse vaadata üleläägijälgi juhtmetel? Visuaalselt tundusid kõik normaalsed olevat.
Küünla pealt peaks olema näha ju, kui segu kehv? Lähedalt uurides olid kõik küünlad suhteliselt samasugused.
vasakul 1. küünal, paremal ääres 4.
Kevadel päike paistma hakkas ja puud roheliseks läksid, ilmusid ka uued küünlad autole.
Kust ja kuidas üldse vaadata üleläägijälgi juhtmetel? Visuaalselt tundusid kõik normaalsed olevat.
Küünla pealt peaks olema näha ju, kui segu kehv? Lähedalt uurides olid kõik küünlad suhteliselt samasugused.
vasakul 1. küünal, paremal ääres 4.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)